محسن رضایی به دست داشتن در قاچاق سیگار متهم شد

محسن رضایی به دست داشتن در قاچاق سیگار متهم شد

ادوارنیوز: به دنبال سخنان کنایه آمیز احمدی نژاد در شهر قم در خصوص ارتباط "فردی که در یکی از مراکز عضو است و ادعاها و تحلیلهای عجیب غریب دارد"، با قاچاق سیگار، سایت رجانیوز که به دولت بسیار نزدیک است در خبری اعلام کرد که فرد مذکور یک فرمانده سابق نظامی و عضو یکی از مجامع است.

با توجه به کدهای داده شده از سوی این سایت به احتمال فراوان فردی که از سوی رییس جمهور به دست داشتن در قاچاق سیگار متهم شده، محسن رضایی فرمانده سابق سپاه پاسداران و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

رجا نیوز در خبر خود آورده است:فرد مورد اشاره رئیس جمهور در موضوع مافیای قاچاق سیگار، یک فرمانده سابق نظامی است که با العقیلی، قاچاقچی سیگار در ایران نیز رابطه دارد.

بنا بر این گزارش، رئیس جمهور چهارشنبه گذشته در جمع مردم قم با اشاره به اینکه این فرد در یکی از مراکز مشغول است و مصاحبه و ادعاهای عجیب و غریبی زیادی هم می کند، گفت:

«کسی هست که اگر من اشاره کنم شما می‌شناسید. دخانیات ما برای اینکه این شبکه را به هم بزند گفته است که آقا من امتیازات واردات سیگار به جای اینکه دست یک نفر باشد، آزاد می‌گذارم. هر کس می‌خواهد طبق مقررات و ضوابط بهداشتی و عوارض گمرکی سیگار وارد کند. کس دیگری هم آمده که حالا آدم به ظاهر سالمی است و گفته است من بدون قاچاق و تقلب و رشوه می خواهم سیگار وارد کنم.
آقایی که هنوز هم در یکی از مراکز است و زیاد هم مصاحبه می‌کند و ادعاهای خیلی گنده می‌کنه و تحلیل‌های عجیب و غریب، این آقا را صدا زده و گفته تو می‌خواهی سیگار وارد کنی؟ گفته بله. گفته است پنج میلیارد دلار باید بدهی به فلان آقا. گفته است برای چی باید بدهم؟ گفته مگر نمی‌خواهی سیگار وارد کنی؟ گفته بله می‌خواهم وارد کنم و عوارض قانونی را می‌پردازم و سیگار مورد قبول بهداشت را وارد می‌کنم. گفته است نخیر نمی‌شود تا تو این پول را ندهی امکان ندارد بتوانی سیگار وارد کنی. این فرد هم نپرداخته است.
رییس دخانیات آمد پیش من و گفت فلان آقا مرا صدا کرده و گفته چرا می‌خواهی به این فرد مجوز وارد کردن سیگار بدهی؟ تو حق نداری به این مجوز ورود سیگار بدهی. والا با تو برخورد می‌کنیم.»

گفته می شود فرد مورد اشاره رئیس جمهور که عضو یک مجمع نیز می باشد، قاچاق سیگار Marlboro به ایران از طریق شرکت "الراشدین" امارات را در دست دارد.

وی همچنین با العقیلی، قاچاقچی بزرگ ایرانی الاصل مقیم دبی نیز زدوبند داشته و پس از آنکه شرکت دخانیات در دولت نهم، امتیاز واردات سیگارهای KENT و Dunhill از سوی این قاچاقچی را لغو کرد، این نظامی سابق، رایزنی ها و فشارهای متعددی برای بازگشت این تصمیم ولو در کوتاه مدت انجام داد که در نهایت ناکام ماند.

سایت وابسته به این فرد نیز که پیش از اعلام ماجرای بانک پارسیان از سوی رئیس جمهور و افشای نام العقیلی و رستمی صفا در این پرونده معرکه گیری فراوانی انجام داده بود، به طرز مشکوکی از ادامه پیگیری این موضوع خودداری کرد. این سایت همچنین پس از سخنان افشاگرانه اخیر رئیس جمهور در واکنش دستپاچه ای کوشید، این اظهارات را تکراری و به منظور فرافکنی برای تحت الشعاع قرار دادن ناکارآمدیهای دولت القا کند.

