۱۱ درصد فاحشه های تهرانی از شوهرشان برای تن فروشی اجازه می گیرند

11 درصد فاحشه های تهرانی از شوهرشان برای تن فروشی اجازه می گیرند

باورش دشوار است اما حقیقت دارد. حقیقت دارد این خبر که خبر نیست زهر کشنده است. 

 وقتی در وزارت کشور، حسین علی زاهدی پور کارشناس ارشد جامعه شناسی و عضو کارگروه زنان و دختران آسیب دیده و در معرض آسیب در همایش اسلام و آسیب های اجتماعی می گفت 11 درصد فاحشه های تهران با اجازه همسرانشان تن فروشی می کنند، مصیبت بود که گلو ی حضار را گرفته بود و خفه شان می کرد.

 وقتی از زبان سیدکاظم رسول زاده طباطبایی مدیر گروه روانشناسی دانشگاه تربیت مدرس و رئیس کارگروه زنان و دختران آسیب دیده و در معرض آسیب می شنیدم سن فاحشگی از 30 سال در دهه 60 و 70 به 15 سال رسیده دلم می خواست یکی بخواباند توی گوشم و بگوید بلند شو فلانی کابوس دیده ای، صدقه بده دفع بلا بشه.

خدایا چه می شنوم از زبان این دو نفر؟ خبرش را آفتاب هم داده است. سرمایه هم همینطور. ( تا پیش از این دو رسانه رسمی جرات نوشتنش را نداشتم )خدا کند دولت این بار را بجای لا پوشانی فاجعه به تحلیل علل آن بپردازد. خدا کند داستان پالیزدار برای این دو پیش نیاید. فقط این دو نفر نبودند.

رسول روشن استاد دانشگاه شاهد و کارشناس خانواده و مسائل جنسی به عنوان عضو دیگری از این کارگروه می گفت:  « تحقیقات نشان داده‌است که بعضی از این افراد به خاطر انتقام و انتقام جویی و تنفر از خانواده و جامعه وارد این حیطه می‌شوند. در حالی که اگر کودک یاد بگیرد که دیگری را دوست داشته باشد و احساس امنیت نسبت به دنیای پیرامونش داشته باشد، چنین حالتی در او به وجود نمی آید ». خدایا کجا دارد می رود این جامعه عصیان زده ؟ کجا می رویم؟ کجا می رویم؟ کجا؟

منبع : وبلاگ تحریریه خاموش

sheyvar - ایران - تبریز
Eteraaz - ایران - تهران -- بنده خدا --- و امثالهم....

بیا تحویل بگیر . دیگه چیزی برای گفتن نیست متاسفم به همه
شنبه 15 تیر 1387

مرد شنگول - ایران - مشهد
Eteraaz - ایران - تهران
کجایی تو اگه زنی اینو چی میگی عمق فاجعه رو میتونی تصور کنی یکم چشماتو باز کن یا اینکه نمیفهمی یا اینکه به نفعت نیست که بفهمی همین که 99 درصد کسایی که نظر میدهند با تو مخالفند بفهم که داری اشتباه میکنی اگه نمی فهمی که هم هیچی
و السلام
شنبه 15 تیر 1387

sha.pesar - قطر - دوحه
به مملکتمون میبالیدیم که مرداش غیرت ومردانگی و زناش عفت ونجابت وحیا داشتند .....نفرین به اونهایی که ملت رو به این روز انداختن.
شنبه 15 تیر 1387

hos250 - ایران - تهران
اینهم دست مزد تمام اون کسانی که با جان و مال برای تحقق اهداف رهبر کبیر انقلاب تلاش کردند
این هنر دست کسانی است که اولین حکومت دینی جهان را ایجاد کردند
این تلاش حاصل تلاش کسانی است که در طی 30 سال ایران را به سادگی نابود کردند
خدا از تقصیراتشان نگذرد
شنبه 15 تیر 1387

مرد شنگول - ایران - مشهد
Eteraaz - ایران - تهران
یک چیزی رو یادم رفت بگم و اینکه دوست داشتم تو هم عین این زنها در اثر فلاکت و بدبختی تن فروشی میکردی بعدش میدیدمت و اونوقت نظرتو میپرسیدم
شنبه 15 تیر 1387

مرد شنگول - ایران - مشهد
Eteraaz - ایران - تهران
یک چیزی رو یادم رفت بگم و اینکه دوست داشتم تو هم عین این زنها در اثر فلاکت و بدبختی تن فروشی میکردی بعدش میدیدمت و اونوقت نظرتو میپرسیدم
شنبه 15 تیر 1387

kia6525 - ایران - مشهد
با سپاس از این فونت زیبا !!!

