تجاوز سرباز آمریکایی به کودک سه ماهه

تجاوز سرباز آمریکایی به کودک سه ماهه

یک چترباز سابق ارتش آمریکا که برای انجام ماموریت تا به حال دو بار به عراق رفته است به اتهام تجاوز و آسیب جدی رساندن به یک دختر بچه‌ سه ماهه محاکمه خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کرک کولمن به جرایم روابط غیر اخلاقی جنایی و سوء استفاده از کودکان (از جرایم درجه‌یک) متهم است که در صورت به اثبات رسیدن این اتهامات به حبس ابد محکوم خواهد شد.

مقام‌های قضایی آمریکا گفته‌اند، کولمن که در آن زمان 27 سال داشته است در تاریخ 14 سپتامبر 2007 در جکسون کانتی، 65 مایلی غرب دیترویت به این کودک تجاوز کرده است. این کودک نیز که 17 استخوانش شکسته و دچار آسیب مغزی شده است در حال حاضر تحت درمان قرار دارد.

کولمن ظاهرا به بازجویان گفته است که پس از مصرف زیاد مشروبات الکی و قرص‌های مسکن بیهوش شده و پس از بیدار شدن این کودک مجروح را در گهواره‌اش یافته است.

وی در حال حاضر به طور موقت با قرار وثیقه‌ی 100 هزار دلاری آزاد شده است.

در همین حال، روزنامه گاردین انگلیس از اتهام تجاوز یک نظامی ارتش آمریکا به یک دختر در ژاپن خبر داد که با توجه به اقدامات مشابه در این کشور خشم مردم ژاپن را در پی داشته است.

طبق این گزارش، یک نظامی ارتش آمریکا در ژاپن که نامش فاش نشده است به حمله و تجاوز به یک زن فیلیپینی در یک هتل در جزیره جنوبی اوکیناوا متهم شده است.

این در حالیست که هفته گذشته در همین جزیره یک تفنگدار آمریکایی به اتهام تجاوز به یک دختر 14 ساله‌ ژاپنی دستگیر شده بود.

پس از انتشار این گزارش در روز دوشنبه در ژاپن، مقامات نظامی این کشور این نظامی ارتش آمریکا را دستگیر کردند.

این اتهامات تازه می‌تواند موج جدید از خشم مردم ژاپن بر سر حضور گسترده‌ نظامی ارتش آمریکا در این کشور را ایجاد کند.

30min - ایران - ایران
واااااای چطور دلش اومده 3 ماهه بوده وای خدای من این مرد حیونی بیش نیست.اعدامش کنن خوبه.حالا بچه چراتو اتاق مرده بوده؟مادرش کجا بوده
جمعه 3 اسفند 1386

Sh.Motekallem - روسیه - مسکو
من فلیپین زیاد میرم. شهرهای مختلف مثل مانیل بهل و سیبو هم زیاد بودم. این عادت فلیپینی هاست که وقتی با خارجی میرن هتل اگه حس کنن یه کم مایه داره زود میگن به ما ریپ(تجاوز) کرده. طرف رفته هتل پولشم گرفته بعد دیده بیشترم میتونه بتیغه!!!
در کل آقایون هموطن اگه گذرتون به هرجای دنیا افتاد با دختره شرط کنید که قبل و بعد از سکس باید بره حموم...
خوش بگذره...!
جمعه 3 اسفند 1386

nasle javan - ایران - تهران
اگر این اتفاق تو ایران افتاده بود یا یک ایرانی اینکارو می کرد چقدر این سلطنت طلب ها نظر می دادند شاید حتی نظرهای سریالی در چندین قسمت.
جمعه 3 اسفند 1386

sheypoorchi 63 - ایران - نوشهر
به به مرسی به آمریکایی های غیور و سلحشور . واقعا جنگنده اند.
جمعه 3 اسفند 1386

dandy - امارات - امارات
ای مرتیکه کثیف .بیشعور .نفهم.احمق..دیگه چی بهت بگم..اها بی تربیت
جمعه 3 اسفند 1386

ro_ah1354 - ایران - اصفهان
nasle javan - ایران - تهران - ممنون و تشکر از نظرت
شنبه 4 اسفند 1386

mohsenmohsen - ایران - تهران
آمریکا با تجاوز به دیگر کشورها به هر بهانه ای فقط در حق ملتها ظلم میکند
شنبه 4 اسفند 1386

