دو مرد یهودی در بن‌بست عشق و سکس + عکس


دو مرد یهودی در بن‌بست عشق و سکس

فیلم سینمایی "تو نباید عشق بورزی"، ساخته‌ی کارگردان اسرائیلی حیم تاباکمن به مسئله‌ی تضاد ژرف بین احساسات عاشقانه‌ی دو مرد هم‌جنس‌‌خواه یهودی و اعتقادات شدید مذهبی آنان که به فاجعه می‌انجامد، می‌پردازد.

دو یهودی گرفتار عشقی ممنوع: "تو نباید عشق بورزی"

داستان فیلم "تو نباید عشق بورزی" پیرامون عشق ممنوع بین دو مرد متعصب یهودی دور می‌زند که فشارهای طاقت‌فرسای جامعه‌‌ای سنتی و بسته را تاب نمی‌آورند و چاره را نه در روشنگری‌، بلکه در تن‌دادن به موازین خشک و غیرانسانی دینی می‌بینند. تاباکمن با تصاویری گویا پیآمدهای ویرانگر خشکه‌مقدسی، ارزش‌های اخلاقی افراطی و اعمال و حفظ آن‌ها را در جامعه‌ای مدرن‌نما می‌نمایاند. "تو نباید عشق بورزی" به موضوعی می‌پردازد که به‌زعم خشک‌اندیشان متعصب "وجود ندارد، چون ممنوع است."

ممنوعیت فاجعه‌بار

رنگ سیاه در اولین کار سینمایی تاباکمن، نشان ممنوعیت است. در ابتدای فیلم، پرده‌ا‌‌ی سیاه همراه با صدای تشویش‌برانگیز ریزش بارانی شلاقی، مدت‌ها نگاه بیننده را به خود می‌گیرد. وقتی نوری ضعیف صحنه را روشن می‌کند، مردی با ظاهری خاخام‌وار جلوی دوربین قرار می‌گیرد و می‌کوشد با کوبیدن سنگ، قفل در یک مغازه‌‌ی قصابی را بشکند. از آن‌جا که این تلاش مدتی به طول می‌انجامد، دوربین در "نمایی متوسط" به جستجوی موتیف‌های دیگر در صحنه چرخ می‌زند و روی آگهی مرگ صاحب قصابی در "نمایی درشت" ثابت می‌ماند. سیاهی، تنگی، مرگ، استیصال و تسلیم... خط اصلی فیلم "تو نباید عشق بورزی" است که حیم تاباکمن در بیشتر نماهای فیلم آن را دنبال می‌کند.

داستان فیلم

آرون و عزری، هر دو در یکی از محله‌‌های ارتدکس‌های یهودی در اورشلیم به شیوه‌ی "مذهبیون واقعی" زندگی می‌کنند. هر دو برای فراگیری تورات به مدرسه‌ی وابسته‌به کنیسه‌ی محل می‌روند و آن‌جا با خاخام کنیسه به بحث و گفت‌وگو درباره‌ی "کلام و نیت پروردگار عالم" می‌پردازند. آرون حتی ازدواج کرده و چهار فرزند دارد. زن آرون،‌ریوکا (Rivka)، چنان به اصول دین پایبند است که بدون روسری یا کلاه گیس در ملاء عام ظاهر نمی‌شود. این دو هرچند اتاق خواب مشترکی دارند، ولی در دو تخت یک‌نفره، جدا از یکدیگر می‌خوابند و وقتی یکی مایل به "نزدیکی" با دیگری است، تخت را دور از نگاه فرزندان نابالغ خود، به کنار تخت دیگری سُر می‌دهد.

