لیست روسای فامیلی دولت احمدی نژاد

لیست روسای فامیلی دولت احمدی نژاد


مهندس زریبافان (دبیر هیات دولت):

داوود مددی : رییس سازمان تامین اجتماعی => باجناق زریبافان

سیدمحسن نبوی : عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری خارجی => داماد زریبافان

علیرضا مددی : مدیرکل وزارتی وزارت تعاون => برادرزاده باجناق زریبافان

ناظمی اردکانی : وزیر تعاون => شوهر عمه داماد زریبافان

دانش جعفری : وزیر اقتصاد => پسر عمه پدر داماد زریبافان


هاشمی ثمره (مشاور عالی، رییس ستاد انتخابات کشور و همه کاره رییس جمهور):

مهندس مهدی هاشمی ثمره : مدیرکل وزارتی وزیر نیرو => برادر هاشمی ثمره

خانم قند فروش : مشاور خانواده وزیر کشور => زن برادر هاشمی ثمره

عبدالحمید هاشمی ثمره : معاون وزیر صنایع => برادر هاشمی ثمره



محمود احمدی نژاد (رییس جمهور):

داوود احمدی نژاد : رییس بازرسی ریاست جمهوری => برادر احمدی نژاد

حسین شبیری : رییس صندوق مهر رضا => شوهر خواهر احمدی نژاد

پروین احمدی نژاد : معاون مرکز امور زنان ریاست جمهوری => خواهر احمدی نژاد

علی اکبر محرابیان : وزیر صنایع => خواهرزاده احمدی نژاد

shanul - المان - هامبورگ
بنده خدا احمدی نژاد تازه 4نفر از فامیلهای نزدیک خودش رو اورده توی دولت بهش نباید انتقاد کرد.
این پروین احمدی نژاد رو میگن موهای صورتش مثل ریشهای برادرش در اومده و نمی زنش که الگوی نجابت و ساده بودن بشه برای زنهای ایرانی!
ادم این عکس احمدی نژاد و فامیلاشو می بینه حا لت استفراغ پیدا می کند.
شنبه 14 اردیبهشت 1387

8735 - ایران - شیراز
به به
به به
به به
خدا زیادش کنه .
شنبه 14 اردیبهشت 1387

mehrnoosh - ایران - اهواز
الووو دیگه کسی نبود!؟ کسی جانمونه!؟ هنوز پست وصندلی ریاست میاست هست. نبود؟
شنبه 14 اردیبهشت 1387

hamiyan - انگلیس - لندن
.....دقیقا کپی شده از اجدادشان.....علی داماد محمد ...حسن ابن علی..حسین ابن علی..و تا الی اخر....فارسی صحبت کردن دلیل ایرانی بودن نیست...شاهرودی فارسی صحبت میکند وحتما ایرانی است...اف برکسی که فکر میکند ایران در اسارت تازی نیست...اف بر کسی که نام فرزندانش را اسکندر...تیمور...چنگیز....محمد..علی و....میگذارد.مثل این میماند که یک یهودی نام فرزندان خود را ادلف بگذارد....
شنبه 14 اردیبهشت 1387

omidezendegy - ایران - مشهد
توی دولت خاتمی هم از این موارد بود؟
شنبه 14 اردیبهشت 1387

دربه در - ایروووون - تهروووون
حکومت مردم سوار دینی دیکتاتوری هزار فامیل نفت خوار !
شنبه 14 اردیبهشت 1387

archam - ایران - تهران
ای بابا یعنی رییس جمهور دیگه انقدر محدود
که دیگه نمیشه مثلا فامیله رییس جمهور هستند تازه به نظر من خیلی هم کم هستند بیشتر از اینها فکر می کردم
شنبه 14 اردیبهشت 1387

roger_waters - امریکا - ویرجینیا
یاد فیلم پدر خوانده میفتم اونجا خانواده کورلیونه اینجا احمد میمون...
شنبه 14 اردیبهشت 1387

