افزایش پدیده لواط و تجاوز به کودکان در جهان عرب

افزایش پدیده لواط و تجاوز به کودکان در جهان عرب

به گزارش شیعه آنلاین، "فاطمه بن براهم" وکیل پایه یک دادگستری الجزایر هفته گذشته طی مصاحبه ای خواستار افتتاح رسمی و قانونی "خانه های فساد" در کشورش شده بود. وی هدف از این درخواست را مبارزه با پدیده لواط و تجاوز به کودکان دانست. این درخواست خانم "براهم" با مخالفت و انتقاد شدید علمای دینی الجزایر مواجه شده و آنرا اقدامی برای نشر و گسترش فساد خواندند.

 

از بزرگترین پرونده های رسوایی و فساد در مراکش طی چند ماه اخیر، تجاوز مکرر نگهبان یک مهد کودک به یک کودک چهار ساله بوده است. در پرونده ای مشابه نیز در سال 2004 میلادی مردی از اهالی جنوب "رباط" پایتخت مراکش به هشت کودک تجاوز کرده و آنان را به قتل رساند.

گزارشی که پس از بررسی های انجام شده منتشر شد نشان می دهد پدیده لواط حتی برای برخی افراد به منبع درآمد در برخی کشورهای حوزه خلیج فارس تبدیل شده است.

در ادامه این گزارش آمده: حتی برخی جوانان با هدف کوچ کردن به کشورهای اروپایی و غربی، به چنین فسادی تن می دهند تا پس از آن از سوی پلیس کشورشان بازداشت شوند و زیر فشار قرار گیرند تا به این بهانه و ادعای عدم داشتن آزادی بتوانند در کشورهای غربی پناهندگی دریافت کنند.


برخی کارشناسان اجتماعی در جهان عرب علت اصلی افزایش چنین پدیده ای را عوامل اجتماعی و اقتصادی می دانند. "کریم قادر" کارشناس عراقی مسائل اجتماعی در این باره می گوید: باید علت به وجود آمدن و افزایش اینگونه پدیده ها در جهان عرب را در عوامل اجتماعی و اقتصادی دانست، بنابراین باید از این طریق ریشه یابی و حل شود.

گفتنی است عربستان سعودی، عمان، کویت، مراکش و لبنان بیشترین کشورهای عربی می باشند که شاهد این نوع فساد اخلاقی میان جوانان هستند.

شایان ذکر است "لواط" از بزرگترین گناهی است که قرآن کریم به آن اشاره کرده است.

SAMAN DAR BE DAR - انگلیس - منچستر
عرب ملخ خور از این بهتر نمیشه .این اخوندای ملخ خورن از نسل همینا هستن.زنده باد پرشین
شنبه 25 خرداد 1387

hani_smart - فرانسه - پاریس
ربطی نداره.
مگه همین هلند نیست که مهد ازادی و همینطور مهد تجاوز به کودکان!!
نه به اون شوری نه به این بی نمکی
شنبه 25 خرداد 1387

عقاب _اسبیکو - ایران - خرم آباد
این مبارزان با فحشا چرا سری به خوزه علمیه نمی زنند /می گویند آنجا بشکه هاپی هست که رفع احتیاج می کند!!!!
شنبه 25 خرداد 1387

شیراز+دوحه+لندن - انگلستان - لندن
من خودم به شخصه وقتی که قطر بودم میدیدم بخدا...
مخصوصا اقازاده هاشون...1 پول هم میدن که بهشون تجاوز شه....به شرافتم قسم راست میگم....عربستان و بحرین و کویت هم که ماشالله ماشالله علنیه....مخصوصا کویت و بحرین....این 2 کشور معروف هستن به اینجور چیزا....با این همه ادعا......برین یوتیوب بزنین مخانیث یا شواذ و کثافت کاریهای این اشغالا رو ببینین
شنبه 25 خرداد 1387

shima87 - فرانسه - پاریس
خبر تازه ای نیست عرب به گذشته اش هم نگاه کنیم همین هاست تو رساله اخوند هم هست حتی سکس با حیوان راهها حتی غسل بعد از ان هم یک مشت ادم وحشی بهتر از این نمیشه
یکشنبه 26 خرداد 1387

مبین.رشت - ایران - رشت
تو ایران هم رابطه جنسی جوانها و نوجوانان مذکر زیاده اما دولت که نمیاد آمارشونو رو کنه .این همه وبلاگ و اینهمه مطالبی که مجله ماها در مورد همجنسگرایان مینوشت همه و همه حاکی از این بوده که در ایران همجنسگرا زیاده!اما متآسفانه جلوی انتشار این مجله رو هم گرفتن.امیدوارم که روزی همجنسگرایی در ایران آزاد بشه اونوقت مشاهده خواهید کرد که تعداد همجنسگراها تو ایران بیشتر تر از خیلی از کشورهای دیگه هست!!
یکشنبه 26 خرداد 1387

salem - هند - پونا
ببخشین تو ایران خودمون مگه کمه؟ داستان اون پسره تو اسلام شهر و امثالش یادمون باشه. در ضمن در کشوری مثل مراکش از سال 2004 تا الان دو پرونده ذکر شده این کجاش افزایشه؟ این قسمت متن هم بدون سند ذکر شده که ارزش خبری ندارد{گفتنی است عربستان سعودی، عمان، کویت، مراکش و لبنان بیشترین کشورهای عربی می باشند که شاهد این نوع فساد اخلاقی میان جوانان هستند.}
یکشنبه 26 خرداد 1387

+0
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.