هر کی خواست منت جبهه رفتنش رو سر شما ها بذاره از سگ پست تره

هر کی خواست منت جبهه رفتنش رو سر شما ها بذاره از سگ پست تره

جایی خوندم که دوستی نوشته بود خیلی از اونایی که رفتن جبهه برای کوپن اضافی قند و شکر و برنج بوده …  دوسه تا از دوستان هم از وقتی فهمیدن بنده جبهه بودم هی سردار سردار به ک …ون ما بستن و یکیشون هم میگفت الان حتما صاب منصبی و نونت تو روغنه !

این حرفا نیشتر به دل من و امثال منه ! دل ما عین دل بچه ها شده ! …. دلی که تا بهش تحکم کنی لب ورمیچینه و اشکش جاری میشه وای به حال اینکه تهمت بزنی بهش ! تا دیشب فکر میکردم فقط من دل نازک شدم و گاهی بی اختیار اشکم میاد ! اما مصاحبه با اون رزمنده ای که تیر مستقیم خورده بود تو سرش و زنده مونده بود رو که دیدم فهمیدم ما همه مون همینطوریم ! خبرنگار فقط ازش پرسید به چی فکر کنی اشکت میاد و اون رزمنده همینطور بی اختیار اشکش اومد ! میتونی تصور کنی من با شصت نفر رفته باشم مانور و هواپیماها اینقدر بمب خوشه ای ریخته باشن روی سرمون که نصفمون سالم برگردیم پایگاه و نصفه دیگه دوستامون یا تبدیل به جنازه شده باشن یا زخمی ! اقا جون من الان با دوچرخه میرم محل کارم ! سه ساله در حسرت یه مسافرت سه روزه به کیش یا هر جهنم دره دیگه ای موندم ! نمیگم دستم به دهنم نمیرسه اما نه باغ بالا دارم نه اسیاب پایین !

کدوم عاقلی برای امیال دنیوی جلوی گلوله مستقیم دشمن میره ؟ کی برای پول و خونه و ماشین دست و پاش رو میده ؟ کی برای سهمیه دانشگاه ریه هاش رو میده ؟ بی انصاف نباشید جنگ ندیده ها … بی انصاف نباشید تو رو خدا ! کی درد اون مجروحی رو میفهمه که هنوز لگن زیرش میذارن و با ماسک اکسیژن نفس میکشه ؟  دیدی  فوتبالیستی رو که جفت پاهاش رو تو جنگ از دست داده و کنار میدون فوتبال به اونایی که دارن بازی میکنن نگاه میکنه و یواشکی اشک میریزه … اگه تو ندیدی من دیدم !

هیچوقت …هیچوقت ….هیچوقت دلم نمیخواد با تجربه کردن جنگ حرفای منو درک کنین !  فقط … فقط مردانگی کنید و نمک روی این دل زخم خورده نپاشید ! هر کسی هم که خواست منت جبهه رفتنش رو سر شما ها بذاره از سگ پست تره …………………… همین ! 

منبع : وبلاگ تلخ نوشته های یک مشهدی

Kaweh - آلمان - نورنبرگ
لعنت بر این رژیم آخوندی که این جنگ رو برای ایران به ارمغان آورد این هم شانس داشت و عمرش به دنیا بود ( یا به عبارتی تونست عزراییل رو دودره کنه!!!! ) بابا دمش گرم...
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

mehrnoosh - ایران - اهواز
مزه ی جنگ رو فقط جنگدیده هایی مثل ما میدونن که همه چیزمونو تو جنگ از دست دادیم.بازحمت خودمان وارد دانشگاه شدیم و... و امروز به جای ساختن شهروکاشانمون آخرین قطرات خونمونو توی شیشه میکنن تا یه وقت نفس نداشته باشیم شکایت کنیم .حالا شکایت کنیم کو گوش شنوا!؟ولی اینو میدونیم که ایـــــــــــن نیـــــــــــزبگذرد. زمستان تمام میشود شک نکنید وتنها سیاهیست که به روی ذغال صفتان میماند.
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

