ورود نظامیان زن تازه نفس آمریکایی در افغانستان


ورود نظامیان زن تازه نفس آمریکایی در افغانستان

دادنا می نویسد:
 ارتش آمریکا برای تقویت حضور خود در افغانستان تلاش کرده از همه ظرفیت های نظامی خود استفاده کند. استفاده از زنان سرباز و حضورشان در افغانستان سابقه داشته است و به گفته فرماندهان نظامی آمریکایی از آنان در جاهایی استفاده خواهد شد که سربازان مرد ارتش آمریکا قادر به فعالیت نیستند، برای نمونه برای ارتباط برقرار کردن با زنان افغان و کودکان.

به گزارش دادنا این در حالی است که آمریکا قول داده به زودی نیروهای خود را از افغانستان خارج کند و مسئولیت امنیتی را به پلیس افغانستان واگذار کند. با این وجود اخباری مبنی بر حضور نیروهای تازه نفس از زنان ارتش آمریکا در ماه آینده میلادی توسط رسانه ها مخابره شده است.

به همین مناسبت آژانس خبری Getty Image عکس هایی از حضور زنان آمریکایی شاغل در ارتش را منتشر کرده است که با هم مرور می کنیم:  



گروهبان شینا آدامز 25 ساله و سرجوخه کریستی بیکر 21 ساله به همراه پزشک یار ارتش آمریکا شانون کرولی 22 ساله پیش از آغاز عملیات تجسس و گشت زنی در موسی قلعه افغانستان.




یکی از سربازان زن ارتش آمریکا در حال بازی با پسر بچه های افغان در موسی قلعه.




یکی از زنان ارتش آمریکا در حال تلاش برای برقراری ارتباط با دختران افغان در بلولاک افغانستان
 



یکی از زنان واحد پزشکی ارتش آمریکا در حال گشت زنی در بازاری در قلعه موسی خان افغانستان. مرد دوچرخه سوار با تعجب به او نگاه می کند.




یکی از زنان ارتش آمریکا در مراسم صبحگاه خوشامدگویی به واحد ارتش آمریکا در استان هلمند افغانستان شرکت می کند. حدود 48 زن در این واحد در حال خدمت در ارتش آمریکا هستند.




سربازان زن آمریکایی واحد ترجمه زبان پشتو در حال گریه برای از دست دادن یکی از سربازان زن در حمله طالبان




کودکان و مردم متعجب افغان در حالی که سربازان زن آمریکایی تلاش می کنند خود را به آنان معرفی کنند.




یکی از سربازان زن آمریکایی در حال ارائه گزارش عملیات با لپ تاپ خود
morid - ایران - بوشهر
شوروی سابق توانست بعد از ده سال از باتلاق افغانستان بگریزد ولی این یانکی های بدبخت فکرنکنم به این سادگی بتوانند جان خو درا نجات دهند سربازان مرد امریکایی فقط به عروسی ها وعزاداری های مردم حمله میکنند.این خانمهای یونیفرم پوش هم همه اتان میدانید برای چه اوردنشان.راستی اشغال افغانستان از ده سال هم گذشت و طالبان هم چنان نیروهای ناتو را شکار میکنند.
شنبه 15 مرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
باغت اباد شه انگوری / خوش بحال افغانها .
شنبه 15 مرداد 1390

romano - ایران - تهران
morid - ایران - بوشهر: فکر می کنم به یکعده میمون هم تفنگ بدی تو کوههای افغانستان ولشون کنی بالاخره اتفاقی ده نفر آدم رو بکشن. در ضمن فکر نمی‌کنم آمار 3000 کشته اگر راست باشه برای تصرف دو کشور بزرگ با پیچیدگیهای منطقه‌ای و گرفتن چاههای نفت و فشار حلقوم اژدهای زرد یعنی چین با انرژی خیلی آمار تلفات بالایی باشه. دولت مردای مارو بگو (بدم می یاد بگم ما چون ما هیچ گناهی تو خرابی این آخوندا نداریم) بگو که 700 هزار نفرر رو به کشتن دادن و امام خمینی آن یار سفر کرده به درکات ککش هم نگزید آخر هم جام زهر را کوفت کرد جالبه بعد از 20 سال هنوز یک پاپاسی هم نگرفتیم! هه هه عجب عجب
شنبه 15 مرداد 1390

new new - دانمارک - کپنهاگ
تنها کشور که تو دنیا از همه نظر باحالتره و نیرومند تر خدا کنه تو افغانستان سالم و موفق باشند i love you usa
شنبه 15 مرداد 1390

baroone_baharyy - ایران - مشهز
یکی از سربازان زن آمریکایی در حال ارائه گزارش عملیات!! با لپ تاپ خود!!!کدوم عملیات!!! عملیات چیه!!! کیه!!!کیییییییییهه
شنبه 15 مرداد 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
خوراک طالبان جان دوباره گرفتند. نوش جانشان.
شنبه 15 مرداد 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
morid-ایران-بوشهر. من نمیدانم تو مرید چه کسی هستی و نمیخواهم که بدانم, فقط میخوام بپرسم که تو چرا خوشحالی که طالبها نیروهای ناتو را شکار میکند?
شنبه 15 مرداد 1390

ehsanusa - ایران - تهران
morid - ایران - بوشهر / ما نمیدانیم! برای چی آوردنشون؟
شنبه 15 مرداد 1390

