داستان‌هایی از جنون منافقین

داستان‌هایی از جنون منافقین

شبکه اول تلویزیون دولتی ایتالیا ( RAI1 ) ضمن پخش وِیژه برنامه ای در خصوص گروهک تروریستی منافین اعلام کرد که سران این گروهک تروریستی خانواده های بسیاری را با استفاده از "روشهای متقاعد سازی پل پوت" نابود و متلاشی کرده اند.

به گزارش مهر، در ابتدای این برنامه تصاویری از برخی اعضای خانواده های منافقین که با نشان دادن عکس فرزندان فریب خورده خود خواهان بازگشت آنان به ایران بودند به نمایش درآمد و سپس مجری برنامه اظهار داشت : منافقین همان کمونیستهای سابق هستند که تحت حمایت صدام حسین قرار گرفته و سپس در اروپا و آمریکا پراکنده شدند.

مجری این برنامه ادامه داد : آنها که اکنون به یک گروهک تروریستی تبدیل شده اند خانواده های بسیاری را با استفاده از روشهای متقاعد سازی شبیه پل پوت (دیکتاتور کامبوج) متلاشی کردند. برخی اعضای بلند پایه و کادرهای منافقین که در گذشته تصمیم به بازگشت به ایران گرفته بودند، داستانهای تکان دهنده ای از جنون و کابوسهای تجربیات همکاری با منافقین را بازگو می کنند.

مسئول سابق امور مالی این سازمان می گوید : رجوی و همسرش در ثروت مطلق غوطه ورند و این در حالی است که بقیه اعضای این گروهک بدون خانواده و در فقر مطلق به سر می برند.

این برنامه سپس به گزارشی که به تازگی پس از رخداد تنگه هرمز از سوی سران منافقین به بوش ارسال و طی آن خواهان خوش خدمتی به آمریکا شده اند، اشاره کرده و افزود : آنها حتی سعی کردند با فریب دولت آمریکا گامی در جهت دشوارتر ساختن وضعیت فعلی بردارند و ضربه به ایران را زمینه سازی کنند.

برنامه گزارش سیاست خارجی La Rubrica Politica Estera حدود یک میلیون نفر بیننده در میان سیاستمداران، خبرنگاران و شخصیتهای علمی و فرهنگی ایتالیا دارد و تلویزیون دولتی ایتالیا به عنوان سخنگوی مواضع دولت آن کشور عمل کرده و رابطه نزدیکی با سیاستمداران ایتالیایی دارد.

babaktoronto - کانادا - تورنتو
این مسعود رجوی هم همون ولی فقیه اما از نوع کرواتیش باید هرچه سریعتر فرزندان مردم از سران تشنه به قدرتشون دور شوند. بدنه این گروهک همه عزیزان ما هستند که تنها فریب دارو دسته رجبی را خورده اند و چشمان زیادی منتظر دیدار انهاست به امید انروز که ایرانیها همه در کنار هم ازادی ایران عزیزمان را جشن بگیریم
شنبه 6 بهمن 1386

parviz1 - انگلستان - کترینگ
از دولت جمهپری اسلامی بدتر اینها هستند.البته خیلی از نظرهایشان و ایده هایشان بهم نزدیک است.مثل خیانت دذدی.جنایت.بنام مذهب همه جور فسخ و فجور کردن و....
شنبه 6 بهمن 1386

kaveieahangar - کانادا - تورونتو
افرین به برادر عزیز مسعود جان رجوی که روی بعضیها رو بد جوری سفید کرده . خدمت مریم عزیز هم سلام کرده توفیق ایشان را در راه اعتلای گمراهی از درگاه احدیت خواستارم . فقط اگه وقت داشتین لطفا یه نیم نگاه به پشت سرتون بندازین تا ببینین چه کسایی رو بخاطر جنون قدرت به کام مرگ فرستادین .
شنبه 6 بهمن 1386

farid_shapal - ایران - مازندران
از این کثافت ها متنفرم.امیدوارم این مرتیکه با اون زن ... زودتر به درک واصل بشن
شنبه 6 بهمن 1386

phesam - ایران - اندیمشک
واقعا فقط با خودشون قابل مقایسه اند .در هیچ کجای تاریخ پلیدتر از اینها پیدا نمیکنید
شنبه 6 بهمن 1386

husseini - فنلاند - ترنیو
من خودم از مجاهدین خوشم نمیاد روی سخنم به دست اندر کاران سایت ایرانیان میباشد که تاحالا فکر میکردم بیطرفند ولی افسوس عفت کلامشان با جمهوری اسلامی یکیست. دوستان مجاهدین هم از بدنه همین ملت است چرا باید منافق نامید. ترنیو
یکشنبه 7 بهمن 1386

payamak - انگلستان - منچستر
اگه این دو تا یه جورایی اعدام بشن .بچه های مردم هم برمیگردن خونه هاشون
یکشنبه 7 بهمن 1386

mohsenmohsen - ایران - تهران
اینها رو باید بعنوان گروه حیوان صفت نامگذاری کرد خدا نابودشون کنه
یکشنبه 7 بهمن 1386

omide por jalal - امریکا - لس انخلس
اگه دولت ایران فرزندان فریب خورده برست این خون اشامان رو بخشه جان این عزیزان با بازگشت به ایران نجات پیدا می کنه. امید دارم اینجور بشه.
یکشنبه 7 بهمن 1386

hashemi - ایران - تهران
من در زمان انقلاب با بسیاری از اعضاء این گروهک در دانشگاه آشنا بودم اگرچه اکثر اعضا اولیه آنها بسیار بچه های خوبی بودند ولی چون مسیر غلط بود متاسفانه به مسیری رفتند که روی یزیدیان را سیاه کردند. مطمئناً خدا در جای حق نشسته و این افراد تا در این دنیا عذاب نبینند رهاشان نخواهد کرد. خدا عاقبت همه ما ختم به خیر کند.
یکشنبه 7 بهمن 1386

iranppp - آآلمان - دوسلدورف
حسینی جان اگر دوستان منافق شمااز بدنه ملتند من یکی فورا از ایرانی بودن استعفا میدم.سوای خیانت ها و جنایت هائی که به ایران و ایرانی کردن از کردهای عراق بپرس که صدام از این جانی های خودفروش به عنوان اهرم فشار بر علیه مردم بی گناه استفاده میکرد.
یکشنبه 7 بهمن 1386

بهدین - آمریکا - نشویل
Iranppp از آلمان ، دلت خوشه‌ فکر کردی کسی از کردها خوشش میاد که‌ بره‌ ازشون بپرسه‌ چیکارتون کردن. خودکامگی در ما ریشه‌ دوونده‌ از وقتی که‌ شاه‌ سایه‌ خدا و قدرت مطلق محسوب میشد تا حالا... . نه‌ شاه‌ ، نه‌ ملاها نه‌ این رجویون نه‌ هیچ کس دیگه‌ از اپوزیسیون که‌ شعار آزادی و دموکراسی میدن نه‌ آزادن و نه‌ میتونن آزادی ببخشن
یکشنبه 7 بهمن 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.