فیلم دستگیری دو دختر توسط پلیس امنیت اجتماعی

فیلم دستگیری دو دختر توسط پلیس امنیت اجتماعی

فیلم دستگیری دو دختر توسط ماموران پلیس امنیت اجتماعی عصر شنبه دهم آذرماه در میدان ابوذر بیرجند.

ایرانی - کانادا - کانادا
چی بگم اخه. خدا ازشون نگذره این عرب زده ها چه کارهای که با ملت نمی کنن.همینه که مردم از دین و پیغمبر و.. بیزار شدن. خدا لعنت کنه همشونو مخصوصا حامیانشونو.. .
دوشنبه 12 آذر 1386

مینا - ایران - تهران
بیچاره دخترها اول میبرن همه مسئولین یه دست تجاوز میکنن بعد میکشنشون بعد به خانوادهاشون میگن دخترهاتون خود کشی کردند. دوست منو چند سال پیش گرفتن بعد که اولین ..... بهش تجاوز کرد به بقیه گفته بود که طرف دختر بوده.
دوشنبه 12 آذر 1386

بابک - کانادا - تورنتو
اخه ادم به بازداشتگاه هاشون هم اعتماد نمیکنه. معلوم نیست که چه بلایی سر ادم میارن. یا میکشن یا تجاوز میکنن ... بله تجاوز دزست شنیدید من خودم با یک خانومی صحبت میکردم که ایشانرا در جریان یک مهمانی گرفته بودند و بهشان تجاوز کرده بودند هر چی گفتم که کدام نیروی انتظامی از ترسش نگفت گفت که تهدیدم کردند که اگر بگویی چنین و چنانت میکنیم. اینا... و یکی دونفر گمراه دیگه وقعا خجالت نمیکشند که از این نظام فسق و فجور حمایت میکنند؟ نه می خواهم بدانم از چیش حمایت میکنید؟ چند تا از حسناشو بگید بابا شاید ما هم عین شما شدیم. حالا ببینید الان بجای جواب منطقی میان میگن تو با اون زنه کجا اشنا شدی. اون زنه حتما خرابه و از این چرت و پرت ها اینا یاد گرفتن به جای جواب منطقی صورت مسیله را پاک میکنند. ضمنا این دو تا دختر را هم که گرفتند دیگر مشکل مملکت حل شد انشاالله .
دوشنبه 12 آذر 1386

رضا - سوئد - سوئد
لعنت به هر چی ادمه نفهمه که هنوز با دیدنه همچین مسائلی بازم نمیفهمن اسلامه نابه محمدی چه به سره ما میاره........
دوشنبه 12 آذر 1386

مستانه - ایران - مشهد
من گریه ام گرفت!...جناب تماشاچی غیرتمند حاضر در صحنه جنایت٬ چی دیگه مونده که رگ غیرتتو به جوش بیاره؟! تو که اعدام یه انسان برات اینقدر عادیه؟ با توام هااااا!؟
دوشنبه 12 آذر 1386

مستانه - ایران - مشهد
من گریه ام گرفت!...جناب تماشاچی غیرتمند حاضر در صحنه جنایت٬ چی دیگه مونده که رگ غیرتتو به جوش بیاره؟! تو که اعدام یه انسان برات اینقدر عادیه؟ با توام هااااا!؟
دوشنبه 12 آذر 1386

سهیل - امریکا - فلوریدا
از ماست که بر ماست. برکات اسلام عزیز.......
دوشنبه 12 آذر 1386

نگین - انگلیس - لندن
خیلی غم انگیزه . به امید رهایی مردم ایران.
دوشنبه 12 آذر 1386

مصطفی - ایزان - مشهد
برای عزیزانی که دلشون به حال اینا سوخته من قصد دفاع از کسی زو ندارم فقط بابت روشن شدن ذهن دوستان به اطلاع میرسانم که ا-تههمت زدن راحته که نیروهای انتظامی چکار میکنند.
2-اونقدر هم که میگید بی حساب و کتاب نیست
3-چرا خانومهای با پوشش مناسب رو کسی نه مزاحم میشه نه کسی دستگیرشون میکنه
4-مگه پسرها چه گناهی کردن که باید با دیدن دخترهای بی حجاب آب از لب و لوچشون بریزه و زمینه گناه براشون مهیا بشه
5-باید در هر کشوری هستیم به قوانین آن احترام بگذاریم
سه‌شنبه 13 آذر 1386

ناهید - استرالیا - ملبورن
... اون دنیا باید جواب بدهید این دروغ ها را مینویسید.با چه مدارک به اصطلاح خودتان محکمی.
سه‌شنبه 13 آذر 1386

محمد علی - ایران - شیراز
دیگه هیچ امیدی نیست مگه ایم که خدابه داد ما برسه
سه‌شنبه 13 آذر 1386

بهاره - ایران - اهواز
فکر کنم با دیدن این صحنه ها فشارم تا مرز 20 رفت . خدایا کمکمون کن چقدر صبوری خدا پس کی می خوای نجاتمون بدی ؟
سه‌شنبه 13 آذر 1386

جمشید - ایران - شیراز
نه قصد دفاع از دولت را دارم و نه بی احترامی به نظرات شما! با دیدن یک فیلم چند دقیقه ای نمی‌توان فهمید که واقعاْ موضوع چیست؟ مثل همان تست روان شناسی می ماند که یک تصویر را نشان می دهند و می گویند برای فرد درون عکس که گریه می کند چه اتفاقی افتاده و هرکس بر اساس تفکرات و یا بهتر بگوییم مشکلات خود به آن پاسخ می دهد.پس برای رسین به یک جامعه‌ی سالم اول باید از این پیش داوری ها خودداری کرد. ما همان کاری را اکنون می کنیم که اگر این تصاویر واقعی باشد آن ماموران!
سه‌شنبه 13 آذر 1386

فغان - ایران - تهران
دوستان عزیزم اگر اون روزی که یه مشت موتور سوار ریختن تو خیابونا و شعار یا روسری یا توسری رو سردادن ما با عجله چادرامونو نمیکشیدیم سرمون وضع اینجوری نمیشد.
سه‌شنبه 13 آذر 1386

