شرکت عسگر اولادی و ۳.۵میلیارد دلار ارزش صادرات اش

شرکت عسگر اولادی و 3.5میلیارد دلار ارزش صادرات اش

شرکت حساس! عسگراولادی!

دیروز توی دور ریختنی های سرویس اقتصادی خبرگزاری؛ لیست صادرکنندگان نمونه سال ۸۵ را پیدا کردم و چشمم خورد به شرکت «حساس» آقای اسدالله عسکراولادی را که در کار صادرات خشکبار ، استاد است! (فقط به سابقه و رقم صادرات شرکت توجه کنید! )

واقعا که این راستی های مهربون در انتخاب اسم خیلی بی سلیقه هستند! (برخلاف این مشارکتی ها و چپی ها) یعنی چی آخه حساس؟!

ولی واقعیت این است که این گونه از راست ها ، تقریبا تنها گروه سیاسی هستند که علاوه بر ساحت سیاست در اقتصاد و بخش خصوصی هم حضور دارند و این خصلت باعث شده است که آنها شناخت و تحلیل خوبی نسبت به مردم، بازار ، اقتصاد و به خصوص بخش خصوصی داشته باشند... این را داشته باشید که بخش خصوصی ایران یک غولی است که در حال بیدارشدن و بزرگ شدن است ولی کسی حواسش به آن نیست.

البته این عزیزان(راست های سنتی) چون اکثر وقتشان را در حجره و بازار و مغازه می گذرانند، از جنگولک بازی ها و ژیگول بازی های سیاسی سردرنمی آورند و در سالهای اخیر مقداری به حاشیه رانده شده اند ولی این یک اشتباه بزرگ است،  اگر فکر کنیم آنها کلا از صحنه سیاست ایران محو شده اند.

اما مکان این عکس را هم که اتفاقا دیروز گرفتم..شهرک اکباتان و پاساژهای مکش مرگ ما پرور آن ! است...و این آقایی (+)را که مشاهده می کنید؛ مسئول یک آژانس املاک در شهرک اکباتان است و همانطور که می بینید عکس قاب گرفته حجت الاسلام ناطق نوری را روی تاقچه مغازه اش گذاشته است! جالب نیست؟!

منبع : وبلاگ کلاشینکف دیجیتال

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.