بازداشت ۷۵ پسر و دختر در یک مهمانی در شیراز

بازداشت 75 پسر و دختر در یک مهمانی در شیراز

سردار علی مؤیدی فرمانده نیروی انتظامی فارس اعلام کرد که 75 پسر و دختر در یک مهمانی در شیراز بازداشت شده‌اند. وی همچنین اعلام کرد تعدادی از این جوانان هنگام ورود نیروی انتظامی از صحنه گریخته‌اند (از مهمانی خارج شده‌اند) که هم‌اکنون نیروی انتظامی به دنبال شناسایی و بازداشت آن‌هاست.

به گزارش شهاب‌نیوز، سردار مؤیدی روز دوشنبه در یک نشست خبری با خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی در خصوص دستگیری تعدادی دختر و پسر در یک مراسم پارتی گفت: بیان چنین مواردی آسان نیست، اما در این جریان 75 پسر و دختر در یک باغ در غرب شیراز دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: تعدادی نیز از صحنه متواری شده‌اند که شناسایی شده و اقدامات برای دستگیری آنها آغاز شده است.

فرمانده انتظامی فارس با بیان این که خانواده‌ها باید رفتار فرزندان خود را کنترل کنند و اجازه ندهند در چنین مراسم‌هایی حضور یابند، گفت: تجمع تعدادی دختر و پسر نامحرم در یک فضا همراه با مسائل خلاف شرع و قانون تبعات فرهنگی بسیاری بدنبال دارد.

وی افزود: تجمع غیرقانونی بدون مجوز با اهداف غیرشرعی و غیرقانونی از مشکلات فصل تابستان و بهار در شیراز است، از این رو به کسانی که دارای چنین اماکنی هستند، هشدار می‌دهیم که از برپایی چنین مجالس غیرشرعی و غیرقانونی خودداری کنند، در غیر این صورت در راستای برخورد قاطع، اماکن آنها برای مدت طولانی پلمپ می‌شود. 

در این نشست؛ فرمانده انتظامی فارس ضمن خودداری از هرگونه توضیح در خصوص انفجار در کانون رهپویان شیراز، تنها به این اظهارنظر بسنده کرد که نیروی انتظامی در بحث ایجاد نظم و امنیت پس از این حادثه نمره بسیار خوبی گرفت.

mahkame - اتریش - وین
بابا به شماچه. مال خودشون هستش به کسی ربط نداره همه عاقل و بالغ هستن و میدونن چی کار میکنن.
دوشنبه 2 اردیبهشت 1387

shanul - المان - هامبورگ
حکومت اسلامی را باید دید مردم ایران قبول دارند یا نه. 30سال پیش مردم 98درصد به جمهوری اسلامی رای دادند.الان 30سال گذشته از زمان انقلاب شرایط تفکری مردم عوض شده الان باید یک همه پرسی از مردم بشود و مردم بخصوص نسل جدید ازادانه انتخاب کنند حکومتی را که تا حدی بتوانند با ان کنار بیایند.قوانین مذهبی و حکومتی که در نوع زندگی نرمال مردم دخالت کند و ازادی فردی مردم را بگیرد محکوم هست و یک نوع دیکتاتوری هست.این کار پلیس شیراز خلاف دمکراسی هست.حتی پیامبر اسلام به مسلمانان گفته بود دین را به روز پیش ببرید ولی مسلمانان این کار نکردند و مذهب انان تبدیل شده به یک دیکتاتوری و یک دین عقب افتاده.
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

zartosht's girl - بنگلور - هند
کمترین حکمی که بشون میخوره شلاق هستش. چند تاش رو نمی دونم. کسی رو می شناختم که گرفته بودنش تو مهونی. باید جای شلاق رو می دیدین. دختره نا نداشت حرف بزنه. وحشتناک بود.
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

hasti40 - ایران - تهران
اره درست میگند باید یکی از سردارها رو دعوت می کردید می اومد انجا دخترها رو لخت میکرد و هر کدوم رو که میخواست واسه خودش بر میداشت بعد با هاشون نماز جماعت میخوند آنوقت مجوز می دادند و مهمانی قانونی میشد.
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

ehsanusa - امریکا - نیوجرسی
حالا اگر این 75 نفر که هیچ 750 نفر هم بودند و مینشستند بی سر و صدا تریاک میکشیدند و مواد مخدر مصرف میکردند، هیچکس کاریشون نداشت و دستگیر هم نمیشدند. چون کار خلاف شرع و قانون انجام نداده بودند!
توضیح: 1- در اسلام حکمی برای تریاک نداریم و چه بسا بسیاری از آقایان هم استفاده میکنند. پس میبینیم که تریاک کشی خلاف شرع نیست!
2- معتاد بیمار است مجرم نیست(شعار جدید دولت)! این یعنی اعتیاد جرم نیست و کشیدن مواد مخدر و تریاک خلاف قانون نیست!
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

