مقاله فارس نیوز در مورد تبلیغات دین مسحیت در ایران

مقاله فارس نیوز در مورد تبلیغات دین مسحیت در ایران

استفاده از عنوان روحانی و طلبه برای تخریب اسلام و تبلیغ مسیحیت

یکی از شیوه‌های تخریب اسلام و ترویج مسیحیت دروغین، استفاده از عنوان روحانی و طلبه است؛ افرادی ادعا می‌کنند مدتی را در کسوت روحانیت گذرانده و اکنون «پشیمان شده‌اند».

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس نتایج یک تحقیق انجام شده در این زمینه، این دسته از تبلیغات مسیحیت حاوی هجمه علیه اسلام، عشق منحرف، محبت ظاهری، تساهل و تظاهر به مثبت‌اندیشی است که ماهیت این تبلیغات در آن آشکار است.

هجمه علیه اسلام
---------------------
بسیاری از عناصر فعال در حوزه تخریب دین مبین اسلام به صورت مستقیم و غیر مستقیم در خدمت این نوع ترویج مسیحیت قرار دارند.
همینطور نگاه به برخی از عناوین مطرح شده بیانگر عمق کینه‌توزی این جریان نسبت به ساحت مقدس اسلام، پیامبر اعظم(ص) و خاندان پاک پیامبر اسلام(ص) است. برخی از این فعالیت‌ها به استناد غلط به آیات قرآن و در راستای هجمه علیه معنویات انجام شده است. هجمه علیه اسلام در این تبلیغات در حالی صورت می‌گیرد که مسیحیت واقعی نه تنها منکر اسلام بلکه مبشر آن بوده است.
از دیگر شیوه‌های جذب گروه‌های مسیحی استفاده از عنوان روحانی و طلبه است که افراد طی آن ادعا می‌کنند مدتی را در کسوت روحانیت گذرانده و اکنون «پشیمان شده‌اند».

عشق منحرف
------------------
عشق منحرف و مخرب در اغلب آموزه‌های این دسته از مبلغان مسیحیت قابل مشاهده است.
بدیهی است آموزه‌هایی از این دست زمینه‌های مفاسد متعدد اخلاقی و اعتقادی را فراهم می آورد. همچنین بر سبب عشق ورزیدن هر گناه و لغزش و هرگونه رسم منحرف کننده فرهنگی نظیر مهمانی‌های شبانه سراسر فساد و ...، توجیه پیدا می‌کند.

محبت ظاهری
---------------
محبت ظاهری از ارکان محتویات این شیوه تبلیغی مسیحیت در ایران است. نامگذاری شبکه‌های تلویزیونی، سایت‌ها، کتب و سی‌دی‌ها نیز بیانگر علاقه‌مندی ظاهری مبلغان به قرار دادن شعار محبت در کانون تبلیغات مسیحیت است.

تظاهر امید به آینده
--------------------
دیگر محوری که در محتوای تبلیغات مسیحیت به کرات مورد توجه و تکرار قرار می‌گیرد تظاهر امید به آینده است. در حقیقت گردانندگان صحنه تبلیغات مسیحیت دریافته‌اند که انسان امروزی نیازمند امیدواری است و از همین دریچه نهایت تلاش خود را برای مرتبط ساختن امید به آینده جهت دعوت افراد به مسیحیت به کار می‌بندند.

تظاهر به مثبت‌اندیشی
------------------------
سیل گسترده مکاتب و نظریات مثبت‌اندیشانه اگر چه در برخی موارد حاوی نکات سازنده نیز است، اما تحقیقات به عمل آمده نشانگر این است که کانون تولید و پرورش این مباحث در جریان‌های مبلغ کلیسایی قرار داشته و با انگیزه بسیار قوی دنبال می‌شود. در حقیقت مسیحیت دروغین کنونی می‌کوشد تا با تظاهر به مثبت‌اندیشی خلاء معنوی عمیق پیروانش را پر کند.

شادی کاذب
-------------
عنصر بعدی که در تبلیغات مبلغان مسیحیت نقش کلیدی دارد «شادی» است. شاد زیستن به مفهوم مسیحیت یعنی گوش دادن به موسیقی‌های پاپ نگین، خواندن سرودهای دسته جمعی، بوسیدن یکدیگر، رقص، نوشیدن شراب و ... این اقدامات که هیچ یک با فرهنگ ایرانی و اسلامی سازگار نیست، مکررا تبلیغ می‌شود. طبیعتا گروه‌هایی از اقشار اجتماعی که تمایلات و قیود مذهبی کمتری دارند به سرعت جذب شده و به ارضای امیال نفسانی خود به نام مذهبی می‌پردازند.

