۵۰ روز تجاوز افغانی ها به دختر بی پناه ایرانی

50 روز تجاوز افغانی ها به دختر بی پناه ایرانی

مادر این‌ دختر که‌ دیروز در شعبه‌ چهارم‌ دادیاری‌ دادسرای‌ جنایی‌ تهران‌ حاضر شده‌ بود، گفت‌: چند روز قبل‌ از این‌ حادثه برادرم‌ در شهرستان‌ فوت‌ کرد و من‌ مجبور شدم‌ به‌ شهرستان‌ بروم‌، به‌ همین‌ خاطر دخترم‌ زهرا را که‌ کمی‌ عقب‌افتادگی‌ ذهنی‌ دارد، به‌ یکی‌ از اقوام‌ نزدیک‌ سپردم‌ ولی‌ روز دهم‌ تیرماه‌ حدود ساعت‌ سه‌ بعدازظهر زهرا برای‌ خرید پفک‌ از خانه‌ خارج‌ شد و دیگر برنگشت‌. وقتی‌ به‌ من‌ خبر دادند بلافاصله‌ به‌ تهران‌ برگشتم‌ و از پلیس‌ درخواست‌ کمک‌ کردم‌.
زهرا که‌ بسختی‌ می‌توانست‌ صحبت‌ کند، به‌ دادیار سبحانی‌فر گفت‌: ساعت‌ سه‌ بعدازظهر رفتم‌ بیرون‌، یک‌ پیکان‌ سفید که‌ دو تا آدم‌ توش‌ بود، به‌زور سوارم‌ کردند و درها را بستند هر چی‌ مشت‌ زدم‌ به‌ شیشه‌ در باز نشد. بعد چاقو را گذاشتند زیر گلویم‌، مرا بردند به‌ یک‌ خانه‌. یک‌ زن‌ پیر آنجا بود، مریض‌ بود مس‌رد. شب‌ به‌ من‌ قرص‌ دادند، خوابیدم‌ بعد صبح‌ که‌ بیدار شدم‌ پاهام‌ درد می‌کرد.
زهرا که‌ با یادآوری‌ خاطرات‌ گذشته‌ دچار هیجان‌ شدیدی‌ شده‌ بود و لکنت‌ او هر لحظه‌ بیشتر می‌شد، از ناراحتی‌ به‌ گریه‌ افتاد.
مادرش‌ گفت‌: بچه‌ام‌ را نابود کرده‌اند. در مدت‌ 50 روز هر شب‌ و هر ساعت‌ او را به‌ یک‌ نفر می‌دادند و پول‌ می‌گرفتند، همه‌ آنها افغانی‌ بودند.
زهرا که‌ عصبانی‌ شده‌ بود، گفت‌: 20 نفر بودند. نه‌، بیشتر بودندأ یکی‌ می‌آمد می‌رفت‌، دوستش‌ می‌آمد، یکی‌ همه‌ پول‌ها را می‌گرفت‌!
دادیار سبحانی‌فر گفت‌: اگر آنها را ببینی‌ می‌شناسی‌?
زهرا گفت‌: بله‌، بله‌.
بعد به‌ دستور سبحانی‌فر شش‌ متهم‌ افغانی‌ را به‌ اتاق‌ آوردند. زهرا با دیدن‌ آنها صورتش‌ را در هم‌ کشید و رویش‌ را از آنها برگرداند و گفت‌: همه‌ اینها بودند، کار بد کردند مرا بردند زیر میز، پاهایم‌ درد می‌گرفت‌.
پدر زهرا گفت‌: روزی‌ که‌ زهرا را بردند، ما همه‌ جا را دنبالش‌ گشتیم‌ بعد به‌ پلیس‌ خبر دادیم‌. مدتی‌ بعد زهرا به‌ خانه‌ تلفن‌ کرد و گفت‌ که‌ او را دزدیده‌اند. ما هم‌ از روی‌ شماره‌ تلفنی‌ که‌ به‌ خانه‌ زنگ‌ زده‌ بود، با کمک‌ پلیس‌ به‌ جست‌وجو پرداختیم‌ و ماموران‌ پس‌ از چند روز متوجه‌ شدند که‌ آنجا یک‌ ساختمان‌ نیمه‌کاره‌ است‌.
پدر زهرا گفت‌: پلیس‌ یک‌ مرد افغانی‌ را در این‌ ساختمان‌ دستگیر کرد، اما او از وجود دختر ربوده‌ شده‌ اظهار بی‌اطلاعی‌ کرد و در تمام‌ مدت‌ بازداشتش‌ هیچ‌ حرفی‌ نزد، تا اینکه‌ چند روز بعد دوباره‌ زهرا تلفن‌ کرد ولی‌ این‌بار هیچ‌ شماره‌ تلفنی‌ روی‌ صفحه‌ تلفن‌ ما نیفتاد. زهرا به‌ ما گفت‌ که‌ یک‌جای‌ دور است‌.
مادر زهرا هم‌ گفت‌: یک‌ بار یک‌ افغانی‌گوشی‌ را از دست‌ زهرا گرفت‌ و به‌ من‌ گفت‌ که‌ دخترت‌ را دزدیدیم‌ باید پول‌ بدهید تا او را آزاد کنیم‌.
من‌ گفتم‌ هر چقدر پول‌ بخواهید می‌دهم‌، فقط‌ دخترم‌ را به‌ من‌ برگردانید او مریض‌ است‌. ولی‌ دیگر خبری‌ از آنها نشد.
بازجویی‌ از همان‌ مرد افغانی‌ که‌ دستگیر شده‌ بود ادامه‌ یافت‌ و بالاخره‌ اعتراف‌ کرد و گفت‌: زهرا را مردی‌ به‌ نام‌ عزیز تاجیک‌ معروف‌ به‌ عزیز افغانی‌ به‌ من‌ داده‌ بود. من‌ هم‌ بعد از یک‌ شب‌ زهرا را به‌ افغانی‌ دیگری‌ به‌ نام‌ یونس‌ دادم‌ و او را به‌ ویلای‌ یک‌ دکتر در دربندسر بردند.
