قسمت دوم فیلم ضدایرانی ۳۰۰ هم در راه است

قسمت دوم فیلم ضدایرانی 300 هم در راه است

در حالی که فیلم 300 با اعتراضات گسترده ایرانیان داخل و خارج کشور با گرایش‌های سیاسی مختلف مواجه شد؛ ساخت قسمت دوم این فیلم که تصویری کاملاً غلط، هدفمند و مغرضانه از فرهنگ و تمدن ایرانیان ارایه می‌کرد نیز در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز، ساخت قسمت دوم فیلم 300 در حالی با نام «جنگ خدایان» قطعی شده است که تهیه‌کنندگان آن یعنی «مارک کانتون»،«برنی گلدمن» و «جیانی نونری» اعلام کرده‌اند با «تارسم سینگ» برای کارگردانی این فیلم به توافق رسیده‌اند.

فیلم 300 از چند هفته پیش از اکران با خشم و اعتراضات گسترده ایرانیان داخل و خارج کشور مواجه شد که تاکید داشتند این فیلم پروژه‌ای مغرضانه و هدفمند برای تخریب هر چه بیشتر فرهنگ و تمدن ایران ‌زمین و دامن زدن به «ایرانی ترسی» در کشورهای غربی است. فیلم 300 بازگوکننده حمله سپاه یک میلیون نفری خشایار شاه به یونان است که در گردنه ترموپیلا با مقاومت 300 جنگجوی یونانی مواجه می‌شوند. این فیلم به گونه‌ای حیرت‌آور، هزاران روایت و سند تاریخی درباره فرهنگ و تمدن ایران در آن زمان را نادیده می‌گیرد و ایرانیان را موجوداتی به شدت غیرمتمدن، کم‌خرد، غیرانسانی، غیراخلاقی، خشن و حتی از نظر چهره‌ نیز زشت، ترسناک و هیولایی معرفی می‌کند.
 
تهیه‌کنندگان قسمت دوم فیلم 300 یا همان «جنگ خدایان» تاکید کرده‌اند پروژه جدید نیز با همان تم و محتوای فیلم 300 یعنی ستایش از سپاهیان یونانی و البته با تاکید و تمرکز بیشتر بر جلوه‌های ویژه ساخته خواهد شد. با این وصف، ایرانیان مقیم داخل و خارج کشور باید منتشر باشند در شرایطی که رسانه‌های بین‌المللی با سرعت و قدرت در حال ارایه تصویری خشن، حامی تروریسم، ضد دموکراسی، ضد مدرنیته، جنگ‌طلب و ... از ایران هستند؛ یک پروژه هالیوودی جدید نیز به کمک رسانه‌های غربی آمده و احساسات «ضدایرانی» شهروندان آمریکایی و اروپایی که طی چند سال اخیر به شدت تشدید شده است را بیش از پیش تحریک نماید.

محسن قوز فیش - نروژ - نروژ
احتمالا این هم از پروژه های ضد ایران است که امریکا و ایادی اون پشت سر این پروژه هستند. ببینیم که ضد ایرانیها (اعم از سلطنت طلب و منافق و مزدور خارجی) چه نظری دارند.
الان یک عده می ان و میگن باید ریشه های این فیلم را در بیاریم ببنیم که چرا؟‌ اینجوری شد. خلاصه توجیه من دراوردی ....
دوشنبه 10 تیر 1387

I was born to be free - کانادا - تورنتو
قوز گیج : خف.. شو نک..ت.
دوشنبه 10 تیر 1387

shad - فرانسه - نیس
محسن قوز فیش - نروژ - نروژ
مزدور اخوند و عرب رو چه به ایرانی. بروید اسلامتونو نش..وارکنید. حیف هوای نروژ که تو در اون نفس می کشی. البته اگه خالی نبسته باشی. حیف هوای پاک ایران به مزدوران وطن فروش اسلامپرست.
دوشنبه 10 تیر 1387

