روش عجیب اجاره منزل در فرانسه: سکس به جای پرداخت اجاره

روش جدید و عجیب اجاره منزل در فرانسه: سکس به جای پرداخت بهای اجاره !

بنا به خبری که نشریه پرتیراژ لیبراسیون منتشر کرده است دختران دانشجو کرایه خانه خود را شخصا [لذت جنسی دادن به صاحبخانه] پرداخت می کنند!

دو تن از نویسندگان این نشریه که در لباس دانشجو به دنبال خانه اجاره ای رفته بودند دریافتند صاحبخانه ها در ازای سکس به دختران دانشجو منزل اجاره می دهند!

قیمت بالای اجاره بها باعث شده است تا مالکین منازل نهایت استفاده را از این امر ببرند و اجاره منزل در ازای خدمت جنسی اکنون در فرانسه گسترش زیادی یافته است. برخی از فراوان افرادی که در سایت www.missive.info به درج آگهی منزل اجاره ای می پردازند به طور آشکار در آگهی می نویسند که اجاره منزل با خدمت جنسی از سوی مستأجر پرداخت می شود!

صاحبخانه های خجالتی هم اندکی نرمتر آگهی می دهند و در آگهی می نویسند "اجاره در ازای خدمت به صاحبخانه!" و منتظر دختران دانشجوی بی پول می مانند!

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از روزنامه وطن ترکیه، ارضا کردن شهوت سیری ناپذیر صاحبخانه ها نیز امکان ناپذیر است چرا که درخواستهای آنها تمامی ندارد! صاحبخانه هایی که آگهی اجاره بدون محدودیت زمانی و سایر محدودیت ها را داده اند وقتی که دختران از پاسخ به درخواستهای جنسی متنوع و گوناگون آنها امتناع می کنند روز دوم آنها را از منزل بیرون می کنند!

بعضی از صاحبخانه ها هم می خواهند دختران را قبل از آنکه موافقت کامل صورت بگیرد امتحان بکنند. آنها به دختران می گویند: "حالا یکبار امتحانی با هم بخوابیم تا ببینیم چه می شود!"

این هم برخی از شروط اجاره دادن این گونه منازل به دختران دانشجو در پاریس:

در خانه باید لخت و برهنه رفت و آمد کنید!

آنتونی 47 ساله در یک شرکت عمومی کار می کند. به زنان مستأجر یک منزل آرام، مستقل و دارای سیستم گرمایش را آماده کرده است.

این صاحبخانه که در یک کوچه بسیار زیبا خانه دارد حتی برای زن مستأجر اتاق جدا هم در نظر می گیرد. اما در ازای آن اینها را می خواهد: "در خانه حتی الامکان باید لخت رفت و آمد کنید. هنگامی که در کاناپه می نشینید باید پاهایتان را از هم باز کنید تا هیجان جنسی من بیدار گردد! هروقت درخواست سکس کردم مخالفتی نباید باشد. اوایل ممکن است پشت سرهم سکس بخواهم و این یک چیز نرمالی است، بعدا درست خواهد شد! منزلم را ماهانه هم اجاره می دهم. سالیانه هم! ضمن آنکه نباید فراموش شود اتو کشیدن لباسها و نظافت منزل هم باید انجام گیرد!!

هنگامی که مستأجرانم به توالت می روند نگاه کردن به آنها را خیلی دوست دارم و نباید مخالفتی با این کار صورت بگیرد! هروقت هم به درخواستهایم جواب نه بشنوم از خانه بیرون خواهم انداخت!"

آمار در نزدیکی ترمینال سن لازار پاریس می نشیند. خانه اجاره ایش تنها 10 متر مربع است! می گوید: " در واقع اجاره بهای این خانه 650 یورو است. اما ماهی 450 یورو می دهم و ماهیانه هم 3 بار هماغوش می شوم. همین!"

