بانک درسدنر آلمان حساب مشتریان ایرانی را بست

بانک درسدنر آلمان حساب مشتریان ایرانی را بست

یکی از بزرگترین بانکهای آلمان حساب مشتریانی را که با ایران در ارتباط بودند مسدود کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی خبرگزاری انتخاب به نقل از آ.اف.ایکس نیوز از فرانکفورت؛ به نوشتۀ مجلۀ اشترن، بانک درسدنر آلیانز آلمان جهت تضمین روابط تجاری خود با ایالات متحدۀ امریکا ،حساب بیش از 100مشتری خود را در یکی از شعب اصلی آن در هامبورگ به دلیل روابط تجاری این مشتریان با ایران مسدود کرد.

سخنگوی بانک به مجلۀ اشترن گفت: بانک حساب شخصی مشتریانی را که محل اقامت آنها در ایران است و همچنین آنها که بطور منظم به ایران پول واریز می کنند را مسدود کرده و در ادامه اظهار داشت که ملیت مشتریان بی تأثیر بوده است.

بانک درسدنر در ماه آگوست تائید کرد که  به دلیل فشارهای روز افزون دولت ایالات متحدۀ امریکا و هزینه های اداری مترتب بر روابط تجاری با تهران، روابط خود را با ایران بطور کامل قطع کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی خبرگزاری انتخاب به نقل از آ.اف.ایکس نیوز از فرانکفورت؛لازم به ذکر است که ایالات متحدۀ امریکا ،ایران را متهم به حمایت از گروه های تروریستی می کند و سالهاست که درتلاش است تا ایران را به لحاظ اقتصادی ،در جامعۀ جهانی به انزوا بکشاند.

سیامک - ایران - شیراز
بیچاره دانشجوها !!!!
شنبه 10 آذر 1386

محمد علی - ایران - تهران
ایران مثله کسی میمونه که کیف پر پول دستشه اما کسی بهش توجه نمی کنه مجبور میشه پول خیرات کنه کمی سنکینیه کیف پولش کم بشه تابتونه بین مردم راه بره اما باز کسی تحولش نمی گیر پول شخصیت نمیار اگر بیاره با خودش میبره
شنبه 10 آذر 1386

کیارش - اتریش - وین
اینجا هم هیچ بانکی حاضر نمیشه پولی که از ایران فرستاده میشه رو به ما تحویل بده
اینم ثمره دیگه از این نظامه .. اخه تا کی مردم میخوان تحمل کنن؟؟؟
شنبه 10 آذر 1386

بابک - کانادا - تورنتو
بازم بگید امریکا و غرب هیچ غلطی نمیتوانند بکنند . بگید دیگه خجالت نکشید. اونام به شما میگن حرف باذ هواست میبینید که میتونیم خوبشم میتونیم. ولی نگران نباش دکتر محمود هنوز بانکهای فلسطین و انگولا و بولیوی که نمردن خوب پولامونو به اونا میدیم. اره گور بابای غرب . دیدید که اگر فکر کنیم همه کار میتونیم بکنیم
شنبه 10 آذر 1386

علی - کویت - کویت
اره تو کویت هم واسه بانک سبه ممنوع شده حواله کردن
شنبه 10 آذر 1386

ایرانی - المان - دوسلدورف
این اخبار ها رو نمیدونم از کجا امده.من حساب بانکی درسدنر بانک دارم.هیچ خبری هم نیست.تا دوشنبه هم صبر میکنم و در جریان میگذارتون.مگه شهر هرته یا بازار سید اسماعیل.علم اقتصاد اینقدر ها هم هر دم ییل نیست.
شنبه 10 آذر 1386

علی - ژاپن - توکیو
ما هم از ماها پیش به خاطره برنامه های هسته ایران ..هیچ بانکی ژاپی با ایران روابط نداره .این هم از خیرو براکات جمهوری اسلامی
یکشنبه 11 آذر 1386

حسین - ایران - تهران
باز هم میگیم غربی های هیچ غلطی نمی تونن بکنن چون این کار هم به ضرر خودشونه !!
یکشنبه 11 آذر 1386

ایرانی - المان - دوسلدورف
امروز سه شنبه است.حساب من بازه. البته مقدار زیادی از پول رو جهت محکمکاری برداشتم.
سه‌شنبه 13 آذر 1386

بابک - کانادا - تورنتو
ایرانی دوسلدورف نگران نباش حساب وزارت اطلاعات رو هیچ وقت نمی بندن هواشو دارن
سه‌شنبه 13 آذر 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.