مطالبی که زنان باید در باره ارگاسم بدانند

مطالبی که زنان باید در باره ارگاسم بدانند

فکر می‌کنم یکی از مسائل خیلی مهمی که همیشه در اطلاعاتی که به زبان فارسی در دسترس هستند مسکوت مانده، مساله اورگاسم شدن خانم‌هاست.
تصور همگان در مورد اورگاسم شدن خانم‌ها چیست؟ خود خانم‌ها چقدر در مورد نحوه واقعی اورگاسم شدن اطلاع دارند؟ منظورم نه آن توصیفات تخیلی از جی اسپات و همزمان بودن اورگاسم زن و مرد است.

بگذارید از خودم شروع کنم. من اورگاسم را برای اولین بار با خودارضایی تجربه کردم. در سن شاید ۱۴ سالگی و با تحریک کلیتوریس. هیچ ذهنیتی از وجود واژن و ارتباط آن با سکس نداشتم. حتی در اولین سکس‌هایم نمی‌دانستم چه اتفاقی دارد میوفتد و برای چه چیز انقدر درد دارم. هنوز نفهمیده بودم چیزی وارد بدنم می‌شود! حالا هر وقت خواستم یک کتاب طنز بنویسم حتما از تصوراتم از سکس برایتان خواهم نوشت! واقعا حالا به نظرم خنده دار می‌آید!
بگذریم. حرف سر اورگاسم است و اینترکورس و جی اسپات و تصورات آقایان و حتی خود خانم‌ها.

من تا سال‌ها فکر می‌کردم مشکل از من است که با سکس عادی و اینترکورس معمولی اورگاسم نمی‌شوم. همیشه هم انگشت اتهام پارتنرم سمت من دراز بود که این تو هستی که مشکل داری! وگرنه هر زن عادی و نرمال باید همزمان با یک مرد و با یک اینترکورس خشک و خالی و ماکزیمم ظرف ده دقیقه از ناحیه جی‌اسپات اورگاسم شود!

نتیجه؟ سال‌ها عذاب وجدان و حس بیمار بودن و در آخر هم دروغ‌گویی. مطمئنم خیلی از خانم‌ها تا حالا به دروغ وانمود کرده‌اند که اورگاسم شده‌اند. من هم بارها و بارها و بارها این دروغ را گفته‌ام. اما حالا از خودم می‌پرسم که چرا و برای چه. چرا همان اورگاسمی که در خود ارضایی‌ها به سرعت و آرامش به آن می‌رسیم را به سختی می‌توانیم در سکس و با پارتنرمان تجربه کنیم؟

سعی می‌کنم یک سری از موانع ذهنی را لیست کنم.

۱- به صورت نرمال اورگاسم شدن خانم‌ها زمان خیلی بیشتری به نسبت اورگاسم شدن مردها می‌برد. آیا این باعث می‌شود از روی خجالت یا برای خسته نشدن پارتنرمان به دروغ وانمود کنیم که اورگاسم شده‌ایم؟

۲- من هنوز نمی‌دانم کدام مرد شیر پاک نخورده‌ای این کلمه و ناحیه جی اسپات را از خودش در آورده است. من دکتر نیستم، آمار درستی هم در دسترس ندارم اما با تجربیاتی که در مورد خودم و اطرافیانم داشته‌ام به طور قطع می‌توانم بگویم مگر در موارد استثنایی، معمولا هیچ (تاکید می‌کنم) هیچ زنی با اینترکورس به اورگاسم نمی‌رسد. درست است که اینترکورس لذت خودش را دارد اما به اورگاسم ختم نمی‌شود! آقایان محترم این یادتان بماند. حتی تحریک همزمان کلیتوریس در هنگام اینترکورس باعث به هم خوردن تمرکز زن می‌شود و حتی ممکن است باعث اذیتش شود. فکر نکنید اگر همزمان کلیتوریس را هم تحریک کردید دیگر آخر مرام هستید!

۳- خانم‌ها. حق خودتان را در سکس همیشه بخواهید اما بعضی مواقع که واقعا حس اورگاسم شدن را ندارید خیلی راحت آن را بازگو کنید. همه خیلی خوب می‌دانیم آخر سکس‌هایی که به اورگاسم ختم نمی‌شوند چقدر حال‌گیری هستند اما من شخصا بعضی وقت‌ها حس و حال تمرکز برای اورگاسم شدن را ندارم. به جای دروغ گفتن و ادای اورگاسم شدن را در آوردن بهتر نیست خیلی راحت بگویم این بار نمی‌خواهم اورگاسم شوم؟ باور کنید با این حرف بار سنگین ذهنی اورگاسم نشدن و تلاشی که برای اورگاسم شدن می‌کنیم (که مثل یک کابوس همیشه همراه‌مان است) برداشته می‌شود.

