عکسهای روز یکشنبه ۱۳ اپریل ۲۵ فروردین ماه

عکسهای روز یکشنبه 13 اپریل 25 فروردین ماه

چرتت پاره نشه برادر , این اولین جلسه کاری بعد از عید هست هنوز انگار تو حال و هوای عید موندن این بنده خداها .

خواهران دانشجو , آرایش نکنید , عطر و ادوکلن هم نزنید که مبادا برادرها حالی به هولی بشن , هرچی بیشتر بوی عرق و جوراب کثیف و ... بدین بهتره , برادرها هم طوریشون نمیشه . من میگم ببخشید تکلیف این دانشجوهای مادر مرده بورسیه و غیره که میرن خارج چیه ؟ کشورهای غربی که دیگه با ما این تعارف ها رو ندارن . اینطوری که پائین تنه برادرهای دانشجوی بورسیه همش در خطر دور شدن از شئونات میشه , نمیشه ؟

یه چیز جالب , با وجود استفاده از آرایش و عطر و ادوکلن و غیره و غیره خانم ها و آقایون توی خارج , اما خودمونیم ها , همچین بفهمی نفهمی درس خوندنشون هم بد نیست ها , تحقیقاتشون هم همین طور .

 فقط من موندم با این همه بگیر و ببند توی ایران چرا آمار اعتیاد و فحشاء و .... از غربی ها داره بالا میزنه ,مگه اینها همون بچه های بدنیا اومده بعد از انقلاب نیستن؟ دوره شاه رو که ندیدن که بگیم فرهنگ اون موقع روشون اثر داشته , پس چی شده که اینقدر باید براشون قانون و مراقب و حراست و گشت بزاریم ؟

این فکر کنم یکی از بزرگراه های جنوب باشه و همه در حال صرفه جویی در استفاده از اون هستن و سواری و کامیون و اتوبوس همه به یک خط صف کشیدن , اون هم بدون توجه به تابلوهای بالای سرشون , ایرانه دیگه , هرجور عشقمونه میرونیم .

عشق محمد می جوشد

قلب اروپا مدهوش است

تازه یه عکس دیگه هم بود که نوشته بود اگه بی حجابی تمدن هست , حیوانات متمدن ترند .البته من نفهمیدم توی تظاهراتی که بر علیه فیلم فتنه جلوی این سفارت هلند برقرار شده بود چه ربطی به جمله اگر بی حجابی تمدن هست , حیوانات متمدن ترند . داشت . ولی خوب این شعرشون  نشون میده که خیلی ها از قلب اروپا بی خبرن و فقط چیزهایی رو میبینن که میخوان ببینن و حرف هیچ بنده دیگه ایی رو هم قبول نمیکنن . نمیخوان گفتگو کنن , نمیخوان درک کنند که باز کردن مسائل خیلی بهتر از سربسته نگه داشتن اونهاست , نمیخوان بگن هر کسی عقیده اش رو ابراز کنه , غلط یا درست . میشه در باره اش بحث کرد , میشه صحبت کرد شاید ما اشتباه کنیم شاید اونها و شاید هیچکدوم اشتباه نمیکنیم .

خوب بیخودی تهمت نزنید . این عکسی که می بینید فقط یه لامپ  هست یه چراغه همین . حالا اگه شماها یه فکر دیگه کردین اون از فکر خودتونه . عکس رو درست نمیکنیم برین فکراتون رو به راه راست هدایت کنید.

گهی زین به پشت و گهی پشت به زین

بابایی , بلند شو , پام شکست , اگه مامان بیاد خودت میدونی چه بلایی سرت میاره , مامانی , منو سپرده دست تو یا تو رو سپرده دست من ؟ بلند شو دیگه نوبت منه بخوابم .

خواهرم سیاهی چادر تو نشانه سفیدی ضمیر توست .

هر چی سیاه تر بهتر ,

 هر چی تیره تر , ضمیر تو روشن تر ,

 هر چی تاریک تر , پر ثواب تر

بیچاره مادر بزرگم که بیشتر چادر رنگی میزاشت , ضمیرش فکر کنم یه چیزی تو مایه های شیری رنگ یا خاکستری بوده . حالا شماها مطمئنید چادر سیاه , نشانه  فرهنگ و ثواب و پاک دامنی هست ؟

ببینم آقای خمسه هیچ فکر میکردی یک روز رل پدر خوانده رو بازی کنی ؟ ولی خودمونیم بهت میومد قیاقه ات هم زیاد بد نبود , ایی یه شباهت هایی با این مرحوم مارلون براندو داشتی .