دریا-بابایی - ایران - اهواز
dandy - امارات - امارات
عزیزم یه لیوان آب خنک بخور فشارت رفته بالا
شنبه 4 اسفند 1386

رضا خوشبطن - ایران - تهران
اصلا چیزی نمی تونم بگم...
شنبه 4 اسفند 1386

iranppp - آلمان - دوسلدورف
متکلم جان مسکوئی!!!!!ممنون که تجربیات گرانبهائی که به رایگان در اختیار دیگران می گذاری.اگر بو علی سینا میدانست هموطن شایسته ای مثل حضرتعالی خواهد داشت قطعااز به تحریر وتدوین در آوردن شفا وقانون صرف نظر میکرد.متاسفانه این دانسته های ارزشمند شما به کار حقیری چون من نمی یاد.چرا که کار طاقت فرسا که هزینه معاش و تحصیل مرا تامین میکند اجازه چنین ریخت و پاشهائی را به امثال من نمیدهد.قطعا باید ممر در آمدی کاذب و امکان مناسبی برای خروج ارز ملی( جهت امور خیریه!!! ویاری زنان خودفروش فیلیپینی)داشت.البته این نوع خودارضائی ها !!!به یاری زنان نیازمند و محتاج در وطن خودمان هم میسراست.... که پول باد آورده ای میتواند گوشه ای از درد هموطنی را درمان باشد.
شنبه 4 اسفند 1386

iranppp - آلمان - دوسلدورف
والا مقامانی که ازبیعدالتی آخوندها حاضرند خود وناموسشان را در آغوش آمریکائی ها وغریبه های دیگر ببینند.عزیزان دموکراسی یک واژه زیبا اما غیر ممکن و غیر موجود (خصوصا از نوع صادراتیش!!!)است.هر ارتشی که به خاکی تجاوز کند نه فقط به دختر سه ماهه رحم نمیکند!بلکه منابع ملی آن آب وخاک را تاراج میکند.
شنبه 4 اسفند 1386

marduk - ایران - تهران
سلطنت طلب کجا بود هر کی که مخالف کارهای ظالمانه و کوته فکرانه دولته سلطنت طلبه !!!؟؟؟
در جانی بودن این سرباز امریکایی هیچ تردیدی نیست
اما سوال اینه که ایا چنین رویدادی اصلا رخ داده !!! ؟؟؟
در ضمن اگر چنین جنایتی در ایران توسط یکی از ماموران نیروی انتظامی انجام میشد صداشم در نمیاوردن !!
یا اصلا به روی خودشون نمیوردن و تکذیب میکردن
در کل اگر در امریکا جنایتی روی بده فورا و بدون هیچ ترسی اون رو در رسانه ها بازتاب میدن تا به اطلاع همه برسه و با مجرم هم به شدت برخورد میکنن
شنبه 4 اسفند 1386

ali tehrani - ایران - تهران
عجب. اونایی که دل در رگو دموکراسی امریکایی دارند چرا کامنت نمی ذارن. اینه سرنوشت کشوری که مقاومت در مقابل جنایتکارای امریکایی نکنه.
شنبه 4 اسفند 1386

iranppp - آلمان - دوسلدورف
مردوک جان پس چرا در بهشت رسانه ای امریکا و غرب(که به یقین شما با استناد به برنامه های ماهواره اطلاع موثق ودقیقی از آن داری)از جنایات گوانتانامو وتقلبات انتخابی و الکلی بودن بوش پسر و فساداخلاقی دولتمردان قدیم وجدید مثلا چنی و...ومشکلات روحی ومصرف دارو (خوراندن داروهای مخدر و انرژی زا به هنگام حمله و تجاوز!!!) سربازان وجنایتهای ریز و درشتشان حرفی زده نمیشود.توجه کن منبع و فاش کننده خبر اسوشیتد پرس بود نه سی ان ان.در آخر شرم کن از بی حرمتی به حافظان امنیت کشورمان.
شنبه 4 اسفند 1386

farahani - کانادا - تورنتو
marduk اواز دهل از دور خوش هست اینجا اونجوری که فکر می کنی نیست اینها هم سانسور می کنند چیزیرو که به نفعشون نباشه.میدونستی اینجا نمی تونی به ملکه انگلستان حرفی بزنی؟ اگر بزنی همون رفتاری با هات میشه که در ایران در مورد رهبر می کنند.اینها ظاهر رو خوب حفظ میکنند.منکر این نیستم نسبت به ایران یا کشورهای شبیه ایران ازادی بیشتری دارند ولی حساب شده.تو هم این سایت خبری بر کشته شدن یه مهاجر در بدو ورودش به کانادا بود.4نفر متهم داشت که پلیس بودند .اخبارشون همون اول اعلام کرد و تمام.معلوم نشد چی شد.از یک خبر گزاری محلی شاید بشه با سختی کمی اطلاعات بدست اورد ولی کاملا ایزوله شده.
شنبه 4 اسفند 1386