یگانه - ایران - تهران
غم انگیز بود
سه‌شنبه 13 آذر 1386

علی رضا - ایران - مشهد
درست بپوشند تا بلائی سرشون نیاد.مگه انجا اروپاست.
سه‌شنبه 13 آذر 1386

محمد علی - ایران - شیراز
دیگه هیچ امیدی نیست مگه این که خدابه داد ما برسه
سه‌شنبه 13 آذر 1386

ساناز - امارات - دبی
اخه ... تو خودت خواهر مادر نداری با بچه های مردم با ابروی مردم همچین برخوردی میکنی.. من شرمم میاد بگم من ایرانی هستم .
سه‌شنبه 13 آذر 1386

باربد - کره جنوبی - سئول
دورود....اخه یکی نیست بگه چیکار به کاره این جوانها دارید.مگه جرم شون چیه ...من نمی دونم تا کی می خواد این وضع دنبال داشته باشه...خدا باعث وبانشو لعنت کنه...
سه‌شنبه 13 آذر 1386

علی - ایران - مشهد
فیلم رو که دیدم با خودم گفتم اگه منم اونجا بودم وا میستادم نگاه می کردم . درست مثل اینها . حالا یه سوال واسم پیش اومده . اینها با ما چه کار کردند که اینقدر منفعل شدیم ؟ باور کنین که دیگه به معنای واقعی کلمه با چغندر هیچ فرقی نداریم . خدایا به فریادمون برس ، اگه اینها حالا حالا ها موندگار باشن ، بچه های ما چی میشن دیگه ؟
سه‌شنبه 13 آذر 1386

سمیه - ایران - تهران
یک سوال از مدر محترم این سایت داشتم:
می خواستم بپرسم شما با گذاشتن این فیلم ها چه چیزی رو می خواین ثابت کنین؟ اگه بگین ممنون می شم
سه‌شنبه 13 آذر 1386

افشین - ایران - سیدنی
جناب مصطفی - ایزان - مشهد
برادر گرامی قوانین کشور را چه کسانی معین کرده اند یا تعیین می کنند. از جانب خدا که نیامده. توسط انسان تعیین شده و لابد قبول دارید که انسان جایز الخطاست.
و این را هم می دانید که یکی از تعیین کننده های قوانینی نظیر این مورد جناب دکتر احمدی نژاد هستند.
سه‌شنبه 13 آذر 1386

ناشناس - ایران - ایران
از دوستان عزیز خواهش میکنم هیچ یک از این مسایل رو به اسلام ربط ندهند . چون در اسلام به هیچ وجه امر به معروف و نهی از منکر به این صورت آموزش داده نشده است. اسلام واقعی ٬ دین آزادی فکر و اندیشه میباشد . همانطور که پیامبر اسلام و مخالفانش سالها در کنار هم زندگی کردند. به امید پیاده شدن اسلام واقعی در ایران عزیز .
سه‌شنبه 13 آذر 1386

مریم - آمریکا - دنور
مصطفی - ایزان - مشهد
اگر واقعا با دیدن دخترهای بی حجاب آب از لب و لوچت میریزه حتما اختلال جنسی داری که البته در میان مذهبیون کم دیده نمیشه. من یک مرکز خیلی خوب مشناسم که میتونی بری اونجا.
ناهید - استرالیا - ملبورن
به خود من در همین وزرا تجاوز کردن منتها با عرض شرمندگی دوربین فیلمبرداری نداشتم که به شما جیره خوارهای این رژیم منحوس مدرک محکم نشون بدم. لعنت بر شما که برای چند میلیارد تومان پول شرف خودتون را میفروشید
سه‌شنبه 13 آذر 1386

محمدرضا - ایران - تهران
واقعاٌ تکان دهنده بود ولی این فیلم رو اگر پدر و مادر این دختران این فیلمها رو ببینند یاد اشتباهات 28 سال پیششون میفتن؟
سه‌شنبه 13 آذر 1386

نیما - سوئیس - زوریخ
من نمی دونم ما شدیم کاسه از آش داغ تر.در کشورهای عربی هم اینقدر سنگ اسلام رو به سینه نمی زنند که ما میزنیم. بابا چی می خواهید از جون مردم؟ مصطفی - ایزان - مشهد .احترام باید 2 طرفه باشد. وقتی که با یک زن مثل حیوان رفتار میکنندو با لگد می اندازنش تو ماشین/ این از نظر شما احترامه ؟ بابک - کانادا - تورنتو ممنون/ شما مثل همیشه مسائل را قشنگ و شفاف بازگو میکنید.
سه‌شنبه 13 آذر 1386

مری - ایران - اهواز
خیلی متاسفم . جناب آقای مصطفی از مشهد که اینقدر میهن پرست و روشنفکری که ایران و نوشتی ایزان!!! توصیه می کنم شما که اینقدر تابع این قوانین هستی دیگه تو ایران نمونی و از همون ور راتو کج کنی برای افغانستان به زیستنت ادامه بدی /; در ضمن باید بگم مرد و پسری که با دیدن یه ذره از موی یه خانم از خود بیخود بشه دیگه مرد نیست و یه حیوان شهوتیه و بهتره بره بمیره . چرا باید خانم ها خودشونو توی لحاف و گونی کنن شماها چشماتو و دلتو پاک کن . هرچند منبع فساد توی مشهد و قم بیداد می کنه اینو دیگه همه می دونن.
سه‌شنبه 13 آذر 1386

نوید - کره جنوبی - سئول
اونایی که از خدا صحبت می کنن چرا پیداشش نمیشه کدم خدا
سه‌شنبه 13 آذر 1386

سمانه - انگلستان - نیوکسل
اقای مصطفی ایزان مشهد چطور به جای حجاب برای خانمها مانند اسبهای بار کشی به پسرای که آب از لب ولوچشون میریزه چشم بند بزن تا مرتکب هچ گناهی نشن
سه‌شنبه 13 آذر 1386

تورح - سوپد - وستروس
مصطفی تو هنوز نفهمیدی انسان یعنی چی.
اگر اینقدر وضعت خرابه که با دیدن یه خانم بی حجاب اب از لب ولوچت راه مئفته
باید بری روان شناس مداوا بشی.چه کسئ حق داره برای مردم تصمیم بگیر لباس چی تن کنن. اونا احتیاج به تهمت ندارن .افتاب امد دلیل افتاب. نه احترام به قوانین بربریت.

