همسریابی و صیغه در سایتی با حضور اندی


همسریابی و صیغه در سایتی با حضور اندی

سایت آینده نیوز می نویسد :

با وجود آن که تقریباً تمامی سایت های دوستیابی داخلی به جز معدود سایت های ثبت شده فیلترشده و از دسترس خارج هستند، اما کشش بالای جوانان ایرانی به جنس مخالف که با فیلتر نمی‏شود کاهشش داد و متاسفانه هیچ نهادی راهکارهای به روز و قابل اجرایی ارائه نداده، باعث شده همچنان فضا برای گروهی از وب‏سایت ها که تضمینی برای امنیت اطلاعاتی اشخاص در آنها وجود ندارد، باز شود و حتی طرح ادعاهای باورنکردنی همچون حضور یک خواننده ارمنی به عنوان متقاضی صیغه به رونق این سایت ها منجر شود.

به گزارش سرویس اجتماعی «آینده»؛ ماجرا با یک "پیامک" مشکوک شروع می‏شود: «الهامم، شما دنبال صیغه ای بودید، بیا ساعت 5 سایت... بخش صیغه. به این شماره هم اس ام اس نزن.» و بعد از مراجعه به سایت آنچه مشاهده می‏شود، صفحه ثبت نام است که در سه بخش دوستیابی، همسریابی و صیغه تقسیم شده که برای عضویت در هر بخش، مبلغی باید به شماره حساب ذکر شده واریز کرد و گران ترین منو که به قول معروف Full-Option است کمتر از 20 هزارتومان است!

در حالی که برای عضویت در سایت باید تا ریزترین مشخصاتتان را وارد کنید، تاکید شده هیچ کدام از مشخصات فردی و جزئیات خصوصی تان در سایت باقی نمی ماند و از امانت داری در خصوص اسرار اعضا سخن می‏گوید و در صدر سایتش نیز با درج پرچم ایران ادعا کرده که در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‏کند که البته مشخص نیست منظور کدام چهارچوب بوده و آیا مجوزی صادر شده یا این جمله تنها یک ادعا برای افزایش اعتماد اعضاء برای واریز پول است.
 

نکته جالب آنکه در عین حال که عنوان می‏شود مشخصات کاربران و اعضاء سایت محرمانه می‏ماند، مشخصات دیگر کاربران برای هر بیننده ای قابل مشاهده است و تصاویر و مشخصات خانم ها و آقایان طالب صیغه و دوست یابی در معرض دید عمومی قرار گرفته که به خوبی امانت داری این سایت و سایت های مشابه را به نمایش می‏گذارد.

با این حال، آنچه این سایت را از سایت های مشابه جدا کرده، طرح ادعای حضور اندی یا همان آندرانیک مددیان، خواننده لس آنجلسی در سایت صیغه یابی به عنوان یکی از کاربران است که برایش پروفایلی نیز ارائه شده و این در نوع خود اتفاقی منحصر به فرد است، چرا که معمولاً ارامنه از سنت صیغه استفاده نمی‏کنند و این مورد کاربردی اسلامی دارد! ضمن آنکه آیا یک عقل سلیم می‏پذیرد، شخصی که در آمریکا با دخترکان و رقاصان آنچنانی معاشرت دارد، دست به دامان سایت صیغه شود و لابد برای صیغه طرف مورد پسندش هم سرکی به ایران بزند؟!

البته حضور در چنین سایت هایی و هیجاناتی که به همراه می‏آورد، عقل سیلم را تحت تاثیر قرار می‏دهد و دلیل این مسئله نیز آمار بیش از 20 هزار دختر و پسر عضو گروه دوستیابی، بیش از 24 هزار دختر و پسر عضو گروه همسریابی و بیش از 17 هزار دختر و پسر عضو گروه صیغه یابی این سایت است که البته معلوم نیست این آمارها هم صحت دارد یا بزرگنمایی است؟ اما هرچه قدر نیز بزرگنمایی شده باشد، تلنگر خوبی است برای آنکه یادآوری شود زیر پوست شهرهایمان چه می‏گذرد و چگونه مسائل اصلی و بنیان کن جامعه، فدای مسائل فرعی می‏شود.