لطفا" از این فونت در همه نطاب استفاده کنید آدم لذت می بره می خونش!!1
شنبه 15 تیر 1387

friend - امریکا - امریکا
کجاهستند طرفداران این رژیم لجن زده واخوندای بدتر از لجن اینها نتایج همون درس دادنهاست واقعا درسها موثر وا قع شده

Eteraaz - ایران - تهران -- بنده خدا
محصلین جان بر کف الگو هاتونو تحویل بگیریداینها همه اش نتایج دلسوزی اخونداو حکومت اسلامیه سرتو نو بالا بگیرید و افتخار کنید .
شنبه 15 تیر 1387

مرد شنگول - ایران - مشهد
Eteraaz - ایران - تهران
نمیدونم نظر دومم ثبت شد یا نه به هر حال دوست دارم ببینم تو از فلاکت و بدبختی به تن فروشی رو آورده ای بعد نظرتو بپرسم ببینم اونوقت هم همین طوری چشم بسته حرف میزنی یا نه
شنبه 15 تیر 1387

shima87 - فرانسه - پاریس
sheyvar - ایران - تبریز

مرد شنگول - ایران - مشهد
تو این مسایل از وزارت اطلاعات ایران مجوزی نداره طفلی
این ادمها از قوم بنی اسراییل هم بدترند فاجعه را نشونشان بدی قبول نمیکنند
مثل اون بسیجی می مونه که ازش می پرسند دو دوتا می شه چند تا
می گه هر چی رهبر بگه
شنبه 15 تیر 1387

علیرضا وبلاگ نویس خسته - سوپد - گوتنبرگ
واقعا کجایند انهایی که تا حرفی از دین و پیغمبر میشود برمیتابند و داد و فغان راه میاندازند. کجایند انهای که سر هر مورد بر دیگران برچسب منافق نوکر اجانب و جاسوس امریکا و اسراییل میزنند. کجاست ان همه ادعا. کوش اونهمه غیرت . شما که ادعای مردی شرف دارین چی شد؟ حتما باز کشتن شوهران بدبخت انها ویا سنگسار این بیچارگان؟ حتما باز دلیل میاورید که توطئه آمریکا و اسراییل صهیونیست است؟
شنبه 15 تیر 1387

nordreza - سویس - زوز
مشگل بی غیرتی مردها نیست . مشگل بی غیرتئ دولت است. تا به حال کدام یک از منتخبین ملت در برابر ملت قرار گرفت ودر مورد عملکرد دولت در این مدت توضیح داد. ؟ دولت جیب خودش و اطرافیانش را پر کرد.وبری سر گرمی ملت هم مسله انرژی اتمی را .از جریان نفت پولش به شیخ وشاه رسید.حالا هم دوباره پای ملت ایران را برای انرژی اتمی جلو میکشید.برای مردن ملت ایران برای خوردن دولت منتخب ؟ شما هم لطفا حرفی از غیرت ومردانگئ نزنید. لطفا شبها را با شکم گرسنه برزمین بگذراید خواهید دید از کجا سر خواهید دراورد ؟ این ارزو رابرای هیچیک از هموطنانم نمی کنم امیدوارم هر کجا هستید همیشه سر بلند و پایدارباشید. وبرای ملت ایران هم حکومتی که به خواسته ملت بتواند جامه عمل بپوشاند .
شنبه 15 تیر 1387

فاتح - ایران - تهران
متاسفانه با آمدن ماهواره به خانه های مردم دامنه فساد گسترش یافته . البته دلایل دیگری هم داره ولی مهمترینش همینه .
شنبه 15 تیر 1387

jamsil - کره - سپول
همه اش از نداری وبدبختی اقتصادی است اگر تک تک نفرات انسانی بتوانند یه زندگی ساده داشته باشند هیچ موقع به اینجا ها کشیده نمی شود .متاسفم..
شنبه 15 تیر 1387

persia_64 - ایران - طهران
حکومتی که ادعا میکنه اولین حکومت الله بر زمین هست و نایب امام زمان و مجری اسلام ناب محمدی
لطفا برای ماست مالی و سرپوش گذاشتن ایران را با هیچ کجا مقایسه نکنید
شنبه 15 تیر 1387

