آیا عقرب در حال زایمان دیده‌اید؟


آیا عقرب در حال زایمان دیده‌اید؟


پشت عقرب شکافته می‌شود تا بچه‌ها از آن خارج شوند

روز دوم هم بچه ها در حال خارج شدن هستند

روز سوم هم خروج بچه ها ادامه دارد

روز چهارم بچه ها خارج می‌شوند و پراکنده می‌گردند

روز پنجم؛ آخرین روز خروج بچه‌هاست و مادر همچنان پابرجاست

بعد از پایان یافتن وضع حمل، پشت عقرب همانند روز اول بر می‌گردد و درست می‌شود.

pandora - المان - کلن
چقدرم زیاد میزاد,کجکی ابروت نیش کژدم است l0o0l
سه‌شنبه 7 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
چقدر با حال,,,ولی,اینهمه توله عقرب فقط از یک عقرب.من شنیدم!!که خون عقرب ابی یه,,!!
سه‌شنبه 7 تیر 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
نمیدونم چرا یاد زاد و ولد حرام لقمه ها افتادم. اونهایکه ذاتا حرام نطفه اند و آخرش هم هیچ سودی برای اجتماع ندارن بجز دست به چماق شدن بر علیه انسان ها
سه‌شنبه 7 تیر 1390

Neshat v sarbolandi - ایران - ایران
قبلا فکرمیکردم که چراخدااینهاراافریده که به جز ضررچیزدیگری ندارندولی بعداشنیدم که دراطراف ماانسانهایک سری گازهای خطرناک وسمی قراردارندکه باجذب شدن ان گازهای سمی به بدن مارویاعقرب ان گازهای سمی ضرری به انسان واردنکنندکه اگراین گازهای سمی درفضابه بدن مارویاعقرب واردنشوندهیچ انسانی درروی کره ی زمین بخاطروجوداین گازهازنده نمیماند.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

majidlondon - انگلستان - لندن
خاک بر سر احمدی نژاد
سه‌شنبه 7 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
چند قلو میزاد این جونور ? دست همه رو از پشت بسته !!!
سه‌شنبه 7 تیر 1390

قزوینی - ایران - قزوین
سگ بشی مادر نشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
سه‌شنبه 7 تیر 1390

killsatkillsat - ایران - تهران
تشکر خیلی جالب بود مرسی
سه‌شنبه 7 تیر 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
چقدر خداوند بزرگ است.چطور مخلوقاتش را افریده جالب توجه 4 تا نادانیکه منکر خداوندند نکنه اینم خالقی نداشته و خودبخودی بوجود امده?یعنی انسان میتونه اینقدر کوردل و باحماقت و نادان باشه که با وجود اینهمه مخلوقات گوناگون بازم افریدگارشان را کتمان کنند?این نوع ادمها به کند ذهنان و عقب افتادها و دیوانه های شافتک و ریپو گفتند زکی.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

siloo.one - ترکیه - انکارا
ادم یاد سان روف ماشین میفته.ولی من نفهمیدم اون قسمت که باز شد کجا رفت؟.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

0102 - افغانستان - هرات
بهشت زیر پای عقرب های مادر است
سه‌شنبه 7 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
بسیار عجیب و غریب و افرین به سایت که همیشه برای surprise خوب میباشد !
سه‌شنبه 7 تیر 1390

yashainiran - ایران - ایران
منو یکبار عقرب نیش زده .خدا نصیب هیچکس نکند چون دردش خیلی بده و تا استخوانهای آدم درد می گیره. هرکاری کردیم دردش خوب بشه نشد. در همون لحظه یاد حرفهای قدیمیا افتادم که ضد هر چیزی خودش هست به همین جهت عقرب را از طرف دم (به خاطر داشتن زهر) له کرده و بروی محل نیش زده شده مالیدیم و سریعا درد برطرف شده و در چند دقیقه تورم از بین رفت. یک شب در خوابگاه دانشگاه بودیم که یهو صدای ناله یکی از بچه های اتاق بغلی بلند شد سریعا رفتیم ببینیم چی شده دیدیم که یک بچه عقرب که تازه هم متولد شده بود (مثل همین عکسها) و می شد از بدنش موکت را هم دید پای این بنده خدا را نیش زده سریع بردنش بیمارستان و آتروپین تزریقش کردند اما تا صبح نتونست از درد بخوابه. حالا با توجه به این موارد است که می گم خدا نیش عقرب را نصیب هیچکس نکنه چه دوست چه دشمن
سه‌شنبه 7 تیر 1390