hoormazd - امریکا - تگزاس
این رو یادتون رفت. فعلا که جمهوری اسهالی شده یه جنگل واسه این چارپا ها
همسر آقای متکی خانم طاهره نظری مهر که دکتر داروساز و از کارمندان سازمان بهزیستی کل کشور بوده اند ناگهان به وزارت امورخارجه به عنوان مشاور وزیر منتقل شدند ایشان که در بهزیستی داروسازبخش توانبخشی بودند با بیست و هشت سال سابقه کاری این روزها مشاور شده اند تا بتوانند چند وقت دیگر بازنشست بشوند و از حقوق و مزایای بازنشستگی یک مدیر کل ارشد استفاده کنند .
همسر آقای شیخ عطار نیز خانم فریبا نمازی که پیش از این ناظم دبیرستان دخترانه امام سجاد در منطقه هفت تهران بوده اند به محض اینکه همسرشان قائم مقام وزارت امور خارجه شدند به این وزارتخانه منتقل شدند و مدیر و معلم و ناظم مدرسه را نیز با خود آوردند به وزارت امورخارجه تا دور هم باشند و حالا این خانمها در آنجا چه می کنند خدا عالم است !؟
خانم متکی علاوه بر نظارت بر انتصابات و نقل و انتقلات به عنوان مثال دو ماه پیش که سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سمیناری را با نام " زنان نخبه مسلمان " در نظر داشت برگزار نماید مبلغ هفتادو پنج میلیون تومان را به دبیرخانه سمینار از بودجه وزارت امورخارجه اهدا نمودند تا از وی در سمینار به عنوان یک زن موفق و نخبه نامبرده شود! . از دیگر شاهکارهای آقای متکی و خانواده محترمشان اینکه در اسفند سال 1386 هنگامی که آقای متکی در یک هیات دیپلماتیک قصد عزیمت به کشور سوریه و لبنان را داشتند این افراد نیز حضور داشتند :
خانم طاهره نظری مهر- همسر آقای متکی به عنوان کارشناس زنان
خانم معصومه متکی - دختر آقای متکی ( دانشجوی فیزیک دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز) به عنوان کارشناس قراردادهای عمرانی
آقای حمیدرضا متکی - پسر آقای متکی (از تحصیلات ایشان اطلاعی در دست نیست) به عنوان مدیر هماهنگ کننده هیات اعزامی باهواپیمای تشریفاتی دولت ایران به سوریه و لبنان رفتند
یک نکته جالب دیگر چندی پیش وزیر امورخارجه سوئیس به ایران سفر نموده بود که همگان مطلعید درسومین شب حضور ایشان در رستوران باغ گیلاس وزارت امورخارجه ضیافت شامی برگزار نموده بود که هیات سوئیسی با جمعیت پانزده نفر و تیم ایرانی با تعداد بیش از هفتاد نفر در آن ضیافت بودند که در میان آنها بازمیتوانیم به همسر و فرزندان آقای متکی باجناقهای ایشان و بسیار جالب تر شوهر خاله آقای متکی هم اشاره کنیم . اما حالا که صحبت فامیلهای آقای متکی شد لازم است که باجناقهای آقای متکی هم اشاره نمائیم :
آقای متکی مفتخر به داشتن چهار باجناق هستند که به محض به وزارت رسیدن آقای مجتبی مردانی باجناق بزرگتر را سر کنسول جمهوری اسلامی در حیدر آباد می نمایند و آقای علی صمد لکی زاده را که قبلا درجه دار سپاه پاسداران بودند با مدرک سیکل به عنوان معاون اداره مجمع شیمیایی و خلع سلاح وزارت خارجه منصوب کردند و آقای علی حلمی باجناق دیگر را مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی در لندن نمودند و دیگری را آقای حمید میرزایی مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی در بمبئی هند نمودند . البته لطف ایشان فقط شامل حال باجناقها نشده ایشان دو برادر خانم گل و ناز هم البته دارند ! ، که از قضا آنها هم تا قبل از به وزارت رسیدن ایشان بیکار بودند که با آمدن آقای متکی به وزارت امورخارجه شکر خدا این معضل نیز برطرف گردیده آقای جواد نظری مهر رایزن امور کار سفارت ایران در بحرین گردیدند و آقا وحید هم مسئول امور دانشجویی در سفارت ایران در مالزی .
چند نکته هم جهت یاد آوری بد نیست بخشی از حقوق کارمندان وزارت امورخارجه از سال 1372 تا کنون پرداخت نشده و به تعویق می افتد . هزینه پرواز یک ساعت هواپیمای اختصاصی هم که آقای متکی همواره حتی برای رفتن خود و خانواده اش به مشهد هم از آن استفاده میکند هر یک ساعت 2 میلیون تومان می باشد . اما همین آقای متکی البته که بسیار قانونمدار می باشد ، و البته تخلفی هم تا کنون در وزارت ایشان صورت نگرفته است ؟! ، از زمان ورود آقای متکی و ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد در وزارت امورخارجه بر اساس ماده 89 اساسنامه وزارت امورخارجه که اشعار می دارد پرسنل وزارت امورخارجه نباید در هیچ حزب و فرقه سیاسی باشند فقط هفتصدو چهل و اندی نفر از اعضای این وزارت خانه را به بهانه اینکه دوم خردادی و از اعضای تشکلهای جبهه دوم خرداد هستند را متخلف شناخته و البته متخلف از خدمت مستعفی می شود و خوب زحمت پرکردن این خلاء انسانی را هم باجناقها و همسران آقایان متکی و شیخ عطار و دوستان و برو بچ آقای متکی تقبل نموده اند ! اما حالا که صحبت ماده 89 اساسنامه وزارت امورخارجه شد یک مسئله هم خالی از لطف نیست با هم از نظر بگذرانیم ، آقا منوچهر خان وزیر خود نیز از اعضای کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند می باشند که البته قبل از دوران وزارت دبیر کل این تشکل سیاسی بوده اند ایشان با وزارت رسیدن البته استعفاء دادند از این سمت اما از آنجا که خیلی دلشان برای دوستان هم تشکلی و هم حزبی شان تنگ می شده و طاقت دوری آنها را نداشته تصمیم میگیرد حالا که خودشان نمی توانند در آنجا باشند دوستانشان را به وزارتخانه بیاورند اینجا بود که این اقدامات احساسی و عاطفی را انجام می دهند :
