ارتباط پنهانی زن جوان با مرد همسایه حادثه آفرید

ارتباط پنهانی زن جوان با مرد همسایه حادثه آفرید

مرد مغازه دار وقتی به ارتباط پنهانی همسرش با مرد همسایه پی برد، او را به بهانه ای به منزلش کشاند و به قتل رساند.
روز 22تیرماه امسال یکی از اهالی کرج به اداره جنایی پلیس آگاهی استان تهران مراجعه و عنوان کرد، برادر 30ساله ام که نجار است ، برای انجام کاری منزلش را در یکی از محله های کرج ترک کرده و به یکباره ناپدید شده است.
به دنبال شکایت این مرد، ماموران جستجو برای یافتن مرد گمشده را آغاز کردند تا این که 5 روز بعد یکی از اهالی زرنان شهریار با مرکز پلیس تماس گرفت و از کشف جسد سوخته ای که در این محل رها شده بود، خبر داد.

کشف جسد سوخته در اطراف شهربه دنبال این تماس ، ماموران به محل فوق اعزام و متوجه شدند جسد سوخته متعلق به مردی است که قاتل یا قاتلان برای فاش نشدن هویت وی ، او را به طرز دلخراشی به قتل رسانده و سپس جسدش را به آتش کشیده اند بنابراین ، جسد برای مشخص شدن هویت وی به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات گسترده پلیس در این ارتباط آغاز و پس از بررسی معلوم شد جسد متعلق به مرد نجار است.
ردپای مرد همسایه در قتل
کارآگاهان جنایی که احتمال می دادند مقتول قربانی یک انتقام گیری شده است ، به تحقیق از خانواده مقتول و اقوام وی پرداختند که معلوم شد مقتول با یکی از همسایه ها اختلاف شدید داشته است.
با به دست آمدن این اطلاعات ، مرد همسایه به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که چند روز پیش وی هنگامی که برای دیدن خانواده اش ، به منزلش در کرج رفته بود، دستگیر شد و با انتقال به مرکز پلیس ، به جرم خود اعتراف کرد.
ارتباط پنهانی مقتول ، باعث جنایت شد
متهم به قتل روز گذشته برای ادامه تحقیقات به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی کرج انتقال یافت و در اظهاراتش به بازپرس صمدی گفت : من صاحب یک مغازه لوازم خانگی هستم و از 6ماه قبل متوجه رفتارها و تلفن های مشکوک همسرم شدم بنابراین به بررسی تلفن های منزلم پرداختم و پی بردم همسرم به صورت پنهانی با یکی از اهالی مجتمع ارتباط پیدا کرده است. به این ترتیب همسرم را تا حد مرگ کتک زدم تا راز ارتباط پنهانی اش را فاش کند که وی گفت با زور و تهدید مرد همسایه ، مجبور به برقراری ارتباط پنهانی با وی شده است.
متهم افزود: پس از شنیدن این اعترافات دردناک به دنبال فرصتی بودم تا ابتدا مرد همسایه و سپس همسرم را به قتل برسانم.
وی ادامه داد: 10روز پیش از وقوع حادثه می خواستم همسرم را بکشم که با دیدن گریه های فرزندانم منصرف شدم و او را به همراه فرزندانم ، به منزل مادرم بردم. روز حادثه مرد همسایه را به بهانه ای به منزلم کشاندم. با او دعوا کردم که چرا با همسرم ارتباط پنهانی پیدا کرده است که جوابی به من نداد و با من مشاجره کرد که با ضربات چاقو که به سرش زدم ، او را به قتل رساندم و جسدش را با خودرو به خارج از شهر بردم و با ریختن بنزین جنازه را آتش زدم.
بنا بر این گزارش ، متهم به قتل با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شد و همسر وی هم برای ادامه تحقیقات به دادسرا احضار شد.