بعد از شناسایی‌ ویلا در منطقه‌ دربندسر فشم‌ ماموران‌ به‌ آنجا رفتند، اما یکی‌ از افغانی‌ها با دیدن‌ ماموران‌، زهرا را به‌ اتاقی‌ زیر شیروانی‌ برد و چاقویی‌ را زیر گلویش‌ گذاشت‌ و دهانش‌ را بست‌ و تهدیدش‌ کرد: «اگر صدایت‌ دربیاید و ماموران‌ پیدایمان‌ کنند تو را می‌کشم‌.»
بدین‌ ترتیب‌ ماموران‌ پس‌ از بازرسی‌ ویلا موفق‌ به‌ پیدا کردن‌ زهرا نشدند و برگشتند، اما چند روز بعد بار دیگر ماموران‌ صبح‌ زود به‌ همان‌ ویلا رفتند و به‌ درون‌ ویلا هجوم‌ بردند و این‌ بار زهرا را که‌ در یکی‌ از اتاق‌ها زندانی‌ شده‌ بود، پیدا کردند و نجاتش‌ دادند. درون‌ ویلا جز زهرا هیچکس‌ نبود. ماموران‌ اطراف‌ ویلا کمین‌ کردند و نیمه‌های‌ شب‌ شش‌ مرد افغانی‌ را دیدند که‌ وارد ویلا می‌شوند، بسرعت‌ از کمینگاه‌ها بیرون‌ آمدند و همه‌ مردان‌ افغانی‌ را دستگیر کردند.
متهمان‌ دیروز در حضور دادیار سبحانی‌فر منکر ربودن‌ و تجاوز به‌ زهرا شدند، اما زهرا که‌ انکار آنها را دید از عصبانیت‌ فریاد می‌کشید و با سیلی‌ محکم‌ به‌ گوش‌ و صورت‌ آنها می‌کوبید و می‌گفت‌: «تو بودی‌، تو من‌ را اذیت‌ کردی‌، دوستت‌ کجاست‌? بعد رو به‌ صدیق‌ )یکی‌ از دستگیرشدگان‌( کرد که‌ پیراهن‌ سبزرنگی‌ به‌ تن‌ داشت‌ و گفت‌: تو پول‌ها را می‌گرفتی‌ و دوستا نت‌ را می‌آوردی‌، پول‌ها کو دوستانت‌ کو?
بعد با کمک‌ پدر و مادرش‌ به‌ زور او را روی‌ صندلی‌ نشاندند و آرام‌ کردند. مادر زهرا گفت‌: بچه‌ام‌ کینه‌یی‌ شده‌ است‌ و با دیدن‌ این‌ نامردها دچار تشنج‌ می‌ شود. اینها فکر می‌کردند چون‌ دخترم‌ لکنت‌ دارد و عقب‌مانده‌ ذهنی‌ است‌، نمی‌تواند آنها را شناسایی‌ کند. این‌ بی‌ وجدان‌ها دخترم‌ را خیلی‌ اذیت‌ کرده‌اند، چندبار به‌ او قرص‌ اکس‌ داده‌اند تا بی‌حال‌ شود.
زهرا گفت‌: یک‌ بار از بالای‌ کوه‌ مرا هل‌ دادند پایین‌، افتادم‌ توی‌ رودخانه‌ بعد گفتم‌ دست‌ها و پاهام‌ درد می‌کنه‌، به‌ من‌ قرص‌ بدهید ولی‌ یک‌ قرصی‌ به‌ من‌ دادند که‌ بلند شدم‌ رقصیدم‌. بعدش‌ چندتایی‌ ریختند سرم‌ و به‌ زور لباس‌هایم‌ را درآوردند. همه‌ بدنم‌ کبود بود هر وقت‌ مرا می‌فروختند یا اجاره‌ می‌دادند، کتکم‌ می‌زدند. من‌ نمی‌خواستم‌ اذیتم‌ کنند می‌گفتم‌ بسه‌ بسه‌، چقدر پول‌ می‌خواهید? بگذارید برم‌ پیش‌ پدر و مادرم‌ ولی‌ آنها می‌گفتند: پدر و مادرت‌ مرده‌اند دیگه‌ باید برای‌ همیشه‌ پیش‌ ما بمانی‌.
با دستگیری‌ شش‌ متهم‌ افغانی‌ مشخص شد یکی‌ از آنها به‌نام‌ عزیز که‌ در واقع‌ او روز اول‌ زهرا را با اتومبیل‌ ربوده‌ و فروخته‌ بود، فراری‌ شده‌ و به‌ افغانستان‌ رفته‌ است‌، اما چند روز قبل‌ به‌ ایران‌ برگشته‌ و به‌ اتهام‌ اقامت‌ غیرقانونی‌ در شیراز دستگیر شده‌ است‌ که‌ دستور انتقال‌ وی‌ به‌ تهران‌ صادر شد.
دادیار سبحانی‌فر گفت‌: در حال‌ حاضر این‌ شش‌ نفر را به‌ اتهام‌ آدم‌ربایی‌، قوادی‌ و ارتباط‌ نامشروع‌ و اقامت‌ غیرقانونی‌ در کشور بازداشت‌ می‌کنم‌ و دستور داده‌ام‌ تمام‌ افغانی‌هایی‌ که‌ در مدت‌ 50 روز اخیر از این‌ دختر سوءاستفاده‌ کرده‌اند شناسایی‌ و دستگیر شوند.