سه‌شنبه 13 آذر 1386

صدا - ایران - تبریز
من نمی خوام از کسی دفاع یا محکوم کنم من حاضرم دخترا بلوز و شلوار بپوشن و روسری هم سر نکنند ولی اون مانتوهای تنگ و کوتاه که به اندازهای بد دیده می شه که دخترها هم خجالت می کشند و به قول یکی از دوستان پسرها را هم که نگو نمی دونند چه متلکی بپرونند که دلشون خنک بشه .یه برنامه مستند ترکیه پخش می کرد باور کنید فقط سوژه اش شده بود روسری و آرایش دخترها به قول مجریش که دخترها ی ایرانی بلا استثنا از خم رنگرزی بیرون اومدن ویا آدم هر لحظه می ترسه روسری شون از سرشون بیفته که معلوم نیست برای حجابه یا مد .آدم از خجالت آب میشه کشوری مثل ترکیه که نمی تونست آب رو دستمون بریزه بیاد برامون ایراد فرهنگی بگیره. دوستان زیبایی خیلی خوبه ولی خداییش این زیباییه؟!!! من یک دوستی دارم که نه آرایش می کنه نه اون لباسهارو می پوشه ساده پوش ساده پوشه ولی چنان شخصیتی برای خودش ساخته که از هر جنس مردم اونو یه بار ببینه یا صحبت کنه شیفته اش می شه . این قشنگتره نه؟ اینم بگم راه رفتار با جوونا این نیست مسئول محترم.
سه‌شنبه 13 آذر 1386

ماه - اپران - تهران
مصطفی1- چرا تهمت پس ما دروغگو هستیم.2-چه حسابو کتابی این کاملا علیه قوانینه حقوقه اولیه بشره که تو رو به جرمه لباس پوشیدن بازداشت کنن مگه تو لخت باشی3-منظورت از پوشش مناسب چیه؟ چیزی که تو قبول داری کی گفته مناسبه4-مگه دخترها ادم نیستن و دنیا دوره هوا وحوس پسرها میچرخه اومدیمو یکی اونقدر بیناموس بود که به هر جنبندهایی اب از...راه بیفته پس چطوره همه بریم تو کیسه که اقا اذیت نشه پس کنترل یعنی چی. ادم اگه اینقدر ضعیف باشه پس اول وای به حاله مادرو خواهره خودش4- کی گفته هر قانونی رو باید قبول کرد تو حرفه خودتو با عملت رد کردی خوده انقلاب ایران قانون شکنی بود پس تو وامثاله تو چرا قانونو محترم نشمردین؟!!!
سه‌شنبه 13 آذر 1386

بهار - ایران - زنجان
بازم برید رای بدید به این بی همه چیزا که بیان با چوب وچماق راهی بهشتتون کنند تماشاچیام که ماشالله شون بشه به جای کمک دارن فیلم می گیرن
سه‌شنبه 13 آذر 1386

مانیا - ایران - پایتخت
مصطفی از مشهد. متاسفم قانونی در ایران نیست که لب و لوچه مرد های شل را بدوزه.برای اینکه ربطی به حجاب نداره.میتونی امتحان کنی یه چادر سر کن و برو تو خیابان ببین هر دقیقه چند بار چپ و راستت میکنن. در ضمن اگر لب و لوچه یه دختر با دیدن یه پسر اویزان بشه تکلیف چیه. چرا مردها نباید چادر سر کنن.
سه‌شنبه 13 آذر 1386

سعید - ژاپن - توکیو
اینکه جمهوری اسلامی این رفتار ها رو میکنه چیز عجیبی نیست . عجبیتر از اون ما مردمیم که انگار همه چیز منجمله غیرت ، تعصب و مردانگی رو ازمون گرفتن و تبدیل به بهترین تماشاچیهای دنیا کردن . مردم داخل ایران هنوزم زوده ؟ هنوزم نباید کاری کرد؟
سه‌شنبه 13 آذر 1386

بهناز - ایران - شیراز
خدا ازشون نگذره.وافعا کسی کمکش نکرده...
سه‌شنبه 13 آذر 1386

مهسا - ایران - ایران
مصطفی از ایران فقط بهت میگم برات متاسفم ...متاسف تو بویی از انسانیت نبردی
سه‌شنبه 13 آذر 1386

سجاد پولیم - ایران - رشت
به نظر من یک همه پرسی مشکل رو حل میکنه اگر در ایران اینقدر به نظر مردم اهمیت میدن چرا یک همه پرسی در مورد بعضی از قوانین برگزار نمیکنن تا آدم بفهمه که این قانون مورد قبول اکثریت یا اینکه از طرف چند نفر به مردم تحمیل شده اینطوری احترام گذاشتن در شرایطی که قانون رو قبولم نداری راحتر میشه در ضمن آقا مصطفی که از مشهد نظر دادن به نظر من مشکل از اون دخترا نیست مشکل از لب و لوچه ی شماست یک نفر حداقل باید حق تصمیم گیری در مورد خودشو داشته باشه.
تا بعد ...
سه‌شنبه 13 آذر 1386

سجاد پولیم - ایران - رشت
خدا گفته در مورد وجود من از چرایی و چگونگیش صحبت کنید تا قانع بشید بعد این رادان ..... میاد توی تلویزیون میگه ما در مورد چرایی این موضوع بحث نداریم فقط در مورد چگونگیش بحث داریم که اونم هر چی ما بگیم خوبه بعد میگه پدر مادرای اینا انقدر از ما تشکر میکن آخه ..... تو میخوای پدر مادرشون بیان توی کلانتری یقه تو بگیرن خوب بدبختا چاره ای ندارن یعنی اگر یکی بیاد بگه من و زن و بچه ام میخوایم اینطوری بریم بیرون شما مشکلی ندارین
شما که فهمیدین بجایی ..... باید چی بخونید
تا بعد ...
سه‌شنبه 13 آذر 1386