لورانت 32 ساله در منطقه پانزدهم پاریس می نشیند. مرد جذابی است. ابتدا اندکی خجالتی نشان می دهد اما بعدا درست می شود! درخواستهایش هم اندکی با بقیه متفاوت است: " همان اول به شما بگویم، من بستن دست و پای مستأجرانم را خیلی دوست دارم. دستهای شما را می بندم و از شما خواهم خواست چکمه هایم را بلیسید! بعضی اوقات هم دوست دارم نقش صندلی را بازی کنید. دراز کردن پاهایم را دوست دارم. به من خدمت می کنید. در ازایش مسلمه که من هم کلید خانه را خواهم داد! هرطور که دلشان می خواهد بروند و بیایند و می توانند مانند منزل خودشان اینجا را استفاده کنند!

ژولین 30 ساله هم در بخش غربی پاریس ساکن است. در زمانهای مختلف دو آپارتمان را به دختران جوان اجاره می دهد اما ترجیح می دهد آپارتمان را به فا حشه های پاریس که در ماه چند بار می آیند اجاره بدهد. در ازای چند بار سک.س منزل را اجاره می دهد. مثل اینکه از خبرنگاران لیبراسیون خوشش نمی آید چون که به محض جدا شدن آنان یک اس.ام.اس می زند و می نویسد: عملی نیست!

دیدیر نسبت به صاحبخانه قبلی بیشتر راغب است. وی در منطقه 18 پاریس می نشیند و بخشی از آپارتمان دو اتاقه اش را اجاره می دهد: " چیز زیادی نمی خواهم. 550 یوروی به علاوه ماهی 2-3 بار هم آغوشی! اما الان اتاقها در اجاره کسان دیگری است و به همین دلیل نمی توانم خانه را نشان بدهم. می خواهم لذت دادنتان در سکس را همین الان یک امتحانی بکنم! اگر می خواهید همین جا یک تستی بکنیم!!

مستأجران چه نظری دارند؟

لاتیتیا، دختر 26 ساله ای که صاحبخانه قبل از اجاره دادن منزلش یک بار برای تست کردن با او سک.س کرده است می گوید: معمولا تیپ خاصی از صاحبخانه ها خانه و اتاقها را به شما نشان می دهند و در همان زمان هم درخواست سکس می کنند. بعد از آن دیگر خبری نمی گیرند!! بسیاری از اوقات هم کلید آپارتمان دوستانشان را می گیرند و می خواهند یک بار سکس کنند!!

تینا-ی 36 ساله که چهار سال است در ازای خدمت جنسی به صورت رایگان در یک منزل می نشیند کاملا از این وضع راضیست: " نباید صاحبخانه جوان را انتخاب کرد. چون که آنان به طور مرتب به دنبال تغییر مستأجر هستند! مال من 62 ساله است و در دوبی زندگی می کند. بعضی وقتها به پاریس می آید و در آن وقت...!"

زارا، دختر دانشجوی 23 ساله هم از وضعش راضی است. وی می گوید: " سه سال قبل می خواستم در ازای خدمتکاری خانه، جایی اجاره کنم و به همین دلیل اعلان دادم. می گفتم از بچه نگهداری می کنم و کارهای خانه را انجام می دهم. دیدم نیت صاحبخانه ها چیز دیگری است! دو بار از خانه اخراج شدم اما در نهایت یک صاحبخانه خوب پیدا کردم!!

برخی از اعلانهای موجود در سایت www.missive.com :

مردی چهل ساله هستم و منزلم را به طور ر ایگان به دختران جوان در ازای سرویس دادن آنها اجاره می دهم!

آپارتمانم را به دخترانی که حاضر به دادن عکسهای سکسی خود هستند رایگان اجاره می دهم!

مردی 52 ساله هستم. منزلم را به طور رایگان به دختران بین 18 تا 23 ساله اجاره می دهم!

منبع : سایت ترجمه اخبار ترکیه

dandy - امارات - امارات
واای چه حاله بدی بهم دست داد با کسی که دوستش نداری سکس بکنی اونم اگه سن بالا باشه دیگه نور علی نوره.... خداوند رحم میکنه ..شما چرا بخودتون رحم نمیکنید.....همش بیماری و کثیفی و ایدزه خدا بدادتون برسه
جمعه 3 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
دندی جان ناراحت نشین شما .خود فروشی در اروپا مثل بقیه شغلهاست راهشم بلدن چطوری سیدا (ایدز ) نگیرند.
جمعه 3 اسفند 1386