عرفان - ایران - تهران
این هم یک شاهکار دیگه از افغانیها ..... نمیدانم تا کی باید تحمل کنیم .
دوشنبه 14 آبان 1386

سویدا - سوید - امیو
به نظر من فرقی نمیکنه مال کدام کشور باشند کسی که تجاوز میکنه باید به سختترین مجازات مکن محکوم بشود. کشتن روح بمراتب بدتر از قتل جسم است مضاف بر اینکه از جسم او هم چنین سو استف..

اا
دوشنبه 14 آبان 1386

شهاب - انگلیس - دیوزبری
با اینکه از صدور حکم اعدام متنفرم ولی حاضرم تک تک اینها را با دستان خودم خفه کنم.این هم پاداش مهمان نوازی ایرانیان .
دوشنبه 14 آبان 1386

مهناز - سوید - ستکهلم
دو سال پیش خبر یک جنایت فجیع همه سوید را تکان داد. این خبر در همه رسانه های سوید پخش گردید. یک مرد 42ساله ء ایرانی به جرم صدها بار تجاوز جنسی آنهم به برادر زاده اش که یک دختربچهء 9 ساله بود دستگیر و محاکمه گردید. این مرد وحشی از زمانی که برادر زاده اش 9 سال داشت تا موقع دستگیری اش به مدت 4 سال به این دختر بچهء کوچولو با زور و تهدید به مرگ تجاوز نموده بود. همچنان چند بار هم به همبازی10ساله اش که دختر همسایهء آنها بود نیز تجوز نموده بود.فرق جامعه متمدن سوید و ایران ما درین است که در سوید با وجود پخش این خبر از همه رسانه ها هیچ کسی نه دولت سوید و نه مردم سوید انگشت اتهام را بسوی همه ایرانیان نگرفتند. کسی به ایرانیان مقیم سوید حمله یا بی احترامی نکرد. هیچ ایرانی در کوچه و بازار به خاطر یک هموطن جنایتکار کتک نخورد.امیدوارم هموطنان عزیزم به منظورم ازین مطلب پی برده باشند.
سه‌شنبه 15 آبان 1386

هموطن - ایران - ایران
افسوس و صد افسوس که بسیار از این دست اتفاقات در کشور دیده می شود. بهتر است برای این افراد مجازاتهایی در نظر گرفته شود تا درس برای دیگران باشد
سه‌شنبه 15 آبان 1386

پری - ایران - شیراز
جنایتکار جنایتکار است. ایرانی یا افغانی ندارد. همانطوریکه ما ایرانیها جنایتکار داریم.افغانی ها هم دارند. اما مهم اینست که کسی نباید بخاطر چند جنایتکار یک ملت را متهم نماید.
همه انسانها با هم برابرند.
سه‌شنبه 15 آبان 1386

علی - ایران - اهران
باید تمام افرادی راکه در این ماجرا دخیل بوده اند به شدت مجازات کرد.تاکی باید شاهد این جنایات باشیم.
سه‌شنبه 15 آبان 1386

امینی - ایران - تهران
اگر اینها را به سزایشان نرسانند به عنوان یک فرد جبهه رفته می گویم دادگاه وقوانین را باید به سزایشان رساند.
سه‌شنبه 15 آبان 1386

مهدی - ایران - ایران
کی مسپولیت این فاجعه رو به عهده می‌گیره؟ اونهایی که سنگ افغانیها رو به سینه می‌زنند که باید بهشون پناه بدیم. حالا نمی‌تونیم بیرونشون کنیم که هیچ به جایی رسیدند که به یک ایرانی تجاوز می‌کنند. این ا باید به سرزمین خودشون برگردند. ما چه نسبیتی با اینها داریم. تا کی باید تحملشون کنیم؟ فرهنگ ما با هم فرق داره. چرا نمی‌خواهید قبول کنید. فقط صحبت انسان دوستی که نیست. هر تصمیمی عواقب به دنبال داره. کی مسپولیتشو به گردن می‌گیره؟
سه‌شنبه 15 آبان 1386

فیروز - ایران - اصفهان
سنگسارشان باید کرد
سه‌شنبه 15 آبان 1386

ب-ش - ایران - تهران
باید ذره ذره همونجور که اون دختر بیچاره رو اذیت کردن زجرکششون کنن تا بقیشون حساب کار بیاد دستشون و برن تو کشور خودشون هر کاری که میخوان بکنن
سه‌شنبه 15 آبان 1386

علی - کلن - المان
این پست ترین کاری که انسان میتونه با شخصیت در حال شکل گیری یک نوجوان بکنه.امیدوارم مجازات سخت این جانیان باعث بشه که کسی دیکه به همچین ایدهای نیفته اینده یک جوان رو بخاطر هوسهای حیوانیش نابود کنه.
سه‌شنبه 15 آبان 1386

رضا - ایران - ساری
خیلی ناراحت شدم .امیدوارم به سزای عملش برسد.
سه‌شنبه 15 آبان 1386

مریم - ایران - تهران
حقشون فقط مرگه
سه‌شنبه 15 آبان 1386

محمد علی امیری - ایران - اصفهان
مسبب تمام این فجایع دولت جمهوری اسلامی است واقعاً متاءسفم
سه‌شنبه 15 آبان 1386