سارا-تهران - ایران - تهران
چقد چندش آورنننننننننننن-ولی خدا واقعاً بزرگه
سه‌شنبه 7 تیر 1390

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
تکامل گراها و مذهبیون، آماده! با سوت شروع کنید - دوست دارم یه گرد و خاک حسابی بلند کنید ایول - ضمنا من استثنا الان زور میزنم بی طرفیمو حفظ کنم.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

گوش آزاد - ایران - تهران
بسیار زیبا و شگفت انگیز بود .. از مدیران سایت ممنونم .
سه‌شنبه 7 تیر 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
حرفای بیخداها : " اینها همه اتفاقی به وجود اومده . اینا کار بیگ بنگه ، اینا کار تکامله " . یکی نیست بهشون بگه انسان با این همه علمش میتونه یه همچین موجودی بسازه و خلق کنه ؟ نه تکثیر سلولی و پرورش اون در آزمایشگاه . چرا که همون سلول از عقرب گرفته شده منظورم اینه یه موجود جدید خلق کنه؟ ته تهش یه روبات میسازه با یه سری حرکات محدود اون هم ته تهش . و وقتی اون ربات ساخته میشه چقدر واسه سازنندش دست و کف میزنند و مطمئن هستند که اون ربات سازنده داره و اگه یکی بیاد بهشون بگه این ربات اول ماشین کوکی بوده بعد طی تکامل شده ربات یا اینکه بگه این ربات اتفاقی به وجود اومده اون طرف رو کلی مسخره میکنند و دیوانه خطابش میکنند ولی با دیدن موجودات زمین و این همه شگفتی تمام اون جوابهای مسخره در مورد ربات رو اینجا در مورد این شگفتی ها میدند بدون هیچگونه شرم.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

porharfi - هلند - آرنم
مامان عقرب هم ..همچنان سر زنده و پا برجا!!..به گفته اون آدم ِ مـــَرد ! . سینـــک ِ آشپزخو نه و مادران!!!!.....؟
سه‌شنبه 7 تیر 1390

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
majidlondon - انگلستان - لندن وای مردم از خنده. لووووووول
سه‌شنبه 7 تیر 1390

بنده ی تنهای خدا - قطر - دوحه
واو مرسی سایت چقدر جالب ندیده بودم! چقدر هم زیادن ایشششش
سه‌شنبه 7 تیر 1390

0102 - افغانستان - هرات
چه جالب . ولی وحشتناک
سه‌شنبه 7 تیر 1390

0102 - افغانستان - هرات
چه جالب . ولی وحشتناک
سه‌شنبه 7 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
خیلی جالب بود چقدرم زیاد بودن
سه‌شنبه 7 تیر 1390

sar b rah - انگلستان - لیدز
مجید لندن دوست عزیز از ارتباط کامنت شما در باره این موضوع بسیار لذت بردم
سه‌شنبه 7 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
تحسین بر انگیز است قدرت خداوند !!!
سه‌شنبه 7 تیر 1390

javaad - ایران - تهران
اَه؟؟؟؟ چقدر عقرب. ترسناکه
سه‌شنبه 7 تیر 1390

DrPhil - دانمارک - نوبغو
از شما دیگه توقع نداشتم اطلاعات غلط به مردم بدید. پشت عقرب شکافته میشه چیه؟ عقرب بچه هاش رو یکی یکی می زایه و بعدا اونا رو به پشتش منتقل می کنه و تا اولین پوست اندازی نوزادان عقرب , اونا پشت مادرشون باقی می مونن. یه کم بد نیست قبل از اینکه چیزی رو بنویسیم و به مردم انتقال بدیم بهش فکر کنیم.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
عقرب رو که در حال زاییدن ندیدم ولی احمد خاتمی رو بله ...هرگاه سخنرانی میکنه انگاری میخواد زیمان کنه
سه‌شنبه 7 تیر 1390