آرون و عزری،‌ولی در یک تخت یک‌نفره در اتاقی زیرشیروانی با هم عشق می‌‌ورزند. آرون، ابتدا، وقتی به احساسات شدید خود نسبت به عزری پی می‌برد، آن را "آزمایشی از سوی خدا برای محک‌زدن ایمان" خود ارزیابی می‌کند، با این تفسیر که "ما هر دو از این امتحان سربلند بیرون می‌آئیم". ولی وقتی عشق شورانگیزش به عزری توان پایداری را در او می‌شکند، "ننگ" همه چیز را به‌جان می‌خرد: در برابر خاخام کنیسه که به او هشدار می‌دهد، دست از "زشتکاری" بردارد و به راه راست هدایت شود، می‌گوید: «پیش از عشق به عزری من مرده بودم و حالا احساس می‌کنم که زنده‌ام»!

همین حس زندگی، به آرون جسارت ایستادگی در برابر "گروه‌فشار ارتدکس‌های یهودی‌محله" را هم می‌دهد که به عنوان "محافظان ارزش‌های اخلاقی" روابط شخصی و خصوصی ساکنان محله را زیر نظر دارند و هرگاه خطایی از کسی سر بزند، او را "تنبیه" می‌کنند. آرون، خود عضو یکی از این "گروه‌های فشار" است و از "عفت و عصمت" سارا، یکی از زنان محل "پاسداری" می‌کند. سارا پس از فوت شوهرش با مردی رابطه‌ی عاشقانه برقرار کرده است...

محدودیت نظر، محدودیت لوکیشن

حیم تاباکمن که ۳۵ سال دارد، در اولین فیلم سینمایی بلند خود دنیای تنگ این بنیادگرایان یهودی را بازمی‌تاباند؛ دنیایی که در آن عشق و لذت جایی ندارد و قواعد مذهبی بر جزیی‌ترین و بی‌اهمیت‌ترین رفتارها و برخوردهای انسانی حاکم است. کسانی که پایبند سرسخت این موازیند، خود را "برگزیدگان خدا" می‌نامند و با اجرای "احکام امر به معروف و نهی از منکر" احساس می‌کنند که به او نزدیک‌ترند. حیم تاباکمن برای نشان دادن این محدودیت و تنگی، نماهای فیلم را تنها در چند لوکیشن محدود (مغازه‌ی قصابی، مدرسه‌ی تورات‌خوانی، خانه آرون و چند نمای بیرونی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌) فیلمبرداری کرده است.

کارگردان اسرائیلی حیم تاباکمن

"تو نباید عشق بورزی"، هرچند داستانی پرکشش و جذاب دارد، ولی فیلمی است که بر دنیای درونی شخصیت‌ها و سیر شکل‌گیری و تکامل آن‌استوار است. حیم تاباکمن برای بازتاباندن این دنیا از تصاویر کلیشه‌ای سود نمی‌گیرد. شاید به همین دلیل عنوان انگلیسی فیلم " Eyes Wide Open " است.

"تو نباید عشق بورزی" که سال پیش در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم کان نشان داده شد و تا به‌حال جوایز بسیاری را از آن خود کرده است، از روز ۲۰ ماه مه در سینماهای آلمان به نمایش در می‌آید.

 

 عزری (Ezri با بازی رن دانکر Ran Danker) جوان دانشجوی هم‌جنس‌خواهی است که به همین دلیل از یکی از محله‌های ارتدکس یهودی طرد و آواره شده و به اورشلیم آمده است تا به تحصیلاتش ادامه دهد. آشنایی با آرون (Aaron با بازی زوهر اشتراوس Zohar Strauss) که قصابی متدین و متعصب است و به او کار و اتاق می‌دهد، ولی زندگی او را به مسیر دیگری هدایت می‌کند

عزری و آرون، پس از کار در راه خانه‌ی آرون، در دامن طبیعت خشک و بی‌آب و علف نزدیک شهر اورشلیم استراحت می‌کنند. اولین کشش‌های احساسی بین این دو در میان همین برهوت جرقه می‌زند

لحظات خوش تلطیف عشق ممنوعه‌با آب‌تنی

پس از اولین عشق‌‌ورزی، آرون دچار عذاب وجدان می‌شود و مایل نیست به رابطه‌ی عاشقانه‌ی خود با عزری ادامه دهد: «من زن و بچه دارم، آبروم رفته، نمی‌توانم تو چشم خاخام نگاه کنم»