Eteraaz - ایران - تهران
دوستان ، فاحشه گری در همه کشورها وجود داره ، اتفاقا در کشورهایی مثل آمریکا و یا فرانسه که درآمد دولتشان چندین برابر درآمد نفت ما هست هم وجود داره . از طرف دیگه آمار روسپیها در این کشورها بالا هم هست . ولی چون در اونجا فاحشه گری رو یک مشکل اخلاقی نمیدونند و یک شغل به حساب میاد ، بخاطر همین اون رو یک فاجعه نمیبینند و کاملا عادی و معقول با اون برخورد میکنند . ولی چو جامعه ایران یک جامعه اخلاقی هست و تن فروشی در اون یک مشکل اخلاقی به حساب میاد ، بخاطر همین حتی با دیدن چند فاحشه هم افراد بسیار متعجب میشن و مثل نویسنده این متن اون رو فاجعه میبینند . البته مطمئنا حتی موارد نادر هم نباید در ایران وجود داشته باشه . اینکه گفتم موارد نادر یعنی اینکه معتقدم درصد افرادی که ممکن هست به این کار مشغول باشن (در ایران) حتی شاید به درصد هم نرسه . این 11 درصدی هم که در بالا نوشته ، از بین همین اندک افرادی هست که به این کار مشغولند . ببینید دولت و نظام دارن تمام تلاششون رو میکنند برای رفع مشکلات اقتصادی ، این بی انصافیه که بگیم نظام برای این افراد کاری نکرده و اهمیتی قائل نیست .
اما یه نکته اینکه ، من معتقدم کسی که شرف و آبروش براش مهم باشه و از اعتقادات مذهبی قوی برخوردار باشه ، حتی اگه از گرسنگی هم بمیره نمیره دنبال این کار . ببینید من اعتقاد شخصی خودم رو گفتم ، شاید خیلی ها همچنین اعتقادی نداشته باشند . ولی من به چیزی که گفتم کاملا اعتقاد دارم . نمیدونم اون چه مردی هست که زنش رو میفرسته دنبال این کارها ، باور کنید حتی تصورش هم برام سخته که یه مرد چقدر میتونه بی شرف باشه که همچنین کاری بکنه . خوب مرد حسابی تو اگه وضع اقتصادیت خوب نبود ، بی جا کردی که زن گرفتی و دختر مردم رو بدبخت کردی . باور کنید من خودم یکی از عللی که تا حالا ازدواج نکردم همین مسائل مالی هست . شما شاید باور نکنید ولی من حقیقت رو گفتم .
شنبه 15 تیر 1387

kiyawashsasani - کانادا - تورنتو
رهبر و آیات عظام و طرفدارانشان عمامه هارا بالا تر بگذارند . اسلام و انقلاب اسلامی طبق خواستهء رهبران از صدر اسلام تا کنون صادر وجهانی شد .
دیگه احتیاج نیست رو منبرها خود و گلویشان را جر بدهند که برسر حسین چه آمد و با زینب چه کردند و چه اتفاقی برای فرق شکافتهء این و آن افتاد . راحت می نشینند و از این واقعه که مسببش بوده اند باجش را میخورند . مبارکتان باشد . راستی ازخود پرسیده اید که در چنین اوضاعی مستآجر چاه جمکران چه میکند ؟نه سوآل نکنید چون ممکن است حجرالاسود بعدی شما باشید .
شنبه 15 تیر 1387

tnt20 - لهستان - ورشو
مرد شنگول - ایران - مشهد
خیلی بی ..تی خیلی نا..ردی برای خانواده خودت هم همین آرزو رو میکنی؟
شنبه 15 تیر 1387

ziwax - ایران - فارس
فاتح - ایران - تهران بابا این عمو مغز کله حیف از این مغز که داره الکی میپوسه اگر وازرت ارشاد شما را تا حالا استخدام نکرده نه اینکه خبری ازت نداشتند علت اینه که نمونه های تو اونجا زیاده
شنبه 15 تیر 1387