رامین - قطر - دوحه
به نظر من که بهترین کارو دارن می کنن ملت خودمون ایرانی هستیم و خودمونو خوب میشناسیم اگه به ما رو بدن جو میگیره همه لخت میرن تو خیابون
همین کاری که می کنن بهترینه
سه‌شنبه 13 آذر 1386

مانیا - ایران - تهران
این تنها نشان یک دولت رو به فنا ست. مصطفی خان از مشهد تو هم از اونا فعلن نوبت شماست اما مردم یه روزی انتقام سختی از تون خواهند گرفت و شما هم که اینقد با دیدن یه دختر حتی بیحجاب یه جوری میشی با دوستات پیش یه روانشناس درست و حسابی برو تازه شاید اونم کار ساز نباشه چون بیماری شما تمام وجودت رو گرفته.
سه‌شنبه 13 آذر 1386

انگلیس - انگلیس - انگلیس
مردم بی غیرت و بی تفاوت ایران هر چی به سرشون بیاد حقشونه
سه‌شنبه 13 آذر 1386

شیما - سوئد - استکهلمم
ناهید - استرالیا مدرک از فیلمی که اینجاست بالاتر. ما نخوایم بریم بهشت کی را ببینیم.بهشت شما ارزانی شما. مصطفی - ایزان پسرها نگاه نکنندتا آب از دهنشون راه نیفته.
سه‌شنبه 13 آذر 1386

محمد - ایران - اصفهان
مصطفی از مشهد حق با شماست. البته نیروی انتظامی مشکلات فراوانی در برخورد دارد.بی تردید ادبیات طلبکارانه و قاضی منصبانه یک سرباز چالش های فراوانی پیش روی مسوولان خواهد نهاد. ایرانی محترم است و حداکثر طبق قانون و تنها از سوی قضات واجد شرایط بایستی محاکمه شوند و نه هر کسی.
سه‌شنبه 13 آذر 1386

علیرضا - سوییس - نوشاتل
مصطفی-ایران-مشهد:
«تهمت زدن راحته که ...» ببخشید که نمی تونیم خودمون رو ..ر کنیم و به چشممون بگیم این فیلمه تهمت هست.
«اونقدر هم که میگید بی حساب و کتاب نیست» فقط به اندازه همین فیلم بی حساب و کتاب هست نه بیشتر از این :-)
«چرا خانم ها با پوشش مناسب...» ببخشید قربان امر به شما مشتبه شده که خیلی حجیم هستید؟ امثال شما با چه جراتی تشخیص خود را ملاک قرار می دهید؟ چیزی که با نظر شما منطبق هست مناسب و چیزی که منطبق نیست نا مناسب هست؟ بابا ماشاالله اعتماد به نفس!!!
«باید در هر کشوری هستیم..» مگه حضرت امام خمینی نفرمودند چه دلیلی دارد که اگر پدران و مادران ما نظامی را انتخاب کردند آن نظام برای ما مشروعیت داشته باشد. آیا این دختران این قوانین را انتخاب کردند که حالا برای نقض شدنش باید کتک بخورند؟ یا شما تصور می فرمایید که از حضرت امام بیشتر می فهمید نعوذبالله!!!
بعدش هم من اصلا بعید می دونم شما با سرعت خطوط مشهد تونسته باشی این فیلم رو ببینی و همینجوری یلخی و کشک کتره ای داری بیان نظر می کنی عزیز دل :-)
سه‌شنبه 13 آذر 1386

ّّعلی - سوئد - استکهلم
در رابطه‌ با زور گویی این رژیم جنایت پیشه‌ و تمام عواملش از جمله‌ قمه‌ بدستان و مزدوران و ... حرفی نیست چون آزار واذ یت آنها برهمگان آشکار است اما برای برادر بسیچی آقا مصطفی از مشهد مقدسش که‌ با ابراز محبتی که‌ برای همدستان خود که‌ بیان کرده‌ میخواد بگه‌ بله‌ چون در ایران اسلام ناب محمدی سر کاره‌ زندگی برای مردم بیچاره‌ ایران هم بغیراز این چیز بهتری نمیتونه‌ باشه‌ بیچاره‌ مصطفی حق داره‌ حالا فرهنگی که‌ از طرف عربها به‌ ما رسیده‌ ارمغانش هم همینه‌ دیگه‌. مثل اینکه‌ حکومت آخوندی قسم خورده‌ تا تمام کشور ایران رو نابود نکنه‌ دست از سر این ملت بر نمیدارن .برادر مصطفی شما هم از خواب غفلت بیدار شو بسیجی بودن برا ی شما که‌ ... بودن نمیشه‌ دوست عزیز
سه‌شنبه 13 آذر 1386

محمد - الامارات - دبی
دوست عزیز اقا یا خانم ایرانی ایا عربها چه گناهی کرده اند که باید چوب چند ادم نفهم و از خدا بی خبر رابدهند و اقای رضا از سوید این حرکات خراب کردن اسلام ناب محمدی است وگرنه در کجای اسلام این اعمال تایید شده ما خودمان مقصریم نه اسلام یا دین دیگر .
سه‌شنبه 13 آذر 1386

پریسا - ایران - تهران
منم برای مصطفی از مشهد متاسفم عارم میاد بگم تو هم وطنمی بهتره بری اول خودتو اصلاح کنی بعد نظر بدی تا دیگه با دیدن یک دختر زیبا وشیک وتمیز اب از لب ولوجت نریزه بعد هر چند می دونم امثال مثل تو خیلی کمن تازه این قوانین از رو هوا نیومده کار طالبانه
سه‌شنبه 13 آذر 1386

رضا - کانادا - تورنتو
من در سایر جاهای دنیا نمیدانم. اما در کانادا اگر هنگام برخورد باپلیس اگر چنین جیغ و دادی راه بیندازید بلافاصله با شوک الکتریکی روبرو میشوید.
سه‌شنبه 13 آذر 1386