در این میان سروکله‌ی مردی که عزری پیش از آن با او رابطه داشته، پیدا می‌شود. ولی عزری دیگر حاضر نیست، به عشق او پاسخ گوید. این دیدار از نگاه آرون پنهان نمی‌ماند؛ دیگران هم به راز "آوارگی" عزری پی‌می‌برند؛ از جمله ‌"گروه‌فشار ارتدکس‌های یهودی‌محله".

 

پس از این ماجرا، همه در "مکتب تورات‌خوانی" با دشمنی با عزری روبرو می‌شوند و به آرون هشدار می‌دهند که "عذر این آواره‌ی بیگانه را بخواهد، وگرنه رسوای خاص و عام خواهد شد." عزری، ناخواسته این تهدیدها را می‌شنود

 و تصمیم می‌گیرد برای جلوگیری از اجرای این تهدید‌ها، بدون مشورت با آرون و بدون اطلاع او، محله و شهر را ترک کند. آیا عزری، نزد عاشق/معشوق پیشینش برمی‌گردد؟ آرون پس از پی‌بردن به این واقعیت تلخ، چه واکنشی از خود نشان می‌دهد؟

parandeye abi - بلزیک - بروکسل
خاک تو سرهمه همجنسبازها.
شنبه 1 خرداد 1389

msforugh - ایران - تهران
به به حالا شد سوژه بسیجیهای مذاب . کور از خدا چی میخواست ???
شنبه 1 خرداد 1389

Pezhman - اتریش - وین
حتما این فیلم جز فیلمهای ممنوعه ومکروه بین ملاها دست به دست خواهد گشت.دوران حوزه و طلبه های صفر کیلومتر وبحث شیرین لواط.
شنبه 1 خرداد 1389

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
اه چقدرم جون خودشون سکسی هستند. اییییی!!!!!!!!!!
شنبه 1 خرداد 1389

niagara - ایران - تهران
چیه آخه اینهمه تبلیغ هم جنس بازی و عشق با محارم میکنند؟فردام میگن چیه مگه خواهرو برادر مادرو پسر حتی برادرو برادر باهم باشن؟اینجوری نظم طبیعت به هم میخوره وواقعا بچه های ما تو چه محیطی میخوان رشد کنن؟اینکه یه نفر جسما مشکل داره و دوجنسه است یه چیزیه که آدم میتونه بپذیره ولی مردی که جسما یه مرد کامله و 4تا بچه هم داره میخوام 100 سال دنبال هوسهای کثیفش نره.بعد اینام نوبت عشق و سکس با حیوونا میرسه.بابا جمع کنید این ادای روشنفکریو
شنبه 1 خرداد 1389

mahtabam - آلمان - آلمان
عجیب نیست؟ مردم دیگه به هیچی‌ قانع نیستند!! زنها میخوان زن نباشن...مردا میخوان مرد نباشن،خلاصه بد مخمصه‌ای شده!
شنبه 1 خرداد 1389

fosil - ایران - تبریز
نزدیک 7 میلیارد جمعیت کره زمین, و اسرائیل کشور کوچکیه که نمیتونه مثل احمقنژاد ادعاش بشه,که ای مردم تولید نسل کنید, پس هم خود این موضوع یک راه حلی واسه کنترل جمعیت و این افراد هم احساس گناه و کثیفی نمیکنند. ولی بیشوخی من یک سوال از دوستان یهودیم دارم و ان اینکه: من در یک مطلبی خواندم, که فقط و فقط در یهودیت این امکان را به همجنسبازان میده که با هم ازدواج رسمی و دینی کنند که در NY CITY خیلیها میرن پیش خاخام که او انها را وصلت دینی بده: کسی هست که منو راهنمایی کنه, دنیا را چی دیدی, شاید یکروزی از روی اجبار و توقع زیاد مهریه سر از NY در اوردیم
شنبه 1 خرداد 1389