علی - ایران - تهران
این نتیجه سیاست های رفسنجانی است که باعث حضور گسترده افغانی ها در ایران شد
سه‌شنبه 15 آبان 1386

سعید - ایران - تهران
یک لحظه فکر کنید که این اتفاق می توانست برای عزیز خودمان پیش بیاید ، وای وای وای .... فقط اعدام فقط ، فقط،.....
سه‌شنبه 15 آبان 1386

مهرداد - ایران - تهران
باید به دولت ایران جهت کمکهای انسان دوستانه به افغانستان تبریک گفت (این هم یک نوع کمک است)؟
سه‌شنبه 15 آبان 1386

علی - هلند - آمستردام
دوستان عزیز. حتی اگر واقعا چند افغانی چنین کاری کرده باشند. نباید به ملت افغان اهانت کنیم. همانطور که اگر یک ایرانی در خارج جنایت کرد همه ایرانیها را متهم نمی کنند.
سه‌شنبه 15 آبان 1386

مسعود - ایران - گرگان
واقعا متاسف برای این موجوداتی که خودشون رو انسان می دونند من وقتی متن رو می خواندم طبق معمول شروع به تجسم موضوع کردم هم 50 روز هم مواجهه دختر با اونها خیلی خراب شد.
سه‌شنبه 15 آبان 1386

امین - ایران - گچساران
خیلی خیل تاسف بار است که در کشور خودمون به ناموس ما تجاوز کنند پس کجاست آن همه از غیرت ودین که این حکومت از آن دم می زند اگه همه آنها هم اعدام شوند چه فایده ای دارد دیگه حرمت وشرف ما لکه دار شده است لعنت خدابر همه مسببان چنین وقایعی...
سه‌شنبه 15 آبان 1386

صلیب - ایران - ایران
فقط اعدام..... کسی که شرف ندارد هر کاری می کند... حالا ببینید ویلا مال کدوم بی شرفیه که به اینا داده..... اعدام در ملا عام ... از هر کشوری هم باشه مهم نیست.... اگر اسلامه باید اعدام بشن ... نه اگه اسلام نیست بخاطر تمدن بزرگ ایران باید اعدام بشن که دیگه از اینجور بی احترامی ها پیش نیاد...
سه‌شنبه 15 آبان 1386

محمد - ایران - تهران
باید این کثافت ها رو از صفحه روزگار محو کرد .
سه‌شنبه 15 آبان 1386

امید - ایران - تهران
چند روزی است که به دلیل اجرای قانون اخراج افغانی ها و جلوگیری از ممانعت گروهای مختلف به هوای حقوق بشر ، داستان سرایی و حتی فیلم های عجیبی اخیرا مشاهده می کنیم که اکثرا ساختگی می باشند لذا عزیزان هموطن نیازی نیست که اجازه دهند زیاد این موضوعات موجب پریشانیشان گردد
سه‌شنبه 15 آبان 1386

مهدی - ایران - تهران
خودمان به آنها بها دادیم حالا این هم ثمرا اش
سه‌شنبه 15 آبان 1386

علی - ایران - مشهد
ما از دست این جماعت افغانی کم نکشیده ایم. یادم می آد چند سال پیش برنامه ی روز هفتم رادیو انگلیس با یک افغانی مقیم ایران مصاحبه میکرد و طرف شاکی بود که ما ایرانیها خیلی بد باهاشون رفتار کردیم (امان از دست این جماعت )!!!دردناکترش اینجاست که خیلی از خانواده ها دختر به افغانی جماعت داده اند اما افغانها دختر به ایرانی نمیدهند (لابد میخوان نسل مبارکشان باقی بماند). نمیدانم تا کی باید میزبان این میهمانهای ناخوانده باشیم که جز بدی و شر حاصلی برای ما نداشته اند. انگار خیلی هم داره بهشون خوش میگذره که شر نمیکنن و گورشون را گم کنن.ما اگه میریم خارج بهترینهامون را میفرستیم .به چه زبونی بگیم ما افغانی نمیخواهیم. باید مثل آلمان و فرانسه حرکات نژادپرستانه بکنیم؟مورد بعد هم اینه که نمیدانم آیا این قانون هست یا نه اما آدم متجاوز محاکمه نمیخواد. رضایت و از این حرفها هم نیست. در جا باید به فجیع ترین وضع ممکن کشته شوند.
سه‌شنبه 15 آبان 1386

مونا - - سائو پاولو
واقعا متاسفم . نمی دونم چی باید بگم فقط اینکه کشور به گند کشیده شده و هیچکسم کاری نمیکنه
سه‌شنبه 15 آبان 1386

عتیق - آلمان - اسپلکمپ
سلام دوستان من نظرات دیگران را در باره این خبر خواندم در یک لحظه فکر کردم که خداوند فقط ایرانی را اشرف مخلوقات در روی زمین قرار داده است ودیگر انسانهای روی زمین یا جنایت کارند ویا نادان هستند وایرانی پاک و منزه از همه گناهان
عزیزان به عرض میرسانم که این طور نیست بلکه هر انسان میتواند خطا کند و مربوط به کشور خاصی نیست و در بین افقانها هم انسانهای خوب بسار ند که همیشه چوب اعمال ناشایست دیگران را میخورند و توحین وتحقیر میشوند
پس از خدا بترسیم وجما عتی را محکوم به کاری که نکرده اند و مخا لف با این اعمال هستند نکنیم
راستی فراموش نکنید که روزگاری نه چندان دور همین افقانها هم ایرانی بوده اند
سه‌شنبه 15 آبان 1386