خدا_پارس_بوشهر - . - .
با نام آفریدگار جاودانه
اگر ما امروز جلوی دشمن ایستاده ایم و سر راحت روی بالشت میزاریم و همین یک لقمه نونی که خیلی از مردم به زور گیرشون میاد میخورن... همه وهمه اول به خاطر لطف خدا و بعدش باز لطف خدا و بازم لطف خدا و جان فشانی نمونه های این جوانمرد و اون کسانی که پر کشیدند و رفتند. واقعا بعضی موقع ها که میشینم پای حرف های اینها و اون کارهایی که کردند و سختی هایی که کشیدند و میشنویم , من یکی دلم میخواد آب بشم برم زیر زمین... باید بشینین به یکی از این قصه ها گوش کنید تا بفهمید من چی میگم...
آصف عهد
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

payman_br - ایران - تهران
بالاترین انسانها، همین انسانهایی بودن که جونشون رو کف دست گذاشتن و مثل گلاب پاشیدن رو سر ملک و ملت. بعضی مثل آرش کمانگیر فدا شدن و بعضی هم طور دیگه ای فدا شدن. احترام خالصانه ی من رو بپذیرید اگه قابلی باشم. با دوستان دیگه هم حرفم اینه که درسته که بعضی از این عزیزان به قول این نوشته منت میذارن و دنبال دنیا افتادن، ما باید به همون دورانی که خالص بودن در عملشون احترام بذاریم.
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

iranppp - آلمان - دوسلدورف
چشمهام خاک پات.دلاور اشکم در اومد.کاش دوستان دیگر هم این مطلب رو بخوونن وبدونن با قهرمانهای واقعی باید احترام وعزت بیشتری براشون قائل بشیم.جز آه کشیدن چی ازم بر میاد؟؟؟
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

rahdil15 - کانادا - تورونتو
اقا دمت گرم مر30....نمیدوم چی بگم اگه شما نبودین شاید امروز نقشه ایران این نبود ....
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

aynaza - ایران - تبریز
وقتی داشتم متن رو می خوندم بی اختیار اشک از چشمام سرازیر شد. خیلی دردناکه ....دردناکتر از همه اینکه این همه جوون رفتند تا این مفت خورهای عوضی بیشتر ملت رو بچاپند.
به خدا اگه اونا می دونستند که مملکت اینجوری به گند کشیده میشه .....
برادر من هم که وقتی کلاس دوم دبیرستان بود شهید شد هیچ چشمداشتی به این دنیا نداشت. یا وقتی مادرم قسممون داد که اگه از سهمیه برا کنکور استفاده کنیم شیرش رو حلالمون نمیکنه هیچ انتظاری از هیچ کس نداشت... فقط یه مقدار واقع بینانه تر به مسایل نگاه کنین...
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

mah1 - ایران - تهران
عجب متنی! حالمو گرفت. شما همیشه منت به سر ما دارین شما جوونهایه رشید ایران بودین که جز احساسی پاک و نیتی پاکتر شما رو به جبهه ها نکشوند. شما منتی بزارین حرفی نیست ولی وقتی اون اخوند شیپیو که حتی تند راه نمیره شاید اب تو معده اش تکون بخوره! یا اون زن عقده ای با چادر سیاهش یا اون..... میان منت کارهایه شما رو سر ما میزارن و رشادت هایه شما رو به جایه دفاع از خاکه ایران به روسری ما نسبت میدن اونجاست که داغ میکنیم اونان که از سگ بدترن. شما عزیزان ما بودین و هستین.
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

rastad - ایران - تهران
سلام عزیز برادر
به علی قسم شما عزیز ما هستین وقتی تلویزیون نگا میکنم و از جنگ میگن من میگم یه عده رفتن خالصانه مخلصانه جونشون و گذاشتن یه عده مفت خور اومدن دارن میخورن و فکر اینایی که تو جبهه جونشونو گذاشتن نیستن
من خاک پای شما برادر عزیزم هستم و همه ایرانی ها شما رو دوست دارن شما به این سردمداران بگین که دارن کرور کرور پول به عراق کمک میکنن و حالا عراقی ها شدن برادرای ما
ای لعنت به این رژیم کثافت و خدا به حرمت خون حسین شهید جزای خیر به شما بده
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