به به , به به , این هم فرودگاه جدید فکر کنم دبی هست ,  البته مدلشه

این اماراتی ها هم خوب زرنگ شدن , راه پول در آوردن و ایجاد اشتغال و ... رو زود یاد گرفتن . حیف که زمانی چطور از هر بابت تو پوزشون زده بودیم که آرزشون بود برای یه دیدار بیان ایران و مخصوصا شیراز , به قول یکی از همین تجار پیرشون که  گفت : زمانی ما به تهران می گفتیم پاریس و برای پز دادن هم که شده سعی می کردیم یه سفری همچین دو روزه هم بریم ایران و حالا ویزاهای سه روزه دبی مد شده . بزارید یه داستان بگم که دوستی بسیار صمیمی برامون تعریف کرده  : یکبار توی یکی از بیمارستان های دبی مادر یکی از این پولدارهای دبی رو بستری کرده بودن  بگیر و ببند و خدمتکار و صف ماشین های آنچنانی و اتاق های خصوصی برای همراه و  ..... مادر این جناب یه هفتاد سالی سن داشت و خلاصه دکتر متخصص بعد از یه عالمه آزمایش و عکس و ... گفت ببخشید مادرتون ریه هاش خرابه و به نظر میرسه سل داره شما توی خونه حیوون نگه میدارید  یا مادرتون زمانی با مواد شیمایی و غیره سر و کار نداشته ؟ دخترها و نوه های طرف با کلی افه و پز گفتن نه ؟ مادرمون حتی آشپزی هم نمیکنه ؟ دکتره با تعجب میگه : ولی این بیماری که من میبینم بایستی مدتی اون هم نه کوتاه بلکه بلند مدت با مواد شیمایی یا حیوانات و یا غیره سروکار داشته و خلاصه از مادره میپرسه و مادر بی خبر از همه جا هم میگه : خوب آره ,  من یه سی سالی با پدر مادرم  برای یه نفر ایرانی کار میکردم و اینجا زیر شترها و بزها  رو تمیز می کردم و همونجا هم می خوابیدم . فقط کاش قیافه دخترها و نوه هاشون رو میدیدن , حیف که دوربین نبود.

عکس فرح پهلوی در زمان کودکی

عکس محمد رضا شاه و فرح  در هنگام بیرون آمدن از بیمارستان بعد از زایمان فرح پهلوی  

نوزادشان رضا دردست زنی که پشت سر فرح ایستاده , بود.

وایییییییییییی , چه نفرین های کوبنده ایی

و چه ملت نترسی که با وجود این باز هم آشغال ریختن

انگاری کارمون شده هر بار یه سری عکس از زنهای ناصر الدین شاه رو تو این قسمت بزارید . میدونید از چی ناراحتم .

آخه اگه یه قیافه ایی بود که از لحاظ بصری هم یه سودی می کردیم بد نبود ولی خوب این بینوا ناصرالدین شاه انگار شانس نداشته , این همه زن دور خودش جمع کرده , همشون به یکی نمی ارزه و یکیشون هم به هیچ نمی ارزه .

خلاصه این شما و این سری دیگه عکس زنهای ناصرالدین شاه ,  اینطوری که پیش میره فکر کنم تمام 70 میلیون ایرانی  یه طورایی با ناصر الدین شاه فامیل میشیم ها.

تنها موندی ؟ کسی حسابت نکرد ؟ خوب اشکال نداره بزرگ میشی یادت میره. 

یاد گیری کامپیوتر یه مادر بزرگ 105 ساله

البته این مرکز توان بخشی مغزی در کالیفرنیا هست . در این مرکز برای فعال نگه داشتن ذهن و مغز و قسمت های حافظه و یادگیری مغز افراد پیر و کسانی که در خطر از دست دادن اون هستن , از  یادگیری کامپیوتر و اینترنت استفاده میشه .

این جناب کسی نیست به جز قاتل دکتر مارتین لوتر کینگ

صد بار بهتون گفتم ذهنتون رو پاک کنید.

مثلا امسال سال شکوفایی و نو آوری هست ها , یک کم ذهنتون رو شکوفا کنید مثلا این آقا فکر کرده میتونه یه نوآوری کنه . میتونه شورتش رو بجای پاش از سرش بپوشه . خوب این هم خودش یه نوآوریه.