مرتضی شریف - کویت - حولی
اگر قضات ماواقعا ایرانی و عادل هستند٬برای عبرت گرفتن بقیه جنایتکاران٬ اعم ازافغانی یا ایرانی وهمچنین تسلی خاطر او و والدینش و همچنین همه مردم٬ همگی را باید اعدام کنند.هرچندکه حتی بااعدام انها ٬ این دختر بیگناه وناتوان تا همیشه از ضربه روحی سهمگین این فاجعه درعذاب بوده وکابوسهای شبانه انروزهای سیاه مادام العمر گریبانگیرش را خواهند گرفت.
سه‌شنبه 15 آبان 1386

حامد - بلژیک - بلژیک
افرین بر شما مهناز خانم از سوئد.واقعا با شما موافقم.خوشحالم که همچین هموطنی دارم.
سه‌شنبه 15 آبان 1386

ستایش - ایران - تهران
من به عنوان یه دختره ایرانی واقعا متاسف شدم خدا ازشون نگذره ............
سه‌شنبه 15 آبان 1386

علی - ایران - تبریز
سلام هموطنان عزیزم .من از وقوع اینگونه جنایات واقعا متاسفم.خدا را بسیار شکر که از همان اول هجوم این وحشیها به ایران مردم اگاه تبریز انها را به این استان راه ندادند.
ولی همه ایران سرای من است.
سه‌شنبه 15 آبان 1386

رضا - هلند - امستردام
جرم اینهاهیچ ربطی به افغانی بودن اینها نداره.دختره هم شاید ایرانی نبوده. جامعه ایران بیمار و فاسد شده.
سه‌شنبه 15 آبان 1386

آرارات - نروژ - برگن
چند سال پیش در شهر یزد . 22 نفر افغانی جنازه یک زن مرده را از سرد خانه دزدیدند و به باغی بردند نزدیک به 25 روز وی را با اب گرم میکردند . و بعد عمل سکس را انجام میدادند. این افغانیها مجرد هستند و برای کار کردن به ایران میایند.و چون دسترسی به جنس زن ندارند دست به هر تخلفی می زنند .بهترین راه برای جلوگیری از این حوادث راه ندادند به مجردها است.
سه‌شنبه 15 آبان 1386

فیروزه - ایران - زنجان
باید در ملا عام اعدام بشن تا دیگه کسی به خودش اجازه این کارو نده
سه‌شنبه 15 آبان 1386

یارپاق - ایران - آذربایجان
سلام از خواندن جزپیات خبر واقعا متاسف شدم برای انسان های بی وجدان و انسان نماهای حیوان صفت ای کار مختص افغانی ها نیست مگه همین تهران.....
ای کاش ریشه این جور حوادث رو خشکوند تا دل آدمای با وجدان نشکنه من واقعا از ته دل دعا می کنم واسه اون دختر که حالش خوب شه این هم نتیجه حضور یک شاخه فارسی در ایران به نام افغانستان فردا هم باید منتظر تاجیکستان باشیم خدا نسلشون رو ببره
سه‌شنبه 15 آبان 1386

فرشته - آلمان - هامبورگ
ان اکرمکم عند الله اتقاکم .درسته که ارزش و مقام انسان ها به ایمان و تفوا و عمل صالح بستگی داره اما من این را فهمیدم که اگر می خواهی به حقت برسی باید به قول معروف به مرگ بگیری که به تب راضی شوند. اگه ما امروز جواب این کار را درست بدهیم بقیه هم حساب کار دستشون می یاد. شاید حساب بردن ما هم توانستیم به عنوان یک قدرتی عمل کنیم که همه بدونن زیر پا گذاشتن قانون و ارزش های آن می تواند عواقب سنگینی داشته باشد.
سه‌شنبه 15 آبان 1386

مهرو - انگلیس - لندن
فیلم خوبی نبود بابا دست بردارید یه دختر عقب مانده که نمیتوته به خونشون زنگ بزنه چه جوری شماره رو حفظ بوده؟بعد هم اینکه چه جوری همه مکالمات این 50 روز رو تو ذهنش نگه داشته اگه عقب مانده بوده؟؟؟؟؟؟
چهار‌شنبه 16 آبان 1386

کاظم - ایران - تبریز
ای کاش مردم شهرهای مشهد - قم - و ... از دلاوران آذری یاد می گرفتند که چگونه این مهمانان که حالا به غده سرطانی تبدیل گشته اند را ادب کنند تا دیگر از این کارها نکنند و به جای تجاوز به فرزندان معصوم این سرزمین ....
چهار‌شنبه 16 آبان 1386

محمود - ایران - تهران
همه مهاجران در کشورهای دیگر زمینه ساز جرم هستند چه ایرانی در ژاپن و چه افغانی در ایران . بسیاری از کسانی که مخالف حضور افغانی ها در ایران هستند بیشتر به دلیل منافع شخصی و یا کینه شخصی می باشد .
به نظر من افغانی ها باید به کشورشان برگردند . ولی باید قبول کنید دولت ایران به عراقیها و لبنانیهای ساکن ایران که همزبان ما نیستند بیشتر لطف کرده است تا به افغانی ها . در زمان رفسنجانی قانونی گذاشتند که افغانی ها تحصیل در مدارس و دانشگاههای ما را ندارند . نتیجه اش این شد که بسیاری از نخبگان کنونی افغانستان از تحصیل کرده های ترکیه هستند!!!!!
هم میهنان ما نیز گاهی (‌بیشتر اوقات آن هم در کشور خود و امکاناتی که در اختیار افغانی ها نیست ) جنایاتی مرتکب می شوند که افغانی ها مرتکب نمی شوند .
چهار‌شنبه 16 آبان 1386