zps - ایران - تهران
چقدر مسخره و بی معنی. منم موافقم که استبداد مذهبی بده و هرکی حیطه خصوصی داره. اما همجنس گرائی فرق می کنه. واقعا که چندش آوره. حالا باز اگه داستان یه عشق واقعی بود که اینجوری گیر کرده بود یه چیزی .. ولی دیگه واسه همجنس گرائی که این مزخرفات رو نمی سازند !!. از نظر من یه فرد همجنسگرا یه بیمار هست که ممکنه مشکل روحی یا هورمونی داشته باشه و باید مداوا بشه. نه اینکه به این احساس غلط پاسخ مثبت بده.
شنبه 1 خرداد 1389

Sh T - ایران - تهران
چرا چندشم شد؟ چرا زیاد از یهودیها خوشم نمیاد؟!
شنبه 1 خرداد 1389

mnm - کره - کره
حالم از همجنسکرا بهم میخورد. خدا را گذاشته .این کار یعنی چیه ...مسخره گرای.هست تا همجنسگرای...
شنبه 1 خرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
واقعا اینها مریضند باید به روانپزشک مراجعه کنند بیماری آنها هم بیشتر ریشه در تربیت دوران کودکی آنها داره حالا کاملا مشخص شده که همجنسگرا ها در دوران کودکی تجربه تجاوز به خوشان را داشتند یا اعضای خانواده آنها هم همجنسگرا بودند.....
شنبه 1 خرداد 1389

pariha - کویت - کویت
داریوش جان واقعا درست گفتی - عجب روزگار عجیبی است نازنین
شنبه 1 خرداد 1389

shekamo - اوسلو - نورو
وای این ران دانکر جوانی بسیار خوش تیپ و جذابی هست. موضوع فیلم هم جالبه
شنبه 1 خرداد 1389

nasser-ap - قطر - دوحه
دوستان سلام لطفا به زبان ساده فارسی ترجمه کنید . همین تندروها بودند که نخست وزیر صلح دوست را ترور کردند .مرک بر" فاشیست " .
شنبه 1 خرداد 1389

فاتح - ایران - تهران
آخه اینم شد سوژه فیلمسازی ! خجالتم نمیکشن آخه خدا اینهمه زن زیبا آفریده آدم ول کنه بره سراغ .......
شنبه 1 خرداد 1389

talae sabz - ایران - رفسنجان
عجب ریشی اسرائیل هم بسیجی داره!!
شنبه 1 خرداد 1389

mohsenmohsen - ایران - تهران
هر دوتاشون هم از این ریشدار بسیجیها هستند
شنبه 1 خرداد 1389

eshgh azad - سنگاپور - سنگاپور
parandeye abi - بلزیک - بروکسل. خدا همجنسباز رو آفریده و اگر مشکلی هست متوجه اوست و نه این بنده خداها.تو هیچی از اینا نمیدونی پس قضاوت نکن.
شنبه 1 خرداد 1389

komeyl - آلمان - هامبورگ
به قول عزیزی وقتی چنین چیزی بوجود اومد آسمان خون گریه میکنه. اهدناصراط المستقیم صراط الذین انعمت علیهم غیر المغصوب علیهم والظالین.
شنبه 1 خرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
فیلم دیدنیست که حتما خیلی حرف داره اگر امکانش بود دلم میخواست ببینمش. با اینکه نگاهم به همجنس گرایی بدون تکفیر است اما این دلیل نمیشود که برای دنبال کردن سوژه آن مایل باشم و علاقه ای به اینگونه سویه ها ندارم و برایم چندش آور است اما دوست دارم حرف فیلم را بدانم و نوع نگاه این فیلمساز را که به سوژه ای استثنایی و حساس پرداخته که شهامتش ابتکاری تحسین بر انگیز است.
شنبه 1 خرداد 1389