تساهل افراطی
-----------------
مفهوم تساهل از جمله موارد محتوایی است که به شیوه‌های متعدد در قبال باورهای مذهبی پیروان ادیان تبلیغ می‌شود. در حقیقت به این دلیل تساهل در کانون تأکیدات تبلیغاتی قرار می‌گیرد، چون با استناد و استفاده از عوامل مرتبط با آن می‌توان تعصب دینی را کنار گذاشت. البته باید اضافه شود که تساهل در امور دینی در سال‌های اخیر به دفعات از سوی چهره‌های دگراندییشی نیز تبلیغ شده است و ایشان نیز زمینه‌های پذیرش ذهنی آنرا فراهم آورده‌اند.

ادعای معجزه
--------------
تصاویر و متون تولید شده توسط دستگاه‌های تبلیغاتی مسیحیت عمدتا در بخش ویژه‌ای شامل معجزات مورد ادعا واقع می‌شود. زنان و پیرانی که از بیماری‌های سخت نجات یافته‌اند بیشترین حجم تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند. در حقیقت این دسته از مروجان مسیحیت امیدوارند با بزرگ‌نمایی و دروغ‌پردازی پیرامون احتمال انجام معجزه در قبال بیماران و گرفتاران، طمع ناآگاهان را در جذب به مسیحیت برانگیزند.

کشف و شهود دروغین
--------------------------
ادعاهای مضحک و مکرر کشف از کشیشان تلویزیونی و خانگی آنقدر ادامه یافته است که در حال حاضر حتی بسیاری از گروندگان تازه وارد نیز ادعای کشف و شهود می‌کنند.
یکی از اعضای تیم این پژوهش، طی مصاحبه‌ای از فردی مرتد، دلیل تبلیغ دین مسیحیت را سؤال می‌کند، وی پاسخ می‌دهد: «من قصد نداشتم تبلیغ مسیحیت کنم، اما خداوند[مسیح(ع)] به من گفت: تو حتما باید پیام محبت من را به دوستان و فرزندانم برسانی و به آنها باید بگویی فیض خدا بر آنانی باد که به دیگران می‌گویند که من به خاطر آنان مصلوب شدم و دوباره بعد از سه روز زنده شدم.»
باید توجه داشت که بر اساس این عقیده بدون مبنا، عالم هستی سه روز از خدایی خداوند بی‌بهره بوده است.

شبکه‌های ماهواره‌ای و کلیساهای خانگی، مبلغ مسیحیت در ایران

شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای و همچنین کلیساهای خانگی در شهرهایی چون تهران، کرج و رشت نقش بسزایی در تبلیغ مسیحیت دروغین در ایران دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، کشورهای اسلامی در سال‌های اخیر پذیرای موج وسیع و پردامنه‌ای از تبلیغات مسیحیت بوده‌اند.
در این میان ایران اسلامی نیز بیش‌ترین سهم از هجمه‌های این موج را دریافت کرده‌ است.
یکی از موسسات پژوهشی در این زمینه تحقیقی انجام داده است که بر اساس آن تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات شهری، تبلیغات در اقشار، تبلیغات در کلیساهای خانگی، اینترنت و اغواگران،6 راه تبلیغ مسیحیت در ایران است.