محمود - ایران - تهران
جامعه فاسد و نابود شده ما زمینه این جرمها را فراهم کرده است . و اگر به جای افغانیها ترکیه ای بود از این بدتر می شد( نمونه اش سفیر ترکیه !!!!! که چند سال پیش گندش در آمد و از ایران فرار کرد . حال اگر یک شهروند عادی بود چکار می کرد؟؟؟؟؟)
چهار‌شنبه 16 آبان 1386

محمود - ایران - تهران
جناب یاپاق :
شما از آب گل آلود ماهی نگیرید . افغانها و تاجیکها مردمی زحمتکش هستند و همه مهاجران این وضعیت را در کشورهای دیگر دارند .
ایرانیان هرگز ستم مغولها و پسر عموهای آنان یعنی غزنویان - سلجوقیان - تاتارها - قاجارها و ... را از یاد نخواهند برد . اینان بنیانگذار رخوت و عقب ماندگی ایران بودند .
خداوند نسل بازماندگان مغولها و تاتارها و غزنویان و سلجوقیان و قاجاریان را از بین ببرد .
چهار‌شنبه 16 آبان 1386

س.ع - ایران - ایران
سلام.
من یک دختر ایرانی هستم که با اهانت به همه افغانی ها بخاطر چند جنایتکار کاملا مخالفم و افغانها را دوست دارم(البته نه جنایت کارهاشون رو). تعجب میکنید چرا؟
پس گوش بدید به خلاصهء سرگذشت من.
من حدود 4 سال پیش در حالیکه فقط 17 سالم بود موقع رفتن به مدرسه از یکی از نواحی تهران توسط یک باند قاچاق انسان ربوده شدم.(همهء اعضای باند ایرانی اند)
و پس از آنکه توسط سرکرده کثیف آنها مورد تجاوز قرار گرفتم بازور وبطور قاچاق به دوبی فرستاده شدم و شدم بردهء جنسی. هرروز وهر شب به 15 تا 20 عرب کثیف فروخته شدم. در محلی که از من نگهداری میشد با چندین زن ایرانی دیگر که سرگذشت مشابه من داشتند آشنا شدم. بعد از سه ماه برده گی جنسی خداوند فرشتهء نجاتم را فرستادکه یک آقای ثروتمند افغانی به اسم (حمید. س) بود. این فرشته آسمانی با پرداخت مبلغ هنگفت و با به خطر انداختن جانش مرا از چنگال
انها رهانید و حتی بلیط برگشتم به آغوش خانواده امرا خرید و تا فرودگاه با من اومد.
ازآن روز تا حالا خبری از فرشتهءنجاتم ندارم. امیدوارم آگر تصادفا این مطلب را بخواند لطف نموده بامن به شمارهء که ازم دارد تماس بگیرد.
منکه توسط هموطن خودم مثل برده ها آنهم به اعراب فروخته شدم توسط یک غریبهء افغانی نجات یافتم.و تا آخر عمرم حتی آگر او را نبینم مدیون مردانگی اش خواهم بود. و دردناک اینکه شکایتم بعد از برگشنتم بحایی نرسید.

شما هموطن عزیز که دم از غیرت ایرانی و ناموس ایران میزنید. آیا من ناموس شما نیستم؟
چهار‌شنبه 16 آبان 1386

علی - ایران - قم
این شایعه سازیها فقط برای انحراف افکار عمومی از مساپل سیاسی روز است.
چهار‌شنبه 16 آبان 1386

حسن - ایران - تهران
سلام. چند روز پیش یک کلیپ بلوتوثی در موبایل دیدم که چند نفر که شبیه افغانیها صحبت میکردند. به زور یک دختر را احتمالا می رقصاندند. بعد شروع کردند به وحشتناکترین شکل تجاوز کردن به دختره که به زور لباسهاشو درآوردند و دختره بیچاره گریه میکرد و میگفت خدایا منو بکش. بعد از این ماجرا چند روزه که نمیتونم بخوابم. تمام این افرادی که به طریقه زور اقدام به تجاوز و آدم ربایی میکنند بی برو برگرد چه ایرانی چه افغانی باید اعدام بشند. غیرت ایرانیها تو دنیا تکه. مرسی به همه کسانی که از هر جای دنیا پیام همدردی دادن. آفرین بر غیرتتون.
چهار‌شنبه 16 آبان 1386

علی - ایران - ساوه
سلام باشنیدن این مطلب تمام موهای بدنم سیخ شده و دوست دارم تمام افغانیای که این کار را کردند را خودم خفه کنم اخه تا کی بی مسئولیتی در برابر ملت ایران تا هر افغانی هر بلای سر این مردم بیاره باید انها را اعدام کرد نه تنها اعدام بلکه باید سنگسارشان کرد باید هر رزوز تکه ای از گوشت انها را از بدنشون جدا کرد
چهار‌شنبه 16 آبان 1386

حامد - ایران - دامغان
والا راستشو بخواین من از افغانی ها خیری ندیدم فقط امیدوارم که هر چه زودتر به کشورشون برگردن و افغانستانو آباد کنن و ایرانو ترک کنن.
چهار‌شنبه 16 آبان 1386

افغانی مهاجر - ایران - تهران
نه مرگ برای شان بسیار کم است !! شرمنده ام. اینقدر باید زجرداده شود تا اندک اندک بمیرند .
چهار‌شنبه 16 آبان 1386

محمد - ایران - بیجار
باسلام به نظرشمابازبودن مراکزبه اصطلاح فسادتاچه اندازه می تواندازاین فجایع کم کند
پنج‌شنبه 17 آبان 1386