freedom-is-not-free doom - ایران - تهران
parandeye abi - بلزیک - بروکسل . من نه تنها همجنس باز نیستم بلکه از این کار نفرت هم دارم ولی هیچ وقت به خودم اجازه نداده و نمیدم که به گروهی از انسانها که عقیده خاصی دارند(نه مثل بسیجیهای خودمون که به خاطر پول یا عقیده!! آدم میکشن!) توهینی به این شکل بکنم. بنابراین بهتره با توهین کردن به همدیگه بهانه دست افرادی مثل i-am-the-world و ..... ندهیم.چون این خاک بر سر گفتن شما دقیقا مثل اون مرگ بر امریکا گفتن عوامه!
شنبه 1 خرداد 1389

robinhoodd - استرالیا - تهران
خدایی لباسا و تیپای مسخره ای دارن ....هم جنس بازیم بهشون نمیاد.lol
شنبه 1 خرداد 1389

mn4434 - انگیس - لندن
parandeye abi - بلزیک - بروکسل . خاک ...که اینقدر نادونی
شنبه 1 خرداد 1389

nooshin tehrani - ایتالیا - رم
parandeye abi - بلزیک - بروکسل . دست شما درد نکنه. با این دمکرسی و آزادی طلبی تون. چرا رفتی‌ بلژیک، تو همون ایران میموندی بیشتر هم فکر پیدا میکردی. هموطن، زندگی کن و بگذار زندگی کنند. به من و شما چه ربطی‌ داره که دیگران با کی‌ عشق می‌کنند. می‌‌ بخور، منبر بسوزان، مردم آزاری نکن.
شنبه 1 خرداد 1389

mr. fair - انگلستان - منچستر
parandeye abi - بلزیک - بروکسل خاک..که انقدر خودخواهی و می خوای همه دنیا با معیارهای تو زندگی کنند
شنبه 1 خرداد 1389

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
این روزها هرکی میخواد معروف بشه یک فیلم راجع به ''همجنس بازها'' یا کشتار ''یهودی ها در هولوکاست,,,,,,''یا تروریست بودن مسلمانها و مسخره بودن پیغمبر اسلام'' میسازه و بعدش حتما تا اخر عمر باید با امکانات دولتی محافظ و ماشین ضد گلوله و ... داشته باشه!!!. این سوژه ها دیگه تکراری, مسخره و کسل کننده اس!
شنبه 1 خرداد 1389

رامین 1969 - آلمان - دورتموند
parandeye abi - بلزیک - بروکسل . واسه شخصی مثل تو که دور از آداب اولیه انسانی هستی کامنت گذاشتن مثل یاسین خوندنه! . تو دنیای امروزه انسانها با گرایش های مختلف دیده میشن . وظیفه تک تک ماها هم اینه که به همه اون عقاید هرچند مخالف عقیده شخصی خودمون احترام بزاریم. واژه همجنس گرا صحیحش هست. امیدوارم تو بکار بردنشون دقت لازم رو بکار ببریم و از عبارات کوچه و بازاری بپرهیزیم.
شنبه 1 خرداد 1389

payam armani - انگلیس - منچستر
میگن همه اخوندا در مدرسه علوفیه با هم کارهای غیر بهداشتی وبد بد می کنند.اعتقاد مذهبی هم دارند .
شنبه 1 خرداد 1389

miniator - ایران - تهران
گور پدر بسیجی ,ولی از جهود کثیفتر خودشه و جیره خور هاش.توی youtube سرچ کنینwhy the world hate the joseببینین چی می بینید.
شنبه 1 خرداد 1389

yashasinazarbaijan - انگلیس - لندن
parandeye abi - بلزیک - بروکسل. متاسفانه با اینکه در کشوری مثل بلژیک زندگی میکنی ولی هنوز تفکرت مثل ماقبل تاریخیهاست برات متاسفم
شنبه 1 خرداد 1389