وطنی - هلند - روتردام
marduk - ایران - تهران
دوست عزیز باز هم این کلمه (اگر ) به داد ادم میرسه
اگر چنین جنایتی ..... بله اون وقت میکردیمش توی بوق و کرنا وبه دین ومذهب و دولت رژیم هر چی فحش بود میدادیم ...
ولی مسئله اینجاست . وقتی ادم نمیخوهد قبول کند / بعد مینشیند
و سئوال طرح میکند (اما سوال اینه که ایا چنین رویدادی اصلا رخ داده !!! ؟؟؟) ....و ایا / اگر ...شاید !
ببین عزیز من /تمام حرف من این است :
وقتی ادم فقط بدی ها را ببیند ...... مقرض است و کور
وقتی ادم فقط خوبی ها را ببیند..... کور است و مقرض .
می بینی ؟ زیاد با هم فرقی ندارند .
شنبه 4 اسفند 1386

marduk - ایران - تهران
کسی حق نداره به ملکه انگلستان حرفی بزنه !!!
جهت اطلاع شما 45 درصد از مردم انگلستان با پابرجایی خانواده سلطنتی مخالفن و تنها به دلیل اینکه کمی از اکثریت دوستدار سلطنت کمترن مجبور به سکوتن !!!
همین چند وقت پیش از یکی از کانالهای ماهواره ای تصاویری از استقبال مردم انگلیس از ملکه رو دیدم
ملکه با اکثر مردم دست داد و خوش و بش کرد
در میان مردم هم چند پاکستانی و غیر انگلیسی هم بودن !!!
در کل من با سلطنت مخالفم اما رای اکثریت از همه چیز مهم تره
منبع خبر ایراد داره لطفا از یک خبرگزاری معتبر خبرها رو منعکس کنید
در ضمن تمام بد رفتاری های چند سرباز امریکایی در زندان گوانتانامو انجام دادن در تمام رسانه ها منعکس شده !!!!!
اگر چنین نبود من و شما این خبر ها رو از معتبر ترین خبرگزار ها نمیشنیدیم
به هر حال اگر غربی ها کثیفن دولت ایران کثیفترینه !!!
یکشنبه 5 اسفند 1386

iranppp - آلمان - دوسلدورف
مردوک جان وجودخارجی گوانتانامو زیر سئواله تو از بد رفتاری چند سرباز می گی؟ضمنا اون خبری منعکس شده از بد رفتاری(شما بخوانید جنایت)و افشا شدن آن در ابو قریب بغداد بود نه گوانتانامو بی!!!زیاد هم به شوهای ماهواره ای اطمینان نکنید.آنها هم از همان نوع تصاویر صدام است به هنگام تجاوز و حمله آمریکا( حمایت مردم از او و محبوبیت ومردمی بودنش را میخواست به نمایش بگذارد!!!!).
یکشنبه 5 اسفند 1386

arashk_fara - انگلیس - لندن
nasle javan - ایران - تهران میخوای بگی شاه نوکر آمریکا بود آره بود اما اینا که به همه باج میدن نوکر همه هستن. شاه اگه نوکر بود دمش گرم حد اقل وضعمون بهتر از این بود.. یه خرده فکر کنید تا کی میخواید حرف اینو اونو گوش کنید
یکشنبه 5 اسفند 1386

marduk - ایران - تهران
بله شما درست میگید زیاد نباید به تصویرسازی های رسانه ها توجه کرد
همین موضوع در باره ایران هم صدق میکنه
تظاهرات 22 بهمن که یادتونه.... نگم بهتره
یکشنبه 5 اسفند 1386