رضا - ایران - مشهد
از خواندن خبر بسیار متاسف شدم و جدای از ملیت متجاوز هر کس که میخواد باشد باید سریعاْ به سزای عملش برسد مسئولین هم باید به میل جنسی به عنوان یک واقعیت جوامع بشری نگاه کنند و مراکزی را در کشور باید برای ارضاء این میل در کشور فراهم نمایند هرچند معتقدم که فرقی برای این جور آدمها ندارد ولی بهانه ای دیگر نخواد بود .
پنج‌شنبه 17 آبان 1386

محمدرضا آخوندمیرزا - ایران - تهران
هرگروهی خوب وبد داره اما باید هر جنایتکاری بسزای عملش برسد چه ایرانی چه افغانی چه غیره به امید دنیای بدون جنایت
پنج‌شنبه 17 آبان 1386

آرش - تهران - مشهد
آقای کاظم
ما هم عثمانی ها را هیچ وقت راه ندادیم نه اینکه بگذاریم بارها و بارها به شهرمان حمله کنند و دلاور مردی از خراسان آنها را به عقب براند! من نمیدانم چرا این هموطن های آذری زبان محترم اینقدر خود را تافته ی جدا بافته میگیرند. شما در پندارتان اگر این است که از دیگران غیرتمندترید میتوانید این فکر را برای خود نگهدارید اما نه میتوانید با بیان مکرر طرز فکر شخصی تان آن را به دیگران بقبولانید و نه این که چیزی جدا از ایران عزیز و بزرگ هستید. شما هم جزو همین کشور و همین مردم هستید و فقط گویش خاص خود را دارید. به تمام هموطنان آذری زبان اکیدا توصیه میکنم این خود شیفتگی بی اساس را رها کنند و به بازیهای سیاسی تن در ندهند. نه خونتان پر رنگتر است نه غیرتمندترید و نه ... همه ایرانی هستیم و همه از یک آب و خاکیم و باید به هم خدمت کنیم. اگر در تبریز افغان کم است فکر نمیکنم لازم به گفتن باشد چون اندک شعور سلیمی میداند به دلیل دوری راه و نداشتن مرز مشترک است. این قصه ی غیرت زیاد و غده سرطانی دیگر نمیدانم چه صیغه ای است؟!!!! حرفهای بانمکی میخوانیم. آقای محترم در گذرنامه ی شما در شناسنامه ی شما و در همویت شما واژه ی شریف ایران ثبت شده است نه آذری. سعی نکنیم اتحاد کشور عزیزمان را برهم زنیم که جز خیانت واژه ی دیگری مناسب آن نیست و خاپن را در ایران جایی نیست. با درود و سلام بی اندازه به تمامی هموطنان ایرانی آذری زبان که مانند شیرازی و اصفهانی و ترک و لر و بلوچ و هزاران هزار قوم دیگر این سرزمین عزیز و محترم میباشند. دشمن بیرون است و ما باید متحد باشیم که بی اتحادی -در نهایت احترام- نشانه ی بیخردی است.
پنج‌شنبه 17 آبان 1386

ستاره - ایران - تهران
ملیت مهم نیست در اصل وجدان وغیرت ته کشیده ما خودمون هم باید کمک کنیم ما مثل ترسو ها نشستیم ومنتظریم بالایی ها کاری بکنن در واقع ما باید پشت انها را گرم کنیم وتوقع شق القمر کردن را داشته باشیم پس لطفا ...ندهید عمل کنید.
پنج‌شنبه 17 آبان 1386

بدون نام - نامشخص - نامشخص
دو کلمه حرف حساب با حامد و محمود
آقای حامد کرزی ریاست جمهوری اسلامی افغانستان !! ما مهاجرین افغانی مقیم ایران از شما می خواهیم که زمینه بازگشت ما را به عنوان یک رئیس دولت هرچه زودتر فراهم کنید و مارا از این جهنم و ظلم و ستم نجات دهید که ما بیش از این حتی یک لحظه حاضر نیستیم در ایران بمانیم.

آقای محمود احمدی نژاد ریاست جمهوری اسلامی ایران !! ما مهاجرین به هیج وجه اصرار بر ماندن در کشور شما را نداریم و شما نیز می توانید مانند سایر کشور های اروپایی و ... مهاجرین را از کشور خود اخراج کنید اما از شما انتظار داریم حد اقل مانند یک انسان رفتار کنید همان چیزی که همیشه از آن خودتان دم می زنید و شعار می دهید اما در عمل از آمریکا و اسرائیل هم کم می آورید ما از شما انتظار نداریم که بر ما به عنوان یک مسلمان بنگرید و ما هم تاکنون اگر دیدگاه یک دولت مسلمان شیعی را به شما داشتیم پس از این شما و آمریکا در نظر ما هیچ تفاوت ندارید فقط می خواهیم در هنگام اخراج کردن مهاجرین به مانند یک انسان با ما رفتار شود و چاره و راه منطقی و عقلائی در پیش گرفته شود. همین و بس

برگرفته شده از یک سایت افغانی.
جمعه 18 آبان 1386

س.ع - ایران - ایران
بخاطر خدا بس کنید.
بجای اهانت به افغانی ها کمی به فکر آدم فروشان لعنتی باشید. به فکر زنان و دختران هموطن باشید که در دبی به اعراب فروخته میشوند. شما هم مثل نیروهای انتظامی مان فقط تماشاگرید. چرا بعد ازین همه افشاگری ها هنوز این باند های کثیف وجود دارند؟ منتظرید تا این حادثه برای یکی از آشنایانتان اتفاق بیافتد؟
جمعه 18 آبان 1386

