اثر همنشینی با زنان زیباروی بر مردان


اثر همنشینی با زنان زیباروی بر مردان

الکساندریا میلز، برنده آمریکایی میس ورلد ۲۰۱۰/ عکس تزئینی است

دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که «گپ زدن» با زنان جذاب اثر خوبی بر روحیه مردان می‌گذارد زیرا سبب افزایش هورمون‌هایی می‌شود که در تندرستی مؤثر است.

پژوهشگران دریافته‌اند که تنها حضور یک جنس مخالف کافی است تا میزان هورمون‌های تستوسترون و کورتیزول را که با شادابی مردان در پیوند نزدیک است، افزایش دهد.

از سوی دیگر همنشینی با مردان دیگر اثر وارونه دارد و میزان هر دو ماده را کاهش می‌دهد.

پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیا که یافته‌های آن‌ها به تازگی منتشر شده، جستجوی خود را بر این موضوع متمرکز کردند که دریابند آیا انسان تا چه میزان مانند دیگر جانداران واکنش‌هایی که با انگیزه‌های جفت‌خواهی در پیوند است نشان می‌دهد.

این پژوهش روی ۱۴۹ دانشجوی پسر بین ۱۵ تا ۲۴ ساله انجام شد و در آن از هفت دانشجوی دختر بین ۱۸ تا ۲۲ سال استفاده شده بود.

پس از یک دیدار کوتاه پنج دقیقه‌ای از مردان مورد آزمایش خواسته شد که به میزان جذابیت این زنان نمره بین ۱ تا ۷ بدهند. میانگین این نمره ۵. ۸۳ بود.

نمونه آب دهان شرکت‌کنندگان در این پژوهش علمی که در آغاز کار دهان خود را با مایع دهان‌شو شسته بودند پس از ۲۰ تا ۴۰ دقیقه دیدار آنها با زنان، مورد آزمایش قرار گرفت و دانشمندان دریافتند که تنها با ۵ دقیقه گفت و شنود با یک زن جذاب میزان تستوسترون مردان ۱۴ درصد افزایش یافته بود و کورتیزول، هورمون ضد استرس موجود در بدن آنها ۴۸ درصد.

همین میزان نشست با مردان سبب کاهش به ترتیب دو درصد و هفت درصد این هورمون‌ها شد.

پژوهش روی جانداران نیز همین نتیجه‌گیری را تأیید می‌کند.

تستوسترون با میل جنسی مردان و همچنین شادابی آنها پیوند تنگاتنگی دارد. این هورمون‌ها همچنین سبب افزایش انرژی می‌شوند.

هورمون کورتیزول نیز هوشیاری را افزایش می‌دهد و همزمان سبب آرامش اعصاب می‌شود. گفته می‌شود این دو هورمون با هم حالتی به وجود می‌آورند که انسان حس می‌کند زنده‌تر است.

دکتر جیمز رونی و همکاران او که این پژوهش‌ها را سرپرستی کرده بودند، بر این باورند که این افزایش هورمونی بسیار مشابه مورد جانداران است.

دکتر لسلی نپ، یک انسان‌شناس متخصص زیست‌شناختی دانشگاه کمبریج می‌گوید این واکنش‌ها تکاملی است و در پیوند با جفت‌یابی است. او می‌افزاید: همه این‌ها بر می‌گردد به مسئله سکس. میزان بیشتر تستوسترون با افزایش فعالیت‌های جنسی در پیوند است، و از سوی دیگر کورتیزول کمک می‌کند انرژی متمرکز شود و انسان به کمک آن بتواند بر نگرانی‌های خود فائق شود.

اوج میزان تستوسترون در نخستین سال‌های دهه بیست سن آدمی است و پس از آن رو به کاهش می‌گذارد. مردان متأهل یا کسانی که با شریکی زندگی می‌کنند، دارای میزان کمتری از هورمون تستوسترون هستند تا دیگر مردانی که ازدواج نکرده‌اند.

یافته‌ها نشان می‌دهد که به محض اینکه مردی با زن جذابی روبه‌رو می‌شود، مغز فرمانی می‌فرستد به غدد هیپوفیز ترشح کننده و میزان تستوسترون را افزایش می‌دهد.
karkas - ایران - اصفهان
شما هم با این کاراتون هی امام تو قبرش بلرزونید نمی گید از تو قبر بلند میشه بندری میزنه
سه‌شنبه 21 دی 1389

feminism - انگلستان - لندن
هم نشینی ِخانمها با آقایانِ خوش تیپ و جذاب چطور !?!
سه‌شنبه 21 دی 1389