king_irooni - ایران - سربندر
سردار محترم امیدوارم که شما هم مث سردار زارعی نخواین که نماز جماعت باهاشون بخونین (البته فقط مونث ها). این آقایون دیگه تو خونه های مردم هم دخالت می کنن . یاد یه حکایت از عمر و حضرت علی افتادم که می گن(البته صحت و سقمش با اونایی که می گن و من خدای نکرده قصد توهین به سنی ها رو ندارم) داشته از کنار خونه ای رد می شده که متوجه میشه چند نفر مست شدن و در حال میگساری هستن و بلافاصله وارد خونه میشه و همه رو میگیره و برای محاکمه پیش حضرت علی برد و ایشون به آقای عمر فرمودن : جرم شما جاسوسی در کار مردمه که از جرم این چند نفر سنگین تره.
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

xpersia.com - ایران - ایران
این دوست اتریشی خوب فرمایشی کرده
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
باید سر مردمو با این مسخره بازیا گرم کنن تا خودشون هرکاری دلشون خواست بکنن از فروش مملکت ورود موادمخدر حراج دخترها عشق و حال با نمازگزاران لخت و .................. مرگ بر دودوزه بازان . باهزینه ای که خرج این بگیر و ببندا و نمایشا و تاترها میشه چند تا بیمارو میشه از مرگ نجات داد ؟ نتیجه این نمایشات مضحک بالا رفتن جرم و جنایت هر روز بیشتر در جامعه و نابودی هرچه بیشتر.
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

homan joon - ایران - کرج
آخه چیه دولت و حکومت مثل آدمیزاد میمونه که این موردش باشه.
در تمام زمینه ها که نگاه میکنیم ملت ما در خفقان به سر می برند: ا لحاظ دینی از لحاظ علمی از لحاظ اجنماعی و ...
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

nader303 - ژاپن - ژاپن
این کثافتهای مفتخوره باج گیر(البته که ادمهای خوب هم توشون هست )کاری جز این ندارن که فقط گیر میدن به جوونها.
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

naslesookhteh - ایران - تهران
چرا واسه سردار زارعی مساله شخصیه و بی اشکال ولی به این جوونهای بیچاره که میرسه مساله غیر قانونی میشه? تازه باغ خودشونه به شما چه که بی اجازه وارد شدید. چهار دیواری اختیاری.
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
خوب بابا جان ملت آزادند چرا نمیخوید بفهمید .چطور اشکال نداره ملت برن حسینیه و انجوی نژاد براشون شو اجرا کنه و حال خودشونو بکنند.خوب یه سری هم دوست دارن این جور باشن!! مگه نمیگین هر کسیو تو گور خودش میزارن و اصلا شاید این جوانها دلشون نخواد برن تو بهشتی که انوری نژاد و هم فکراش هستن مگه زوره؟وقتیکه میگم اسلام دولتی درست کردین نه دولت اسلامی منظورم همینه.خجالت بکشین بی همه چیزهای دزد وطن فروش و مزدور .چی میخواید از جون جوانان .اینها باید یک جایی با هم آشنا بشن و ازدواج کنند.تو پارک که نمیتونن همدیگر را ببیند و به سرنوشت دکتر بنی یعغوب دچار میشن.تو دانشگاه که هزار جور کثافتکاری خودتون میکنید ولی اگه دوتا دانشجو با هم دو قدم راه برن انجمن اسلامی و حراست و هزار بلا تو خونهاشون هم که 70 و یا 80 نفر دور هم جم شدن آخه تو جمعیت 80 نفری چه کار میتونن بکنند و اصلا بشما چه ربط داره بابا جوانها و ملت نمیخوان با شما کثافتها برن حتی تو بهشت !!!میفهمید .ای بر هر چی آدم نفهم و بیسواد و مزور و دزد و وطن فروش و بی همه چیز ووو لعنت.
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

shiraz_girl - دانمارک - ویله
بابا ولمون کنین تورو خدا.به مهمونی خصوصی مردم چیکار دارین.تا زمانی که مزاحم دیگرون نیستن بزارین این بچه ها تفریح کنن
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

aynaza - ایران - تبریز
خوبه دیگه وقتی هم چیزی پیدا نکنن همون کار همیشگیشون که یه انگ هم بچسبونن وسط کسایی که تو این مجالس بودند رو انجام میدن....آدم می مونه چی بگه بهشون.....والله مملکت اگه رییس جمهورش اون باشه دستگاههای زیردستش هم همین می شه دیگه...اون به مردم می گه بزغاله ..خوب اینا هم اومدن یه سروسامانی به بزغاله های اخمدی نژاد بدن....واقعا که...
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

sabahalamot - بلژیک - گنت
مرگ بر این رژیم..
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

bidad - امریکا - اتلانتا
اگر لخت بودن و نماز میخواندن شاید بخشیده شوند؛مثل سردار زارعی!!!!
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

dandy - امارات - امارات
اولا نوشداروی بعد از مرگ سهراب...دوما ....چه ربطی داره به شقیقه...سوما کوه به کوه نمیرسه ولی ادم به ادم
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

finix - فرانسه - استراسبورک
بابا اینا خرن خودشون خوب میدونن به کسی ربطی نداره ولی اگه این کارو نکنن
بس چه جوری مردم را سرکوب کنند تا قیام نکنن
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