آرمان - ایران - تهران
حالا که متجاوزین شناسائی شده اند باید آنها را با شدیدترین روش ممکن مجازات نمود پیشنهاد من امتحان تاثیر داروهای جدید خصوصا داروهای ضد سرطان بر روی آنهاست تا وقتی که بمیرند .شاید با این وسیله به نوعی جبران بخش کوچکی از خطاهایشان به جامعه انسانیت را کرده باشند .
جمعه 18 آبان 1386

مستانه - ایران - تهران
افغانی و ایرانی نداره تمامی کسانی که این عمل کثیف رو انجام میدن فقط وفقط حکمشون اعدامه......متاسفم برای کسانی که هر روزه می کوشند حکم اعدام لغو بشه و آدمهای کثیف اینچنینی توی زندان در حالیکه استراحت میکنن کیف کنن و به ریش بقیه بخندن.......حالا بازهم بگید اعدام نه......
شنبه 19 آبان 1386

ناشناس - ایران - تهران
وقتی خود ما اونارو برای کارگری و کارای دیگه استخدام می کنیم و جوانهای بیچار ایرانی بیکار میمونن پس حقومون.
شنبه 19 آبان 1386

ملیحه - ایران - مشهد
واقعا محشیانه ترین کار ممکن را انجام دادند من خودم یک مادرم و دختری با همین سن و سال دارم باور کنید چنان وحشتی به جونم افتاده که دارم دیونه می شم امیدوارم خدا به خانواده این دختر صبر بده و انشالله این گرگ صفتان که بوی از انسانیت نبردند به سزای اعمالشون هر چه زودتر برسند و به جای یک بار مرگ به صد بار اعدام محکوم بشن و با شندن خبر اعدام دل همه ما شاد بشه به امید آن روز
یکشنبه 20 آبان 1386

کریم - ایران - چمگردان
با سلام با شنیدن این خبر دلم می خواد پلیس این افغانی ها را فقط برای یک ساعت تحویلم بده بعد کاری میکنم که نه تنها از به دنیا اومدن خودش بلکه از به دنیا اومدن مادرش که اونا زاییده پشیمون بشه غلط کرده که این کارا کردن.
یکشنبه 20 آبان 1386

ع.شاطریان - ایران - میبد-یزد
امید وارم با پیگیری مسولین این متجاوزین به سزای اعمالشان برسند.که دیگر شاهد چنین اخبار تکان دهندای نباشیم.هرچند ...
یکشنبه 20 آبان 1386

بهنام - ازاده - کرج
سلام فقط باید بگم که اقای احمدنژاد دست از انرژی هسته ای بکش و به داد مردم برس
دوشنبه 21 آبان 1386

سارا-ع - ایران - اصفهان
باسلام با شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم دوست داشتم یک کاره ای در این مملکت بودم تا این حیوان صفتان را به سزای اعمالشان می رساندم که از بدنیا آمدن خودشان سیر می شدند.انشاء الله که مسپولان این مملکت این کار را بکنند.
سه‌شنبه 22 آبان 1386

علیرضا - ایران - مشهد
با عرض سلام خدمت تمام هم زبانان خوبم. من یک افغانی هستم و واقعا متاسفم که شما ما را با تعدای اراذل و اوباش مقایسه میکنید.باید به خدمتتان برسانم عمویم سه سال از هشت سال دفاع مقدس را برائ شما جنگید و شهید شد. عمویم برای ظلمی که به ملت شما شده بود جنگید ولی افسوس که شما درباره ی ما انطور فکر می کنید.من خودم هم در ایران به دنیا امدم اما نتواستم مانند شما درس بخوانم.
سه‌شنبه 22 آبان 1386

ارش - ایران - تهران
من با نظر دوست و برادر عزیزم علیرضا موافقم و من از طرف خودم و تمام کسانی که به شما توهین کردند معذرت خواهی میکنم. و امیدوارم ملتتان ازاد شود. و ای کسانیکه مثل ما در ایران بدنیا امده اید ناراحت نشوید شما هم همانند ما ایرانی هستید ولی افسوس که دولت ما دولت نیست.
چهار‌شنبه 23 آبان 1386

آرش - ایرانی - تهران
بند بند بدنشون رو باید از هم جدا کرد.
اون هم در عین هوشیاری.افسوس که غیرت ایرانی رو مثل اثار باستانیش بایدتو ویرانه ها جستجوکنند.یه سر به سایت افاغنه بزنید تا ببینید که تازه یه چیزهم طلب کارن.
چهار‌شنبه 23 آبان 1386

محسن - ایران - تهران
من 18 سالمه-نسبت به همه چیز تقریبا بی خیالم.ولی باور کنید این خبر بدجوری ناراحتم کرد.بدجوری بغض کردم.آقای علیرضا از مشهد.من همیشه دوست دارم در مورد افغانیا اینجوری فکر کنم.اینقدر هم وطنای شما تو کشور عزیزما کثافت کاری کردن که ما دیگه حالمون از اسم افغانستان هم بهم میخوره.از اون آدم دزدیا و آدم کشی برای پول بگیر تا این آخری.من محترمانه از همه ی افغانی ها درخواست میکنم که دمشونو بذارن رو کولشونو برگردن برن.بخدا صبر ماها یه روز تموم میشه.بترسید از اون روز و از الآن حساب کار خودتونو بکنید.
چهار‌شنبه 23 آبان 1386

امیر - ایران - تهران
افغانی ها رو از کشور بیرون کنند.
چهار‌شنبه 23 آبان 1386

+156
رأی دهید
-4

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.