شکار ممنوع

چقدر هم گوش کردن

ببینید قانون رو باید از پلیس یادگرفت . آخه این خانواده اشتباه میکنه از روی خط عابر پیاده رد میشه . نمیبینی که پلیس ها از خیابون همین طوری سرشون رو میندازن پایئن و رد میشن . خوب اینهم  یک نوع نوآوریه دیگه .

این هم محل شارژ موبایل برادران

میگم نکنه موبایل برادران هم اگه کنار موبایل خواهران باشه , اس ام اس رد میکنه ها

چه لباس عروس  محشری

دیدنی ها , دیدنی ها

یه نمای ماهواره ایی خوشگل از خطه سرسبز شمال

باز هم این الاغ شرک

ای الاغ  چشم چرون

خوبه که رفتی با یه اژدها ازدواج کردی و الا چی میشدی؟

میگم عمر راننده به دنیا بود با این تصادف . فقط چند سانتی متر دیگه کافی بود که جریان تراژدی بشه .

این پرچمی که می بینید پرچم حزب الله لبنان هست .

این آقایون از برادران آفریقایی که البته توسط ایران بورسیه شدند , هست

البته اینجا شهر مشهد , ایران هست و اینها هم برای استقبال از احمدی نژاد اومدن.

خودتون یه جورایی پرچم حزب الله و نصر الله و حماس و آفریقایی های گدا گشنه یتیم که پول درسشون روایران میده رو به همدیگه وصل کنید . ما که دیگه حال نداریم بگیم چی شد از اول .

جان , دریای خزر و ماهی سفید

دنیا رو بگردی , ماهی به خوشمزه گی ماهی های ایران پیدا نمیکنی . بخدا حرف مارو قبول کنین , نه میوه , نه سبزی , نه ماهی و گوشت و ... هیچ کجا خوردنی های ایران و عطر و بوی میوه سبزی ایران رو نداره , هر کسی خلاف این عقیده اش هست , معلومه اصلا نه توی ایران بوده و نه میوه سبزی ایران رو خورده .

گفتم که , بعضی چیز ها تو قلب آدمهاست , بدجنسی , رذالت و پستی و ...  و همین طور نیکی , مهربانی , مردانگی و...

هیچکس نمیتونه بگه این ملت بدن یا اون ملت خوبن

شماها تا حالا دزد ایرانی ندیدید ؟ دزد عرب ندیدید ؟ دزد هندی پاکستانی یا دزد اروپایی و آمریکایی چطور؟

شماها تا حالا یه آدم خیر و نیکوکار ایرانی ندید؟ نیکوکار عرب  چطور؟ خیرین اروپایی و آمریکایی چطور؟

تا حالا مردی به زنش یا زنی به شوهرش در ایران خیانت نکرده ؟ تو اروپا و آمریکا ویا کشورهای آسیایی و آفریقایی چطور ؟

من ایران رو با همه خوبی ها و بدی هاش دوست دارم . با همه نداری ها و داشتن هاش . با همه پارتی بازی هاش , با همه بی قانونی , با همه مدل آدماش , با همه نیکوکار ها و خلاف کار هاش . و حاضر نیستم روزی یه آمریکایی ( حتی نیکوکارش ) پاش رو به زور بزاره تو کشورم و دست نوازش بکشه روی سر بچه هام.این حریم منه . اگه با چیزی تو کشورم مخالفم یا موافقم , این منم که مخالفم یا موافقم , یک ایرانی . این وظیفه منه که فکر کنم چکار باید کرد و هیچکس نمیتونه بگه چرا توی ایرانی , مخالفی یا موافقی ؟ این حق منه در هر کجای دنیا که در مورد کشورم حق دارم . هیچ کشوری و هیچ ملیتی حق نداره در باره آینده من و کشورم تصمیم بگیره , چون هیچ کشوری محض رضای خدا قدمی برامون بر نمیداره , به این موضوع با تمام قلبم ایمان دارم.

به این میگن خیابان ورود ممنوع 

خوب حق داره گریه کنه , این دوچرخه فکر نمیکنید یه جای کارش ایراد داره .

 

بابا یک کلام بگید درس خوندن ممنوع و خودتون رو خلاص کنید خوب

اگه اینها جلوی چیزی که شما بهش میگید انحراف و دور شدن از شئونات و .... رو میتونست بگیره , که ایران الان اینطوری نبود . راهی که میرید اشتباهه ولی هی اشتباهتون رو تکرار می کنید و هیچ راه دیگه ایی رو هم قبول ندارید . وقتی می بینید کشورهای دیگه نتیجه بهتر از شما میگیرن , نمیخواهید قبول کنید که یه جای کار شما لنگه .