بهاره - ایران - اهواز
خانم و بچه هاتو با هم میکشتی بهتر بود هیچ کس نمیتونه به زور کسی رو به رابطه وادار کنه اگه خودش نخواد
اشتباه کردی قاتل جون
چهار‌شنبه 7 آذر 1386

سروش - ایران - تهران
دمت گرم که این بی ناموس و بی همه چیز رو کشتی. من هم جای این مرد بودم تکه تکه می کردمش.
چهار‌شنبه 7 آذر 1386

ساحل - ایران - تهران
عجب زن پست فطرتی و عجب از مرد همسایه عجب بی ناموسی بوده
چهار‌شنبه 7 آذر 1386

اشکان - ایران - تهران
زنه دروغ می گه که با تهدید و به زور و اینچیزا .زن ایرانی همینه . شل بگیری خیانت می کنه . کاش اول زنک رو کشته بود. سنگسار در انتظار این زن خیانتکار است . هوورااااا
چهار‌شنبه 7 آذر 1386

بهاره - ایران - اهواز
چرا فقط راجع به خیانت خانمها می نویسید ؟مگه آقایون خیانت نمی کنند یا برای اونا خیلی عادیه یا اسلام حلالش کرده!!!!
چهار‌شنبه 7 آذر 1386

ناشناس - ایران - خرم آباد
همسرش هم دروغ میگوید ارتباطات پنهانی همیشه با نظر مساعد دو طرف صورت می گیرد
چهار‌شنبه 7 آذر 1386

ماریا - ایران - ساری
بایدابتدازن رامی کشت
چهار‌شنبه 7 آذر 1386

شایان - ایران - تهران
با خواندن این اخبار باید بفهمیم که چرا در اسلام تاکید شده زنان از منزل بیرون نروند و به جز همسر خود کسی رانشناسند.حضور فیزیکی زن در جامعه اول به خود زن صدمه میزنه حتی اگر با حجاب کامل هم باشه چون به هر حال با مردها برخورد میکنه.من اصلا با آزادی زن مخالف نیستم و معتقدم زن و مرد حقوق برابر باید با هم داشته باشن ولی با تشابه حقوقی آنها مخالفم چون زنها مخصوصا زنهای ایران اصلا جنبه ندارن که بهشون بها بدن .ولی در کل جاهایی مثل مدارس دخترانه که با تاکسی بانوان رفت و آمد کنن و یا بیمارستانهای مخصوص خانومها اگه کار کنند یا مرکاکزی که همه کارکنان زن باشند به نظر من بهتره.
چهار‌شنبه 7 آذر 1386

محمد - ایران - تهران
حتی حیوانات هم به حریم یکدیگر وارد نمی شوند مگر کفتار ! این گناه یعنی مستقیم به جنگ خدا رفتن و قانون آفرینش را زیر پا گذاشتن که عاقبتی بهتر از این نمی توان تصور کرد .
واقعا چرا در جامعه ما چند مدتی است قبح این گناهان ریخته شده . اگر انصاف داشته باشیم بخشی از این به تصاویر و فیلمهای خشن و پورونو که در کانالهای ماهواره نمایش داده میشود بر میگردد . این هم بدلیل ضعف شدید کانالهای به اصطلاح ملی ما می باشد که در یک دور تسلسل خسته کننده و تکراری افتاده است و مردم را احمق فرض کرده یا بدست انسانهای احمق و نادان اداره می شود
چهار‌شنبه 7 آذر 1386

آذر - ایزان - تهران
متاسفانه خیانتهای زناشوئی در هر جامعه ای عکس العملهای بدی را دارد وقتی زوجی تعهد به زندگی اشتراکی رامیدهند چانچه مشکلی علاج ناپذیر ما بینشان بوجود اید تا زمانی که طلاق جاری نشود هر گونه ارتباط با جنس مخالف از نظر عرفیو وجدانی و....محکوم است و هر گونه عواقب ناگوار در وحله اول بر گردن خیانت کننده است حال چه مرد باشد وچه زن .مخصوصا در کشورهای متعصب و .....در مورد قوق تنها تاسفم بر ان فرزندان معصومی است که اول زندگی شان پدری سر شکسته و.... ومادری که برای لحظه ای هوس محفل گرم خانوادگی اش را ویران ساخت دس عبرتی برای همه انسانها /مردو زن/ گردد.
چهار‌شنبه 7 آذر 1386

سولماز - سوئد - استکهلم
اقای شایان شما برای دفاع از اون مرد سن از اسلام میگید و زنان ایرانی رو بی جنبه می دونید ولی ایا تا به حال هیچ فکر کردید که دلیل اصلی این فجایع چیستاز خودتون سوال کردید چرا این اتفاقها در کشورهای غیر اسلامی کمتر پیش می اید
چهار‌شنبه 7 آذر 1386

آرزو - ایران - تهران
شایان الکی اسلامو تحریف نکن . هیچ جای اسلام نگفته که زنها از خونه بیرون نرن . بعدشم آدم بی جنبه تو هر قشری پیدا می شه . چرا اون مرد همسایه رو نمی گی ؟ اون بی جنبه نبوده ؟!!!
چهار‌شنبه 7 آذر 1386