bita-gh - انگلستان - لیدز
من که میگم دنیارو هم به اینها بدن کمه .کی میتونه از جونش بگذره راسی هر کدوم از ما اون زمان کجا بودیم وچه میکردیم ودریغ که حالا ارزشها تبدیل به ضد ارزشها شده .
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

bandekhoda - برزیل - برازیلیا
الله اکبر.
درود و صد درود بر این مردان خدا.
نمیدونم چی بگم فقط مخلصتم حاج علی آقا.
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

rahdil15 - کانادا - تورونتو
اقا دمت گرم مر30....نمیدوم چی بگم اگه شما نبودین شاید امروز نقشه ایران این نبود ....
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

faegeh_60 - انگلستان - لندن
واقعا با خوندن این مطالب و دیدن این تصاویر مو به تنم سیخ شد. شما ها چی کشیدید ... تا ما الان راحت ایران ایران میگیم ایران مال اونایی هست که جنگیدن که از دست ندنشون ما همه مدیون سربازای کشورمون در اون سالهای وحشتناک هستیم .
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

newyork - - نیویورک
خدا لعنتشون کنه اینها میگفتن که جنگ نعمت بود
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

saintseraph - ایران - هگمتانه
عشق یعنی استخوان و یک پلاک ...
سالها تنهای تنها زیر خاک..
دمتون گرم من این صحنه رو چندین بار از تلویزیون دیده بودم و واقعا حالم گرفته میشد و فکر میکردم شهید شده.این کلیپ رو که تو اخبار نشون دادن من ندیده بودم.حالا واقعا احساس خوبی دارم که دیدم زنده است.
بوسه بر دستان این شهیدان زنده میزنم نه اونایی که تو آشپزخونه گاز پیک نیکی ترکید و مجروح شدن امروزهم نهایت استفاده رو دارن ازش میبرن ...
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

parinaz87 - المان - کلن
خدا کنه دیگه تو ایران جنگ نشه خیلی سخته ادم داغ دار عزیزان از دست رفته اش باشه یا عزیز ترین کسانش هر روز بعد از این همه سال که از اون دوران می گذره به خاطر اسیب های شیمیایی جنگ جلو چشمات مثل شمع اب بشند خدا باعث بانی این همه درد را نابود کنه امین
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

mobina999 - سو ئد - استکهلم
ایران مال اونایی هست که جنگیدن .نه مال اخوندای مفت خور . ما خاک پای رزمنده هاییم. انشالله خدا سایه هر چی مزدور از سر ایران کم کنه.
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

UDDG - انگلیس - ناتینگهام
آفرین به ایمان، اراده و اعتقادشان.
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

irani59 - ایران - تهران
انشاالله خدا بهت عمر طولانی و پربرکت بده و سایه ات همیشه بالا سر این مملکت و ملت باشه. یه تار موی تو ارزش داره به صدتا شکم گنده مفت خور که به اسم شما و دین دارن مملکت رو چپاول میکنن و موقع جنگ و خطر تو هفت تا سوراخ موش مخفی میشن و مملکت رو که سهله ناموس خودشونم میفروشن.
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

omid_dk - دانمارک - اسلس
اقای کاوه المان نورنبرگ من کاری به اخوندها ندارم اما وجدان و انصاف داشتن خیلی خوبه مگر غیر از این بود که عراق به ما حمله کرد و صدام میخواست نهارش را در تهران کوفت کنه اما غافل بود که ایرانیان باشرفتر و باغیرتر از این حرفهایند که وطن و ناموسشان را عربها ببرند ما همه مدیون و بدهکار رزمندان هستیم چه شهدا و چه مجروحان و معلولانیم مگر غیراز اینه
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