rzvn - ایران - تهران
Eteraaz - ایران - تهران
آیا به نظر شما در کشوری که ثروتش در جهان زبانزد خاص و عام هست باید این قدر فقر وجود داشته باشه که 1 مرد به قول شما اینقدر بیشرف بشه که حاضر بشه به خاطر گذران زندگی زنش تن فروشی کنه؟ شما می دونید با این ثروت بی حد و حصر و منابع ملی و یک مدیریت اجرایی صحیح می شه به کجا ها رسید؟برای اینکه بهتر مسآله را درک کنی 1 مثال عینی می زنم..با پولی که از فروش نفت عسلویه به دست میآد میشه به هر نفر ایرانی روزانه 80000 تومان به مدت 25 سال پرداخت کرد..این آمار کاملآ رسمی هست و مدیر عامل شرکت پارس جنوبی در افتتاحیه فاز 28 عسلویه به خبرنگاران گفت در صورتی که من کاملآ مطمینم 99٪ این زنها به خاطر فقر خودفروشی می کنند.تا حالا فکر کردی واقعآ این همه پول کجاها داره صرف میشه؟ من میگم :لبنان عراق افغانستان فلسطین کشورهای آفریقایی و ....خدا نکنه روزی بیاد که شما هم بخواهی با 4 سر عایله و ماهی 100000 تومان گذران زندگی کنی و جلوی بچه هات سرافکنده بشی.. چون اون وقت شاید به این آدمهای به قول خودت بیشرف حق بدی که همچنین اجازه ای را به زنشون بدهدند
شنبه 15 تیر 1387

newsms - امریکا - کالمبوس
نگران نباشید اینم از برکات اسلام و انقلاب اسلامی ایران هست
تا چند سال دیگه بوی تعفن اون تمام جهان رو خواهد گرفت هنوز اولش هست روزی خواهد رسید که فرزندانمان رو سر ببریم و بخوریم........
خدایا چه میبینم کورش بیدار شو ببین چه بلایی سر کشورت اوردند.......
شنبه 15 تیر 1387

rzvn - ایران - تهران
ببخشید من در توضیحات قبلی کلمه نفت عسلویه را به گاز عسلویه اصلاح می کنم
شنبه 15 تیر 1387

aghakian - ایران - تهران
آفرین اعتراض جان تو الحق والانصاف فهمیده ترین عضو این کلوپی ...تک وتنها جواب همه ابلهان را میدهی خیلی هنر مشکلیه وتو از عهدهاش بر میایی من توی بقیه پست ها هم دیدم چه خوب جواب همه را دادی یعنی تو یک تنه یک سپاه را حریفی ...ولی فقط آدم بعضی مواقع شرمش میاد جواب بعضی بی ادب ها را بده که اینجا چقدر بی ادب و خود فروخته غرب پرست هم وجود داره همینها بودند که صدام را به جان کشور انداختند وهمینها بودند که باعث ریختن خون هزارن بیگناه شدند
شنبه 15 تیر 1387

khatat - المان - برمن
زمان شاه در تهران یک جای معروف بود به نام گمرک.و در بندر عباس بنام بابا غلام .با تعدادی مشخص.ولی حالا همه جای ایران گمرک و بابا غلام شده.قابل توجه........ ای وای خانمها حجابتون رو درست کنید همه چیز حله......
شنبه 15 تیر 1387

persian - امریکا - ریچمند
aghakian - ایران - تهران
:اینجا چقدر بی ادب و خود فروخته غرب پرست هم وجود داره :
اگه منظورت از این جمله ساکنین کشورهای غربی و امریکائی هست متاسفانه نخاله ها واش....لهائی مثل شماها اینجاها هم هستن ولی روئی و جایی برای حرف زدن اونها نیست .
یه البته تو عرضهاشو نداری که بتونی این ورا بیایی همونجا باش جیره کا.. ویو..ه ات از دستت نره و گرنه به این کار باید تن بدی
یه ذره انصاف داشته باش وبا خودت صادق باش نه اعتراض
شنبه 15 تیر 1387

babak_khoramdin_irani - المان - کلن
aghakian - ایران - تهران
آفرین اعتراض جان
Eteraaz - ایران - تهران

دوستان من یک سوال دارم که مربوط به بحث نمیشه اما میپرسم:وقتی زینب و زنهای دیگر اسیر شدن باهاشون چه کردند؟؟شرافتمندانه راستش رو بگید؟؟؟
شنبه 15 تیر 1387

ziwax - ایران - فارس
aghakian - ایران - تهران
ترا خدا میبینی کسی قدر این عضو شریف رو نمیدونه
دروغ چرا تا قبر آ.آ.آ.آ
شنبه 15 تیر 1387