JEHOV4H - افغانستان - کابل
باید کشته شوند چون قوم خدا ننگ نمی پذیرد
شنبه 1 خرداد 1389

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
parandeye abi - بلزیک - بروکسل. کاش می شد یک اسکن مغزی بگذارند برای اینکه فقط انسان های با صلاحیت را برای زندگی در اروپا انتخاب کنند. امثال شما سرکار خانم که عادت به سرک کشیدن در زندگی خصوصی مردم دارید دقیقا به اندازه آخوند برای جامعه اروپا مضر هستید :-)
شنبه 1 خرداد 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
فکر کردن به این قضیه خدائی اخر ضدحاله .
شنبه 1 خرداد 1389

pouriya - ایران - رودسر
parandeye abi - بلزیک - بروکسل . ای کوتاه فکر - مثل همیشه از خودت مذخرفی رها کردی..
شنبه 1 خرداد 1389

omid norway - نروژ - اسلو
اخه چرا با ازادی مخالفید,ازادی یعنی همین!!!حقوق بشر!باید رعایت بشه!!چرا مسلمانها با ازادی مخالفند!!حقوق بشر یعنی این!!endتمدن!!مرگ بر مسلمانها که با ازادی مخالفند!ههههههه.پیشرفت علم از ازادی شروع شد!!. ما خارج نشینان ایران را ازاد میکنیم! ما از مردم ایران بیشتر میدانیم چون در خارج زندگی میکنیم و انها اول باید دینشان را عوض کنند!هههه مرگ براسلام. این فیلم باید در ایران ساخته میشد.
شنبه 1 خرداد 1389

baas - هلند - روتردام
مذهب افیون توده ها .
شنبه 1 خرداد 1389

baas - هلند - روتردام
همجنسبازی و بچه بازی از اصول دین است .مرگ بر خرافات .
شنبه 1 خرداد 1389

zartusht67 - المان - المان
parandeye abiبلژیک-بروکسل مگر خودت نگفتی همجنس بازی درضمن در کشورهای اسلامی خیلی رواج دارد
شنبه 1 خرداد 1389

Amirbmw - ایران - تهران
msforugh - ایران - تهران. هه هه هه هه هه!!!! خدا خفت کنه! یه چیزی پروندی که 3 ساعته دارم میخندم!!! هه هه هه هه هه هه
شنبه 1 خرداد 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
fosil - یهودیت در امریکا با اسراییل تفاوتهایی دارد. مثلا گروهی در امریکا هستند که یهودی شدن را ساده تر کرده اند. در حالیکه در اسراییل این روند بسیار سخت و نیاز به گذراندن دوره ای درازمدت است. ضمنا من از کلیسای کاتولیک اینرا میدانم که همجنس گرایی را نوعی بیماری میدانند بنابراین عقد و ازدواج در این کلیسا انجام نمیشود و قوانین کلیسای کاتولیک به عهد عتیق نزدیک تر است.
شنبه 1 خرداد 1389

saeed85 - ایران - تهران
همیشه از تحجر و تعصبات خشک مذهبی چه در اسلام چه در مسیحیت و چه در یهود بیزار بودم. این تعصبات با نص صریح ادیان منافات دارد و ساخته و پرداخته آخوندها در ادیان مختلف است. می بینیم که آخوندهای یهودی و مسیحی تفسیر بسیار خرافی تر نسبت به آخوندهای مسامان دارند ولی چون در کشورهای غربی دین از سیاست جداست کسی با تفسیر این آخوندها کاری ندارد. البته من با آزادی جنسی و همجنسگرایی هم موافق نیستم. به نظر من باید اعتدال را در هر چیز حتی امور دینی رعایت کرد. که به قول معروف خیر الامور اوستها هر چیزی حد وسط آن خوب است.
شنبه 1 خرداد 1389

