چاق ترین- بلندترین و کوتاهترین آدم دنیا

                                       چاق ترین-بلندترین - کوتاهترین آدم دنیا
     

نام یک مرد مکزیکی با 560 کیلوگرم (1234 پوند) وزن به عنوان چاق ترین آدم دنیا در کتاب رکوردها ثبت شد. این در حالیست که با کم کردن 200 کیلو وزن، ممکن است او به عنوان کسی که بیشترین وزن را کم کرده نیز شناخته شود.

مانوئل اریب، 41 ساله می گوید:" خوشحالم که به عنوان چاق ترین آدم اسمم در کتاب رکوردها است. و نیز خوشحالم که 200 کیلو کم کرده ام."

اریب در ماه مارچ توانست با سوار شدن داخل یک تریلر برای جشن گرفتن کم کردن وزن خود از خانه اش در مونتری، شمال مکزیکو، خارج شود.

این عکی اریب به همراه شرحی از درمان هایی که داشته و پیشنهادات جراحی که به داده شده در نسخۀ 2008 کتاب رکوردها چاپ خواهدشد.

اریب گفت ویرایشگر این کتاب به او قول داده که سال آینده به ملاقات او بیاید و در نسخۀ 2009 کتاب عکس او را به عنوان کسی که بیشترین وزن را کم کرده است چاپ کند.

بلندترین مرد دنیا کوتاهترین مرد دنیا را ملاقات می کند

از لحاظ قدی آنها از دو دنیای متفاوت می باشند.

بائو سیشون، بلندترین مرد دنیا،با، هی پینگ پینگ، کوتاهترین مرد دنیا، دست داد.این دو مرد هر دو از یک نژاد یعنی مغولستان می باشند. آقای سیشون 56 ساله با 2.37 متر قد و آقای پینگ پینگ 19 ساله با 73 سانتیمتر قد.

بائو سیشون کشیش اخیرا با یک دختر فروشندۀ 28 ساله در یک مراسم کاملا سنتی ازدواج کرده است. قد سیا شوجیان 5.6 فوتی تا آرنج بائو می باشد.

بائو می گوید که تا 16 سالگی قد نرمالی داشته و در عرض 7 سال قد او به آن چیزی که اکنون است رسیده.

پینگ پینگ در شهری نزدیک شهر بائو به دنیا آمده است. پدر او می گوید وقتی هی بدنیا آمد به اندازۀ کف دست یک آدم بالغ بود.

                  

ترجمه از خانم رویا

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.