شهاب - المان - برلین
کوروش بزرگ یک لحظه بلند شو ببین چی بر سر ایران اومده.
سه‌شنبه 13 آذر 1386

ماندانا - امریکا - دالاس
ناهید - استرالیا - ملبورن ببین یا اسم کشوری که ادرس میدی را عوض مثلا همان دهات که توش بودی یا که بنویس که از طرف دولتی و امودی این ور عشق و حال و خبر چینی ماشالا این ور هم پر شده از این ...
سه‌شنبه 13 آذر 1386

رضا - ایران - بیرجند
متاسفانه پدیده ظهوردخترانی باوضع بسیارنامناسب دراین شهرزمینه سوءاستفاده فراهم شده که لازمه ان برخودصحیح میباشد ومعمولازمینه خشونت وصحنه دلخراش که دیده می شود خود فراهم میکنند ------بهتراست هرچندوقت یکبارپدرومادرانی که دانشجوی دختردارند ازانها ونوع دوستانشان با خبر باشند
سه‌شنبه 13 آذر 1386

مانی - ایران - تهران
کاملا معلوم بود صدای جیغ زن رو روی فیلم مونتاژ کرده اند بعدشم چرا به زنهای که مشکلی ندارند کسی گیر نمیدهد حتما این خانم مشکلی داشته خواسته حالی به پسرها بدهد نتونسته
سه‌شنبه 13 آذر 1386

جابر - ایران - کاشان
دختر اگه آدم باشه این مشکل ها براش پیش نمیاد - متاسفم برا دوستانی که فقط به اسم ،ایرانی هستن -اصلا اینا لیاقت ایرانی بودن رو ندارن
سه‌شنبه 13 آذر 1386

شکوه - ایران - تهران
1و2-خب بله درست می فرمایید بی حساب کتاب نیست!
بی حساب کتاب که نمی شه به دختری تجاوز کرد یا از کسی باج گرفت!!!
کلی هم با حساب کتابه!!!!
3-شما از کجا خبر داری و این همه مطمئن هستی که به خانم های محجبه کاری ندارند؟ وقتی امنیت اجتماعی و احترام وجود نداره تر و خشک با هم می سوزند....
4- کاش پسرها بیشتر از این حرف ها برای خانم ها قائل بودید و با دیدن اونها به چیز هایی فکر می کردید که باعث گناه نشه!!!!
5- بله باید احترام بگذاریم!!!
سه‌شنبه 13 آذر 1386

حامد - ایران - کرج
این دختر خانوم که اینطوری ذجه میزنه همون کسیه که خودش و خانواده اش به احمدی نژاد رای دادن. از ماست که بر ماست.
سه‌شنبه 13 آذر 1386

اردلان - بورلی هیلز - امریکا
ملت بیچاره .مثل همیشه در صحنه جضور دارن .
سه‌شنبه 13 آذر 1386

فرزاد - ایران - تهران
سلام.با تشکر از سایت خوبتون .میخواستم بهم بگید چطور میتونم کلیپ ها رو ببینم.چون وقتی روشون کلیک میکنم فقط یه مربع سبز میاد.لطفا یا راهشو ایمیل کنید یا تو همین صفحه جواب بدید.ممنون
سه‌شنبه 13 آذر 1386

علیرضا - سوییس - نوشاتل
آقای جابر /کاشان:
میشه دختر آدم رو برای ما معنی کنید؟
فقط تو رو به آدمیت قسم نگو که آدم کسی هست که مانتوش تا زیر زانو باشه و کوتاه تر از اون حیوون. غیر از اون هر چی گفتی قبول.
سه‌شنبه 13 آذر 1386

مینا - المان - برلین
بابا خیلی بعضی ها روشون زیاده ........هیچ جا با مردم این طور برخورد نمیکنند انگار این ها هم از ارازل و اوباشن .........جابر ایران کاشان خیلی ... مثل اخونداحرف میزنی
سه‌شنبه 13 آذر 1386

محمد رضا - ایران - دزفول
کاری ندارم که چیکار کرده ولی می شد بهتر از این رفتار کنن
سه‌شنبه 13 آذر 1386

سهیل - امریکا - فلوریدا
مردم اسلام همین است که میبینین. این همون کارهای است که با ما 1400 سال کردن. تاریخ تکرار میشود.
سه‌شنبه 13 آذر 1386

موسی - ایران - تهران
از زحمات شما ممنون ولی از فیلم چیزی دستگیرم نشد چون تاریک بود
سه‌شنبه 13 آذر 1386

زیزو - قطر - نامشخص
میدونم پلیسا نباید اینطوری با مردم رفتار کنن. ولی بعضی دخترا دیگه شورش رو در اوردن
بعدشم کی گفته ای ملت این حکومت رو قبول ندارن؟اکثریت شون قبول دارن حکومت اسلامی رو
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

ناشناس - ایران - ایران
هر مجرمی بالاخره به دام می افتد قضاوت اشتباه نکنید الکی کسی را دستگیر نمی کنند آن روی سکه را هم داشته باشید هرزگی و ولنگاری در این کشور عاقبتش ایذ و اینجور مسایل است.
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

سارا - کانادا - کانادا
اقای جابر ایران مشهد
تو که ادعات میشه ایرانی هستی چه گلی به سر این مملکت زدی میشه لطف کنی و بگی . این دوستان اگه کاری هم از دستشون بر نمیاد حداقل اینقدر غیرت دارن که برای هموطنانشون احساس همدردی کنن .
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

ایرانی - ایران - ایران
به نظر من به آدمای مریض نباید بهونه داد تا خودشو خالی کنه.
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

سارا - مالزی - کوالالاکپور
حکومت دیکتاتور غیر از این چیزی برای ملتش نمی اره. هرکاری که بتونه اونو یکم سرپا نگه داره انجام می ده. الان تنها ابزار فشار برای ساکت نگه داشتن مردم ناموسشونه که می دونه ایرانی روش تعصب داره. با این زهره چشم گرفتنها می خوان مردمو بترسونن
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