benjamin86 - انگلیس - اکسفورد
بابا اینها همش دروغهههههه :)) مثل سایتهای دیتینگ دیگه , یه پولی میگرن و شما یه صفحه میسازید بعدش همین دیگه خبری نیست , همین حالا اگر برید تو فیس بوک یا بعضی سایتهای دیگه همین دخترها تو همین کشورها به واسطه این سایتها کسب درامد میکنن , در ضمن امار این جور جاها همیشه زیادتر از حد معمول تا کسب طرفدار کنن
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

avareh swed - سوئد - بوروس
چون رقیبی برای اغایان ملا ها پیدا شده باید درش تخته شود چون کار وکاسبی اغایان کساد میشود و همنطور دفاتر عقد وازدواج .پس از نظر شرع مخل کاسبی اخوند شدن فعل حرام است وعمل ان برای دیگران زشت ومحارب با خدا .بدانید وبترسید .همه احکام کمر به پائین در انحصار ملایان است.وشوخی بردار نیست .
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

kamran-75015 - فرانسه - لیون
چرند گفتن هم حدی داره !! اولا که اندی خودش دوست دختر داره - دوما , اندی که مسلمان نیست و در دین او این قانون کثیف و ضد انسانی وجود نداره . تازه زن مسلمان به عقد مرد غیر مسلمان نمیتونه در بیاد !! - اینو هم توضیح بدم که در اسلام چیزی به اسم صیغه وجود نداره , اینو اخوند های شیعه مد کرده اند !!
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

eshqali - امارات - دبی
بعضی متاسفانه توهین می کنند ایا شما ها تحقیق وجستجو کرده اید که اسلام چیزی به اسم صیغه ندارد ایا قران خوانده اید ایا وقت کرده ا ید که از علمای اهل سنت بپرسید ویا از علمای شیعه بپرسید در اسلام اجازه داده شده به صیغه موقت الان اگر این موضوع با عقل شما جور در نمی اید ویا نمی خواهید ومنکر می شوید بحث جداست.در عربستان سعودی چند نوع صیغه موقت فتوا داده شده ولی در اسلام یک نوع صیغه موقت داریم انهم با شرایط وقانونی که اسلام برایش گذاشته است اگر بعضی انسانها شرایط وقانون صیغه موقت را زیر پا می گذارند وبعد از ان از شرایط وقانون فرار می کنند همانزور که در مسایل دیگر همین کار می کنند از عزیز محترم می خواهم که بیشتر تحقیق کنند
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

romikm1 - ایران - تهران
شما چقدر بیکارید که این اراجیفو گزاشتین تو سایت.. این مسلمونا واسه پول هر کاری میکنند.من هم ارمنی هستم و مثل اندی دوستهای خوب مسلمان دارم ولی بر هیچکس پوشیده نیست که اسلام چه دین است.
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
اخر ما نتونستیم ببعضی از برادران و خواهران ناموس پرست بیک طریق برسانیم که : عزیز صیغه یا عقد یک قرار داد است باین معنی شما چیزی را که قبلا مطالعه کردی میخری یا معامله میکنی و اینگونه معامله ها پس از تشریفات با گفتن یک بله باتمام میرسد . مثل خرید ماشین یا خرید خانه یا هر معامله رایج دیگر . پس نتیجه میگیریم عقد یا صیغه یک نوع معامله است . در همه جای دنیا هم همین است . در هیچ معامله ای هم از اعتقادات فردی شخص سئوالی نمیکنند . حالا اندی با یک دختر مسلمان یا یک مسلمان با یک دختر ارمنی قبلا توافقی بکنند . رضایت ان دو نفر شرط است که طرف معامله هستند . بقیه موارد و مسائل هم چرت و پرت است و حاشیه پردازی دلالهای معرکه . :که معمولا اخوند ها هستند ... در اینجا رضایت الله شرط اول است . در این کار اول خدای باید راضی باشد بعد بنده وسلام و علیکم بزحمت الله
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

benjamin86 - انگلیس - اکسفورد
romikm1 - ایران - تهران ارمنی هستی به روی چشم اما اول حرمت خودت رو نگه دار بعد به این و اون تیکه بنداز :) تو همه جا از این سایتها پیدا میشن پس نگو اسلام چون نه اسلام گفته بیا سایت بزن نه گفته بیا صیغه کن , در ضمن پول دین رو میبره یادت باشه این یه ضرب المثل کردیه :)
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

*fanoos* - ایران - خرم آباد
اندی جون دوست داریم واقعا بی نظیری از هر لحاظ امیدوارم در تمام مراحل زندگیت پاینده و شاد باشی
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
تعدد زوجات و صیغه یعنی کثیفتر و ننگینتر از فحشا
جمعه 8 بهمن 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.