آقای سید مهدی نبی زاده از دوستان دوران تحصیلشان را که در همان کانون هم بودند ومهندس فارغ التحصیل از شهر بنگلور می باشند را که در وزارت ارتباطات و در شرکت مخابرات به عنوان کارپرداز مشغول بودند را به وزارت امورخارجه منتقل و به عنوان معاون اداری و مالی انتصاب می نمایند اما بعد از گذشت 20 ماه مهدی خان دلشان را این معاونت می زند و فیلشان هوس هندوستان می کند اینجا بود که آقا منوچهر ایشان را به عنوان سفیرجمهوری اسلامی،در هندوستان منصوب می نمایند ، مهدی خان البته در آن 20 ماه معاونت اداری و مالی خود به نحو حریصانه ای به ماموریت های موقت پرداخت و از کلیه سفارت خانه ها و سر کنسول گری های جمهوری اسلامی، دیدن کرده و در همین گذر به بیش از 100 کشور سفر کردند .
آقای مجتبی کولیوند که ایشان نیز کارمند عادی شرکت مخابرات و دانشجوی دانشگاه پونه و نیز عضو همان کانون بودند به عنوان مدیر کل ابنیه و اموال وزارت امورخارجه انتخاب شده وی پس از 2 سال و سفرهای متعدد به خارج از کشور به آقا منوچهر می گوید من را هم سفیر کنید اما به علت نمی دانیم چه چون با سفارت او مخالفت شد ایشان هم قهر کرده و از وزارت خارجه رفت منتها دیگر به شرکت مخابرات برنگشت و هم اکنون مشغول برجسازی در تهران هست .
آقای ماشاالله شاکری هم که فارغ التحصیل دانشگاه دهلی می باشد و قبل از وزارت دوستشان منوچهر خان در سازمان کشتیرانی کارمند روابط عمومی بودند رابر اساس شایستگی های که حتما داشته به عنوان سفیر جمهوری اسلامی در پاکستان منصوب می نمایند .
آقای حیدر رضا ضابط که ایرانی الاصل و متولد هندوستان بوده اند و قبل از وزارت آقا منوچهر درآستان قدس خادم حرم امام رضا بودند را به عنوان کارشناس سیاسی وزارت خارجه در سفارت ایران دراسلام آباد انتصاب می نمایند .
البته آقای سید علی حسینی هم که معرف حضور همه می باشد دیگر سخنگوی وزارت امورخارجه ایشان هم از دانشجویان عضو کانون دانشجویان شبه قاره هند بوده اند .
قصه شایسته سالاری آقای متکی بسیار طولانی شد پس بگذارید مابقی را فهرست وار با هم از نظر بگذرانیم :
مهدی محتشمی ،رئیس اداره انبیه ساختمان وزارت خارجه .ایشان قبلا کارمند عادی سازمان بهزیستی بودند که بازنشسته شده بودند و البته توسط متکی خان خدمت او بمدت نامعلوم تمدید می شود .
آقای خسرو رضازاده کارشناس سفارت جمهوری اسلامی در نیجریه می باشند ایشان نیز مهندس فارغ التحصیل از هند است و عضو کانون فارغ التحصیلان می باشد.
آقای مسعود زمانی سر کنسول ایران در کراچی می باشند ، ایشان نیز از دانشجویان فارغ التحصیل هند می باشند .
آقای فرقانی از کارشناسان ابنیه و اموال سفیر ایران در ترکمنستان می باشند ، وی هم ولایتی آقای متکی و از اعضای کانون می باشند .
آقای محمود بابایی رییس اداره اقتصادی وزارت امور خارجه می باشند ایشان نیز فارغ التحصیل هند و تا قبل از این سمت در خیابان امیر آباد تهران آژانس املاک داشتند .
عباس کاشفی دیپلمه ای که در وزارت خارجه کارمند عادی بودند و دوست فرزند آقای متکی می باشند ایشان هم اکنون رییس اداره خدمات وزارت امورخارجه می باشند .
آقای یدالله صمدی رییس اداره امور مالی وزارت خارجه که با وجود گذشت 2 سال از بازنشستگی وی به عنوان رییس اداره امور مالی منصوب شد ایشان از بستگان آقای متکی می باشند .
آقای حمیدی زارع علیرغم اینکه ماموریت وی به عنوان سر کنسول در نخجوان تمام شده بود از همان جا به عنوان سفیر به باکو عازم شد وی نیز مهندس فارغ التحصیل از هند است.
آقای محمد مهدی آخوند زاده که از نمایندگی ایران در آژانس انرژی اتمی به سفارت ایران در آلمان ارتقاء یافت نیز مهندس فارغ التحصیل از هند است همچنین آقای مصطفی آخوند زاده برادر مهدی آخوند زاده علیرغم اینکه باز نشسته شده بود نیز به عنوان سر کنسول در شهر اکتاو قزاقستان منصوب شده .
آقای مصطفی اعلایی سفیر ایران در کوبا می باشد ایشان نیز فارغ التحصیل هند و از دوستان آقای متکی است.
آقای مهدی نژاد به سمت رییس تشریفات در سفارت ایران در دهلی نو منصوب شد وی نیز فارغ التحصیل هند و عضو کانون فارغ التحصیلان می باشد.
آقای علایی تازه قشلاق معاون سفیر ایران در دهلی نو می باشد وی نیز از فارغ التحصیلان هند است.
پوزش از طولانی بودن متن, ولی دیدم جالبه و حیفه از این گداگشنه هایی که شبا نون خشک با پیاز میخورن بی خبر باشیم...
شنبه 14 اردیبهشت 1387