علیرضا - سوییس - نوشاتل
بابا از شماها که همتون دکتر و مهندس هستید بعید هست به خدا!!! کی گفته هر کس به هر کس شک کرد حق داره بکشدش مگه جنگل هست آخه؟!!! اون یکی که میگه باید زن خودش رو میکشته!!! چنان راجع به مرگ و زندگی آدم ها حرف می زنند که انگار در مورد پنیر خریدن از بقال سر کوچه صحبت می کنند. همین هست که هر وقت جمهوری اسلامی کسی رو دار می زنه ده ها هزار نفر تماشاچی با ذوق و شوق از سر و کله هم میرند بالا!!!مثل اینکه تو جامعه ایرانی شنیدن اخبار خون ریزی و قتل همیشه توام با لذت هست چه برسه به دیدنش!!!خوب حق طلاق که با مرد هست در اسلام ! طلاقش بده بره .آدم کشتن نداره که!!! حالا به فرض که تا آخرش هم جریان این قتل کشف نمی شد... خودشون رو که نمی تونستند تا آخر عمر گول بزنند. دیگه ادامه این زندگی مشترک چه فایده ای داشت؟
چهار‌شنبه 7 آذر 1386

شهرام - سوئد - سوئد
بابا جون شما تو ایران چرا انقدر بیرحم و سنگدل شدید.......هر کس گناه نگرده سنگ اول را بزند
چهار‌شنبه 7 آذر 1386

وحید - ایران - تهران
اینم نتیجه ازادی دادن به زنها.... انگار نافشونو با خیانت بریدن.
چهار‌شنبه 7 آذر 1386

پرهام - ایران - تهران
اولا :اینکه خانمهایی که غیر از محکوم کردن مورد فوق حرف دیگه ای بزنند(چه بشناسیم چه نشناسیم)جز فرافکنی کاری نمیکنند. درضمن:از ذات خود زناست که چنین مسایلی پیش میاد چون اونا (اکثرشون) به معنای واقعی کلمه مصداق(( از ما بهترون )) رو بلدند و تنوع و بعضا لجبازی براشون خیلی هیجان انگیزتره. ناخوشنودی بعضی مردا از زناشون گهگاه همین چند تا دلیل به ظاهر ساده است.از اونجائیکه زن در انتخاب و ازدواج 80٪ بار عاطفی و هیجان قضیه رو - نه از روی وظیفه بلکه از ذات خلقتشون- بعهده داره انصاف نیست مردائی رو که خودشون انتخاب کردند( حالا بالاخره کبوتر با کبوتر باز با باز) و بله گفتند با بهانه و هوسبازیهای بی دلیل پس بزند. پس خودمونو گول نزنیم چون زندگی خودمونه یعنی بادست خودمون(بخونید با بی احتیاطیهای خودمون) زندگی اولمونو خراب نکنیم.ایرونی و خارجی هم با هم فرقی ندارند. در ضمن تا یادم نرفته بگم که زن منم بهم بد خیانت کرده فقط خدا بهم کمک کر که تونستم بخشمش(شب و روزم اه شده بود تباه شده بود سیاه شده بود سفیدش کردم).بچه نازم و ازش میگیرم و خودم بزرگش میکنم. من 25 سالمه و دانشجوم. حالا فکرتون تغیری کرد تکونی خورد. ان شاءالله...............
چهار‌شنبه 7 آذر 1386

مری - کانادا - تورنتو
بهاره-ایران-اهواز
مردها اینقدر خیانتشو زیاد که عادی شده خانمها چون زیاد اهل خیانت نیستن واسه همین مثل بمب میترکه.
چهار‌شنبه 7 آذر 1386

سعید - ایران - اصفهان
تا زن نخواد هیچکس نمیتونه به زور با اون ارتباط برقرار کنه زنه خودش می خواسته
پنج‌شنبه 8 آذر 1386