pendare nik - ایران - تهران
همه چیز در خدمت مردان! ای بابا یک بار هم بیاند واسه خانمها آزمایش انجام بدند ببینند دیدن مردان بر روحیه آنها چه اثری داره! البته فکر کنم انجام دادند قبلا و چون نتایجش وحشتناک بوده ترجیح دادن منتشر نکنند خبرش را!
سه‌شنبه 21 دی 1389

cyrus0007 - استرالیا - بریزبن
من که می گم بابا, زنان زیبا روی در تندرستی ما مردا موثر هستن. خدا جذاباشو زیاد کنه
سه‌شنبه 21 دی 1389

saeed85 - ایران - تهران
تازه متوجه شدند؟ شعرای ایرانی مثل سعدی حافظ و خیام که در اشعار خود بارها از مصاحبت با زنان زیبا سخن گفتند.
سه‌شنبه 21 دی 1389

prhm - ایران - رشت
عجب حرفی زدند خب ما هم جانداریم دیگر
سه‌شنبه 21 دی 1389

pariha - کویت - کویت
اوه اوه اختصاصی شد آدم ها بفرمایید منتظر کامنت هاتون در باره حوا ها هستیم
سه‌شنبه 21 دی 1389

hameshehbahar - انگلستان - لندن
اه پس بگو چرا مموتی این شکلی است از همنشینی با فاطی کماندو اینطوری شده!!!!
سه‌شنبه 21 دی 1389

negin135 - اسرائیل - تل اویو
فمنیسم جون جواب شما هیچه !! جدی میگم ! واسه همینه که جمهوری اسلامی نگران بزاق دهانتونه و هزار جور دلیل و اما مییاره که خانما خودشونو از شما آقایون مخفی نگه دارند خوب تا اینجاش که شوخی بود. اما جدیش بازهم هللویا خالق بی همتا را که چقدر حکمت در خلقتش بود
سه‌شنبه 21 دی 1389

Davidoff - اوکراین - خارکوف
گفتم چرا از زمانی که اومدم اوکراین چقدر حالم بهتر شده و جوون تر شدم! نگو قضیه این بوده!
سه‌شنبه 21 دی 1389

ehsanusa - ایران - تهران
همنشینی با امل بنین و دختر عاشق رهبر چطور؟
سه‌شنبه 21 دی 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
مگر ندیدید که شاعر گرانمایه گفت: گر چه پیرم تو شبى تنگ در آغوشم گیر ----- تا سحرگه ز کنارت جوان برخیزم
چهار‌شنبه 22 دی 1389

cyrus0007 - استرالیا - بریزبن
pendare nik - ایران - تهران, خیلی باحال بود. کلی خندیدم. معلوم میشه دختری, ای کلک! یعنی تو خوشت تمیاد یک اقای خوشتیپ باهات گپ بزنه?
چهار‌شنبه 22 دی 1389

zoroye iran - اتریش - وین
هم صحبت با خانمهای زیبا روی اولش خوبه بعدش باعث عذاب میشن سریش میشن بعد از یه مدت همه یه جور میشن اصل تفاهم و عشقه که بدون اینها زیبایی بی ارزشه
چهار‌شنبه 22 دی 1389

feminism - انگلستان - لندن
negin135_اسرائیل_تل آویو_ یعنی جمهوری اسلامی نگران بزاق دهانِ شما هم هست !!؟ چون منهم از جنس تو هستم و نام کاربری ام اینو فریاد میزنه !!
چهار‌شنبه 22 دی 1389

mashady - انگلیس - منچستر
بیچاره مردهای تو ایران خانم زیبا از کجا بیارن ??لووووووووول
چهار‌شنبه 22 دی 1389

manenarenji - المان - اسن
pendare nik - ایران - تهران دوست عزیز تصور کن ما خانمها مجبور شیم هر روز ریخت نحس ونجس احمدی خره رو ببینیم وای خدای من بلا بدور خدایا توبه از من نشنید بگیر
چهار‌شنبه 22 دی 1389

shahram khosh maram - ایران - تهران
پس بگو چرا چند وقته روحیه ام خوبه. جدا هر وقت میبینمش شارژ میشم.
چهار‌شنبه 22 دی 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
pendare nik کلی خندیدم.زنده باد!اون نتیجه که گفتی یک کپی اش پیش منه.و واقعا وحشتناکه;))))))
چهار‌شنبه 22 دی 1389

yashainiran - ایران - ایران
پس اینه من موقعی که با یکی از اقوامم که زیبا روهستش صحبت می کنم تا مدتی سرحال و شادو شنگول می شم (البته من بهش منظور بدی ندارما چون متاهل هستش و واقعا هم بهش احترام میذارم) ولی خدائیش وقتی انون می بینم سرحال بودن را احساس می کنم پس تستوسترون و کورتیزولم زیاد می شه!!
چهار‌شنبه 22 دی 1389