melodi - انگلستان - نیوکاسل
لطفا دوستانی که در فرانسه زندگی می کنند بگویند این خبر صحیح ست یا خیر؟ آیا در این مورد در جراید فرانسه مطلبی درج شده؟
من بعید می دونم که این خبر صحیح باشه.
جمعه 3 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
ملودی عزیز من از منبع این خبر در لیبراسیون اطلایئ ندارم ولی میدانم که هستند دانشجویانی که برای خرج تحصیل و غذا و اجاره خونه خودفروشی میکنند که البته خودفروشی هم به انتخاب خود ادما بستگی داره نه کسی کسی رو وادار به خود فروشی میکنه و نه کسی به خاطر خودفروشی از حقوق اجتمایئ برابر محروم میشه .
شنبه 4 اسفند 1386

ali-vienna - اتریش - وین
چه خبره بابا اینجا ها!
حالا فرانسوی ها! راسته یا نه؟
شنبه 4 اسفند 1386

marduk - ایران - تهران
این خبر هم مانند بسیاری از خبرهای این سایت دروغه
مگر در فرانسه مراکزی برای تنفروشان وجود نداره که مجبور باشن با این صورت سکس داشته باشن !!!
احتمال زیاد این خبر مربوط به ایران بوده نه فرانسه چون تو ایران به دلیل ازاد نبودن سکس و نبود مراکزی برای تنفروشان طالبان سکس مجبورن به این روشها رو بیارن
شنبه 4 اسفند 1386

amir_esf_dubai - امارات - دبی
کسی میدونه قیمت آپارتمان تو پاریس چقده ؟می صرفه والا
شنبه 4 اسفند 1386

ilker - آلمان - مونیخ
ناراحت نکنید خودتون را تو همین تهران خودمون فحشا بیداد میکند
شنبه 4 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
ملودی عزیز من از منبع این خبر اطلا یئ ندارم ولی میدانم که در فرانسه بسیاری از دانشجویان برای خرج غذا تحصیل و دانشگاه خودفروشی میکنند حتی دانشجویان حقوق یا پزشکی ولی خودفروشی درفرانسه کسی رو از حق اجتماعی برابر محروم نمیکنه .
شنبه 4 اسفند 1386

Katayoon - المان - المان
وطن پرستها (........)سینه چاک غرب کجان؟
شنبه 4 اسفند 1386

ahangebiseda - سو ئد - نورشوپینگ
هزار رحمت به مسلمانها کثافت از درودیوار خارج و خارجیها بالا می ره تازه ادعای حقوق بشری هم میکنند و ماهارو عقب مونده میدونند البته از یک لحاظ درسته تو کثافتکاری خیلی از ما جلوترند
شنبه 4 اسفند 1386

ahangebiseda - سو ئد - نورشوپینگ
ilker - آلمان - مونیخ : تو هم نظر دادی ؟ خسته نباشی . تهران به این کثافتی نیست نیست سکس المان رو به منجلاب کشونده کثافته خالص.
کسی وجود ناره تو ایران از این اگهیا بده ازادی از نوع فرانسه و کلا خارجی مال خودشون
شنبه 4 اسفند 1386

alireza6211 - ایران - تهران
خیلی خوبه ها دیگه کرایه خونه نمی خواد بدی !!! همین جور رفاقتی حلش میکنند !!!
شنبه 4 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
مردوک عزیز فرانسه تنها کشوریه توی اروپا که فاحشه خانه به اون معنای عامش وجود نداره و خود فروشان کنار خیابون میایستند و گاها پلیس از اونها میخواد که مدارکشونو کنترل بکنه بایدبگم که هیچ چیزی توی فرانسه تابو نیست و راجع به همه چیز توی تلویزیون بحث میشه هیچ موضوع اجتماعی سربسته باقی نمیمونه .
شنبه 4 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
اونهایئ که ازادی اروپا رو به باد انتقاد گرفتن خبر ندارن که توی ایران دخترهای جوان حتی 15 سال برای اینکه صاحب یک شلوار یا یک عینک افتابی مجانی بشن تو رختکن بوتیک بهاشو میپردازند. امار ایدز وفحشا به جاهایئ کشیده که به سادگی قابل جبران نیست بابا چشاتونو واز کنین ببینین دور و برتون چه خبره !
شنبه 4 اسفند 1386