 

خوب به جای خوب داستان رسیدید . خواهشمند است بعدا اگر شد برای این ایرانی های مثل من در غربت مونده هم یه دست کله پاچه مشتی  بفرستید . البته ترجیحا با آب خود ایران پخته شده باشه و یه نون بربری و یه قاچ نارنج هم کنارش باشه . نذرتون قبول که دلی رو شاد می کنید و از خوردن این آت آشغال های خارجی نجات میدید.

dandy - امارات - امارات
خوب بود....خدایش چه فرودگاهیه تو امارات فرودگاه شماره 3
یکشنبه 25 فروردین 1387

elahe-ya - کانادا - شرپروک
بعضی از عکس هاخیلی باحالن
یکشنبه 25 فروردین 1387

babaktoronto - کانادا - تورنتو
اقا اول که دمت گرم باز هم گل کاشتی و اما در مورد عکس دانشجوهای افریقایی که عکس سردار احمدی نژاد رو تو دستشون گرفتن باید بگم اینها از بس که دیدن مردم هی دارن از قیافه احمدی نژاد ایراد میگیرن پیش خودشون گفتن حالا که ما نمیتونیم وعده هایی که به مردم دادیم رو عملی کنیم و حالا که نمیتونیم به قول وزیر بازرگانیشون گندی رو که به مملکت زدیم درست کنیم حد اقل میتونیم قیافه این محمود رو یه ذره اصلاح کنیم پس به همین منظور دو تا افریقایی سیاه و زشت اوردن تا در مقایسه با اونها این بابا رو بهتر نشون بدن از طرفه دیگه عکس احمدی نژاد رو هم اگه دقت کرده باشین با تپل کردن صورت خواستن دماغشو کوچولو نشون بدهند و از طرفی براش سایه چشم و سرمه هم کشیدن و چشمهاشو هم خمار کردن تا یه ذره قابل تحمل تر بشه این هم یه نواوری جدید دیگه در پی انجام فرامین مقام معظم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! رهبری در سال جدید.
چه خشگل چه خشگل چه خشگل شدی امشب...
یکشنبه 25 فروردین 1387

amir58622 - ایران - مشهد
خیلی خیلی جالب بود دست شما درد نکند حال داد
یکشنبه 25 فروردین 1387

لیلی تهران - ایران - تهران
با تشکر از سایت زیبا و جالبتون.خسته نباشید.
یکشنبه 25 فروردین 1387

mahdisafa - ایران - مشهد
عکسهای جالبی هستند خصوصا عکسی که پدره رو پای بچش خوابیده، عالیه
ممنون
یکشنبه 25 فروردین 1387

30min - ایران - ایران
توپه توپ بووووووووود مرسیییییییییییییییییی
یکشنبه 25 فروردین 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
این عکس هاتون واقعا خوشگله و بامزه مرسی
یکشنبه 25 فروردین 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
13 اپریل 24 فروردین میشه ها در ضمن روز تولدم هست
------------------------
کاربر گرامی
در ابتدا تولدتان را تبریک می گوئیم و امیدواریم که همیشه در زندگی موفق و پیروز باشید. ضمنا چند بار تاریخ ذکر شده چک شد و اگر خودتان نیز بررسی بفرمائید روز یکشنبه 13 اپریل برابر با 25 فروردین ماه می باشد.
با تشکر
سایت ایرانیان انگلستان
یکشنبه 25 فروردین 1387

esf - مالزی - کوالالامپور
parand2008 تولدت مبارک امیدوارم 120 ساله بشی
دوشنبه 26 فروردین 1387

iran-tabriz - ایران - تبریز
عکس های جالبی بود ولی اونجا که فرمودید ایران خودمونه و اگه ایراد می گیریم به خاطر اصلاح کردنشه این یه حرف عالی و پسندیده ای است ولی باید به خدمت شما عرض نمایم که از دید گاه شما که در خارج نشستید و با فرهنگ آنها بزرگ شدید ، می دانید که نقد و اعتراض همواره باعث تغییرات رفتاری و نگرشی در سیاستمدارها می شود . اما متاسفانه در ایران این طور نیست هر نقدی و اعتراضی تا زمانی که به خط قرمز نرسیده باشد قابل قبول و تحمل است ولی از خط قرمز که رد شدی مخالف اسلام و ضد انقلاب و هوادار غرب و آمریکا شناخته می شوی . من هم مثل شما و شاید بیشتر از شما ایران عزیزم را با همه دار و ندارش دوست دارم اما درد اینجاست که با وجود کاستی های بزرگ و کوچک در امور مملکت ، برای اصلاح امور آن چاره ای از دستمان بر نمی آید تنها راه انتخابات بود که جلوی آن را چنان سد کرده اند که بازشدنی نیست .
دوشنبه 26 فروردین 1387