mahdi1988 - اتریش - وین
بچه هاش خطر دارن؟ می تونن نیش بزنن؟ هر کی میدونه بگه
سه‌شنبه 7 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
تو جبهه بازی ما با مار و عقرب و رتیل زرد و سیاه بود همیشه از چادر بیرون میامدیم پوتین هایمان را تکان میدادیم چون چند بار عقرب توی پوتین رفته بود و پای بچه ها را نیش زده بود حتی اگر دم عقرب هم قطع بشود نباید به او دست زد چون هنوز قادر به نیش زدن است.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

Behrooz_uk - انگلیس - بریستول
عضو جدید هستم. متاسفم که این سایت هر چرتی را اینجا قرار میده. بچه عقربها از پشت مادر به دنیا نمیاند بلکه بعد از به دنیا امدن از زیر به پشت مادر سوار می شوند و تا زمان امادگی که حدود 9 روز هست بر پشتش میمانند. جالب این هست که هیچ کس زحمت تحقیق به خود نداده و این چرندیات رو باور میکنند.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
بیگلی بیگلی - ایران - مشهد) از کجا میدونی خدا فقط یک نفره و مثل غول تو آسمونهاست و اونقدر هم .. که کتابی مثل قران رو بنویسه؟ شاید خدا در واقع یه عده دانشمند از سیاره دیگه باشن که ملیونها سال پیش اومدن با علم پیشرفته ، زندگی رو روی این سیاره خلق کردن؟ در ضمن خدای خدا پرستها هم یه خدای ...که امروزه حتا نمیتونه بعنوان مثال جلوی کشتار مردم تو سوریه رو بگیره و آخرش مثل همیشه امریکاست که باید به داد مردم برسه
سه‌شنبه 7 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
dkdk.دانمارک:دوست گرامی,با اینکه خیلی واست احترام قائلم و قلب پاکی هم داری/اما.......چه کاره شقیقه داره?امیدوارم دلگیر نشوی.فقط طنز بود.چون این تاپیک,دخلی به خدا ,الله,رب,پروردگار نداشت.البته اینرا هم میدونم که شما::روح بسیار لطیفی دارید.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

niagara - ایران - تهران
majidlondon - انگلستان - لندن خدا خفت نکنه مردم از خنده.خیلی باحال گفتی.لووول
سه‌شنبه 7 تیر 1390

mabi az alman - المان - کایزرزلاترن
قزوینی - ایران - قزوین . دل بندم اون سنگ نه سگ میگن ادم سنگ بشه مادر نشه
سه‌شنبه 7 تیر 1390

odin - بلژیک - انتورپن
بیگلی بیگلی - ایران - مشهد -عزیز من وقتی سواد و قدرت فهمیدنش رو نداری مگه مجبورت کردن در موردش حرف بزنی؟ تو اون کامنت قبلیت در مورد زمین خودت نوشتی که از این چیزها سردر نمیاری و نوشتی اصلآ نفهمیدم چی میگن، والا ما به بیسوادی متهمت نکردیم خودت نوشته بودی. اما تا یه عقرب هم میبنین شماها باید احساساتی بشین و یاد اون پیرمرده تو اسمونها بیافتین!!!؟ والا بخدا من دارم کم کم مطمئن میشم شماها بالاخونه رو بصورت 99 ساله اجاره دادین و از 7دولت خودتون رو ازاد کردین. بخدا اگه حرف نزنی کسی نمیگه لالی. بخون و ابروی خودت رو نبر.هیس.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

