چگونه یک بلوز سفید بپوشیم


چگونه یک بلوز سفید بپوشیم

مصاحبه ای با سایمون نین

نین یک طراح و کارگردان خلاق برنامه انقلاب موزها ست.
هر زنی باید حداقل یک پیراهن سفید بسیار مناسب در کمد لباس خود داشته باشد.
این یک عنصر پایه است که میتوان با سایر لباس ها در آویز لباس میکس شود . اینجا به شما میگوییم چگونه:

سایز مناسب را انتخاب کنید.



یک بلوز سفید به معنای ساده و بی آلایش است پس بهترین آنیست که ازالیافی با کیفیت بالا ساخته شده باشد-کتان مجعد بدون هیچ کشی. اصلا نباید هیچ جزییات یا چیزی که سبب بیش اندازه زنانه بنظر رسیدن آن شود،داشته باشد،ضمن اینکه اگر برش آن مرداته است چند دکمه در پایین آن بسیار مناسب است.طوری آن را انتخاب کنید که نه خیلی چسبنده و نه خیلی گشاد باشد فقط باید قاب تن باشد. و حتما در اتاق پرو بنشینید اگر بلوز بالای بالاتنه و باسن تان قرار گرفت باید یک سایز بزرگ تر بردارید.

آن را بدرستی ست کنید:



اگر بلوزتان را با دامن یا شلوار کلاسیک میپوشید اگرلبه پایین آن را داخل شلوار یا دامن قرار دهید بسیار مناسب تر بنظر میرسد،اما با شلوار های چسبان  لبه آن را روی شلوار قرار دهید.تا زدن آستین ها تا زیر یا بالای  آرنج، ظاهر غیر رسمی فوق العاده ای به شما میبخشد اما قبل از آن مطمین شوید که نیازی نیست که تای آن را باز کنید زیرا چروک شده و مناسب بنظر نمیرسد.اگر از روی آن سویی شرت میپوشید مطمین شوید که آن یقه V شکل  و آنقدر پایین باشد که بتوانید دکمه دوم پیراهن را باز کنید در غیر اینصورت نامرتب بنظر میرسد.

به آن جلوه دهید:




 
تمام پیراهن های سفید کتان با استفاده از زیورالات جلوه خاصی پیدا میکنند، اما این به این معنا نیست که که آنها را روی هم انباشته کنید. فقط از یک قطعه مثل یک گردن آویزیا یک دستبند فوق العاده استفاده کنید.

به خوبی از آن مراقبت کنید.





شما باید لباس های سفید خود را بشویید اما نه در خشک شویی. زیرا مواد شیمیایی ممکن است سبب زردی شود.بهترین شیوه عملکرد این است که آنها را در خانه و با آب سرد شسته  وآویزان کنید تا خشک شوند.آگر به جای اتو کردن در منزل از پرس خشکشویی استفاده کنید میتوانید برای همیشه آنها را داشته باشید. فرقی ندارد که چقدر مراقب هستید، اما ضد عفونی کننده ، خوشبو کننده و ضد تعریق به مرور زمان منجر به تغییر رنگ بلوز میشود.اگربلوز سفید شما ختی کمی چرک مرد شده بهتر است با آن خداخافظی کنید پس اگرهنگام خرید بلوزی یافتید که خیلی دوستش دارید بهتر است دو تا بخرید.     

Sappho - ایران - اصفهان
چقدر این متن دوست داشتنی بود !!! عاشق رنگ سفیدم ! بووووووووس
شنبه 26 شهریور 1390

khosh bavar - ایران - یزد
Sappho جون, ولی چرا بما نگفتی که صاحب چند دست لباس سفید هستی !؟ ولی اگه راستشو بخوای, منم از رنگ سفید خوشم میاد ولی متاسفانه فکر کنم که بمن زیاد نمیاد که بعد از خریدن و دوبار پوشیدن پیراهن سفید انرا بدیگران دادم !
شنبه 26 شهریور 1390

Royan - آلمان - آلمان
من اصلا لباس سفید ندارم حتی تی شرت برای اینکه اصلا رنگ سفید به من نمیاد.
یکشنبه 27 شهریور 1390

khosh bavar - ایران - یزد
Royan گرامی, اگر اشتباه نکنم, یکبار شما فرموده بودید که رنگ تیپ شما " زمستانی " است که منم همینطورم, پس مقصر نیستیم که این رنگ با تیپ ما جور در نمیاید !
یکشنبه 27 شهریور 1390

Sappho - ایران - اصفهان
khosh bavar - ایران - یزد..خوشی جون اولا سلام! دوما welcome back ! سوما اتفاقا خییلی لباس سفید ندارم !
یکشنبه 27 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.