arashk_fara - انگلیس - لندن
قتی سربازان آمریکایی پس از تجاوز به عبیر دختر 15 ساله عراقی او را سوزاندند، در روستای کوچک نکا در ایران قلب خاله عاطفه آتش گرفت. عاطفه هم 15 سال داشت و جلادان اسلامی پس از تجاوز او را به دار سپردند.
وقتی جنگ سالاران اسلامی امینه را در افغانستان سنگسار کردند، در زندان جلفا دلش لرزید حاجیه، از وحشت سنگهایی که بر سر فرو خواهد آمد. خیریه در زندان دیگری در ایران فریاد زد مرا سنگسار نکنید بدارم بیاویزید.
وقتی نرینه های مردسالار سوهان دختر 18 ساله را در سورسن پاریس به آتش کشیدند، مرجان 16 سال هم در ایران خود را به آتش کشید، که با مردی، همسن پدر بزرگش ازدواج نکند. کمی بعد سومارای پاکستانی با 80 درصد سوختگی جان سپرد، تا آخرین لحظه هم نگفت که این شوهرش بود که او را به آتش کشید.
وقتی کلثوم 7 ساله در سومالی ختنه شد، فریادش با آخرین فریاد دلخراش مریم 9 ساله در شب زفاف در هم آمیخت. آخر می دانید عروسک مریم را گرفتند و عروسش کردند.
سیندیسو 23 ساله ایدز دارد. سیندیسو بارها مورد تجاوز مردان واقع شده است. وقتی سه ساله بود پدربزرگش به او تجاوز کرد، همان موقع بود که فادیمه در سوئد توسط پدر و برادرش به قتل رسید.
دوشنبه 6 اسفند 1386

iranppp - آلمان - دوسلدورف
ارشک افرا.ربطش چی بود؟
دوشنبه 6 اسفند 1386

arashk_fara - انگلیس - لندن
iranppp - آلمان - دوسلدورف ربطش اینه که این مسایل و کثافت کاری ها همه حا هست اما تو اگر دقت کنی میبینی که تو کشورایی که ادیان حکمفرمایی میکند بیشتر اتفاق میفته
سه‌شنبه 7 اسفند 1386

iranppp - آلمان - دوسلدورف
شما که اینقدر به اخبار حوادث علاقه دارید اخبار آلمان رو هم بخوونید که ببنید در آلمان که دین حکمفرما نیست این جور جنایتها(تجاوز پدر به فرزند و تجاوز دستجمعی به کودک خردسال وطبخ آلت تناسلی مقتول و خوردن آن ووو) غوغا میکنه.هر چند من نه دین دارم نه علاقه ای به آن.ضمنا در جواب کامنت دیگران.اگر دولت ایران باج می داد( به قول شما به همه)که دیگه مشکلی باهاش نداشتن مثل قذافی.اگر هم دولت ایران هم بدترین و فاسد ترین دولت دنیا باشه دلیلی نمی شه «نوکر» بودن شاه توجیه بشه.وطنپرست واقعی حاضره علف بخوره اما دولتش وابسته (یا به قولی نوکر) نباشه«گاندی وار».بی اهمیت به اینکه دولت ایران خوبه یا بد.
سه‌شنبه 7 اسفند 1386

arashk_fara - انگلیس - لندن
حکمفرمایی == حکمرانی اشتباه زدم خودم میدونم لطفا گاز نگیرید
سه‌شنبه 7 اسفند 1386

arashk_fara - انگلیس - لندن
iranppp - آلمان - دوسلدورف اگه ووووو غوغا میکنه چرا موندی اونجا برگرد ایران عزیزم.وطنپرست دیگه گیر نمیاد خدا بیامورزه فردین رو دولت شاه هرچی بود همه کشورها از تاریخ و عظمت ایران میدونستند و بهش احترام میداشتند اگر کسی رو اعدام کرد واسه سیاست بود نه مساپل اجتماعی.بیبن کشور ما پاسکاری میشه بین امریکا وانگلیس شاه باج میداد به آمریکا تا ایران پا بگیره همش اصلحه خرید ارتش رو قوی کرد.اما متاسفانه سرشو کردن زیر آب..اما آخوندای کثیف با اسلام همه تاریخ و آبروی مارو فروختن چون امثال تو حمایت کردنشون.اینا همه ظاهر قضیه هست اگه مشکل دولت ایران با امریکا جدی بود به 2 شماره کارش تموم بود.میخوای کشورت نوکر نباشه اول باید عرب پرستی رو بذاری کنار و بعد خیانت کردن به همدیگه(آدم فروشی)و اینکه بحای دعوا و بی احترامی.بفهمیم که احتمال داره خودمون اشتباه فکر کنیم.نظرات را تو این سابت بخون سابقه نداشته کسی بگه راست میگی فلانی من اشتباه کردم
چهار‌شنبه 8 اسفند 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.