ساها - ایران - تهران
مری بمب منفجر میشه و ترقه میترکه.ولی فرق نداره زن ویا مرد .به هر شکل را مردود میدونم و باید هر و جنس خود را بجایدیگری گذاشت و با صحبت مسئله را حل کرد چنانچه راهی نیافت طلاق بهترین و عاقلانه ترین راه هاست در ضمن بعضا گذشت /وتکرار نکردن / نیز فراموش نشود اگر این اقا ثابت میکرد فقط خانمه باخته بود/ابروش .جدائی از فرزند و محفل پاک و گرم خانواده و.....حکمی توسط قانون به هم پسره وهم به خانم..../شوهر هم بعد از مدتی فراموش کرده به دلخواه خود زندگی رو ادامه میداد.
پنج‌شنبه 8 آذر 1386

مهتاب - هلند - آمستردام
با سلام به همه عزیزان
به جای اینکه به فکر متهم کردن این زن یا شوهر باشیم. باید به علت چنین اتفاقاتی فکر کرد.آقایون عزیز به همه خانم ها با یک دید نگاه نکنید.در دنیا هم زن بد هست و هم مرد بد.بی انصافی نکنید. فقط اگر نمی خواهید بلایی که سر این مرد اومد سرتون بیاد یک دختر پاک و خانواده دار رو برای ازدواج انتخاب کنید. با بزرگترهاتون مشورت کنید.عشق های بچه گانه رو دور بریزید. و به دنبال یک عشق واقعی و ابدی باشید نه هوس زود گذر.
این رو به دخترخانم های عزیز هم می گم. مسبب چنین ناراحتی هایی خودمان هستیم. من خودم با این عقیده ازدواج کردم وهمسرم را صمیمانه دوست دارم.و از کمک خانواده ام در این انتخاب سپاسگزارم
پنج‌شنبه 8 آذر 1386

اوا - ایران - ایران
اگه یه مرد بره یه ارتباط نامشروع برقرارکنه میگه بخاطر بی توجهی زنم بوده .حالا اگه یه زن بره اینکارو بکنه میگن که خیانت کاره وباید کشتش .مثل اینکه این هم یه جور عدالته دیگه !!!!!!!!!!!!!
پنج‌شنبه 8 آذر 1386

سوگند - ایران - تهران
به نظر من هر دو مقصرند اگه مرد همسایه مزاحم بود زن باید به شوهرش میگفت و نمیشه گفت کدوم بیشتر مقصرند و لی نه مرد حق خیانت داره نه زن.البته بهتر این اقایون اطلاعات خودشونو نسبت به اسلام بالا ببرن و اینقدر مزخرف نگن.و در ضمن این اقایون اگه خودشون خیانت کنن همسرشون واکنش نشون بده میگن تو حسودی میکنی توی توهمی .فقط مال خانوما میشه خیانت.همنتون (به اصطلاح مرد)منقرض شید انشاا...
پنج‌شنبه 8 آذر 1386

علی - ایران - همدان
به نظر من هیچ کس نمی تونه به زور رابطه مشروع و نامشرع برقرار کنه مطمعناْ با توافق هم می باشد چون اگر زنی و یا مردی از رابطه فوق راضی نباشد حتماْ از آن اجتناب می کنه و اگر به زور و تهدید هم باشه باید همسر خود و یا یکی از بستگان نزدیک و یا پلیس را در جریان بگذارد البته با توکل به خدا؛ توسل به ‌ائمه ؛ درایت ؛ تامل و خونسردی که این امر باعث اعتماد بیشتر همسر و استحکام زندگی می شود و فرد متجاوز تنبیه میشود و این امر باعث سرمشق دیگران و تضعیف و سقوط این گونه موارد خواهد شد.
پنج‌شنبه 8 آذر 1386

حمید - ایران - بندر عباس
حالا زن کاری کرده یا نه به ما ربطی نداره ولی بعضی از دوستان خیلی سطحی فکر میکنن واسه جون انسان ها ارزشی قایل نمیشن زن گنهکار ولی سنگسار زیاد نیست اون هم 1انسان حالا من کار به این و اون ندارم ولی دوستای که راحت حکم مرگ و سنگسار میدین فکر کنید این ادم و ممکن خطا کنه
پنج‌شنبه 8 آذر 1386

بیطرف - المان - المان
وحید تنهای به این نتیجه رسیدی اگر خیانتی باشه دو طرفه بوده اون اقا هم به خانومش خیانت کرده چرا اقایون گناه همجنسهای خودشون را نمیبینید
پنج‌شنبه 8 آذر 1386