felora - ایران - تهران
هر کدام از ماه های سال نمادی خاص دارن/ نماد ماه ابان = عقرب /
سه‌شنبه 7 تیر 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
nader46 - انگلیس - لندن دوست عزیزم اگر نمیشناختمت فکر میکردم که انسان نادان و بیخدائی هستی.اما میدانم ادم بامعلومات و با خدائی.عزیزم مسئله عقرب ارتباطش با اوسا کریم این بود که..افرار اندکی که از حماقت و بیسوادیشان میگویند تمامی مخلوقات عالم خودبخودی بوجود امدند و خداوندی که این همه نعمت و برکت و طبیعت زیبا و......افریده انکار میکنند اگر کمی با تفکر به تولید مثل این عقرب بنگرند متوجه میشوند که هرگز نمیشود چنین چیزی خودبخود بوجود بیاید و مطمئنا خالقی دانا و توانا ان را افریده.در ضمن هر علتی دارای معلولیست..و هیچ چیز بدون حکمت افریده نشده هیچ چیز.دوست عزیزم چنین کامنتی از شما بعیده.من شما را میشناسم که انسان پاکدل.مهربان و باسوادی هستی اما همه شما را بخوبی من نمیشناسند و شاید برایشان سوئ تفاهم پیش بیاید.عزیزم موفق باشی.این شعر را به شما دوست خوب و فهیم تقدیم میکنم...با خدا باش و پادشاهی کن..بیخدا باش و هر چه خواهی کن.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
ehsan_2nd_time - یوکی - لندن - قسمت 1) کسی نگفت خدا یه نفره . کسی هم نگفت مثل غول تو آسمونهاست . حرف تو دهنم میزاری چرا ؟ اگه قرار بود ما بفهمیم خدا چیه که خودمون خدا میشدیم واسه خودمون . ولی همینقدر میدونیم که یه خالقی هست که جهان رو آفریده این اولا دوما اینکه خدا قرآنی آورده که حرفهاش هیچ وقت کهنگی نداره و توی همین قرآن مسائل علمی بیان شده که بشر تازه تونسته بهش دست پیدا کنه و خود دانشمندا معترف شدند بیان یه همچین مسائل علمی اونم 1400 سال پیش توسط یه انسان غیر ممکنه و کار کار یه قدرت بزرگتریه . در ضمن در مورد موجودات فضایی اولا هیچ دلیل موجهی بر وجود اونها نیست ( خواهشا واسه من فیلمهای تخیلی یا مشاهده بشقاب پرنده ها که گندش در اومده بود که جز هواپیماهای پیشرفته نظامی چیز دیگه نبودند رو مثال نزن ) ولی بر فرض وجود موجود فضایی ، خود اونها مخلوق هستند چرا که خدا محتاج اقامت در جا و مکان نیست بلکه خودش خالق مکان هستش .
سه‌شنبه 7 تیر 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
ehsan_2nd_time - یوکی - لندن - قسمت 2) در مورد کشتار تو سوریه که مثال زدی بهت بگم که خدا به انسان اختیار داده و هر کشتاری سببش انسانه نه خدا . اگر قرار بود انسان بی اختیار باشه که ما همه میشدیم مانند حیوانات که با غریضه خودشون زندگی میکنند نه با اختیار خودشون . و خدا هر جا که حکمتش اقتضا کنه خودش عاملی فراتر از اختیار انسان میشه و خودش به داد مظلوم میرسه توی همین دنیا ولی اصل حساب اون دنیاست . شما زور میزنی 100 سال عمر میکنی بعدش چی ؟ بعدش از این دنیا میری و اونجاست که باید بابت اختیار داده شده بهت جواب پس بدی و به خاطر همین جواب پس دادنه که ما انسانها شدیم بهترین خلق خدا یا همون اشرف مخلوقات خدا چرا که عملمون بر اساس اختیار نه بر اساس اجبار .
سه‌شنبه 7 تیر 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
ehsan_2nd_time - یوکی - لندن - قسمت 3) در ضمن خیلی از جنایت کارای دنیا عامل به وجود اومدنشون دولت آمریکا بوده مثال میزنم آسرائیل ، طالبان ، القائده ، صدام ، مجاهدین خلق و خیلی از گروههای دیگه مافیایی مخفی تو دنیا که کلی دلیل و مدرک هست که خود همین آمریکا ساپورت مالی و همه جانبه ازشون در گذشته ها میکرده یا اینکه هنوز هم داره ساپورت میکنه ولی شاید الان در ظاهر قضیه به عنوان نمونه بگم مثلا صدام رو از بین برد ولی این جنبه ظاهر قضیه برای راضی نگه داشتن افکار مردم دنیا از دولت آمریکا. لطفا اگه دنبال جواب بودی و جوابت رو نگرفتی بحث رو اینجا دیگه ادامه نده و بیا تو پرنیان ادامه بحث رو انجام بدیم
سه‌شنبه 7 تیر 1390