Eteraaz - ایران - تهران
aghakian - ایران - تهران
دوست عزیزم ، چه خوبه آدم هر عقیده ای که داره ، برای بیان اون عقیده از توسل به جملات نازیبا خودداری کنه . ببین ما منطق و استدلال داریم و کسی که منطق و استدلال داره احتیاجی به جملات ناپسند و نازیبا نداره . اصولا کسی که در بحث به فحاشی و بددهنی رو میاره یعنی داره حرفهای طرف مقابل رو ناخواسته تایید میکنه . یعنی چی ؟ یعنی اینکه میگه من منطق ندارم و در برابر منطق تو کم آوردم و بخاطر همین بهت فحش میدم چون حرفی برای گفتن ندارم .
نکته دیگه اینکه ، من به این اعتقاد ندارم که کسانی که به من فحش یا ناسزا میدن مثلا وطن فروش یا مزدور یا از این دست القاب هستند ، خودتم فکر کنم دیدی که من تا حالا از این حرفها به کسی نسبت ندادم ، من همه اونها رو هموطن میدونم ، به هر حال هر کسی عقیده ای داره و ممکنه اون عقیده رو با ادبیات مختلف بیان کنه ، در اینجا ما باید به مخاطب اجازه بدیم تا درست رو از غلط تشخیص بده و نباید خودمون قضاوت کنیم . درسته که اکثر کسانی که در اینجا مخالف نظرات من هستند مدام یا بهم فحاشی میکنند و یا منو متهم میکنند که مثلا جیره خواری یا حقوق بگیر هستی ، ولی برای من این حرفها اصلا مهم نیست ، بزار هر انگی که میخوان بزنن . آدم باید یاد بگیره تحمل نظرات مخالفش رو داشته باشه ، حتی اگه از اون نظر اصلا خوشش نیاد ، این چیزی بود که رشته ای که من خوندم بهم آموخت و من با تمام وجود بهش اعتقاد دارم .
در ضمن سایت ایرانیان انگلستان رو هم واقعا سایتی استثنایی میدونم ، چون واقعا تا حالا ازش سانسور ندیدم و نظرات رو بدون کم و کاست منتشر میکنه . من سایتهای زیادی رفتم ، با عقاید مختلف ، ولی جدا تا حالا سایتی رو ندیدم که اینگونه نظرات رو بدون سانسور تایید کنه . که واقعا جا داره به مدیریت سایت بخاطر این طرز تفکر تبریک بگم و ازشون تشکر کنم .
شنبه 15 تیر 1387

ziwax - ایران - فارس
اقایون یه کم از این اعتراض یاد بگیرین ببینین چقدر مودبه ایشون در ملا عام
ادب اسلامی را بجا میاره و هر وقت که تنها گیرتون اورد با ادبیات آملی و جوادی براهتون میاره
شنبه 15 تیر 1387

amirpersia - سوئد - استکهلم
بله. اقایون کلاهشون رو بالاتر بگذارن. ببین با اسلامشون چطور ش...یدن به مملکت. جالب اینجاست که خود اقایان اخوند ها/ سپاهی ها و سربازان گمنام امام زمان کم از همین زنان بیچاره فیض نمیبرن!!!
مصاحبش تو youtube هست. لازمه گوش کنید!

شنبه 15 تیر 1387

amirpersia - سوئد - استکهلم
بله. اقایون کلاهشون رو بالاتر بگذارن. ببین با اسلامشون چطور .....یدن به مملکت. جالب اینجاست که خود اقایان اخوند ها/ سپاهی ها و سربازان گمنام امام زمان کم از همین زنان بیچاره فیض نمیبرن!!!
مصاحبش تو youtube هست. لازمه گوش کنید!
شنبه 15 تیر 1387

persian - امریکا - ریچمند
Eteraaz - ایران - تهران
بالاخره اینقدر تو این سایت نظر دادی تا یه حدی متعادل تر از قبل شدی یعنی همینقدر که طرفداراتو به ادب و نزاکت داشتن ارشاد میکنی خودش گامی بزرگیه چون اینجور افراد از همدیگه فقط حرف شنوی هدف انسانیته نه اسلامیت
شنبه 15 تیر 1387

dandy - امارات - امارات
یکی بخواباند توی گوشم و بگوید بلند شو فلانی کابوس دیده ای، صدقه بده دفع بلا بشه...راست میگه ....البته بماند فاحشه در همه کشورها هست ..پدر دخترش رو میبره فلان خانه ها........مادر شوهر برادر
شنبه 15 تیر 1387