* تبلیغات تلویزیونی
تلویزیون‌های ماهواره‌ای به صورت‌های گوناگون نقش بسزایی را در اعمال تبلیغات مسیحیت ایفا می‌‌کنند. این مجموعه‌های رسانه‌ای که به صورت شبکه‌ای و کاملا هماهنگ به تحرک می‌پردازند به شیوه‌های گوناگونی، به صورت مستقیم و غیر مستقیم تبلیغات وسیعی را برای مسیحیت به مرحله اجرا در می‌آورند. از جمله این رسانه‌ها که با هزینه‌های بسیار گزافی راه‌اندازی و اداره می‌شوند می‌توان به شبکه‌های
«تپش» و «محبت تی‌ وی» ،«نجات»،«امید ایران»،« پارس تی ‌وی» و ... اشاره کرد. برخی از این رسانه‌ها نظیر « پارس تی‌‌وی» بنابر دلایل 2 گانه‌ای همچون حذف کمک مالی از یک سو و عناد با اسلام از سوی دیگر، دست به تبلیغات مسیحیت می‌زنند. محورهای القای این تلویزیون‌ها شامل این موارد است:
الف) تبلیغات مسیحیت صهیونیستی. یکی از مجریان شبکه تلویزیونی «نجات تی‌وی» می‌گوید: «کسی که اسرائیل را لعنت می‌کند در حقیقت به خودش لعنت می‌فرستند چون اسرائیل سرزمین مقدسی است پس کسی که می‌گوید مرگ بر اسرائیل آن مرگ به خودش بر می‌گردد.»
ب) انجام تبلیغات ویژه معتادان و معلولان با استفاده از تصاویر ساختگی و مجعول و انتشار موسیقی و تصاویر هیجان‌آور که به صورت مدام از این شبکه‌ها پخش می‌شود.
ج) نشان دادن مسیحیت به عنوان یک دین فراگیر که توانسته است تمامی نژادها را به خود جذب کند.
این گونه اقدامات عوام‌فریبانه اغلب با انتشار نماهنگ‌هایی از درون ایران نیز همراه می‌شود.

* تبلیغات شهری
تبلیغات شهری مسیحیت شامل طیف وسیعی از اقدامات می‌شود. دیوارنویسی، ترسیم صلیب بر روی دیوار اماکن عمومی و خصوصی، توزیع رایگان کتاب‌هایی نظیر «بهای محبت»، «‌حیات در مسیح»‌، «تشبه به مسیح»، «‌دروس مقدماتی»، «زندگی تازه»، «آشنایی با کتاب مقدس»، «عیسی کیست؟»‌، «‌کلیسا»، «بشارت شخصی»، «اخلاقیات کتاب مقدس»، «چگونه باید دعا کرد؟»، «چگونه کتاب مقدس را دعا کنیم؟»،
«‌روح القدس دوست و یاور شما»، «پرستش مسیحی»، «‌خادم مسیحی»، «‌ازدواج و خانواده»، «طرح الهی-انتخاب شما»، «راهنمای مطالعه انجیل یوحنا»، «اصول اعتاد ما»، «‌ماموریت کلیسا»، «خدمت تعلیم»، «‌مسیحی در جامعه» و ...، توزیع سی‌دی‌های تبلیغی رایگان نظیر «عشق»، «خدا محبت است»، «کتاب آفرینش»، «‌داستان خدا» و ... نیز از این دست اقدامات هستند.

* تبلیغات در اقشار
سازمان هماهنگ‌کننده تبلیغات مسیحیت با تشکیل گروه‌های متعددی درون کشور انجام تبلیغات را به صورت تخصصی علیه اقشار مختلف اجتماعی و سنی دنبال می‌کند.
الف) گروه سنی: بررسی‌های به عمل آمده توسط گروه پژوهشی نشانگر جذب گروه سنی بین 18 الی 20 سال است. این جذب در فاصله سنی 20 الی 25 سال با 40 درصد رشد مواجه است. در بخش مردان نیز این روند 60 درصد بیشتر است.
ب) گروه‌های اجتماعی: گروه‌های اجتماعی که دارای بیشترین اهمیت و اولویت در برنامه‌های جذب گروه‌های مبلغ مسیحیت هستند، عبارتند از: دانشجویان، معتادان، مخالفان سیاسی نظام، دختران فراری و کودکان خیابانی، بهائیان، لائیک‌ها و معلولان جسمی و مبتلایان به بیماری‌های صعب‌العلاج.

* تبلیغات در کلیساهای خانگی
کلیساهای خانگی، منازلی هستند که کشیشان مسیحی و یا افراد مرتد تازه جذب شده، مالکیت و یا اجاره آنها را در اختیار دارند. این محل‌ها از سوی سازمان‌های کلیسایی با مبالغ قابل توجهی به اجاره در آورده می‌شوند تا توسط مالک، امورات جذب در آنها صورت بگیرد. این مکان‌ها عمدتا شاهد رجوع جوانان تازه جذب شده هستند. همچنین برخی از کتب، سی‌دی‌ها و جزوات شب‌نامه‌ای و وبلاگ‌های اینترنتی، از این اماکن تهیه و توزیع و بروزرسانی می‌شوند. بیشترین آمار در خصوص کلیساهای خانگی مربوط به شهرهای تهران، کرج و رشت است.