ahangebiseda - سو ئد - نورشوپینگ
khasteh - فرانسه - استراسبورگ : اطلاعاتت خیلی ضعیفه در اروپا چندتا کشور هستند که فاحشه خونه ندارن ولی اگه داشتن خیلی بهتر بود در ضمن تو فرانسه سکس غوغا می کنه مثل هلند و المان و چند جای دیگه
شنبه 4 اسفند 1386

melodi - انگلستان - نیوکاسل
از هموطن خوبم ٬خواسته از استراسبورگ تشکر می کنم که لطف کردن و به سوال من جواب دادن.
خواسته عزیز حمایت های دولت در مورد شهروندان فرانسوی که دانشجو هستن و یا شهروندانی که بیکارند و پول غذا و اجاره خونه ندارن به چه صورته؟
باز هم از توجه و پاسختون تشکر می کنم.
شنبه 4 اسفند 1386

tabestoun - فرانسه - تولوز
عزیزان اینها همه چرت است سکس کجا بود در مقابل کرایه خونه یک مقدار فکر کنید وقتی طرف میخواد خونه کرایه بده دو حالت داره یا پول لازم داره یا اینکه خونه اضافه دار .خونه اضافه داره معنی به این نیست که انجا را حرمسرا باز کنه اینجا کشور ازاد هست واسه سکس داشتن طرف لازم نیست که خونه را کرایه بده دانشجو هم اینقدر فرد کثیف نیست که شما فکر میکنید.
شنبه 4 اسفند 1386

hussain - بریتانیا - لندن
فاحشه خانه به معنای عامش وجود نداره و تابو نیست و... یعنی‌ اینکه کل فرانسه یه فاحشه خانه بزرگه؟! چرا که کلا هر نوع تجارتی که زن برای ارضای شهوت دیگرون انجام میده چه اجاره خونه چه خود فروشی چه عکس خود فروشی جزو شغل فاحشه گری محسوب میشه... و با گفته های شما که تعمیم دادین به جامعه فرانسه نتیجه میشه گرفت که کل فرانسه یا درصد قابل ملاحضش بله...
شنبه 4 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
قابل توجه اونهایئ که اروپارو مورد انتقادقرار میدن چشماتونو باز کنین ببینین بغل گوش خودتون دخترهای جوون حتی خیلی جوان قیمت شلوارو عینک افتابیشونو تو رختکن بوتیک میپردازند.ایدز وفاحشگی امار سرسام اور داره از خواب خرگوشی بیاین بیرون .
شنبه 4 اسفند 1386

girlfromparis - فرانسه - پاریس
دروغه ...متاسفم
از این سایت انتظار نداشتم...
متاسفم متاسفم متاسفم..........................
شنبه 4 اسفند 1386

ali-vienna - اتریش - وین
اونا که همش میگن اروپا فاحشه خونه هست
شما که ایران را که فاحشه خونه کردید هیچ، گندش به دوبی و جاهای دیگه هم رسیده عزیزان....
شنبه 4 اسفند 1386

ali-vienna - اتریش - وین
جناب ahangebiseda - سو ئد - نورشوپینگ که همش داری فحش و بد و بیرا به اروپا میگی و "وطن فروش" هم نیستی:

لطف کن به من بگو اروپا چه کار میکنی؟ خواهشاً شر را کم کن برو ایران و تو مملکت کفار نمون! تو فاحشه خونه نمون! برو در بهشت برین که آخوند ها برات ساختند زندگی کن!
شنبه 4 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
ملودی عزیز در فرانسه تمام بیکاران از کمکهای اجتماعی که شامل کرایه خانه مواد خوراکی رایگان وبلیط ماهیانه قطار و اتوبوس وحدود 400 یورو پول دستی میباشند برخوردارند که تمام این کمکهای اجتماعی به افراد بالای 25 سال تعلق میگیره در مورد دانشجویان وهزینه تحصیل به عهده خود دانشجو میباشد که انها میتوانند با کار نیمه وقت هزینه تحصیل رو بپردازند در مورد کارهای نیمه وقت در فرانسه اولویت به دانشجویان داده میشه.
شنبه 4 اسفند 1386

