آخرین رتبه‌بندی پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان

آخرین رتبه‌بندی پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان

با گرم شدن بازار فناوری‌های بی‌سیم در فروشگاه زنجیره‌ای Telia سوئد، کامپیوترهای شخصی و دستگاه‌های دیجیتالی مجهز به ورودی USB موفق شدند نام خود را در لیست 10 دستگاه بی‌سیم برتر ماه ژوئن جای دهند. طی این ماه دو شرکت بزرگ نوکیا و سونی‌اریکسون موفق شدند بیش از دیگر مراکز تولیدکننده تلفن‌های همراه محصولات خود را به‌فروش برسانند.
این دو شرکت توانستند با افزایش رضایت مشتریان خود، رده‌های نخست این جدول را به خود اختصاص دهند.
این مرکز تجاری لیست 10دستگاه دیجیتالی پرفروش از اجناس فروخته شده در ماه ژوئن را منتشر کرده است که در آن شرکت سونی‌اریکسون توانسته با عرضه یک گوشی مخصوص پخش موسیقی و سه گوشی مجهز به فناوری نسل سوم تلفن‌همراه، بخش بیشتری از بازار را در دست بگیرد.
علاوه بر این، شرکت سامسونگ که در دوره قبل از لیست خارج شده بود، با یکی از گوشی‌های خود توانست بار دیگر وارد این لیست شود.

به طور کلی، از 8 تلفن‌همراهی که در این مجموعه موجود است، 7 گوشی مجهز به دوربین است و تنها 5 گوشی قابلیت اتصال به اینترنت و استفاده از سرویس‌هایی نظیر e-mail و ... را دارند.
لیست اجناسی که توسط فروشگاه زنجیره‌ای Telia منتشر شده به شرح زیر است:
1.PC card (به تازگی وارد لیست شده)
2. USB modem (به تازگی وارد لیست شده)
3. سونی اریکسون K810i (رتبه قلبی: 3)
4. نوکیا 1110i (رتبه قبلی: 1)
5. سونی اریکسون W880i (رتبه فبلی: 4)
6. نوکیا N95 (رتبه قبلی: 2)
7. نوکیا 5140i (رتبه قبلی: 5)
8. سامسونگ X510 (به تازگی وارد لیست شده)
9. سونی اریکسون W610i (به تازگی وارد لیست شده)
10. سونی اریکسون Z710i (رتبه قبلی: 8)
لازم به ذگر است، اخیرا گزارش فروش PC card و USB modem نیز در کنار گوشی‌های تلفن‌همراه در لیست‌های جهانی معمول شده است و مرکز تجاری Telia نیز در گزارش خود از این طرح استفاده کرده است.
لیست فوق بر اساس آمارهایی از 75 واحد فروش وابسته به این مرکز به دست آمده است. مرکز Telia بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای و مرکز فروش ابزارهای ارتباطی در کشور سوئد محسوب می‌شود.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.