* اینترنت
برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد اینترنت، زمینه‌ای را فراهم آورده است تا بسیاری از گروه‌ها و جریان‌های غیرقانونی از آن به عنوان وسیله‌ای امن، جهت تبلیغ و جذب بهره‌برداری کند. فعالیت مبلغان مسیحی در اینترنت با استفاده از حداقل 30 سایت و 180 وبلاگ شناسایی شده فعال، جریان دارد. تالار گفت‌وگوی این سایت‌ها به محلی برای جذب ایرانیانی تبدیل شده است که تبلیغی را دریافت و پس از مدتی به محافل خانگی دعوت می‌شوند. همچنین از دیگر کارایی‌های اینترنت برای گروه‌های مبلغ مسیحیت مظلوم‌نمایی، تشویش اذهان عمومی، و ... از طریق انتشار اخبار کذب و بزرگ‌نمایی شده است.

* اغواگران
بررسی‌ها به عمل آمده نشان دهنده این مهم است که گروه‌های مبلغ انجیل، طیف وسیعی از اغواگران زن را در اختیار دارند و از این گروه برای جذب افراد مذکر بهره‌برداری می‌کنند. این گروه از افراد با سخنرانی و تبلیغ چهره به چهره در محافل و با راه‌اندازی وبلاگ و چت کردن مبادرت به جذب جوانان هوس‌باز می‌کنند.

omide por jalal - امریکا - لس انجلس
واقعا کسانی که محبت و ازادی خدادادی را تبلیغ میکنند فریبکار و دشمن ایرانند.زیرا مردم ایران محکوم هستندند به سوگوار بودن و تو سر خود زدن و سنگسار شدن و بالای دار رفتن و... اصلا چرا باید همدیگر را بوسید وقتی میشود به هم فحش داد؟خبر گذاری محترم فارس شما لایق همین فحش و تو سر خود زدن و سوگوار نشستن هستید.اخه شادی ب چه درد خر میخورد؟؟
دوشنبه 3 تیر 1387

shirazi - آمریکا - :الیفرنیا
از خواندن این مقاله این احساس به من دست داد که از نظر نویسنده مقاله مسیحیتی که توسط مسیحیان تبلیغ میشود و بر مبنای انجیل است دروغی است و مسیحیت واقعی آنست که مطابق قرآن باشد!! آیا شما هم همین برداشت راکردید؟
و یک نکته:
من وقتی که به آمریکا آمدم و با دین مسیحیت آشنا شدم دیدم که این دین کاملا با آنچه در مدارس ایران در موردش به ما گفته بودند متفاوت است. به نظر من بعد از رنسانس و و پروتستانیزم چهره این دین خیلی انسانی تر و معقول تر شده . من فکر میکنم اسلام هم به رنسانس خودش نزدیک شده است و بزودی شاهد یک پروتستان اسلامی خواهیم بود (به سخنان سروش و دگر اندیشان مسلمان دقت کنید) که می تواند تا حدودی این دین را انسانی تر کند. (فتواهای علمای پیشرو رانگاه کنید. مثل فتوای منتظری در مورد آزادی انتخاب دبن و عدم وجود ارتداد در اسلام (!!) و یا فتوای صانعی در مورد برابری دیه زن و مرد).
دوشنبه 3 تیر 1387

shanul - المان - هامبورگ
تمام ادیان مشکل دارند!
این مسیحیها هم تو گیر و دار نفرت مردم از دین اسلام اومدن نقش مادر ترزا
را برای مردم ایران بازی می کنند! و می گویند دین ما اخر محبت هست!
شما این کتاب انجیل را بخوانید عهد جدید را پر از تناقض گوی هست!
در کتاب اقای شجاع الدین شفا تناقض گوی در کتاب انجیل با ذکر ایه هاش
نوشته شده هست!
من خودم 3سال عضو یک کلیسا بودم جز دروغ و ریا کاری چیز دیگری از این
قوم ندیدم مثل مسجد مسلمانان!
این دینها شدند دکان برای مفت خوری و کسب در امد از طریق خمس و ذکات در اسلام و دادن یک ده درامد در مسحیت برای کشیشهای کلیساها
و اخوندها!!!
اون ملت ایمان دار هم تبدیل شدند به نوکر و رعیت برای مبلغان این ادیان!
دوشنبه 3 تیر 1387

