بوش: رایس به من گفت خفه شو

بوش: رایس به من گفت خفه شو

رئیس جمهور آمریکا که در مدح ایهود اولمرت نخست وزیر رژیم صهیونیستی زیاده روی کرده بود با واکنش توهین‌آمیز کاندولیزا رایس وزیر امور خارجه‌اش مواجه شد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه لبنانی"الاخبار"، جرج بوش رئیس جمهور آمریکا در مقابل وزرای رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، کاندولیزا رایس وزیر امور خارجه‌اش به وی اهانت کرده و واژه "خفه شو" را به کار برده است.
جرج بوش در مراسم ضیافت شامی که در منزل ایهود اولمرت نخست وزیر رژیم صهیونیستی برگزار شده بود، تلاش داشت که از اولمرت حمایت کند و خطاب به اعضای کابینه دولت وی گفت: " تلاش کنید که اولمرت در قدرت باقی بماند وی رهبری قدرتمند و من برای او احترام زیادی قائلم."
در حالی که بوش سخنانی در مدح اولمرت بیان می‌کرد، یادداشت کوچکی از کاندولیزا رایس وزیر امور خارجه‌اش که در کنارش نشسته بود، دریافت کرد و پس از خواندن آن با لبخندی گفت "رایس به من گفت خفه شو".
بوش چهارشنبه هفته گذشته سفر خود به سرزمین‌های اشغالی را آغاز کرد و بعد از دیدار و گفت‌وگو با مقامات رژیم صهیونیستی و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان عازم کویت شد و در حال حاضر در این کشور بسر می‌برد.
وی قرار است در ادامه سفر خود به بحرین، امارات متحده عربی و عربستان سعودی سفر کند.

alpar_aslan - فنلاند - واسا
مگه خود سری که تصمیم میگیری افسارت دست اوناست حالا ببین برگشتی امریکا چه بلایی سرت میارن
شنبه 22 دی 1386

behzad_toronto - کانادا - تورنتو
آدم از مردم آمریکا هم نا امید میشه وقتی می بینه که چنین نادون احمقی که تفاوت زیادی هم با صدام حسین نداره (از نظر خونخواری) هشت سال رییس جمهورشون بود.
شنبه 22 دی 1386

zeinabe - ایران - قم
رایز اگه واقعا دوست داری خفه بشه یه سر ایرانم بفرستش قول می دیدیم خودمون خفش کنیم.
یکشنبه 23 دی 1386

hidden - کانادا - تورنتو
خوب راست گفته دیگه..منم میگم خفه شید هم تو هم این زنیکه لز..اینقدر از ایران چرتو پرت نگید.
یکشنبه 23 دی 1386

farman666 - ایران - تهران
جناب زینبیه اگه بوش بیاد ایران آخوندها رو خفه می کنه نه این که خودش خفه بشه ... جورج بوش تنها کسی بود که توانست صدام کثافت رو سرنگون کنه و طالبان رو از روی زمین برداره و در ضمن تنها کسی است که جلوی آخوندها مردانه ایستاد ...
چهار‌شنبه 26 دی 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.