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
این چندمین بار هست که از سایت«ترجمه اخبار ترکیه»اخبار عجیب و باور نکردنی نقل می کنید. لطفا یا تکلیف اصالت این سایت را مشخص کنید؛ یا چنین اخبار باور نکردنی را بدون تحقیق منعکس نفرمایید!!! اگر از هموطنان ساکن اروپا هر کس چنین چیزی را در کشور خود دیده است؛ عنوان نماید.
شنبه 4 اسفند 1386

serendipiti - المان - هسن
من دیروز این خبر رو از شبکه ر/ت/ل المان شنیدم .به وقت اینجا ساعت دو وسی دقیقه .اینجا خبر دروغ معمولا پخش نمیشه.در ضمن با دختر های مستاجر هم مصاحبه کرد.جهت اطلاع عرض کردم
شنبه 4 اسفند 1386

dandy - امارات - امارات
بابا کثافتکاری همه جا هست ولی و اما نه به ابن صورت ..تو ایران که عمری برای سکس یک همچنین بهایی را بدهند.. هرچقدر که ایران کثیف باشه اما بکثافتکاریهای غریبها نمیرسه ... مرسی از نظراتتان
شنبه 4 اسفند 1386

skywalker - ایران - تهران
tabestoun - فرانسه - تولوز
نظر تو رو از بقیه بیشتر قبول دارم .افراد کمی در بین افراد جامعه وجود دارن که به خاطر فقر به فحشا روی بیارند مخصوصا از قشر دانشجو که قشر آرمان گرا هستند و اکثر تحرکات اجتماعی از این قشر به وجود میاد من خودم در بین مردمان فقیر زندگی کردم و به احوالاتشون آگاهی دارم .این سایت هم که جز سایتهای با اخبار زرد هستش و منابعش هم همچنین و طبیعت اخبار زرد مقداری حقیقت با اسانس شایعه و حتی دروغ هست نباید زیاد جدی گرفته بشه.به هر حال همه ما به اخبار زرد علاقه داریم و باعث هیجانمان میشه.
شنبه 4 اسفند 1386

shar - آلمان - Frankfurt
در ایران خودمون فحشا بیشتر از همه جاهست به غرب چیکار دارید کمی در محله های تهران قدم بزنید کلی فاحشه میبینید در سنین کم ایران را درست باید کرد به فرانسه چی کار دارید
شنبه 4 اسفند 1386

ahangebiseda - سو ئد - نورشوپینگ
ali-vienna - اتریش - وین : از حرفت معلوم شد اگاه نیستی و اینکه من فحش نمیدم حرف میزنم و در اروپا چیکار می کنم به تو ارتباطی نداره و عشق به وطن عشق به جمهوری اسلامی نیست البته هر رژیمی خوبی و بدی خودش رو داره و ...
khasteh - فرانسه - استراسبورگ : با همه کمکهای اجتمایی فاحشه و فاحشه گری هرگز تموم نمیشه چون خرید سکس همیشه بوده هست و خواهد بود
شنبه 4 اسفند 1386

IMAN0061 - ایران - گرگان
آهنگ بیصدای عزیز اینجور که تو میگی اروپا خیلی جای بدیه من موندم اگه انقدر آش اونجا شوره چرا اونجا موندی؟!!!
مگه قربون دقه ایران نمیری پاشو بیا اینجا دیگه!
نگو فقط به من ربطی نداره ها . از حرفی که میزنی درست حسابی دفاع کن لطفا!
شنبه 4 اسفند 1386

moojeer - اتریش - بلودنز
من فکر میکنم واسه نقد موضوع یا پدیده‌ای در غرب یا هر کجای دنیا لزومی نداره کشور عزیز خودمونو مورد نقد و بررسی قرار بدیم یا اینکه این معظل در ایران هست یا نه !؟
یه کسی یه خبرگزاری یا یه سایتی اومده یه مطلبی به دروغ یا راست عنوان کرده چرا اونو با ایران میسنجیم ؟ مگه میزان اندازه گیری یا قضاوت یه پدیده در جهان باید ایران باشه ؟ چرا به جای بحث و ایراد نظر در مورد موضوع مطروحه از ایرانمون بد میگیم ؟ پس عصبیت و همیت ایرانیمون کجا رفت ؟
ایران چه خوب چه بد مال ما ایرانیاست . به قول قدیمیا دعوای خونوادگی رو که آدم بیرون نمیبره تا اغیار سوء استفاده کنن و دشمن شاد بشیم .
پس پاینده باد ایران جاودان باد ایرانیان چه بد و چه خوبش در هر کجای جهان .
یکشنبه 5 اسفند 1386