elora - نروژ - اسلو
چرا باید حتما اون شادی و محبت و امیدی که یک مسیحی نشون میده دروغی حساب بشه؟ چرا باید جلوگیری از تنفر به یک قوم کار صهیونیستی برداشت بشه؟مگه خود مسیح به غیر از اینها حرف دیگه ای زده بود؟ در کشوری که حجاب اسلامی به زور اسلحه است و صدای اذان بلند ایا اجازه نیست زمزمه محبتی هم به گوش برسه؟
دوشنبه 3 تیر 1387

persia_64 - ایران - طهران
هر کسی حق داره راه و روش زندگی اش را خودش انتخاب کند به هیچ احدی هم مربوط نمیشه کسی حق نداره به اسلام و مسیحیت و غیره توهین کنه و همچنین مسلمانان و بقیه هم حق ندارند عقیده دیگران را تفتیش و مورد تعرض قرار دهند
دوشنبه 3 تیر 1387

shad - فرانسه - نیس
اخوندی که این مقاله را نوشته نمیداند که مردم از دین اسلام فراریند چون ماهیت ضد انسانی انرا شناخته اند!!!! دینی(اسلام) که مبلغ خشونت و ادمکشی ست دین نیست مکتب مرگ است!! مسیح دراسرائیل متولد شده پس مسیحیان حق دارند از شعار مرگ بر اسرائیل منزجر شوند. به تمام مسیحیانی که در ایران به مسیحیت گرویده اندتبریک می گویم. کار قابل تحسینی کرده اندغیرت و شجاعت می خواهد که در ذات مزدوران رژیم و اخوند نیست!!! رژیم تعداد زیادی را زندانی و شکنجه کرده یا کشته. اموال انها هم توقیف و ضبط شده. این است دین مبین اسلام !!! نویسنده متن طوطی وار اشاعه فرهنگ عرب و اسلامی می کند خجالت هم پیش اینها شر منده ست.
دوشنبه 3 تیر 1387

ironwill - ایران - تهران
مقاله فارس (یا بهتر بگوییم عرب) نیوز، خود در جهت تخریب چهره مسیحیت است و مطالب آن مغرضانه و مروج فرهنگ اعراب می باشد.
دوشنبه 3 تیر 1387

mahkame - اتریش - وین
امیدوارم که این نوشته من را اینجا بزارید.


قبل از هر چیز باید بگم خدا یعنی محبت.
خدا دنیارا با حکمت خلق کرد. وقتی ادم و حوا گناه کردن اونهارو نکشت بلکه برهنگی اونارو پوشوند و باز بهشون محبت کرد ولی شریعتی هم گذاشت.
خدا برای نجات جان انسانها مسیح را فرستاد تا به جای گناهان انسانها مصلوب بشه. چون مردم نمی تونن شریعت را خط به خط اجرا کنن.
مسیح چندین جا گفته که من در بهشت هستم و در انجا منتظر شما هستم. ولی ایا درقران گفته شده است که محمد درکجا بندگانش راملاقات میکند؟؟ و الان کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در عهد عتیق امده که با بربط و شادی خداوند را بسرایید. ایا سرود شادی برای خداوندی که جواب دعاها وخواستهای ما را (با وجودی که باز گناه میکنیم))میدهد کاری بد وگناه است؟؟؟؟؟؟؟
مسلمانان برای هر نوع شهادت ومرگ چندین روز عزا میگیرن و می زنن تو سر و سینه خودشون. وقتی می دونن اون شخص پیامبر خدا بوده و الان در نزد خداست به جای شادی و شکر عزا میگیرن. چرا؟؟ عزا برای چی؟؟؟
در قران امده که تورات و انجیل کتابهای اسمانی هستن پس باید قبولشون کرد و بهشون احترام گذاشت.
دوشنبه 3 تیر 1387

sepid.irooni - انگلستان - لندن
اوه اوه راست میگن من خودم تو ایران چند سال پیش تو میدان هفت تیر دیدم طرف به من کتاب داد!!لوووول گقت عیسی مسیح پسر خدا منخم شاخ در اوردم گفتم اینجا ایرانه؟؟یا لندن که تبلیغ مسیحیت میکنن یه بار پسر خالم داشت گول می خورد!!ولی من بهشون گفتم یه صلوات بفرست بعدش اینارو تبلیغ کن مرتیکه لبو!!اووووووووووا
mahkame - اتریش - وین شما که مسیحی شدین اینا همه رو عیسی مسیح بهتون گفته یا انجیل؟؟جمعش کن ببینم!!سفره باز میکنی من خودم حضرت عیسی رو دوست دارم ولی !!!

