کنترل فرزندان با تلفن همراه

کنترل فرزندان با تلفن همراه

شرکت AT&T سرویس جدیدی را موسوم به "nanny service" ( سرویس مراقب) ارائه خواهد داد که به والدین کمک می کند میزان استفاده فرزندان خود از تلفن های همراه را کنترل و محدود کنند.
به گزارش پایگاه اینترنتی redherring ، راه اندازی سرویس جدید از سوی شرکت AT&T بیشتر با این هدف صورت خواهد گرفت که امکان برقراری ارتباطات نامطلوب و دستیابی به سایت های اینترنتی نا خوشایند برای نوجوانان فراهم نشود.
سرویس مذکور با این هدف راه اندازی خواهد شد که همچنین به والدین کمک کند تا آنان با صورتحساب های مخابراتی سنگین مواجه نشوند .
این سرویس همچنین کمک خواهد کرد تا نوجوانان از خطر بالقوه دسترسی به برنامه های نادرست و غیر اخلاقی در امان باشند.
بر اساس این خبر سرویس های جدید شرکت AT&T از سرویس های مشابهی که از سوی رقبای آن ، "وریزون وایرلس" و اسپرینت نکستل" ، در خصوص اعمال و بکارگیری تکنولوژی های محافظتی مشابه ارائه می شود ، تا حدودی متفاوت تر است.
در حالیکه سرویس های که از جانب شرکت های وریزون وایرلس و اسپرینت نکستل ارائه می شوند این امکان را به والدین می دهند که با استفاده از سرویس "موقیت یاب جهانی" حتی محل رفت و آمد فرزندان خود را از طریق تلفن های همراه کنترل کنند ولی شرکت AT&T یکی از اولین اپراتورهایی است که این امکان را والدین می دهد تا میزان زمان مکالمات تلفنی فرزندانشان را تنظیم کنند.
شرکت AT&T همچنین این امکان را در اختیار والدین قرار می دهد تا اینکه تعداد روزها و یا هفته هایی را که تلفن همراه فرزندانشان مورد استفاده قرار گرفته است کنترل کنند.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.