Adamkoki - ایران - تهران - هفت چنار
من نمیدونم چرا ایرانیارو شبیه عربا درمیارن نه تنها درفیلم بلکه دربازی های کامپیوتری (فوتبال) بازیکنای ایرانو سیاه درست میکنن!!!
دوشنبه 10 تیر 1387

aashkan - ایران - تهران
محسن قوزفیش-نروژ-نروژ

عزیز شما نروژ چیکار میکنید.جای شما بیابانهای حجاز است
دوشنبه 10 تیر 1387

amirpersia - سوءد - استکهلم
باعث و بانی تمام این اهانت ها و یاوه گویی هادر مورد ایران و ایرانی/ همین امثال شماها و رهبران مذهبی .... شما بوده و هستند. عزت و احترام ما رو همه به یاد دارن. از وقتی اون علامت شاخ گاو و اون لغات عربی حاشیه های داخلی پرچم ما رو ملوث کرد/ ما به این روزگار افتادیم جناب قوزفیش!!!!
دوشنبه 10 تیر 1387

mavric - ایران - تهران
حتما با بودجه وزارت اطلاعات
دوشنبه 10 تیر 1387

mahyarta - ایران - تهران
آمریکا در نهایت به بدترین بلاهای طبیعی گرفتار میشه.حالا ببینید کی گفتم!!
قرآن:اگر شما(آدم های بد)رو هنوز عذاب ندادم به این معنی نیست که بخشیدمتون بلکه میخام انقدر گناه بکنید تا یه بلای درست و حسابی سرتون بیارم!!
دوشنبه 10 تیر 1387

Mehrdadpars - آلمان - دوسلدورف
خوب اگر اینطوره که خدا منتظر هست که بلاخره یک بلای حسابی به سر این آمریکاییها بیاورد که دیگه
بدتر از آن وجود نداشته باشد روی نقشه زمین جای ایران را با آمریکا اشتباه گرفته و این بدترین
بلای طبیعی و خانمانسوز را به جان ایرانیها انداخته که بهش میگویند آخوند و از هر گردباد و سیل و
زمین لرزه بدتر است و هرگز برای بدترین دشمنت هم چنین بلایی را آرزو نکن
دوشنبه 10 تیر 1387

اورول - ایران - مشهد
این فیلم همانطور که دیدین تخیلی بود و هیچ سندیتی در ارتباط با تمدن ایران نداشت . نمیدونم چرا خیلیها این فیلم اینقدر بزرگ کردن . در ابتدای فیلم این یونانیها بودن که فرستادگان ایرانیان و از بین بردن . سینمای آزاد یعنی همین . چرا دو سال پیش که فیلم تصادف (به نویسندگی و کارگردانی پل هجیس ) که برنده جایزه اسکار شد و از تلویزیون حداقل 4 تا 5 بار پخش شد کسی از طرفداری سینمای امریکا از ایران حرفی نزد . واقعاْ که ما ایرانیان هنوز جنبه کوچکترین شوخی مخالف را هم نداریم .
دوشنبه 10 تیر 1387

marie_flower - ایران - ایران
اورول - ایران - مشهد
من باهات موافقم اما نباید از این قافل شد که باعث و بانی اینجور چیزا لجبازی دنیا با آخونداست و متاسفانه نمی دونن که تاریخ باستانی ایران برای آخوندا هیچ ارزشی نداره.مردم تاریخ خودشون به خاطر این آخوندا در خطر می بینن.و دوست ندارن این همه مدرک باستانی توسط دنیا نادیده گرفته بشه.چون شاید آخوندا وحشی و تروریست باشن اما خشایارشاه و کوروش کبیر(نامش و یادش زنده باد)که تروریست یا قاتل نبودن پس نباید قربانی بشن.
shad - فرانسه - نیس
محسن قوزفیش تو نروژنیست چون اولین کامنت هاش رو به اسم ایران داده بود ولی دید بیشتر دوستان از کشور خارجی هستن بدجوری جوگیر شده جوجه آخوند.
سه‌شنبه 11 تیر 1387