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
morid - ایران - بوشهر , خیلی خیلی بیسواد و ناآگاه هستی, البته تنها تو اینجوری فکر نمیکنی متاسفانه آخوندهای جنایتکار و دروغگو خوب مغز امثال تو را شستشو داده اند, بدا بحال ایران
شنبه 15 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
morid - ایران - بوشهر ---. به زبون خودت می نویسم /خنگ خدا مگه افغانستان قبل حمله ی امریکا بهشت بود طالبان از هر گوری امده بودند ریشه در خریت ملتشون داشت مگه تو عن قلاب مسلسل پشت سرعنقلابیون بود که بگن خمینی ای امام و اره به جمهوری اسلامی??? میدونی تفریح مردم چی بود روزای جمعه تو استادیوم فوتبال کابل جمع بشن تا طالبان سنگسار اعدام یا شلاقی را نشونشون بدن و هورا بکشن وقتی ملتی خودش عرضه ی مبارزه نداشته باشه براش باباجون امریکا اروپا تصمیم میگیره چیز فهم شد بوشهری شابدولعظیم ندیده???
شنبه 15 مرداد 1390

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
گود مورنینگ ویتنام.
شنبه 15 مرداد 1390

man iraniam1 - چین - نان جینگ
‫نفس من بیدن این نیروهای تازه نفس
شنبه 15 مرداد 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
اما خودمونیم , زن سرباز امریکائی عکس 1و2 عجب پاهای بزرگی دارد فکرکنم نمره . کفش پاش -48 -50 باشه .
شنبه 15 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
افرین یک مویش شرف داره به طالبان چه کابل چه تهران
شنبه 15 مرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
این دخترای بیچاره , حالا هنوز روزای اول تازه نفسن و هنوز کم و بیش ارایشهاشون رو دارن. یه چند ماهی که بگذره تموم پشم و پیله هاشون میریزه, و این چهره های خندون تبدیل میشه به قیافه های اخمو تعدادیشون دچار دپریشن و نااحتی های عصبی میشن. نمیدونم به چه منظوری اینا و اوردن اینجا.!!!
شنبه 15 مرداد 1390

مبحوت - فنلاند - هلسینکی
مشکل گشا آوردن به افغانستان که شاید مشکلشون حل بشه ولی بنظر میاد مشکل گشاهاشون بزودی....
شنبه 15 مرداد 1390

gharibe UAE - امارات - ابوظبی
با اینکه از طالبان بدم میاد از اینها که کشور دیگری را اشغال کنند هم بدم میاد زوورگویی باطله در هر جا و در هر مکان ..
شنبه 15 مرداد 1390

اسپارتاکوس - ایران - بوشهر
morid - ایران - بوشهر.هر چند اظهار نظر حق طبیعی شماست ولی باید به عرضتان برسانم خیلی افکار واپسگرا و پوسیده ای داری.
شنبه 15 مرداد 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
درود بر زنان شاغل در تمام عرصه ها از ارتشی و پرستار و معلم گرفته تا خلبان و وزیر و نماینده . با عرض احترام به آقایان محترم ,کاش مدیریت جهان دست زنان موفق و تحصیلکرده و شایسته می بود به احتمال زیاد جهان بهشت می شد. شما چه فکر می کنید؟
شنبه 15 مرداد 1390

dastan2012 - انگلستان - لندن
تجاوز از هر نوعی محکوم می باشد چه از طالبانی چه از نوع امریکی و این خانمها هم بخاطر پول و داشتن شغل اونجا هستند مشکل اینجا ست که ادمها جاطلب هستند.
یکشنبه 16 مرداد 1390

morid - ایران - بوشهر
یک هلیکوپتر امریکا همین دیروز مورد حمله ی ار پی جی طالبان قرار رفت و 31 افسر امریکایی به هلاکت رسیدند. اینو که میدونید طالبان ساخته و پرداخته امریکا وعربستان هستند.افتاد؟
یکشنبه 16 مرداد 1390

v-for-vendetta - ایالات متحده - اوستین
morid - ایران - بوشهر. به نظر من طالبان رو هم ایران تجهیز میکنه , طالبان بزرگترین گروه تروریستی دنیاست و اینو همه میدونند, یه سوال دارم ازت (ایران - بوشهر) : طالبان اینهمه عملیات تروریستی انجام میده , چرا یه دونه از این عملیاتای تروریستیشو تو ایرانی که مردمش شیعه هستند و به اعتقاد طالبانیا کشتن 7 شیعه اونارو به بهشت میبره انجام نمیده ؟
یکشنبه 16 مرداد 1390

mortimer - ایران - اصفهان
morid-ایران-بوشهر:باز که دوباره بدون اطلاعات حرف زدی.جهت اطلاعت بگم که همین آمرکا افغانستان رو از چنگ شوروی در آورد.برو در مورد چارلی ویلسون یه خرده تحقیقات کن.
دوشنبه 17 مرداد 1390

آرش نوری - ایران - کرمان
آیا کسی میدانست طالبانی که آمریکائیها با کمک سعودیها درست کردند روزی چنان خوارشان خواهند کرد که باید دخترانشان را برای جلوگیری از شکستهای بیشتر به این طرف دنیا بیاورند این دختران و زنها با روح لطیف زنانگی باید در افغانستان زن و کودک بکشند و خود نیز قربانی زیاده خواهی صهیونیستها بشوند اگر ایران از دختران در جنگ استفاده میکرد وطن فروشها چه میگفتند خاک بر سر آمریکائی بی غیرت که دختران کشورش فدای حرف مفت میشوند وبدتر از اونها این بعضی ایرانی خائن چه افتخاری میکنند به وطن فروشی(احمقها کسی که با مادر خود زنا کند با شما چه ها کند)
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

آرش نوری - ایران - کرمان
مردنماهشون عرضه ای نداشتند دست پخت صهیونیستها و سعودیها را بخورند حالا این حیوونیهای لطیف و ظریف خوراک کی بشن معلوم نیست به این میگن عدالت آمریکایی تا حالا پسراشون تو افغانستان کشته میشدند اگه نوبتی هم باشه حال دختراشون آخرش چی ؟
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.