takta_13 - زلاند نو - اوکلند
mashady joon اینو اشتب گفتی چون دخترای ایرانی تک هستن تو خوشگلی
چهار‌شنبه 22 دی 1389

naele - امارات - شارجه
معمولا مردا جذابیت ندارن تو طبیعت خدا خر رو میشناسه که بهش شاخ نداده اگر داشتن دیگه خودشیفته تر از این میشدن که هستن.
چهار‌شنبه 22 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
تجربه ام اینو ثابت کرده که زن زیبا باعث ارامش روح و روان میشه ولی هر چقدر که زیبا هستند بهمان اندازه مهربان و ساده لوح و از خودراضی, و بسیاری از انان هم رنج میکشند که فقط ظاهر انان مورد تائید دیگران است و از همه بدتر باید همیشه مواظبشان باشی که مرد دیگری او را از تو ندزده, پس به استرسش نمیارزه و باعث اختلاف روحی و روانی خواهد شد و بقول معروف, ادمی هیچوقت از بشقاب طلایی سیرتر نشده °!
چهار‌شنبه 22 دی 1389

miniator - ایران - تهران
نگین135 اسرائیل.تو رو که میبینیم ادم یاد شتر گاو پلنگ می افته ,نگین فارسی.هللویا مسیحی اونم در اسرائیل.برو خودتو میزون کن .کدومی تو اصلا؟ لابد هللویا گفتنت هم مثل در اسرائیل بودنت,مجبوری بوده و خواسته خودت نیست, خوب بگو شکر خدا.هللویا حالا این وسط فارسی زبون ها دیگه یعنی چی؟دیدی حالا
چهار‌شنبه 22 دی 1389

شعله - انگلیس - دنکستر
khosh bavar جون. به خاطر اینه که کلا ادمیزاد زیبا پسنده.البته نظر به زیبایی دادن سلیقه ایه.ولی دقت کردی خوشکل عاقل کم داریم...من میگم خوشکلا تزیینی هستن و نباید زیاد حرف بزنن والا سطح فکرشون برملا میشه.واسه همینه که من همیشه سعی میکنم تو جمع خاموش بمونم!
چهار‌شنبه 22 دی 1389

Fareed - ایران - تهران
برای همینه که تو ایران عمل زیبایی و استفاده از لوازم ارایش بیشتر از جاهای دیگره. خوب مردا رو دوست دارن دیگه.
چهار‌شنبه 22 دی 1389

pendare nik - ایران - تهران
cyrus007- استرالیا- آخه مگه مرد خوشتیپم وجود داره!؟ والا هر چی مادیدیم که مرد خود شیفته بوده که توهم خوشتیپ بودن داشتن! ;)
چهار‌شنبه 22 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
شعله - انگلیس - دنکستر: شعله جون, گل گفتی, زیرا طبق ازمایشهایی که با نوزادان کردند که حتی انها به عکسهای زیبا بیشتر نگاه میکردند تا زشت که انهم حاصل تکامل ژنهای انسانیست که از روی تجربه در زمان غارنشینی که انسانها لاشه و میوههای افتاده روی زمین را میخوردند, بمرور زمان متوجه شدند که میوههای مانده و زشت و یا لاشه سبز رنگ باعث مرگ انان خواهد شد ! ولی من, همانطوریکه متوجه شدید, خیلی کم حرفم ! نه عزیز, اصلا از هیچی نترس و نظرت را با کمال میل و اشتیاق زیاد بیان کن و خودتو پایبند قوانین پوچ نکن و نیازی به تکذیب و تائید دیگران نداری و اصلا خوبی صفت خانمها در اینه که خیلی خوش صحبت هستند بدینخاطر خانمها دچار سکته و ناراحتی قلبی کمتری میشونند زیرا با رد و بدل ایدهها و ارزوهایشان " سبکتر " از مردها هستند که همه چیز را غورت میدهند. و منم بخودم یاد دادم که مثل خانمها خوش حرف باشم, شعله و پرحرف باشید °!°
چهار‌شنبه 22 دی 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
pendare nik - ایران - تهران . شما ببخشین , شما بخاطر زیبایی خودتون گذشت کنین! شما خانم باش! اونا نمیفهمن! حیف ذهن زیبا اندیش شما نیست! چقدر گفتم فکر نکن! ذهنت خراب میشه! ببین چیکار کردی!!! دیگه ذهنت اکبند نیست! قیمتش اومد پائین!lool.
پنج‌شنبه 23 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.