مهسا - ایران - ایران
خانم ناهید وقتی ما خانمها هوای همو نداریم از بقیه چه انتظاری میشه رفت اینجا اصلا امنیت نیست با دیدن ماشینهای گشت ارشاد قلبت میخواد از دهنت بزنه بیرون باور کنید هیچ معیار درستی برای این به اصطلاح امنیت اجتماعی نیست ماجرای دکتر زهرا بنی یعقوب بخون تا دستت بیاد امنیت اجتماعی یعنی چی ................
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

مسعود - ایران - تهران
بعضی از خانمهای ایرانی نگرشی کاملا اشتباه نسبت به مد و لباس پوشیدن براتون دارند بگذارین یه مثال براتون بزنم چند سال پیش برای فستیوال به اتفاق خانواده رفته بودیم دبی مشغول خرید تو سیتی سنتر بودیم که دیدم از روبرو یه خانمی که 100 در 100 ایرانی بود (اینو از تیپش - آرایشش و بعد که در حال رد شدن از کنار ما بود از فارسی صحبت کردنش فهمیدم) تصور کنید با ارایش غلیظ یک جوراب شلواری پوشیده بود که تو فیلم های پورنو دیده میشند معمولا و یک مینی ژوپ مشکی با کت قرمزی که چشم ادم رو در می اورد تقریبا همه جای بدنش پوشیده بود ولی هرکی میدیدش 100 درصد فکر میکرد که .....به اونجا اومده این در حالی بود که زنام اروپایی که تقریبا 50 تا 60 درصد بدنشان پوشیده نبود اصلا احساس بدی در ادم ایجاد نمی کرد چرا دختران ما باید بمانند روسپیان و پسران ما بمانند گروه های هم جنس باز و بی شخصیت اروپایی یا هنر پیشه ها لباس به تن کنند یا مدل مو داشته باشند از شما که مقیم خارج از ایران هستید می پرسم ایا در کشوری که زندگی میکنید عامه مردم همان تیپ هایی اجق وجقی را دارند که در ایران می بینید ؟؟؟؟
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

مسعود - ایران - تهران
به محض اینکه نظر یک نفر مطابق میلتان نیست شروع میکنید به بمباران طرف ولی وقتی کل دودمانتان را زیر سوال می برد و به تمام هستی تان توهین می کند بی تفاوت هستید. من نمی دانم این شخص انگلیس - انگلیس - انگلیس که نوشته - مردم بی غیرت و بی تفاوت ایران هر چی به سرشون بیاد حقشونه - تو اون کله ی گچی اش چی میگذره اصلا ایرانیه یا نه خانوادهاش در ایران زندگی می کنند یا نه ولی دوست دارم بهش بگم که توی اون انگلیس یا خیلی از کشورهای اروپایی که نژاد پرست های بی شرف چنان جو رو نا امن کرده اند که مهاجرها یا کله سیاه ها در بعضی ساعات بخصوص در تاریکی ترجیح می دهند در خانه بمانند. خواهر و برادرم اکنون در انگلیس و دانمارک زندگی می کنند و صادقانه می گویند که احساس امنیت کامل ندارند. تو چطور به خودت اجازه میدی به یک ملت توهین کنی ! البته اگر ایرانی باشی که بعید می دونم
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

محمد - ایران - مشهد-
اگر دخترهای ما درست بپوشند چیزی ازشون کم میشود.
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

ندا - ایران - تهران
آقای فرزاد
برای دیدن ویدپو ها باید اینترنت پر سرعت داشته باشی با این سرورهای معمولی ایران چون سرعتشون خیلی پایینه فیلم ها باز نمی شن
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

سارا - امریکا - مدیسن
من هم با سهیل موافقم این دقیقا مطابق اسلام ناب محمدی است. اسلام تنها دینی است که به زور شمشیر گسترش پیدا کرده است. ازکسانی از اسلام دفاع میکنند خواهش میکنم یکبار بدون تعصب تاریخ طبری را بخوانند تا با بخشی از حقایق تاریخی که آنهم توسط یک مسلمان نوشته شده آشنا شوند.
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

نیوشا - ایران - تهران
جابر ـکاشان و مانی ـتهران
منظورتون از ادم بودن چیه؟لباس نشانه ی ادمیته؟شما اونجا بودید دیدید ؟؟ واقعا از قضاوتتون ممنون.تو خیابون راه میری دستمال دستت بگیر اب لب و لوچت نریزه زمین بقیه رو هم مریض کنه.این مانی هم از اون پسراییه که تا یه دختر بهش می خنده میگه یارو.... برو مرقد امام رضا دخیل ببند شاید درست شی
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

استاجلو - ایران - روستای نهرخلج
کسانی که تماشا کردندو کاری نکردند گوسفندی بیش نبودند. مگر میشود بلیس چنین غلطی بکند و انسان تماشا کند. روستای نهرخلج
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

سیمین - المان - برلین
...خب دیگه مشکلاتمون حل شد...مملکت اسلامی رو اخه فقط ما داریم تو دنیا...
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

ساناز - کانادا - هالیفکس
اول باید بگم که برای مصطفی ایران مشهد واقعا متاسفم که با دیدن یک دختری که مثلا مانتوی کوتاه و کمی چسپ پوشیده اب از لب و لوچش می ریزه قانون دولت اگر قانون بود لب و لوچش رو جوری با نخ و سوزن می دوخت تا در عبرتی برای دیگران باشه ولی متاسفانه دولت کاری به کار امثال مصطفی نداره .
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