lavita - اوکراین - کیف
شما که خیلیها را ار قلم انداختین خوب چند تایی را که من میدونم را میگم:پدر زن جان پسر عزیز بنا :وزیر جدید مسکن و شهر سازی
پسر جان بزرگ:وزیر حمایت از پدر جان البته در زمینه جکهایی که برا پدر جان میگن فعالیت میکنه
زن جان عزیز به احتمال زیاد:وزیر جدید اقتصاد که سر رشتشون تو کنترل قیمت گوجه فرنگی سر کوچشونه پیشنهاد میکنم از اونجا گوجه بخرین
عروس جان عزیز و تازه وارد البته لازم به ذکر است که به اصرار پسر به این سمت گماشته شده:وزیر صادرات دختران جوان به کشورهای حوزه خلیج همیشه فارسه که کار بزرگی که خانم در این زمینه انجام داده اینکه سن واجدین شرایط را بین 12 تا 18سال قرار داده چون طولانی میشه از سمتهای بقیه فامیل میگذرم از دوستان اگه کسی میدونه بگه اهان اینا واقعا نمیشه نگفت پسر جان کوچک و کودک البته اگه طلبه ها بهش فرصت بدن نه ظاهرا که وقت خالی نداره
شنبه 14 اردیبهشت 1387