دوشنبه 3 تیر 1387

shad - فرانسه - نیس
sepid.irooni - انگلستان - لندن
خارج شدن از اسلام و گرویدن به هر مذهبی نه تنها گول خوردن نیست بلکه نه گفتن به خشونت و ادمکشی و زوئوفیلی وپدوفیلی و سنگسار و نفرت و غیره در اسلام هست!!!
مسیحیانی که پناهندگی گر فته اند اموالشان در ایران ضبط و توقیف شده و از مرگ و شکنجه گریخته اند!!!! این همان اسلام رحمتی ست که شما مدعی ان هستید. حتما نباید این فجایع برای خانواده شما اتفاق بیفتد تا بفهمید که جنایتکار کیست وچه کسی گول خورده!!
شرم بر تمام ایرانیانی که در فکر مال اندوزی و زندگی راحت از سرنوشت هموطنان خود غافل هستندو نمی خواهند بدانندچه جنایاتی بر سر هموطنانشان در زندانهای رژیم می رود. اما بترسید از روزی که این جنایات گریبان فرزندانتان را خواهد گرفت. حتی یک لحظه هم اگر وضعیت انان را می توانستیدتصور کنید اینگونه ظالمانه از انسانهایی که می خواهند حق انتخاب مذهب خود را داشته باشند سخن نمی گفتید!!!
دوشنبه 3 تیر 1387

raminnikpor - امریکا - لس انجلس
کلیساهای خانگی، منازلی هستند که کشیشان مسیحی و یا افراد مرتد تازه جذب شده،
یک نفر این جمله رو ترجمه کنه ....مرتد یعنی از دین برگشته؟
همونی که قتلش واجبه
این رحم و رپوفت صله رحم اسلامه عزیزه؟
یعنی ادم حق نداره اگه از اسلام بدش اومد دینشو عوض کنه؟
زوری زوری باس مسلمون بمونیم ؟
تازه اونهم از نوع اسلام ولایت وقیه ؟
دوشنبه 3 تیر 1387

honey_jesus7 - ترکیه - آنکارا
خدا را شکر برای وجود خداوند عیسی
که قلب سنگی من را سه سال پیش تبدیل به قلبی گوشتین کرد.
او گناهان من را برداشت و من را با حقیقت خودش آشنا کرد.
تنها داوری از آن خداوند است و خداوند از قلب تمامی انسانها باخبر است
اگه امروز انسان را می تونید گول بزنید مطمئن باشید که خداوند را نمی تونید گول بزنید و روزی باید جواب گوی تمامی دروغ های خود باشید.
یوحنا 3: 16 زیرا خدا جهان‌ را اینقدر محبّت‌ نمود که‌ پسر یگانه‌ خود را داد تا هر که‌ بر او ایمان‌ آورد، هلاک‌ نگردد بلکه‌ حیات‌ جاودانی‌ یابد.
به امید روشنی دل های مردم توسط عیسی مسیح و شاهدان او در تمامی دنیا
در نام عیسی مسیح آمین
دوشنبه 3 تیر 1387

shanul - المان - هامبورگ
persia_64 - ایران - طهران
من با حرف شما موافقم. ما به دین کسی کاری نداریم ولی دین با ما کار دارد!
عقاید مذهبی اگر در دلها فقط بماند کسی بهش تهین نمی کند ولی وقتی
دین خاست نظرش را با زور گلوله و کتک بر مردم مسلط کند اونوقت سزاوار
تهین هست!!!!!!
دوشنبه 3 تیر 1387