احسان - ایران - ارومیه
عرض شود که : یاد خاطره ای افتادم که بد نیست شما هم بشنوید. البته قبل از آنکه خاطره رو تعریف کنم می خوام بدونین که مطالب و نوشته های من عموما با تعدیل و اعتدال نوشته می شه دوستان لطفا من رو به تند روی متهم نکنید.
دوستی می گفت در روزهای پایانی سال تحصیلی پس از دادن امتحان آخر تصمیم گرفتم تا به شهر کتاب در خیابان ... برم و از کتبی که سفارش داده بدم خبری بگیرم.
درسا جلوی شهرکتاب دیدم دو تا خانم با وضعیت عادی ایستادند و در باره کتابی با هم صحبت می کنند و کتاب را هم به هم نشان می دهند. من که از پله ها بالا می رفتم با صدای یکی از آنها برگشتم (من دانشجوی فوق لیسانس معماری - پیوسته بودم و کتاب در باره تزیینات داخلی) یکیشان گفت آقا ببخشید ما این کتاب رو برای نمونه تهیه کردیم اما عنوان کتاب با مطالب آن تفاوت داره می شه اگر زبان شما قوی است بخش دوم مقدمه از پاراگراف سوم را که شامل اهداف این کتاب است برای ما ترجمه کنید تا دیر نشده آن را عوض کنیم ؟ هنوز کتاب را گرفته یا نگرفته ماموری که انگار منتظر این مورد بود به طرف ما آمد و از من پرسید با خانمها چه نسبتی دارم ؟ خوب من هم جواب دادم هیچ و تا اومدم توضیح بدم درجه دار سیلی محکمی به من زد و گفت چه پر رو لااقل بگو دختر خاله هام هستن !!! گفتم خوب نیستن دروغ بگم ؟ دومین سیلی را که خوردم متوجه شدم که بهتر بود دروغ می گفتم. بلا فاصله پاترول نیروی انتظامی را صدا کردند و ما را به کلانتری نبش خیابان ترکمنستان منتقل کردند.
خدا را شاهد می گیرم که اولین اتهام ما نشر تصاویر مستهجن بود ( منظور عکسهای داخل آن کتاب که مثلا خانمی در آشپزخانه مدل عکس گرفته بود) و چه اتهام مسخره ای. دوم سوییچ ماشین بدبختم کرد چون پرسیدند ماشین کجاست من هم گفتم هما جا که دستگیر شدم .... ماشین درب و داغون بعد از 1 ماه تحویل شد. چون تمام تشکهای آن بخاطر نمی دانم چه پاره شده و جستجو شده بود. در ساعات اولیه فقط صدای جیغ از دختران می شنیدم و بعد خاموشی .... ! من هم که با سر و صورت داغون یک گوشه از بازداشتگاه کنار آدمهای .... بودم . خدا رحم کرد که پدرم متوجه شده بود ( البته با پرداخت ناقابل 10000 تومان به یک سرباز برای یک تلفن ) و فردا در دادسرا بنده را به همان جرمهای بالا به 60 ضربه شلاق و 2 ماه زندان تعلیقی محکوم کردند. کتکهایی هم که خوردم هیچ. پدرم می گفت پسر آخه تو رو چه به دختر بازی تو تحصیل کرده ای و این از شلاق و کتک برای من مهلکتر بود که پدرم فکر کند من دنبال .... هستم چون کمی مذهبی بود. و تصمیم گرفتم از آن به بعد به صدای هیچ آقا ببخشیدی بر نگردم. این دوست من آدم دروغگویی نیست چون من خودم ماشین را دیدم. حالا خودتون قضاوت کنید. حقیر - احسان - ایران - ارومیه
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

عادل - ایران - ساوه
احسان - ایران - ارومیه
دوست عزیز. تازه تمام این ها رایحهای از اسلام است و هنوز اسلام ناب محمدی در مملکت کاملا اجرا نمیطشود. به امید روز های بد تر.
پنج‌شنبه 15 آذر 1386

شراره - ایران - ایران
رضا جان از سوید دمت گرم .حرف دلمو زدی امّا تا وقتی نادون هایی مثل مصطفی جان هستن که چیزی نمیشه.ایرانی ها دیگه انسان نیستند بیشترشون.همه بیمار های
جنسی شده اند که نیاز به درمان دارند.آدمهای خوبشون هم که دارن به پای حمق بقیه
میسوزند.
پنج‌شنبه 15 آذر 1386

سارا - ایران - تهران
زیزو از قطر که اسمت مثل حرفات عجیب غریبه توی تمام نظر سنجی ها نود درصد مخالف این حکومت هستن اینا چون خودشون میدونن میترسن یه همه پرسی بزارن
پنج‌شنبه 15 آذر 1386

ماندانا - ایران - تهران
من به عنوان یک دختر 21ساله اگه یه زمانی خدا بهم دختر داد دوست ندارم تو ایران بزرگ شه
پنج‌شنبه 15 آذر 1386

مرتضی - ایرانی - بیرجند
من خودم سر این صحنه بودم.به دو سه نفر گفتم بریم جلو هیشکی نیامد !!!! صدای ول کنین بدبختو تو فیلم صدای منه.یه مشت آدم بی غریت.حقمونه
پنج‌شنبه 15 آذر 1386

پونه - ایران - بندر عباس
تعجب می کنم از اون آقایونی که اظهار نظر کردند کسی مزاحم خانمهای محجبه نمی شه.نمی دونن یا خودشونو زدن به اون راه .بهتره یه روز چادر سرشون کنن برن خیابون ببینن چه خبره
پنج‌شنبه 15 آذر 1386

لیلا - المان - همامبور.گ
دخترای ایرانی تا کی باید زجر بکشن .......از هر چی اسلام هست حالم به هم میخوره اگه اینه اقا مال همون عربها نخواستیم .........گ
پنج‌شنبه 15 آذر 1386

مهدی - ایران - قم
تو قم همه محجبن من همچین صحنه ای زیاد ندیدم شرمندم نظری ندارم.
پنج‌شنبه 15 آذر 1386

سارا - المان - دسلدرف
اقا مهدی-از قم
شما همون شرمنده بمانی تا ابد بهتره....
پنج‌شنبه 15 آذر 1386

نیما - سوئیس - زوریخ
ایرانی - المان - دوسلدورف
چرا در اینجور بحثها آفتابی نمیشی ؟ البته یه جورهائی هم حق داری/ چون چیزی برای گفتن نداری.
جمعه 16 آذر 1386