rad - انگلیستان - لیدز
شما فکر مکنید پس اینها چگونه توانستند ایران من و ایران تو را به این روز که مبینید بیندازند.یک مشت کلاش وگدازاده وبی سواد عرب زده عقب افتاده به جان این مملکت افتاده اند.تازه اینها یک گروهشان هستند.داردسته رفسنجانی/دارادسته خامنه ای/ودارا دسته تمام امام جمعه های شهرستانها/و....../خمینی مردی و به قبرستان تاریخ پیوستی اما ایا تاریخ تو رامیبخشد.پدران و مادران بیخرد ما را گول زدی وما حا لاها باید زجر بکشیم.این بود ان دین و ائین تان و ان وعده ها که ادعا میکردید.
شنبه 14 اردیبهشت 1387

ehsan mn - ایران - ایران
میمون چیتوز => برادر کوچیکه ی احمدی نژاد
گاو رو بسته های شیر => عموی احمدی نژاد
اسب روی ماشین های سمند => برادرزاده ی احمدی نژاد
و . . .
اینا هم چندتا دیگه از فامیلاشن که آرم کالاهای مختلفو با عکسشون زینت دادن
شنبه 14 اردیبهشت 1387

ezatdf - ایران - تهران
کافیست یک گزارشگر به میان مردم عادی برود و این سوال را از آنها بکند می توانید نام پنج فرد بیکار را در فامیل خود ذکر کنید؟ باور کنید همه مردم ما می توانند نام ببرند پنج تا که چه عرض کنم ده تا و بیست تا هم می توانند نام ببرند حالا اگر این گزارشگر از یکی از مقامات درجه دو جمهوری اسلامی مثل وزیر و یا امام جمعه یک شهر و غیره همین سوال را بپرسد بخدا قسم در میان فامیل که اصلا و ابدا شاید توی در و همسایه اش بتواند یکی دو تا بیکار نام ببرد البته آقای خامنه ای و رفسنجانی و جنتی و چند تای دیگر از این قاعده مستثنی هستند و ایشان می توانند نام پنج نفر بیکار را در فامیلشان ذکر کنند چون برای فامیل رفسنجانی و خامنه ای بیکار کسی است که در معاملات نفت و اسلحه و یا برای خرید هواپیما پورسانت نمی گیرد .
شنبه 14 اردیبهشت 1387

khaki - امارات - دبی
ای بابا این تازه مال دوساله هنوز وقت داره ببینید چه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شنبه 14 اردیبهشت 1387

bita-gh - انگلستان - لیدز
من هم رئیس جمهور بودم
اینکارو میکردم تو نمی کردی ؟
شنبه 14 اردیبهشت 1387

darya_r - انگلستان - لیورپول
هورمزد-امریکا-تگزاس
دستت درد نکنه خیلی زحمت کشیدی
شنبه 14 اردیبهشت 1387

sepid.irooni - انگلستان - لندن
به به چه قدر خانوار دارن! اقای احمدی نژاد با این کارای ... خودتو نشان میدی اونم از جناب زارعیتون که همون جوری از اب در اومد در ضمنhamiyan - انگلیس - لندن ببخشیدا شما .... خیلی بهتره لعنت خدا بر تو...که با اعتقادات مردم بازی می کنی...دینی که داری حالا خنک شدی ... حالا فقط اینم بدون که اگه حرف نزنی نمیگن لالی ها این جوری شخصیت مسخره و... نشان میدی!!
شنبه 14 اردیبهشت 1387