Tina jOon - آلمان - ماینز
اگه امثال این جوونمردا نبودن الان ایران دست عربای سوسمارخور بود
از خاک و ناموسمون حفاظت کردن و هرچی ام در قبال ایثارشون بگیرن کم گرفتن
درسته که خیلیاشون از مقام و منزلتی که داشتن سواستفاده کردن ولی همه رو با یه چوب روندن انصاف نیست
من به شخصه ازشون ممنونم و دستاشون و می بوسم
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

whiterose - ایران - تهران
پس نتیجه اخلاقی اینه که همه اینهایی که الان خون شهیدان و فداکاری رزمنده ها رو پیرهن عثمون کردن و می کوبن تو سر ملت که آی شهدا و رزمنده ها جون خودشون رو فدا کردن پس شما باید اینطوری باشین و اینطوری بگردین که ما می خوایم همه شون از س گ پست ترن .. البته بیچاره سگها که حیوونای وفاداری هستن .. پستی اینها مثال زدنی نیست
چهار‌شنبه 8 خرداد 1387

ehsan_14 - اتریش - وین
مرگ بر اخوند که جوانان پاک ایرانئ را با مزخرفاتشان نابود کردن ائ ننگ بر شما
چهار‌شنبه 8 خرداد 1387

persian soldier - استرالیا - ملبورن
کسانی که در مورد این افراد چنین قضاوتهای ناعادلانه ای دارند بایستی بدانند که تنها کسانی که به جبهه رفته اند معنای واقعی جنگ و جنگیدن را می دانند. باور کنید چهره حقیقی جنگ بسیار خشن تر و دردناک تر آن چیزی است که افرادی مثل من که تجربه آن را ندارند بتوانند تصور کنند. درود ملت ایران بر تمام دلاور مردان و شیر زنانی که در دوران جنگ از جان مایه گذاشتند و پرچم ایران را برافراشته نگاه داشتند. من تا زنده هستم خودم را مدیون این افراد می دانم.
چهار‌شنبه 8 خرداد 1387

samsaminia - ایران - تهران
سام
با تشکر از این مطلب ارزشمند
متاسفانه هرگروه و دسته سیاسی سعی کرده این مردانگی و جانفشانیها را به انجصار خود در بیاورد در حالیکه آنها در کوران حوادث روزگار فراموش و گم شده اند. شما ببینید چنین شخصی را با این فیلم که در آرشیو صدا و سیما بوده بعد از سالهای سال پیدا کرده اند (مطمئن باشید پیدا شدنش هم تصادفی بوده) اصلا کسی به دنبال این چیزها نیست.
این مردانگی ها مربوط به کل ملت ایران است و متعلق به تاریخ پر فراز و نشیب ایران است از چارپایان کمتر هستند کسانی که آنها را برای خودشان مصادره کنند. آنها برای اعتلای ایران تلاش کردند و همه می دانیم با منفعت طلبی های گروهی و فامیلی موجود هیچ اجر مادی هم به این جوانمردان نرسیده است ملت ایران همیشه تاریخ سپاسگزار آنهاست.
چهار‌شنبه 8 خرداد 1387

فرزند آریا - سوئد - سوئد
به omid_dk - دانمارک - اسلس و Tina jOon - آلمان - ماینز
ما ملت به عرش هم که بریم باز یه عده نژاد پرست بی .... نیستیم شما تو اروپا اومدین هنوز هم کله هاتون بوی قرمه سبزی میده. یعنی چه عرب سوسمارخور؟ مگه هم وطنهای خوزستانی که داریم نفتشون رو برای همه مملکت استفاده می کنیم عرب نیستن. خجالت بکشین تا کی هم بگیم ترک فلان و کرد به همان و افغان چه می دونم یه چیز دیگه. تا کی می خواهیم همش مشکلات رو به گردن این و اون بندازیم. الان از کشورهای عربی گرفته تا پاکستان و هند دارن دخترهای ایرانی ......تقصیر صدامه یا عربهای سوسمار خور یا همسایه های دیگ؟ صدام بعد از دوسال جنگ (فتح خرمشهر) گفت غلط کردم که جنگ کردم بیاین صلح غرامت هم می دم اما خمینی 6 سال دیگه جنگ رو طول داد بعد هم گفت جام زهر نوشیدم......
چهار‌شنبه 8 خرداد 1387