ساکت - ایران - بیرجند
سلام . من نه به احمدی نژاد رای دادم نه به خاتمی نه این وری هستم نه اونوری . ولی خودم موقع دستگیری این دو تا دختر بودم. آره بیرجنده - میدون ابوذر . دو تا خانم رو گرقتند و بردنشون اداره اماکن پلیس امنیت . تا اونجایی که من با خبر شدم (چون خبرنگار به روزنامه محلی هستم ) این دو تا خانم چند مدت بوده که پلیس د تعقیبشون بوده و تا اون شب که دستگیر شده بودند جرمشون این بوده که با 8 تا پسر رابطه غیر اخلاقی داشتند. حالا اصلاْ به دینشون کاری ندارم . اما خدا وکیلی می گین باید یه اینجور دخترایی راست راست تو خیابون راه برند...
ضمناْ من اطلاعات کاملی دارم.و همینجوری نمی خام کار نیروی انتظامی رو توجیه کنم.
جمعه 16 آذر 1386

ندا - ایران - تهران
من هم کاملا با ساناز - کانادا - هالیفکس موافقم. ریشه و پایه را ول کردن چسبیدند به شاخ و برگ
جمعه 16 آذر 1386

کیوان - ایران - قم
خانم سارا - از دسلدرف
اقا مهدی راست می گوید . ما همچین صحنه هایی نداریم . من هم شرمندم نظری ندارم.
جمعه 16 آذر 1386

احسان - ایران - خراسان
مشکل چیست؟ علت وجود مشکل چیست؟ ایا واقعا این روش درست هست؟چرا با جوانان ایرانی باید چنین برخورد شود؟ فقط بگم مشکل از اسلام نیست. جوانان ما هم مشکلی ندارند. پس...؟
جمعه 16 آذر 1386

مهین - ایران - شیراز
من با نظر ناشناس-ایران-ایران موافقم.
جمعه 16 آذر 1386

مهین - ایران - شیراز
من با نظر ناشناس-ایران-ایران موافقم.
جمعه 16 آذر 1386

نیما - سوئیس - زوریخ
ببینم نسبت به دخترهای مظلوم شیراز هم که نیروی انتظامی به عناوین مختلف آنها را کتک میزنند و با خود می برند که چه بلاهائی به سرشان نمی اورند/ باز هم از خودتان تعصب و غیرت به خرج میدهید یا نه ؟ یا مثل این 2 دختر فقط می ایستید و نظاره میکنید ؟ اگر واقعا نسبت به هر چیز اینجوری عکس العمل نشان می دادید/ الان حال و روزمان اینطور نبود.بیائید اول نوعدوستی را یاد بگیریم بعد وطن پرستی( شهر پرستی) را.
جمعه 16 آذر 1386

مهیار ماهان - ایران - بیرجند
دوست گرامی ( اقا یا خانوم ساکت از بیرجند ) میاد و میگه (خبرنگاره ) و به این دخترای بیگناه تهمت میزنه و میگه ( این دو تا خانوم چند مدت بوده که پلیس در تعقیبشون بوده و تا اون شب که دستگیر شده بودند جرمشون این بوده که با 8 تا پسر رابطه غیر اخلاقی داشتند ) .جهت اطلاع {خانوم یا آقای ساکت } عرض میکنم که ای خبرنگار :
1. طبق فرموده شما پلیس در تعقیب این خانومها بوده اونهم به دلیل رابطه غیر مشروع با هشت نفر ؛ ولی نفرمودید چرا اون پلیس ها با اینکه در جریان رابطه غیر اخلاقی بودند کار خودشون رو سخت کردند و این خانوم ها رو در صحنه جرم دستگیر نکردند و برای خود دردسر درست کردند و بدون مدرک آنان را در خیابان دستگیر کردند؟! زیرا در خیابان اون 8 نفر پسری که شما ادعا کرده بودید همراهشان نبودند! البته شاید بگید در صحنه جرم نتونستند بگیرندشون. اما جناب ساکت اینجا چند موضوع هست که نظرتون رو بهش جلب میکنم:1. اون پلیسها وقتی نتونستند خانومها و اقایون رو در صحنه دستگیر کنند ؛چطور قیافه خانوم ها رو می شناختند که اونها رو در خیابون دستگیر کردند؟
2. چه مدرکی داشتند که ثابت کنه اون خانومها با 8 پسر رابطه داشتند تا بتونن اونها رو در خیابون دستگیر کنند؟ و اگر مدرکی داشتند چرا در صحنه جرم دستگیرشون نکردند؟
3.در ضمن وقتی دختری با 8 نفر رابطه داشته باشه و متهمین متواری باشند میبایست طبق قانون با دستور قاضی حکم پیگیری و جلب صادر بشه و پلیس نمیتونه خودسرانه اقدام به دستگیری متهمی کنه که از وقوع جرمش مدتی گذشته
و محض اطلاع شما باید عرض کنم چنین موضوعی که شما ادعا کردین اگر صحت میداشت؛ میبایست بدلیل حساسیت قضیه ؛ موضوع برای پیگیری به پلیس مخفی یا همون اطلاعات ارسال بشه و اینم بدونید که وقتی شخصی رو به جرم منکراتی میگیرند به اداره ارشاد میبرند نه اماکن؛ دوست عزیز و خبرنگار؛ چطور نمیدونید که اماکن مربوط به رسیدگی به امور واحدهای تجاری میشه نه جرایم منکراتی!!!
ضمن اینکه در صحنه مذکور پلیس فقط به دلیل دیده شدن مقداری از موی سر دختر ؛ از وی خواسته همراهشان برود و وقتی دختر بیچاره از سوار شدن به ماشین پلیس خودداری میکند مورد ضرب و شتم پلیس قرار میگیرد. این را هم بدانید که پلیس محترم وقتی دختر بیگناه رو میزد ؛ روسری اش را هم جلوی 200 نفر نامحرم کشید تا به وظیفه خود به نحو احسن عمل کرده باشد !!! در ضمن بسیاری از دوستان و خبرنگاران و حقوقدانان فعال در ضمینه حقوق بشر فیلم درگیری را با توضیحات کامل بر روی سایت های خبری خود قرار داده اند .
جمعه 16 آذر 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.