گفتنی است مافیای قاچاق سیگار با تعدادی از احزاب سیاسی کشور نیز ارتباط داشته و هزینه فعالیت های تشکیلاتی و انتخاباتی آنان را در قبال ایجاد حاشیه امن برای سوداگری تأمین می کند. اگرچه در در دولت نهم دست این مافیا از حوزه دخانیات تقریباً قطع شده اما کماکان برخورد قضایی با این جریان مسکوت مانده است.

artosh - ایران - تهران
جالبه !! اون از سردار زارعی . اینم از محسن رضایی. خدا بخیر کنه جرم هاشمی و بقیه رو.....
دوشنبه 2 اردیبهشت 1387

helen1 - ایران - مشهد
پس چرا دستگیرش نمیکنند ؟ همشون سروته یه کرباسند....
دوشنبه 2 اردیبهشت 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
یک روز می شه خودشان مثل لاشخور به جون هم میافتند خدا ازشان نگذره که مردم را به بلاهای خانمان سوز میکشانند
دوشنبه 2 اردیبهشت 1387

mahkame - اتریش - وین
بابا مملکت اسلامیرو باش از بزرگ تا کوچیکش تو کار خلاف هستن ولی همه این ناخلف ها دم از اسلام و خدا و قران میزنن و میگن حکومت ما اسلامی و مقدس هستش ما که به غیر از بدی چیزی ندیدیم و نشنیدیم.
دوشنبه 2 اردیبهشت 1387

wizard2377 - ایران - خوزستان
حتماْ برای اعتلای پرچم اسلام لازمه
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

king_irooni - ایران - سربندر
یواش یواش و یکی یکی شغل اصلی آقایون مشخص می شه.
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

تنهاترین - ایران - تهران
خوبه فقط قاچاق سیگار باشه اونوقت عیبی نداره بذار ول بگرده اما....
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
این مرتیکه دزد و شیاد که از اول انقلاب حتی زمانیکه خود خمینی زنده بود تو همین کارها بوده و دنیا هم میدونه .برای مثال از اول انقلاب هر چی موز که میخواست وارد بشه میبایست یک تومان برای هر دانه موز بحساب این مفت خور بصورت باج تقدیم میکرند در غیر اینصورت موزها در انبار ها میماند و خراب میشد.هر اتومبیل که وارد میشود و یا در داخل کشور ساخته و یا منتاژ میشود یک یا چند میلیون بابت حق رهبری است و پول نفت و همه هستی و نیستی مملکت مال این ملاها و مزدورانشان است.فکر میکنید ملاها چطور توانستند اقتصاد به آن محکمی که زمان شاه پایه گذاری شده بود را نابود کنند و دلار 70 ریال را به هزار تومان برسانند در صورتیکه قیمت نفت و درآمد کشور در آن زمان و حال که اصلا قابل مقایسه نبوده.همین دزدیها و قاچاق و زد و بندهای مافیایی کشور را نابود کرده.در غیر اینصورت که همه جهان میدانند ایران کشور ثروتمندی بوده و هست بشرط اینکه دست دزدان و مزدوران قطع شود. لعنت بر هر چی دزد و باج بگیر و ووووو
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
وقتی همه مافیایی ها دارن به جون همدیگه میفتن . هرکدوم از لاشخورا بهش سهم کمتری رسیده اون یکی رو لو میده . فساد فساد فساد ...........
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

ezatdf - ایران - تهران
بچه ها تازه کجاشو دیدین این تازه کارهای نه چندان بد آقایان است که داره کم کم رو می شه!!!!!!!!!
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
راستی طیب پدر همین اقاست اون یک کسی مثل شعبان بی مخ تو دوره شاه بود منتها بابای ایشان لات ... بود !!!!!
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

ARTEMIS-SW - سو ید - مالمو
این اشغالها تجارت سیگار که هیچ اولین شغلشان فرستادن دختران بی پناه برای پدوفیل های عرب جنوب خلیج فارسه..مرگ بر همه شما....
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

پری دریائی - ایران - تهران
پاسدار انقلاب = قاچاقچی سیگار!!! چه شودددددد!!!
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.