۴- سکس را دو قسمت کنید. یک قسمت کامل آن را اختصاص بدهید به خودتان و فقط به اورگاسم شدن خودتان فکر کنید. معمولا اورال سکس دوای این مشکل است. به پارتنرتان یاد بدهید که چکار کند و کجا را تحریک کند. باور کنید به همان آسانی که با خودارضایی اورگاسم می‌شویم آن‌ها هم می‌توانند ما را اورگاسم کنند. فقط دو چیز مهم است. یکی اینکه آرامش داشته باشید و بدانید این حق شما است و خجالت نکشید، حتی اگر خیلی طول بکشد. مدام به خودتان نگویید زود باش زود باش! اثر عکس می‌گذارد. نکته دیگر این است که لزوما نباید در ذهن‌تان همان موقعیتی سکسی که در آن قرار دارید را مجسم کنید و با همان تحریک شوید! فانتزی‌های خودتان را داشته باشید! چشم‌هایتان را ببنید و به صحنه‌ها یا چیزهایی که بیشتر تحریکتان می‌کند فکر کنید! گور بابای پارتنرتان! این اصلا خیانت نیست!

۵- متاسفانه الگو و مبنای آموزش اکثر آقایان در ایران فیلم‌های پورنویی هستند که سراسر اغراق و گزافه‌گویی هستند. پس یادتان باشد اکثر زنها تنها با اینترکورس و جی اسپات اورگاسم نمی‌شوند یا اگر ادعا می‌کنند که می‌شوند دقیقا نمی‌دانند اورگاسم شدن چیست یا دروغ می‌گوید و ادایش را در می آورند! هر مردی هم که از شما چنین توقعی را داشت اول دست کنید یکی از چشم‌های‌ش را از کاسه در آورید بعد یکی بزنید پشت‌ش تا برود چند تا مقاله آکادمیک بخواند تا بفهمید یک من شیر چقدر کره می‌دهد!

۶- از خود ارضایی نترسید. یک سکس خوب را اگر آخرش به اورگاسم ختم نشد را با بداخلاقی خراب نکنید! همیشه راهی برای اورگاسم شدن وجود دارد و همه خوب می‌دانیم که سکس فقط و فقط اورگاسم شدن نیست :)

۷- مطمئنا اگر هم آقایان و هم خانم‌ها نحوه صحیح اورگاسم شدن یک زن را بپذیرند و باور کنند، خیلی از این موانع ذهنی برداشته خواهد شد. مسلما وقتی من در حین اورال سکس بدانم که پارتنرم می‌فهمد و اعتقاد دارد که تنها راه اورگاسم من این است و لاغیر، پس دیگر این حس مزخرف که خجالت بکشم یا هی به خودم بگویم زود باش زود باش یا فکر کنم که حالا خیلی دارد برایم مایه می‌گذارد را نخواهم داشت!

پس اگر شما هم با اینترکورس ارضا نمی‌شوید بدانید که تنها نیستید. همه همینطور هستیم :) بروید دنبال آموزش خودتان و پارتنرهای‌تان تا موانع ذهنی را از جلوی اورگاسم شدن‌تان بردارید :)

پ.ن: آخ! مثل اینکه دوباره توی کامنت ها هم باید خودتان باشید هم پرگلک! درست شده بود ها! نمی دانم باز چه مرگش شده!

پ.ن دوم: بچه های من! من که گفتم نه دکتر هستم و نه متخصص. فقط دارم حرف دل خودم و خیلی های دیگر را می زنم. نه قانون نوشتم و نه بیانیه صادر کردم! گفتم شاید با نوشتن از موانع ذهنی و تصورات اشتباهی که در مورد اورگاسم شدن خانم ها در ذهن هم مردان و هم زنان وجود دارد کمی به اعتماد به نفس دیگر زن ها و آشنایی مردها با بدن زن ها کمک کرده باشم. همین! دعوا که نداریم!

از وبلاگ پرگلک

نظرات کاربران ( مریم - تهران - ایران )
جالب بود و واقعا به حقیقت خیلی نزدیک بود.ارضا شدن خانمها به اون راحتیها که فکر میکنیم نیست و یکی از دلایل پر توقع بودن اقایون دیدن فیلمهای پر از اغراق پرنه.
سه‌شنبه 8 آبان 1386

علی معظمی - ایران - تهران
واقعا تو این مدت به این شیوایی نفهمیده بودم که اورگاسم چیه نمیدونم شاید برای من اینطور بوده اما من خیلی سعی میکردم که همسرم بطور واقعی به ارگام برسه ای کاش بیشتر می نوشتی و حتی به موارد ریز اشاره میکردی .
یکشنبه 20 آبان 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.