Thea - نروژ - اسلو
این اطلاعات غلطه.بچه ها بعد از بدنیا اومدن سوار مادر میشن برای حفظ گرما و رطوبت و زنده موندن.پوسته پشت عقرب برداشته نمیشه
سه‌شنبه 7 تیر 1390

smartrun - کانادا - تورونتو
این مذهبیها اگر انقدر فهمیده هستند ??? چرا انقدر امل هستند . برای هر جیزی که ازش سردر نمیارن یک داستان درست می کنند . مردهشور اون خدا رو ببره که عقرب بدنیا اورده ... که چی ?? حالا یک عقرب چکار به اینهمه خلاقیت دارد. خدا رو شکر کنیم که چی ..?? شما سوسمار خورها که افریده این خدای من دراوردی هستید و دنیای امروز اینترنت شماها رو به اشغال تاریخ دیر یا زود دارد می فرستد . به امید پیروزی سواد بر مذهب ...بقیه دوستان موفق باشند .
سه‌شنبه 7 تیر 1390

joje naghola - ایران - تهران
به این مدل زایمان میگن : عقربزارین مدل دیگه سزارین . looooooooooool
سه‌شنبه 7 تیر 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
odin - بلژیک - انتورپن- عزیزم شما حالت خوبه ؟ رو به راهی ؟ در مورد چی داری حرف میزنی ؟ یه سوال. اصلا فهمیدی من اینجا چی گفتم ؟ اگه فهمیدی توضیح بده ببینم ..
سه‌شنبه 7 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
dk dk.دانمارک: دوست بسیار نازنین و مهربان.من چاکر خودت و مرام و معرفت خودت و خدا هستم.اما نه خدای آخوند یا عرب یا قرآن و....زیرا از نظر من خدای اینها خدای بسیار ترسنک و انتقام گیر و محتاجی هست، که :انسان را فقط وفقط واسه،اینکه!!! ،،حوصله ش سر رفته بوده آفریده.در آخر فکر کنم بهتر بود :با وجدان باش وپادشهی کن/بی وجدان باش و هر چه خواهی‌ کن.آرزوی بهترینهارا برایت دارم دوست نازنین.شاد باشی‌
سه‌شنبه 7 تیر 1390

kamelia-77 - انگلستان - لندن
- Behrooz_uk - انگلیس - بریستول دوست عزیز بسیار خیلی خوش امدی DrPhil - دانمارک - نوبغو - Thea - نروژ - اسلو -ممنون از راهنمائی شما دوستان عزیز
سه‌شنبه 7 تیر 1390

کوچولو - ایتالیا - رم
بابا این چه اطلاعات غلطی است که به مردم میدهید مگر کسی تو این سایت نوشته ها را کنترل نمیکند ؟؟؟. جهت اگاهی دوستان میتوانند به ادرس زیر رفته و فرق بین حقیقت با مطالب دوست عزیزمان که بیشتر به جوک شبیه است را ببینند و بخوانند . https://www.rasekhoon.net/article/show-31294.aspx
سه‌شنبه 7 تیر 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
martrun - کانادا - تورونتو متاسفانه اینقدر شما نادانیکه خداوند را تنها متعلق به عربها میدانی.در ضمن اگر کمی مطالعه کرده بودی متوجه میشدی از مسلمان تا بهائی.یهودی.کلیمی.مسیحی کریستین.زرتشتی.بودائی .یهوه و غیره همه همه به خداوند یکتا معتقدند چرا که مغزشان تهی نیست.ضمنا حدود 4 ملیارد انسان بخداوند اعتقاد دارند و یکنفر مثل شما با بی ادبی کامل میگوئی معتقدان بخدا را به اشغال دونی بیاندازند.متاسفم برای اموخته های اشتباهیت.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