ahangebiseda - سو ئد - نورشوپینگ
IMAN0061 - ایران - گرگان هر کسی هر جایی زندگی می کنه یک مسئله شخصی و خصوصی هستش و من هرگز نگفتم اروپا یا ایران خوب مطلق یا بد مطلق هست بلکه گفتم عشق به وطن عشق به جمهوری اسلامی نیست البته هر رژیمی خوبی و بدی خودش رو داره و ... در ضمن مگه هر کسی خارج از مملکتش زندگی کنه به معنای اینه که از کشور خودش متنفره؟ همون نهار خوران گرگان خیلی زیباست ولی اقایان IMAN0061 - ایران - گرگان و ali-vienna - اتریش - وین و دوستان عزیز من : منم عاشق مملکتم هستم و بگم که ایران مثل هر کشور دیگه خوبی و بدی داره و اینکه اگه هر کسی هر جایی هست حتما شرایط زندگیش ایجاب میکنه مگه تو که ایران هستی به این معناست که از خارج متنفری؟ در ضمن من از زندگیم در اروپا خیلی لذت می برم ولی اصالتم و ایران عزیزم رو دوست دارم هم ایران هم خارج زشتی و زیباییهای خودشون رو دارن
یکشنبه 5 اسفند 1386

ahangebiseda - سو ئد - نورشوپینگ
موجیر اطریش بلودنز: افرین بر تو و این مطلبی که گفتی
یکشنبه 5 اسفند 1386

سکوت - ایران - تهران
به نظر من حتی اگر پر از پول هم بکنند نیاید این کار را بکنی فقر بکشی اما این فحشا را نکشی واقعا متاسفام
دوشنبه 6 اسفند 1386

arashk_fara - انگلیس - لندن
مثل ایرانیان محترم که در فرودگاه ها به دختران اسپانیا ایتالیا و غیره همچین پیشنهادی میدهند این روش همه جا هست اما در کشورهایی مثل ایران که اجاره سنگین فقر بیداد میکنه بیشتره
دوشنبه 6 اسفند 1386

iroony - ایران - تهران
فحشا همه جا هست اما فحشا به خاطره فقر مشکله....فرانسه رو میدونم بالاترین استاندارد زندگی رو داره و فکر نمیکنم کسی از سره فقر مجبور به تن فروشی بشه بلاخره فرانسه مهد آزادی هست احتمال اینکه یه آدم مریض چنین آگهی بی شرمانه ای بده هست و به قول اقتصاد دانان تا تقاضایی نباشه عرضه ای هم نیست....شاید یه زن که شغلش فاحشگی هست بره و چنین خونه ای رو هم اجاره کنه و صاحب خونه هم از نبود سکس نیست که چنین درخواستی داره بلکه مشکل روحی داره(کسی که بگه من میخواهم کفشامو لیس بزنید مشکل داره)پس اگر چنین عرضه و تقاضایی شکل بگیره عجیب نیست...من تو ایران شخصا دیدم که دختری برای یک شلوار لی حاضر به تن فروشی شده البته اون دختر فاحشه بود و پوله خیلی چیزهارو اینجوری پرداخت میکرد اما خیلی هم بوده به خاطره فقر این کارو کردند...اما چه بسیار فقرایی که حاضر به مرگ میشند اما تن به بی آبرویی نمیدند..
دوشنبه 6 اسفند 1386