ناشناس - ایران - تهران
مادرم میگه زن اگه نجیب باشه اگه لخت بزارنش توی یه پادگان کسی جرات دست زدن بهش رو نداره نظره خودم هم اینه که وقتی زوجی با هم ازدواج کردن باید کاملا همدیگه رو دوست داشته باشن تا چنین مسایلی پیش نیاد و اگه پیش اومد یا جای بخشش داره یا اگه نداره باید از هم جدا بشن
پنج‌شنبه 8 آذر 1386

رضا - ایران - تهران
به نظر من این آقا قبل از قتل باید دلیل خیانت زنشو ریشه یابی می کرد بعد از طریق قانون اقدام می کرد
پنج‌شنبه 8 آذر 1386

عسل - ایران - تهران
اشکان و وحید شما دیگه چرا؟ حالا پرهام از زنا شکایت داشته باشه ادم بهش حق میده. به نظر من رضا درست میگه ولی هر دوشون اشتباه کردن تا این فاجعه به بار اومده
پنج‌شنبه 8 آذر 1386

حسین - ایران - تهران
هرچند خدا برا کسی نیاره اماااگه اورد بدلیل اینکه لیاقت زندگی با شما رو نداره طلاقش بدین بهتره . بچه هارو دو قبضه یتیم نکنین هر کی بره واسه خودش چون این وسط خیلی چیزا دخیلن اینکه زوری زنت شده اینک عاشق شده اینکنمیدونم......خدا نیاره با این غیرت و تعصب ما مردها . اخرشم جونه یه ادمو گرفتن....خطرناکه حسن
پنج‌شنبه 8 آذر 1386

فرزاد - ایران - تهران
مهتاب جان دوختر خوب و پاک به این راحتی پیدا نمیشه.البته سوتفاهم نشه؛دوختر خوب زیاده ولی تشخیسش سخته
پنج‌شنبه 8 آذر 1386

فرزاد - ایران - تهران
سوگند جون اگه نسل ما منقرض شه که...
پنج‌شنبه 8 آذر 1386

فرزاد - ایران - تهران
مهتاب جان دوختر خوب و پاک به این راحتی پیدا نمیشه.البته سوتفاهم نشه؛دوختر خوب زیاده ولی تشخیصش سخته
پنج‌شنبه 8 آذر 1386

شهرام - ایران - تهران
سلام به همه.دقت کردید اخبار مسایل جنسی چقدر برامون مهمه و در موردش بحث میکنیم از خودتون پرسیدید چرا؟ چرا در مورد این همه خبر مهم دیگه این همه بحث و اظهار نظر وجود ندارد؟
پنج‌شنبه 8 آذر 1386

نازلی - استرالیا - سیدنی
چرا هیچ کس نمیگه مرده معلوم نیست چه بلایی سر زنش اورده که زنه ابلهش به مرد دیگه ای پناه برده -اگر اون مرد اغوش گرمی برای زنش داشت این اتفاق می افتاد؟
جمعه 9 آذر 1386

ساره - دانمارک - دانمارک
وحید اینجوری فکر میکنی؟ناف خانومارو با خیانت میبرن؟نمیخواهی حرفتو پس بگیری؟؟
جمعه 9 آذر 1386

مهتاب - هلند - آمستردام
آقا فرزاد این کار سخت نیست. دختر خوب رو حتی از روی حرکات و رفتار و حرف زدنش هم می شه تشخیص داد. مثلا یک پسر اگه خواست دختری رو بشناسه کافیه چند کلمه باهاش صحبت کنه در این موقع دختر نجیب خیلی سنگین و کوتاه جوابش رو میده و خیلی خودش رو مایل به ادامه صحبت با پسر نشون نمی ده که اون هم نشانه نجابته. دوم دختر خوب هیچ وقت جاهای بد نمی ره(خودتون می دونید کجاها و با کیا). سوم آرومه و شاید به همین خاطر تو چشم نباشه. دختر خوب ترجیح می ده با خانوادش تفریح کنه نه با دوست و رفیق. امیدوارم همه جوون های خوب با کسی مثل خودشون ازدواج کنند و خوشبخت بشن. از خدا کمک بخواین میشه.مطمئنم
جمعه 9 آذر 1386

آرش نادری - بلژیک - گنت
ما مردا همه چیزو برا خودمون میخوایم .قبول نداریم که زنم حقی داره تازه این حکومت خودش مروج فساده .خوب نگاه کنید وقتی تو نماز جمعه این همه دروغ به مرد میگن خودشون هزار جنایت میکنن خوب معلومه پیشنماز که رفت به ...
جمعه 9 آذر 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.