shanul - المان - هامبورگ
mahkame - اتریش - وین
تو تمام ادیان هست که انسانهای خوب در بهشت خواهند بود هیچ پیامبری
نگفته هر کس حرف مرا باور کند جایش تو جهنم هست و من هم تو جهنم
منتظر او هستم!!
اول اینکه در کتاب عهد قدیم نوشته شده که خداوند ادم و حوا را بعد از اینکه
گناه کردند تنبیه کرد و از باغ عدن بیرونشون کرد و به حوا گفت درد زایمان را
برای تو می گذارم و به ادم هم گفت کاری می کنم که همیشه کار کنی و
با زحمت کشیدن و عرق ریختند امرار و معاش کنی کجا خدا به اینها محبت
کرد تازه پدرشون را هم که با اینکار در اورد!!!!!
بله تو قران این هست که تورات و انجیل کتابهای اسمانی هستن پس باید قبولشون کرد و بهشون احترام گذاشت ولی ولی ولی در سوره دیگری گفته
غیر مسلمان کافر و نجس هست! غیر مسلمان یعنی (مسیحی.یهودی)! و
باید کفار را گرفت و به قتل رسانید! 512ایه در قران برای جنگ با کفار و مجازاتهای اسلامی امده!
دوشنبه 3 تیر 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
محبتی که در کتاب انجیل هست در تورات و قران وجود ندارد.
قران گپی شده تورات است .سنگسار و قضاص و ختنه و جداری زن از مرد و خرافات.و در کتاب انجیل همه اینها دور از انسانیت شناخته شده.ولی بطور کل مذهب افیون جامعه است حکومت مسیحیان را در تاریخ جهان خوانده ایم که چکار کرده اند.تاریخ اسلام هم میدانید تا به امروز و یهودیت هم هیچ فرق با اسلام ندارد.پس دین بی دین.همه راه خوب و بد را تشخیض می دهند و هر کشوری قانون اساسی دارد.قانون اساسی دین ان کشور است.که باید رعایت شود.ولی نه قانون اساسی مذهبی مانند ایران.پیروز باشید.
دوشنبه 3 تیر 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
بیخودی شلوغ نکنید.هیچ کسی به اندازه خود ملاهای بی دین و از خدا بیخبر دزد و ب.... و جنایتکار و وطن فروش و............به اسلام آسیب نرسونده.اینها همه تلاش خود ملاها از خمینی گرفته تا خامنه ای و رفسنجانی و بقیه ملاها که دین ما را دارن از بین میبرن.خدا لعنت کنه همه این مفسدان را که هزاران هزار جنایت را کردند و میکنند و خجالت هم نمیکشند.همه ادیان الهی خوب است و هر انسانی آزاد است که برای خود با اعتقادات خویش و فهم و درک خود به خدا نزدیک شود و خوب را از بد تشخیص دهد.124 هزار پیامبر آمدند و گفتند که جنایت و دزدی و ب.... و هر کار زشتی بد است اما این ملاها نفهمیدن و حال هم میبینید که چطور از متجاوز و مزدور و دزد و جنایتکار دفاع میکنند!!کجای این کار هاو رفتار هاو کردارها با اسلام هماهنگی و یا دستورات اسلامی است.لعنت بر ملا.
دوشنبه 3 تیر 1387

ostajloo - ایران - نهرخلج
اسلام ما بهترین است. حساب دین فروشان با دین اسلام جدا میباشد. اسلام همیشه مدرن و کامل است. من انجیل و تورات را بارها خوانده ام اما هیچ کتابی قابل قیاسه با قران ... استاجلو
دوشنبه 3 تیر 1387

derafsh - اتریش - وین
خمینی با تمام جنایاتی که انجام داد یک خدمت بزرگ هم به ملت ایران کرد و ان معرفی چهره واقعی اسلام بود. اگر هزاران هزار کتاب برای معرفی چهره واقعی اسلام نوشته می شد به این اندازه اثر نداشت. ایرانی با تمام وجودش چهره کریه اسلام را درک کرد. اگر قبل از انقلاب شیاد روشنفکر نمایی مانند شریعتی ظهور کرد و باعث عقب گرد ایران به قرون وسطی شد از این پس دیگر مردم ایران گول این ملاهای کراواتی را نخواهد خورد. ایران از انقلاب ضربه عظیمی خورد ولی این وسط اسلام بزرگترین ضرر را کرد! چون نقابی که 1400 سال بر چهره کشیده بود افتاد. اسلام به هیچ کجا وارد نشد مگر اینکه فقر نکبت فساد فحشاو... به ارمغان اورد.
دوشنبه 3 تیر 1387

Victory - المان - المان
نویسنده ی مقاله به نظر من نه تنها از مسیحیت چیزی نمیداند بلکه از دین خودش هم بی خبر است.
دوشنبه 3 تیر 1387