saaaz - انگلستان - نیوکستل
هزاران درود بر شما عزیزان منت شما همیشه بر سر ماست خدا لعنت کنه کسانی را که نرفته جنگ به اسم این عزیزان به جای رسیده اند. یک بار بعد از ده سال که از جنگ میگذشت یک بسیجی کثیف که شانزده ساله می خورد باشه جلوی من که جنگ را با تمام وجود لمس کره بودم گرفت برای حجاب و منت جبهه رفتنش را سر من میزد که طاقت نیاوردم و زبان به دشنام باز کردم و تازه این کافی نبود که اسلحه به روم کشید درد و بلای شما قهرمانان سر هرچی مفت خور شکم گندها
چهار‌شنبه 8 خرداد 1387

sarahgoli11 - مالزی - کوالالامپور
واقعا نمیدونم چی باید گفت فقط اینو میدونم که خیلی دردناکه .سخته. ازاردهندس.
خدا به همشون صبر بده.
چهار‌شنبه 8 خرداد 1387

fard - انگلستان - دنکاستر
جناب اقای علی اقا
خیر و برکت خداوند با باد. اگر کتابها در امثال شما نوشته شود باز نمیتوان ارزش شما را تعریف کرد اما اگر میخواهی ارزش خود را بدانی تمام نظرات را در بالا بخوان. هر چند در زندگی مادی تو تاثیری ندارد اما بدان که نام تو همراه با افتخار برای یک مملکت باقی میماند. دورود بر تو مرگ بر اخوند گردن کلفت.
چهار‌شنبه 8 خرداد 1387

memol2896 - ایران - تهران
مرده شور اخوندا را ببرن
چهار‌شنبه 8 خرداد 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
زنده باد یاد و خاطره تمامی ان دلاور مردانی که در راه پاسداری این وطن از جان و مال خود گذشتند و با قطره قطره خون خویش نوشتند چو ایران نباشد تن من مباد.
چهار‌شنبه 8 خرداد 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
مرگ بر جنگ افروزان .
چهار‌شنبه 8 خرداد 1387

omid_dk - دانمارک - slagelse
فرزند اریا متاسفم که اینقدر سطحی فکر میکنی و سطحی حرف میزنی اخه هر انسان کم عقلی هم اینو میدونه که همه جا خوب و بد داره عراقیها به ناموس خوزستانی ها رحم نکردن در صورتیکه همه عرب زبان بودند...متاسفانه درک بسیار پائینی داری که میگی صدام گفت غلط کردم هیچ میدانی چقدر از عزیزان مردم به خاک و خون کشیده شدند مطمئنم که هیچ عزیزی را در جنگ از دست ندادی پس بخودت فشار نیاور چونکه ازدرک ان عاجزی.
چهار‌شنبه 8 خرداد 1387

soheil 1pa - انگلیس - پلیموت
جنگ یک پدیده نامیمون است که متاسفانه ما ایرانیهاهم هشت سال باهاش درگیر شدیم که از طبعاتش بخاک و خون کشیده شدن مردم عزیزمان بود از ان بدتر ادعای رسیدگی به جانبازان و شیمیایی هاو اونهایکه به هرنحوی صدمه دیدن ولی این کثافتها فقط به یک عده قلیل از اینهارسیدگی کردند و مابقی این عزیزان بامشکلات فراوانی دست بگریبانند فقط یک دستگاه عریض و طویلی راه انداختن بخاطر بخور بخورشون که جوابگوی هیچکس نیست بجز رهبر که انهم خودش سردسته دزداست.
پنج‌شنبه 9 خرداد 1387