Eteraaz - ایران - تهران
persian - امریکا - ریچمند
امیدوارم شما هم همین کار رو بکنید که فکر میکنم همفکران شما خیلی به این توصیه احتیاج دارند . در ضمن aghakian فحاشی نکرد ، فکر میکنم خودش منظور منو متوجه شد .
شنبه 15 تیر 1387

bizet - ایران - شیراز
Eteraaz - ایران - تهران
عزیزم همه که مثل شما نیستن که هر وقت دلشون خواست و پول داشتن برن ازدواج کنن.بعضی از هموطنانمون اگه تا اخر شهریور ازدواج نکنن از کار برکنار میشن(بخشنامه اون اداره رو بخونین).ضمنا میل جنسی غریزه ای هستش که نمیشه تا اخر عمر سرکوبش کرد.غیر از اون جوونا میخوان با ازدواج به توصیه پیامبرتون جامه عمل بپوشونن و دینشونو کامل کنن.راستی شما چرا هنوز به توصیه پیامبر عمل نکردی؟ای شیطون نکنه تو هم...؟
ببخشید یادم نبود که شما قبل از اون.... میخونین که بهش میگن صیغه. راستی من فکر میکنم شما به همین دلیل امار فحشا رو اینقدر کم میبینی.توی حرفای شما و دینتون و کسانی که ازشون حمایت میکنی اینقدر تناقض هست که میشه یه مثنوی هفتاد من کاغذ ازش نوشت.
ضمنا از قبل از نظر دادن کامنتهای قبلی خودتو یه دور بخونی بد نیست.
شنبه 15 تیر 1387

babak1660 - انگلیس - لندن
خا... ای کلاهش را بزاره بالا تر
شنبه 15 تیر 1387

aghakian - ایران - تهران
ممنون اعتراض از تذکرتون چشم ...مخلصتم هستم ...فقط لازم دونستم بگم بعضی مواقع جواب اینها رو اجبارا باید با منطق خودشون داد چراکه این افراد اصلا بویی از منطق نبرده اند البته این عقیده من بود وگرنه اصلا قصد جسارت نداشتم و حرف شما کاملا منطقی است در برابر این همه تهمت وبی احترامی که در این سایت به شما کرده اند صبر وتحمل شما واقعا ستودنی است ....ما که اینقدر صبرنداریم خدا به شما اجر بدهد و مطمپن باش همیشه حق پیروز است و مملکت اسلامی وشیعه غیر ممکنه آسیب ببینه درود بر هم وطن با غیرت وشجاع هر جای دنیا که هست
یکشنبه 16 تیر 1387

mehraeen - ایران - تهران
اینجا را باید اسمش را بگذارید اعتراض و خوانندگان . ولی من یک جورهایی به این اعتراض شک دارم من اگر یک سایت یا وبلاگ داشتم . یک شخص موهومی بنام اعتراض درست میکردم تا آمار خوانندگان را بالا ببرم . دوستان اگر اعنراضی هم وجود داشته باشد بهتر است دیگر به این بنده خدا گیر ندهید و به اصل موضوع بپردازید . بابا این سایت نصفش شده اعتراض یا در باره اعتراض . من فکر کنم همه مان سرکاریم . حتی اگر اعتراضی وجود داشته باشد و حتی ممکن است فردی باشد که میخواهد با مخ شما دوستان ور برود و کلی از اینکه ما را سرکار گداشته بخندد . این آدم یا دیوانه مغزی و شستشوی مغزی شده و یا همه ما را سرکار گذاشته و در هر حال فرق نمی کند دیگر توجه نکنید .
یکشنبه 16 تیر 1387

raynold - ایران - تهران
Eteraaz - ایران - تهران
دیگه نمیدونم به حماقت تو بخندم یا برات گریه کنم.اگر تو امریکا و کشورهای اروپایی فاحشه گری شغل هست ادعای مسلمون بودن ندارند و گریه حضرت علی رو برای یک زن یهودی دست اویز خودشون نکردن.اونجا فاحشه ها حقوق دارند و خیلی راحت علیه اعمال خشونت شکایت میکنند. اما اینجا اگر یک زن بیچاره بره بگه من تن فروشم و بخاطر خشونت اومدم شکایت کنم ببین چکارش میکنند.اول از همه خودشون ...
یکشنبه 16 تیر 1387