sogol.m - امارات - دبی
در ایران به یک زنه تنها رحم می کنند؟
دوشنبه 6 اسفند 1386

arashk_fara - انگلیس - لندن
iroony - ایران - تهران اون دختر از جنین مامانش اومد بیرون فاحشه بود؟؟؟ این چه حرفی هست من و تو اونو فاحشه کردیم وقتی فقر فشار بیاره این میشه همه دوست دارن لباس خوب بپوشن مخصوصا دخترا..وقتی باباش نداره میاد این پیشنهاد رو میده اون مغازه دار باید معرفت داشته باشه قبول نکنه که با بچه 17 ساله یا هرجی نخوابه و فقط بهش کمک کنه ما ها حیوونیم بخاطر عقاید احمقانه تو کف هستیم و هر سنی بیاد پیشمون ..در ضمن چرا میگید بی آبرویی اینم یه جور شغل.بی آبرو کسی هست که بیکار بشینه خونه سایت ایرانیان انگلیس رو مرور کنه و برای اینجور خانومهای جامعه حرف در بیاره
سه‌شنبه 7 اسفند 1386

iroony - ایران - تهران
آقا ارشک ایران نیستی در مورد مسایلشم اظهار نظر نفرما....اگر شغل آبرو مندیه حتما خودتم دوست داری این شغل رو امتحان کنی تو ایران که بی آبروی هست تو غرب احتمالا از شریف ترین شغلهاست مخصوصا تو انگلیس که از استستمار و استعماره ملتها تا انواع جنایتها تو تاریخش نقش داشته...من که کسی رو تا به حال فاحشه نکردن شما رو نمیدونم....اون دختر هم به مغازه داری پیشنهاد میده که قبول کنه....دختر فقیر هم داریم که به خاطره جیب باباش نجابتشو به حراج نمیذاره...تو انگلیس و غرب که همه دخترها فاحشه گیشون از 10 12 سالگی رسمی شروع میشه این چیزها عادیه...
سه‌شنبه 7 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
ایرونی عزیز من کامنت قبلت رو که قبل ازسوگل امارات دبی گذاشتی خوندم و بسیار هم اونرو سودمند و منطقی دیدم همانطور که نوشتی خودفروشی کاری نیست که هر فقیری حاضر به انجامش باشه حتی اگر این فقر به اون فقط امکان خوردن یک وعده غذای ناکافی رو در شبا نه روز بده اما متاسفانه متاسفانه فاصله فقر و خود فروشی نا خواسته برای یک دختر 15 ساله که همه عمرش رو با فقر ونداری و سرکوب خواستهاو ناملایمات سر کرده و قادر به براوردن کوچکترین ارزوهای زندگیش نبوده میتونه بسیار بسیارکوتاه باشه اگر برای اولین بار با نوازش زود گذر فروشنده میتوان صاحب یک جفت کفش شد برای بار دوم حتما با پرداخت کمی بیشتر میتوان صاحب شی با ارزشتری شد و....................... همانطور که خودت نوشتی اگر یک فرانسوی خودفروشی میکنه از سر نیاز نیست که هر فرانسوی از بدو تولد حقوقی بهش تعلق میگیره که اگر همه عمرش هم کارنکنه اگ معتاد و الکلیک نباشه کفاف زندگیش رو خواهد داد واگر زنی خود فروشی میکنه انتخاب کاملا ازاد وشخصی خودش میباشه که دلایلش به خودش مربوطه ولی در ایران که کمهای اجتماعی صفره و فقر هم بیداد میکنه قضاوت کار راحتی نیست.
چهار‌شنبه 8 اسفند 1386

iroony - ایران - تهران
باهاتون موافقم (خسته)جان....فحشا از قدیم بی آبرویی بوده و نمیدونم آقای ارشک چی دیدن که براشون شغله شریفی به نظر اومده....تو کشوری مثله ایران که چهارمین تولید کننده ی نفت دنیاست و دومین ذاخایره گاز جهان رو داره اما به مانند یک کشور کاملا فقیر مردمش زندگی میکنند فحشا برای یک دختر میتونه براورده کننده ی آرزوهای دورش باشه شده حتی پسری نسبت به این توانایی دخترها حسرت خورده...چون کدوم پسری میتونه یک شبه صد هزار تومن کاسب شه؟؟اما هر آدمی هم تن به این شرایط نمیده به قول بزرگی ما زاده ی شرایط نیستیم بلکه خالق آن هستیم...
چهار‌شنبه 8 اسفند 1386

+32
رأی دهید
-6

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.