khode_khoda - فنلاند - هلسینکی
بیگلی بیگلی دوست عزیز من این کامنت چه ربطی به وجود یا عدم وجود خدا داره؟ اگه میخوای خدا رو ثابت کنی یا رد کنی باید وارد بحث های فلسفی بشی نه بحث های زیست شناسی و زمین شناسی. بذار یه چیز جالب بگم برات و اونم اینکه یه ماهی وجود داره در اعماق دریا که مسیر حرکت خودش رو از طریق امواج مغناطیسی که به اطراف ساطع میکنه پیدا میکنه. اینو ریچارد داوکینز بی خدای بزرگ و زیست شناس انگلیسی تو کتاب خودش ساعت ساز نابینا آورده. ولی در کل این حرفا به خدا ربطی نداره. اول ببین که حرف حساب چارلز داروین و ریچارد داوکینز در مورد تکامل چیه بعد خدا رو از طریق زیست شناسی ثابت کن. تو دنیا همیشه در همه چیز تعادل وجود داره. این تعادل باعث میشه که رویداد ها همدیگر رو با همدیگه کامل کنن. نیاز به خدا هم در فیزیک و زیست شناسی نیست. اگه میخوای خدا رو ثابت کنی در سابجک های فلسفی وارد شو و در مورد خدا حرف بزن
سه‌شنبه 7 تیر 1390

ekman - ایران - شیراز
تا کنون دو دفعه عقرب من را نیش زده،اولین دفعه فکر کنم که ۶ساله بودم و در زاهدان زندگی میکردیم که خوشبختانه بچه عقرب بود که هنگام بازی ،موقعیکه آجری را از زمین برداشتم،بچه عقرب که زیر آجر نموری پنهان بود ،ناخنم را نیش زد که سوزشش مثل نیش زنبور گاوی ها بود.دفعه دوم وقتی بود که بعنوان سپاه دانش در روستای کلوان ،در بخش آسارا کرج مشغول گذراندن خدمت وظیفه بودم که عقرب از سقف اتاق که حصیری و پاره بود افتاده بود توی رختخوابم که از سوزش آن از خواب بیدار شدم،اول فکر کردم که دوست و هم دوره ایم بعنوان شوخی گیاه گزنه انداخته تو تشکم،فتیله چراغ گردسوز را بالا دادیم که متوجه عقربی نیمه جان در رختخوابم شدیم،دوستم فوری تیغی تمیز آورد و پشت ساق پایم را در محل گزیدگی برید و چندین بار با دهانش مکید که زهر را خارج کند و تا صبح نگذاشت که بخوابم تا زهر عقرب بی اثر شد،ضمنأ آن شب جای شما خالی مشروب زیادی خورده بودیم که من سوزش و درد نیش عقرب را تا حدی تحمل کردم.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
Neshat v sarbolandi - ایران - ایران سلام خوبی چه جالب منم مثل شما همیشه فکر میکردم ولی با این توضیحاتی که گفتی پی بردم به این که هدف خداوند از آفریدن هر چیزی بیهوده و بی هدف نیست بنازم قدرت خداوند رو. از شما جهت آگاهی ممنونم
سه‌شنبه 7 تیر 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
DKDK - دانمارک - اسلیس - بیگلی بیگلی - ایران - مشهد. چقدر جالب است که شما عقب ماندگان ذهنی که خود به ناتوانی فکریتان واقفید و از درک حتی ساده ترین بدیهیات طبیعت عاجزید به خود حق میدهید در مورد آفرینش با صراحت ابراز نظر کنید و خردمندان و دانشمندان را ساده لوح و کوته فکر فرض بگیرید و ..تازینامه را ملاک اثبات وجود آفریدگار هوشمند بدانید! واقعا حرفها و اظهار نطرات شما فلک زدگان اسلامی اسباب خنده است. در حالیکه دلایل عدم وجود خدا بسیار است و تماما منطقی و علمی, هیچ یک از شما تازی زادگان اسلامی و حتی بزرگترین به اصطلاح فلاسفه اسلامی تاکتون نتوانسته اند وجود خدا را اثبات کنند. مسخره تر اینکه برای اثبات وجود خدا به برهان مسخره نظم که سفسطه ای بیش نیست و مثال مهندس و سازه متوسل میشوند که سالها است نخ نما شده! واقعیت آنست که نظام آفرینش از بهره وری بسیار پایین (کمتر از نیم درصد) برخوردار است و آنهم رو به بی نظمی میرود. بنابر این امکان ندارد که چنین سیستمی کار آفریدگاری هوشمند و دانا (بقول شما هذیان گویان اسلامی) باشد! شما عقب ماندگان ذهنی خاموش باشید بهتر است!
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