janam fadaye rahbar - ایران - تهران
اگر بدون اجازه بود خوب بود؟؟؟حالا که اجازه گرفتند شما ناراحتید؟؟...یادمه یه افغانی بهم می گفت مرد افغانی سرش بره از گرسنگی بمیره نمیذاره زن و بچه اش خراب بشوند شده خودش بکشتشون اما نمیذاره فاسد بشوند.....
یکشنبه 16 تیر 1387

naslesookhteh - ایران - تهران
Eteraaz - ایران - تهران
گرسنگی نکشیدی که عاشقی یادت بره
یکشنبه 16 تیر 1387

behroz1345 - ایران - اهواز
قابل توجه مسئولین جمهوری اسلامی ایران انرژی هسته ای حق مسلم ماست چکمه پوشیدن خانمها دل اسلام را بدرد می اورد من رئس جمهور امام زمان هستم به 350خانم تذکر دایم که حجابشان را درست کنند ما برای مدیریت جهان طرح داریم (احمدی نژاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 16 تیر 1387

Adamkoki - ایران - تهران - هفت چنار
Eteraaz - ایران - تهران
شاید باورت نشه ولی خود من از همین اختلاف نظرها متوجه شدم که هیچ دینی کاملتر از دین اسلام وهیچ نظامی بالاتراز نظام جمهوری اسلامی نیست. وقتی دیدم بعضی از همین لیبرال های خودفروخته که از وقتی از کشور خارج شدند آداب وسنن ایرانی رو فراموش کردند, دین اسلام رو فراموش کردن و روی به فرهنگ غربی آوردند. به نظر من اینجور آدما وقتی کم میارن به فحاشی متوسل میشن چون نمیخوان باور کنن, چون بیشتر از این نمیفهمن! این انسان های ضدارزش فقط به فکر منافع خودشون هستن و دنبال آزادی میگردن که هرغ...ی دلشون میخواد تو مملکت انجام بدن کسی باهاشون کاری نداشته باشه! اینها با نظراتشون جواب خودشونو میدن وشما هم بهتره درمقابل آنها سکوت کنید
mehraeen - ایران - تهران
((ولی من یک جورهایی به این اعتراض شک دارم من اگر یک سایت یا وبلاگ داشتم . یک شخص موهومی بنام اعتراض درست میکردم تا آمار خوانندگان را بالا ببرم ))
فکر کنم منظور شما اینه که این آقای اعتراض یکی از مدیران سایت هست که میخواد آمار سایت رو بالا ببره. یه چیزت میشه پسر! مگه این آقا چیزی جز حقیقت میگه که تو یه همچین فکری کردی!
یکشنبه 16 تیر 1387

rokgoo - فنلاند - تامپره
یک پرم شمشیرو دیگر پر قلم کارم پریدن
برتباهی خط کشیدن در سیاهی ره بریدن
وانگه از ایوان کیوان خاکیان را بنگریدن
مردمی را که نتوان دیدن وتاب اوریدن
نذرشان با خود فروشی بره نذری خریدن
بره در حال چریدن گرگ در حال دریدن
وز خران پیشی گرفته ادمی در خر خریدن
تابلند اوازه گردد شهرتش با عرعریدن
Adamkoki - ایران - تهران - هفت چنار
میبینم که در خ...ت از اعتراض پیشی گرفتی!با اینکه ندیدمت ولی مطمئن هستم خیلی کمبود داری و ع..ه ای هستی!!!موفق با شی.
یکشنبه 16 تیر 1387

farzad302 - ایران - آبادان
واوووووووووووووووو.
یکشنبه 16 تیر 1387

Neda.Dubai - امارات - دبی
نظرات جالبی بود
یکشنبه 16 تیر 1387

مرد شنگول - ایران - مشهد
tnt20 - لهستان - ورشو
متوجه هستی چی داری می گی منظورم این بود که کسی چشم بسته نباید چیزی بگه تو هم مثل اینکه زیادی ..دی بابا
یکشنبه 16 تیر 1387

ali-vienna - اتریش - وین
Adamkoki - ایران - تهران - هفت چنار
گفتم، کوک تو هم بزودی تموم میشه!
غصه نخور، اون وقته که از سوراخ صدام سر در میاری، بعد بهت میفهمونن که بهترین نظام چه نظامیه!
Eteraaz - ایران - تهران
من که تا حالا اینجا هنوز یک نفر ندیدم که به خاطر پول تن فروشی کنه! (به جز خارجی ها!!!)
البته گفتم، جواب تو را دادن یاسین ... خوندنه
یکشنبه 16 تیر 1387