تنهاترین - ایران - تهران
مه کام از وین
اینا همه جزو مسائل ملی و عمومی محسوب می شه تنها مسئله خصوصی در حال حاضر در مملکت ما مورد سردار زارع است.
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

armin19808 - ایران - شیراز
آه ه ه ه .... ای خدایی که میدونم خودتم از شر این عقده ای هاا عاجز شدی ! ما ملت ایران را هر چه زودتر از دست این آدمهای بی فرهنگ نجات بده ... ما آدمها که نه حتی حیواناتم با مغزشون قدرت تفکر و ادراک دارند . میدونن چی خوبه چی بده چی نیاز دارند چی ندارن . واقعاْ اگه رقصیدن و شاد بودن مخصوصاْ برای جوانها جرم و یا چه میدونم گناهه که فقط شامل ما ایرانیا هم شده ولی برای سر منشا اسلام (منظورم همون اعرابه) اشکالی نداره !! آخه چرا خداوند متعال قربونش برم این غرایز رو تو وجود انسان بوجود آورد که باعث آزار ما و مسئولین! امر ما بشه. حالا خوبه بدبختا میرن یه جای خفا یا تو چهار دیواری خودشون برگزار می کنن که باعث آزار کسی نشن ولی کو معرفت ؟ هــــــــــــــــــــــــــــــــــی آخــــــــــــــــــی دلم پرتر از این حرفاست
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

benyaminshafabakhsh - ایران - شیراز
این هم از دستاورد های اسلام بیکاری که هست بد بختی هم رووش حتی نمی زارن یکم این جوانان تفریح داشته باشند.....این هم از دستاورد های اسلام......
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

ooshkool - استرالیا - پرث
2 مورد را من متوجه نشدم اگر کسی توضیح بده ممنون میشم :
1-(تجمع غیرقانونی بدون مجوز با اهداف غیرشرعی و غیرقانونی از مشکلات فصل تابستان و بهار در شیراز است) یعنی که چه؟
2-(خانواده‌ها باید رفتار فرزندان خود را کنترل کنند و اجازه ندهند در چنین مراسم‌هایی حضور یابند،) پس شما چه کاره اید؟
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

mah1 - ایران - تهران
یه مهمونی بوده یه مهمونی! همچین میگن (هم‌اکنون نیروی انتظامی به دنبال شناسایی و بازداشت آن‌هاست) انگار دزد و جانین! بابا چندتا جوون هستن دور هم جمع شدن ای خاک بر سر این ج ا ا با تمام حمایت کنندهاش کاش همشون زودتر بمیرن برن ؛بهشت؛ مردم راحت شن.
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

derafsh - اتریش - وین
عجب کشوری داریم ما. سردار زارعی را با شش زن لخت می گیرند بعد اعلام می کنند که کارش حداکثر خصوصی بوده است. ولی چند دختر و پسر رو که پارتی گرفته اند رو با این وضع دستگیر می کنند. به شما چه ربطی داره. نه دزدی کرده اند و نه برای کسی مزاحمت ایجاد کرده اند. برین گورتون رو گم کنید .
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

arian swiss - سویس - زوریخ
می توانم در یک جمله بگم که مرگ بر زندگی فلاکت بار و این رژیم آخوندی
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

خوشبین - ایران - مشهد
چقدر جونهای مملکت بد بختند!!!!!
اگه برن مسجد با بمب میترکوننشون
اگه برن مهمونی دستگیر میشن
اگه برن تو پارکها و خیابونها تهمت اراذل و اوباش بهشون میزنن
اگه برن دانشگاه تهمت سیاسی بهشون میزنن
اگه بخوان آدموار زندگی کنن (که نمیشه) باید یه جایی مشغول به کار باشن
بعدا باید خونه بخرن ، بعدش باید ازدواج کنن ، البته نگران نباشین ، دولت کلی وام میخواد به جونها بده
وام اشتغال ، وام ازدواج ، اگه کار پیدا نکردند هم وام و بیمه بیکاری
باور کنین راست میگم ، اخه من اینا رو تو روزنامه خوندم
تو روزنامه که دروغ نمیگن (استغفرالله). مگه نه؟
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

sahar321 - کانادا - ونکوور
اما این دختروپسرام یکمی مخشون تاب داشته آخه با خودشون نگفتن گیرمیفتن
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

sara_shiraz_iran - ایران - شیراز
به سردار زارعی بگید تشریف بیارن تا شاید یک ترتیب اثری بدن
متاسفم
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
می خواستند بهشان بگن نمازتون را خوندین....تو پاسگاه به اقامت سردار زارعی اقامه کنند
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.