عبدالکوروش1 - ایران - کامبادن
محسن قوز فیش - نروژ - نروژ
اون هایی که باید شاکی باشن مردم ایران هستند نه کاسه لیس ها و عرب زده هایی مثل شما که اینقدر گند زدین به این مملک که غربیها فکر می کنند ما ابا و اجدادی همین طور بودیم البته باید بهشون حق هم بدیم چون اگه من هم جای اونها بودم با دیدن احمدی نژاد به عنوان منتخب مردم ایران در مورد مردم ایران همین طور فکر می کردم
اورول - ایران - مشهد
دوست عزیز سازندگان این فیلم مرز بین شوخی و توهین رو از بین بردن حمله خشایار شاه با سپاه یک میلیون نفری به یونان سندیت تاریخی داره و مقاومت 300 اسپارتی هم حقیقت داره ( که در عرض چند ساعت همشون سقط شدن ) اسم ها هم در فیلم همون اسماهاست پس این فیلم یه چیزی ورای شوخیه و فقط میشه گفت که توهینه از سیمایی که برای خشایارشاه درست کرده بودن تا چهره های ایرانی ها همه نشون می داد که سازندگان این فیلم هدفی جز تخریب فرهنگ و تمدن ایران نداشتند
فیلم کرش یا تصادف هم هیچ ربطی به ایران و ایرانی نداشت این فیلم فقط به مشکلات چند خانواده پرداخته بود که از نژاد پرستی رنج می برند یکی از این خانواده ها ایرانی بودن
سه‌شنبه 11 تیر 1387

garadagh - سویدن - مالمو
تانباشد چیزکی .......
سه‌شنبه 11 تیر 1387

عبدالکوروش1 - ایران - کامبادن
garadagh - سویدن - مالمو
بر پدر و مادر ادم چیز فهم رحمت
ما هم اگه میگیم ..د زنبارگی می کرده و ع.. هم کم خون نریخته و احمدی نژاد دیوانه تشریف داره و اسلام ...زده به ایران بی راه نگفتیم چون تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
سه‌شنبه 11 تیر 1387

zartosht's girl - هند - بنگلور
اورول - ایران - مشهد
توی اون فیلم ایرانی ها رو ادمهای همو سکشوال نشون میده. صحنه ای که خشایارشاه صحبت می کنه رو فقط ببین چی می گه. من به عنوان یه ایرانی هیچ وقت حاضر نشم اون رو بینم این صحنه هم اتفاقی بش برخوردم تو نت. اگه این یه شوخی بود هیچ لزومی نداشت دقیقا یک واقعه ی تاریخی و دقیقا همون اسمها نمایش داده بشه. من قبل از دیدن اون صحنه شاید با کامنت شما جور دیگه ای نگاه می کردم اما بعد از اون مطئن شدم که این فقط توهین به ایرانی و فرهنگ ماست. شما یا متوجه نشدین که تو فیلم چی می گن یا ... دردناکتر اینکه خوانندهی این فیلم یه ایرانی بی غیرت وطن فروش هستش.
garadagh - سویدن - مالمو
شما بهتر تو سایت ایرانیها پیدات نشه. مگه شما هم ایرانی هستی؟
سه‌شنبه 11 تیر 1387

kotlet - ایران - تهران
راست می گه وقتی احمقی می شه رپیس جمهور همین می شه دیگه
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

iroony - ایران - تهران
garadagh - سویدن - مالمو .....آره تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها...اما خیلی از مردمان نیازی به چیزکی ندارند...جالبه در اون سپاه سیاه پوستی که در فیلم کمدی 300 نشان میدهد بنابر اطلاعات تاریخی حدود پنجاه هزار سرباز یونانی نیز حضور داشتند و بقیه سربازها نیز اکثرا از جایی بودند که الان ترکیه نامیده میشه و من موندم این سیاه پوستان از کجا امده اند....البته جمهوری اسلامی بعید نیست خودش دستور ساخت چنین فیلمی را داده باشد چون بارها گفته شده ما بعد از اسلام آدم شدیم...
پنج‌شنبه 13 تیر 1387

sa@24 - ایران - تهران
غرب زدههای سایت خودشون رو به کوچه علی چپ نزنند
خا....!!!! .... غربی هایی که شما مثل خدا میپرستین ؛ شما رو یه مشت ...دوپا میدونن!!! شما که به همین هم افتخار میکنید!! به خودتون افتخار کنید اونها در مورد شما فیلم ساختن دو تا دو تا! بهتون توجه کردند دیگه چی میخوان ازین زندگی فقط از خوشحالی سکته نزنید !!!!
پنج‌شنبه 13 تیر 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.