xerox - ایران - شیراز
هورمزد-امریکا-تگزاس
آفرین بر تو دست مریزاد
شنبه 14 اردیبهشت 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
هورمزد عزیز مثل همیشه کارت شاهکار بود موفق باشی.
شنبه 14 اردیبهشت 1387

iroony - ایران - تهران
چیه عصبانی شدید همتون؟؟؟؟هر کدوم از شما ها برسه به ریاست جمهوری ننه بزرگشم میذاره وزیر سازمان بازنشستگان....این فامیل بازی تو خون ایرانیه همه این کارو میکنن...چند وقت پیش یه نگهبان شد ریس سازمان بازیافت تهران...اینو دیگه خودم دیدم چون فامیلشون ریس شهردای مرکز بود...
شنبه 14 اردیبهشت 1387

parinaz87 - المان - کلن
hamiyan - انگلیس - لندن خیلی بامزه بود
هورمز امریکا تگزاس خسته نباشی
درود برایرانی اصیل و واقعی نه عرب پرست عرب دوست اخوند پرست...
شنبه 14 اردیبهشت 1387

ali-vienna - اتریش - وین
sepid.irooni - انگلستان - لندن
همینه که هست خیلی هم درست گفت دوستمون
همیشه وقتی میبینم اسم یک نفر کوروش، خشایار، شاهرخ، داریوش و و و است کلی حسرت میخورم که چرا اسم من را علی گذاشتند
hoormazd - امریکا - تگزاس
با سپاس دوست عزیز، کپی کردم روی کامپیوتر، شاید یه زمانی به درد خورد، اطلاعات جالبی بود.
شنبه 14 اردیبهشت 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
هور مزد عزیز ممنون از زحمتی که کشیدی من از همینجا میبوسمت ای شیر مرد ایرانی .ملا ها و مزدوران بدانید که هر کجای دنیا که پنهان شوید ایرانیان شما را از بوی لجنی که میدهید تشخیص میدهند.رسوا میشوید و در مقابل ملت باید جوابگوی جنایات و دزدیها و عملکرد خود باشید.حال با خیال اینکه ریش خود را میزنید و یا چادر های زنان را برداشته و مینی پوش خواهند شد. یا مثل صدام زنده بگور شوید باز پیدا کردن شما لجنها و مزدوران و به دادگاه کشیدن تا جواب جنایات و دزدیها را بدهیدبرای ملت کاری آسان است و آن روز را ملت ایران بسیار نزدیک میبیند.آیا میبینید پرونده ها و آمارهای شما از هم اکنون در حال دسته بندی است.پس درود بر ایرانیان وطن دوست و ملت ایران در سراسر جهان و پاینده ایران عزیزمان.به امید دیدن نابودی این رژیم پوسیده که پس جنایتها کرده و خون زنده ها را هم در شیشه کرده است.
شنبه 14 اردیبهشت 1387

hoormazd - امریکا - تگزاس
darya_r - انگلستان - لیورپول
parviz1 - انگلستان - کترینگ
ali-vienna - اتریش - وین
parinaz87 - المان - کلن
khasteh - فرانسه - استراسبورگ
xerox - ایران - شیراز
ممنون از لطف همه شما دوستان خوب. اینم بدونیم بد نیست. خواهر احمدی نژاد که حالا شده معاونش در امور زنان فقط سه کلاس سواد داره.طفلک زنان ایران که امورشون به دست این ابله افتاده. و بیچاره ملت ایران که این گوسفندها تصمیم گیرنده سرنوشت ما شدند...ولی به قول شاعر چو زمان پیش اید همه عمامه سران همه فرصت طلبان عاشقان ثروت طالبان کرسی همه چون برگ خزان میریزند...دور نیست...زنده باد ازادی جاوید ایران زمین...
یکشنبه 15 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.