قزوینی - ایران - قزوین
mabi az alman - المان - کایزرزلاترن . . دروغ چرا تا قبر آآآآ.....حالا چه فرقی میکنه اونی که من گفتم با اینی که شما میگید...... :D
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

sasan4 - ایران - تهران
بزرگی فقط مختص ذات خداست ، مرگ بر آخوند.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

RASHMO35 FINLAND - فنلاند - واسا
جالب بود مرسی
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
بیگلی بیگلی - ایران - مشهد) به جرات میگم از ابتدا تا انتهای قران هیچ مورد علمی وجود نداره. تنها موردی که شنیدم به علم ربط داده شده اینه که تو قران اومده (زمین مثل شتری است که می رود) که اینو به گرد بودن و چرخیدن زمین تعبیر می کنن!! آخه شتر رو چه به گردی زمین! خلاصه دلتو با حرفهای پوچ قران شیرین نکن. تنها استفاده قران برای دفع اجنه و جن گیریه. همین . بهتره تو هم چشماتو باز کنی و بدونی تو اون کتاب بطور صریح به گردن زدن و دست و پا قطع کردن دستور داده شده که من نظرمو نمیگم چون توسط مسوول سایت سانسور میشه
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

leon-dk - ایران - تهران
majidlondon - انگلستان - لندن وجدانا حرفت رو با آب طلا بنویسن کمه ولی نکته اینجاست که این مرتیکه روی عقرب رو هم کم کرده ...در ضمن بگردم قدرت خدا رو زاد و ولد عقرب خیلی عجیبه والا
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
ehsan_2nd_time - یوکی - لندن - برو این لینک https://www.iranianuk.com/talar/showthread.php?t=11810 شاید کمکت کنه .
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

anty mola - عراق - اربیل
dkdk دانمارک به قول شما همه را خدا آفریده است پس خدا را کی افریده . لطفا اگر جواب دادید منطقی باشد و علمی نه مهملات و باد شکم ،فرض ما . بر اساس اینکه همه چیز خدای دارد استوار باشد!!!!!!!!!!!!!!!!
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

smartrun - کانادا - تورونتو
دانمارک - اسلیس . حدود 4 ملیارد انسان بخداوند اعتقاد دارند???? اینهه امل ..?? خداوند را تنها متعلق به عربها میدانی ?? بس متعلق به کحا هستش ..چینیها درست کردند . مذهب از سوسمار خورها امد بی سواد. اینترنت رو دیگه نمیتونید گولش بزنید .ههههههه هر کس مذهبی است بی سواد است . حالا می خواهد هر کس باشد . خدا رو املها به وجود اوردن و به دست تکنولوژی شکست بزرگی خورده است ..در این نقطه زمان "" ایولا """"" مذهب بدرد اشغال هم نمی خورد "" هههه . پس تو و بقیه املها " 4 ملیارد " روزهای اخرتان است !! هههههه
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

mastaneh.deldar - ایران - اهواز
قربون عظمت و بزرگی خدا برم...
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
mahdi1988 - اتریش - وین - دوست گرامی بچه عقرب هم میتواند نیش بزند
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫زمان قدیم که بچه خردسالی بودم و در شهرهای کویری زندگی میکردیم،شبهای تابستان که توی حیات و بیرون از اتاقها میخوابیدیم ، خوب بیاد دارم که پدرم پایه های تخت را توی کاسه های آب میگذاشت که عقربها نتوانند از پایه های تخت بالا بیایند و هر شب هنگام خواب دعای دفع حشره و گزنده می خواند و فکر میکرد که با این اوراد خانواده را از نیش گزنده محفوظ نگهداشته است !!!.
جمعه 10 تیر 1390

+3
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.