zartosht's girl - هند - بنگلور
Eteraaz - ایران - تهران
عجب ادم پر...ی هستی. شما میگی بقیه میان فحاشی می کنن و فقط شما تحمل انتقاد داری!!!!!!!!!!! اگه پر رو نبودی که اینکاره نبودی. یادت رفته چشاتو بستی و دهنت رو باز کردی وهر چی لایق خودت بود به من گفتی؟ حالا ادعای تربیت می کنی! جالبه!
یکشنبه 16 تیر 1387

AliiSh - ایران - اهوار
من نمیدونم چرا کسی این Eteraaz - ایران - تهران رو از سایت نمیندازه بیرون.بخدا حالمو بحم میزنه.از شانس ما هم اولی نظرشو میده.فکر کنم ایشون هم کورن و هم کرن که این مصیبتا و این بدبختیهایی که سرمون اومده و داره میاد و نه میبینه نه میشنوه.واقعا واسه تو و امسال تو متآسفم.خلایق هر چه لایق.شما هم لطف کن دیگه نو این سایت نظرتو نگو برو همون سایتای مرطبت به جمهوری اسلامی و اونجا نظر بده.واقعا ازت بدم میاد.
یکشنبه 16 تیر 1387

chelsea karate club - انگلستان - لندن
Eteraaz - ایران - تهران
دوست عزیز. من مدت زیادی ست که در خارج از ایران و در غرب اروپا زندگی میکنم. روسپی گری در برخی از کشور ها از جمله انگلستان جرم است. Cash fo Sex در انگلستان به دستگیری می انجامد و گاها در مطبوعات ار جامعه شناسان برای انالایز این قضیه دعوت میشود. بسیاری از دختران برزیلی لهستانی چک و افریقایی و حتی از رومانی و بلغارستان برای بدست اوردن در امد بیشتر به این کار روی می اورند. گاها دختران انگلیسی الوده به مواد مخدر و حتی دانشجویان برای درامد بیشتر نیز در این گروه دیده میشوند. اما جامعه انگلستان انها را در خود نمیپذیرد.
متاسفانه بسیاری از جوانان ایرانی اروپا را از زاویه سکس ان هم در سطح غیر قابل قبول خانواده های اروپائئ مشاهده میکنند.
یکشنبه 16 تیر 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
هر چی ما در ایران می کشیم از این اسلام خرافاتی و حکومت دوره زنبوری است.
یکشنبه 16 تیر 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
چلسی -انگلستان .متشکرم از توضیحات شما.اگر من میگفتم شاید اعتراض قبول نمیکرد.من هم اضافه کنم و جهت اطلاع اعتراض و هم نوعانش تشریف بیارن و ببینند در تمام انگلسان میتونند چند تا روسپی تو خیابانها ببینند. جعیت ایران 70 میلیون و ایران هم 70 میلیون.اینها مسلمان نیستن و ایران ادعای حکومت اسلامی.اینجا چقدر دزدی در حکومت است(0)انجا چطور؟و هزاران دلیل و مدرک ولی کو گوش شنوا!!!!
یکشنبه 16 تیر 1387

alaindelone - امریکا - لس انجلس
89 درصدشون هم اجازه نمیگیرن!!!
دوشنبه 17 تیر 1387

king_irooni - ایران - سربندر
احساس میکنم این سایت دیگه امنیت لازم واسه اظهار نظرهای سیاسی نداره ... نظر شما چیه ؟؟
دوشنبه 17 تیر 1387

so sosol - پاکستان - اسلام آباد
به تظر من کشوری مثل ابران که ماحوله به این خوبی داره رو نباید با آمریکا مقایسه کرد اعتراض جان. این جمهوری اسلامی آنقدر مردم رو محدود کرده که همه عقده ای شدن. من وقتی تو ایران میام می ترسم حتی با برادرم بیام بیرون که مبادا بهمون گیر بدن. چند بار هم گیر دادن بهمون. به خاطر این آخوندا و گیرای سه پیچ اونها مردم به جای این درست شن دارن خرابتر می شن.بی چاره جوون های تو ایران
سه‌شنبه 18 تیر 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.