awesta - انگلستان - کرایدون
هم عکسها جالب بود و هم توضیحاتش بجا بجز تصویر سرباز و بچه ها؟!!!! ونزوئلا زیر دماغ امریکاس با اون ... ؟ اگه ما دست از انگلک اسراییل و امریکا بر داریم و...... مطمئن باشین امریکام از خداشه. پول میده نفت میخره حتا از دشمنش!!!!
دوشنبه 26 فروردین 1387

dilam - دبی - دبی
تو دانشگاه ما هم از این مزخرفات نوشته بودنند . ولی کی بود که گوش کنه اینا فقط دارن خودشونو ضایع می کنند. والله................
دوشنبه 26 فروردین 1387

xpersia.com - ایران - ایران
میشه واسه من بری خواستگاری اون نه بزرگه ؟ خیلی با حاله
دوشنبه 26 فروردین 1387

جواد روحانی - ایران - مشهد
فرودگاه توی عربستانه البته فرقی نداره .زیباست
دوشنبه 26 فروردین 1387

پینیسیلین - هند - پونا
جای تاسف است که به این دوستان افریقایی بگیم زشت سیاه یا هر چیز دیگه.این نژاد پرستی است.اگر میخواین چیزی در موردشون بگید بهتره بگید از همونجا که عکس محمود احمدی نژاد دستشونه معلومه از چه نوع دوستان و برادرانی هستند.اینجوری کاملا مطابق با حقوق بشره.
در مورد طعم و مزه غذاها هم باید بگم که مواد غذائی هندی چند ده برابر از ایرانی بهتر و خوشمزه تر و خوش عطر تر هست.
تو این چند سالی که هند هستم مواد غذائی چه از نظر کیفیت چه از نظر قیمت و چه از نظر عطر بسیار عالی بوده.بطوریکه نون در هر بسته 30 تومن گرون شده و گوشت گاو 200 تومن و گوسفند 400 تومن مرغ هم اصلا تغییر نکرده.از همین الان ناراحتم که اگه روزی از هند برم با نبود اون غذاهای خوشمزه چکار کنم؟؟در مورد کیفیت مواد غذائی ایرانی بخصوص گوشت و سبزیجات و نون خدائیش خودتون قضاوت کنین.من یک ماه ایران بودم ناراحتی معده گرفتم.....
در مورد محبت بیگانه و طرز فکر دیگر دوست عزیز باید بگم توقعی نیست از یک نفر که در محیط بسته ایران رشد کرده و باصطلاح به بلوغ رسیده باور داشته باشه که گاهی هم میشه یک خارجی به خاطر حق مردم یه مملکت دیگه قدم برداره.مثل ما که داریم میلیاردی به فلسطین و ... کمک میکنیم.امید که کسی هم به ما کمک کند.حرفاتون قشنگ بود اما در ایران ما بدان به خوبان حکومت میکنند و خود این قصه را تا ته بخوان
دوشنبه 26 فروردین 1387

مرد شنگول - ایران - مشهد
مطلبت در مورد قلب اروپا مدهوش است شیطنت آمیز بود
دوشنبه 26 فروردین 1387

salar_ee - ایران - تهران
مرسی از تمام مطالبتان لذت بردم.عالی بود حیف کم بودند.
دوشنبه 26 فروردین 1387

A_Y_Deutschland_Bremen - المان - برمن
ممنون خیلی جالب بود
دوشنبه 26 فروردین 1387

dr.a.noori - بلغارستان - صوفیه
خدمت مدیر سایت بگم که درست یه زمانی اعراب پیش ما کار مکردن.اما اکنون همه چیز عکس.ما هستیم که داریم برای انها کارمیکنیم.
سه‌شنبه 27 فروردین 1387

esf - مالزی - کوالالامپور
اره راست میگی هیچ کجای دنیا خوراکی هاش طعم ایران رو نداره. اینجا ( توی مالزی) همه چیزاشون طعم آب می ده
سه‌شنبه 27 فروردین 1387

mehrnoosh - ایران - اهواز
اون خره شرک داره از پرنسس فیونا مواظبت میکنه.اون تصادف هم یکم سکسی بود.عجب درخت بیتربیتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سه‌شنبه 27 فروردین 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.