فرزند آریا - سوئد - سوئد
به omid_dk - دانمارک - slagelse
هر کس نظر من و شما رو بخونه می فهمه که سطح فهم و درک کی پایین یا بالاست. سطح فکر و شعور با نظر این و اون عوض نمی شه. منظور من اولا اعتراض به اونهایی بود که از عبارت عرب سوسمارخور استفاده کردن در حالی که هموطنان خوزستانی عرب هستند. نکته دیگه این که منظورم از غلط کردن صدام پشیمونیش از حمله به ایران و گردن نهادن به صلح بعد از فتح خرمشهر و حاضر بودن به پرداخت غرامت جنگی بود. کسانی هم که بعد از فتح خرمشهر کشته شدند فدای آرمانهای آخوندها (از کربلا تا قدس) شدند چرا که هر لحطه که ایران حاضر به قبول صلح می شد جنگ خاتمه پیدا می کرد و این کار هم سالها بعد از تصویب قطعنامه 598 اتفاق افتاد یعنی به محض این که ایران قطعنامه رو قبول کرد جنگ تمام شد. سخن آخر من هم راجع به نابسامانی کشور سالها بعد از اتمام جنگه که ربطی به جنگ نداره. حراج ناموس ایرانی در کشورهای عربی و اخیرا در هند و پاکستان و افغانستان هم لابد از دسایس استکبار جهانیه؟
پنج‌شنبه 9 خرداد 1387

binaroshan - ایران - تهران
بعد گذشت سالیان دراز از جنگ و بدوش کشیدن هزاران درد و رنج ، هیچکس نپرسید که شما که دوبار شیمیایی شدی، مجروح شدی، سوختی، موجی شدی و حتی بچه ات هم نفهمید که چرا بیدلیل از پدرش سیلی خورد، ، مشت مشت ایمی پرامین خوردی و خود درمانی کردی و رضای خدا کار کردی و از همه چیزت گذشتی و تا این تاریخ دست نیاز بسوی هیچ نامردی دراز نکردی بقولی خرت بچند؟
الان هم که می بینم واقعا رو به موتم و عملا عمرم کمتر از بقیه خواهد بود صرفا بخاطر فرزندانم خواستم که سعی کنم از مزایا استفاده کنم شاید بعد مرگم کمتر زجر بکشند ولی در نظر مسولان بسیجی مخلص ایثارگر خداجوی نمونه.... الان به یک دروغگوی دزد کلاش کلاهبردار.... تبدیل شده که می خواهد بیت المال را بچاپد و تنها نامه نوشته شده بنده را حواله به... کردند. و انتظار بیهوده که من شاهد برای این مصایب بیاورم چه شهادتی بهتر از خودم؟؟؟
چه ایرادی دارد بگذار هموطنان عزیز ما را گرسنه نان و کوپن اضافی بخوانند و دولتمردان ما را دزدان بیت المال .
ولی مطمپنم جناز ه ام برای خیلی ها نان خواهد داشت و برایم اشک تمساح خواهند ریخت
جمعه 10 خرداد 1387

Mr.Irani - ایران - تهران
زنده باد ایران و ایرانی و جمهورییه اسلامی. اگر زمانه شاه جنگ بود الان ایران وجود نداشت. مرگ بر خاندانه پهلوی
شنبه 11 خرداد 1387

iranppp - آلمان - دوسلدورف
دلاور-بیناروشن:تو قهرمان وجاودانه تاریخ مائی.ایران وایرانی مدیون توست.ننگ بر کسانیکه با خون ودردو رنج شما سلحشوران برای خود دکان ساخته اند.قهرمان ،«چنین نماند وچنین نخواهد ماند».دستت رو از این راه دور میبوسم.اگر تو وامثال تو نبودید نمی دانم خواهران ومادرمانمان از گزند سربازان صدام چه حال و روزی داشتند.سپاس.
شنبه 11 خرداد 1387

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.