ali_esf - ایران - اصفهان
کاملترین دین اسلامه
دوشنبه 3 تیر 1387

amirpersia - سو‌ءد - استکهلم
من خیلی شفاف و بدون تعصب میگم/ همه ی ادیان در زمان هایی پدید اومدند که کمبود دانش و جهالت مطلق بر مردم حکمفرما بود و افرادی برجسته در دوران خود که دارای تفکرات روشنتری بودند مسوولیت هدایت اقوام خود رو به دوش گرفتند. حالا بحث اسمانی بودن و وحی به جای خود( که البته جدید ترین بحث رو دکتر سروش ارایه داده). اما در زمان ما چرا دیگر این مسایل پیش نمیاد و کسی تحت نام پیامبر ادعای رهبری نمیکنه؟ پاسخ اینه که زمان جهل و بیسوادی مردم سپری شده و ما در عصر اطلاعات و ارتباطات بسر میبریم. حالا دین جاش رو به علم واگاهی داده و جایگاه تشریفاتی و سمبولیک پیدا کرده. دین به دلیل مبدا حرکت انسان قابل تکریمه /چه مسیحیت/ چه اسلام/چه یهودیت و سایر ادیان. تعصب و تبلیغ مفرط هر دینی ریشه ی ارتجاعی و غیر منطقی داره. مهم اینه که همه انسان و اعضای یکدیگر باشیم و با احترام به عقاید هم بتونیم مهر ورزی/خرد و عشق رو جایگزین نفرت و تعصب بی خردانه کنیم. همه ی ادیان یک حرف داشتند و یک هدف را دنبال میکردند که اونهم خداست. اسلام/مسیحیت و همه ی ادیان با هم برابرند و هیچکدوم برتری بر دیگری نداره. همه مثل قطعات پازل و مکمل همند. هر انسانی ازاد و مختار به انتخاب راهش با استفاده از خرد و دانشش هست و ارتداد از نظر من یک کلمه ی بی معنا و فاقد صحته. هر دینی که دارید فقط به مزخرفات روحانیون متعصبش گوش ندید/دینتون رو با دلتون درک کنید و فقط ایزد یکتا رو مبنا قرار بدید.
سه‌شنبه 4 تیر 1387

mahkame - اتریش - وین
sepid.irooni - انگلستان - لندن
ولی!!!!!!!!! چی؟؟؟
این مطالب را باخوندن تورات و انجیل وقران فهمیدم.
shanul - المان - هامبورگ
نفهمیدی شریعت یعنی چی؟؟؟؟
( تو قران این هست که تورات و انجیل کتابهای اسمانی هستن پس باید قبولشون کرد و بهشون احترام گذاشت ولی ولی ولی در سوره دیگری گفته
غیر مسلمان کافر و نجس هست! غیر مسلمان یعنی (مسیحی.یهودی)! و
باید کفار را گرفت و به قتل رسانید! 512ایه در قران برای جنگ با کفار و مجازاتهای اسلامی امده!)
این تناقض هستش. پس تکلیف چیه؟؟؟ احترام یعنی به قتل رساندن؟؟
سه‌شنبه 4 تیر 1387

jumpie - ایران - تهران
با یک نگاه ساده به اسم کشورهایی که افرادی که نظر دادند, در آنجا زندگی میکنند به همه چیز می توان پی برد که مهمترین آن قدرت دستگاههای تبلیغاتی در آن کشور ها است
قدرت و نفوذ آنها به حدی است که به راحتی می توانند حق رو به باطل و باطل رو به حق تبدیل کنند و همه مردم هم بدون هیچگونه تفکری حرف آنان رو می پذیرند
کاش این مردم می دانستند ایران = اسلام نیست.اسلامیکه حضرت محمد(ص) آورده اون چیزی نیست که ما در ایران می بینیم .در روایات از معصومین (ع) داریم زمانیکه حضرت مهدی(عج) ظهور می کنند
از اسلام واقعی چیزی جز اسم آن باقی نامنده.
اگر به دنبال حقیقت هستید باید بدون هیچ تعصب و پیش داوری , در مورد اسلام تحقیق کنید اما نه در میان مخلالفان آن بلکه در میان کسانیکه واقعا مسمان بودند.
چهار‌شنبه 5 تیر 1387

shima87 - فرانسه - پاریس
sepid.irooni - انگلستان - لندن
شما در یکی از کامنت هات نوشته بودی که من قبلا مسیحی بودم حالا مسلمان شدم
یعنی چی !!!؟؟؟
البته زیاد هم مهم نیست اما خوبه تو نوشته هامون دقت کنیم
به هر حال تمام مذاهب اگر برای رسیدن به قدرت و تسلط بر شعور مردم باشن مضخرف و بیهوده هستن میسحیت هم کارنامه خیلی سیاهی داره پس خوبه خدایی که هر انسانی تو درونش داره را خوب بشناسیم دنبال مذهب و خدا نگردیم !!
پنج‌شنبه 6 تیر 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.