fosil - ایران - تبریز
parandeye abi - بلزیک - بروکسل, Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین, mnm - کره - کره , Sh T - ایران - تهران , zps - ایران - تهران: ازادی شخصی یعنی چه? ایا این طور افراد انسان نیستند? چرا از روی نادانی اینقدر نفرت دارید که مثل شماها نیستند? فرق شماها با یک بسیجی چیه? که هر که مثل او فکر و رفتار نکنه, سر از زندان کهریزک در میاره. ایا هیچ میدانید بزرگترین طراحان لباس و ادکلنی که بخود میزنید, از روی احساسات یک طراح همجنسباز طراحی شده? خواننده گان بزرگی مثل التن جان, فردی مرکوری و دیوید بووی و و بسیاری از سیاستمداران بزرگ که برای گرفتن حقوق اقلیتها( زیرا خودشان در اقلیت هستند) مبارزه کردند. ایا هیچ میدانید هیتلر فاشیست مثل شماها ضد همجنسازها بود. اگر شماها از این افراد ایراد " شخصی" بگیرید, فردا نوبت خودتونه که مورد ایراد قرار بگیرید. این پدیده در هر جامعه ای وجود داره و نباید با ان مبارزه وحشیانه کرد , زیرا اینها انسانند و دارای حقوق اجتماعی هستند
شنبه 1 خرداد 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
گروه فشار،امر به معروف و نهی از منکر، قوانین مذهبی، همه اینها شبیه رفتار بسیجیان و گشت ارشاد درایران است. میشود فهمید این فرهنگ افراطی از خاورمیانه غربی، بویژه لبنان، وارد کشور ما شده و در فرهنگ ایرانی وجود نداشته است.
شنبه 1 خرداد 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
parandeye abi - بلزیک - بروکسل. *پسر شجاع* - ایران - تهران. .. شما دو تا عقب مونده ذهنی بسیجی! اگه دست شما باشه همه رو اعدام میکنید! واقعا شما بسیجی از دنیا چی می فهمید؟ همجنس باز بودن نه به مریضی ربط داره و نه به عقده های کودکی و نه این مزخرفاتی که سر هم میکنید. پسر بزدل! لابد .. همه هیمنطوری بودن که تجربه ات رو داری به دیگران منتقل میکنی! واقعا شرم به شما بی ذات و صفتان اسلامی که نه ادب و تربیت دارید و نه مغز درست و حسابی که چیزی از این دنیا بفهمید. بقول بزرگمهر حکیم: آنکس که نداند و نداند که نداند .. در جهل مرکب ابدالدهر بماند. امثال شما پاچه خواران رژیم هم لال و گنگ و نوکر از دنیا خواهید رفت!
شنبه 1 خرداد 1389

شب قطبی - امارات - دبی
خاک بر سر این یهودیهای مسخره.هیچ قومی و مذهبی مثل این الاغهای حمال تورات بی وجدان و خونخوار نیستند.توی کارنامه این قوم بدتر از مغولان این نوع از فیلم کم بود که شکر خدا اون هم ساخته شد.مرگ بر اسراییل و صهیونسم.
شنبه 1 خرداد 1389

oldboy - انگلستان - لندن
متاسفانه از خوندن کامنتها میشه نتیجه گرفت درک و فهم خیلی ایرانیها از همجنسگرایی در حد قبایل بدوی و عقب مونده ترین انسانها هست.یکم در مورد یه موضوع تحقیق کنید بعد بیاید شر و ور و نظرات ابلهانه بدید.همجنسگرایی نه بیماریه و نه دلیل و علت داره.حالا شما اگه درک و فهم پایین و بسته دارید یا بدتون میاد حق ندارید بیایید چنین اراجیفی سر هم کنید.
شنبه 1 خرداد 1389

aminbvlgari - انگلستان - لندن
parandeye abi :> من خیلی وقته نظر ندادم ،همجسگرا هم نیستم،ولی همیشه به اعتقادات دیگران احترام میذارم پس شما هم یاد بگیر احترام بذاری ،اینقدر هم واسه نظر دادن عجله نکن و سعی کن یه کم فکر کنی!! شاید از نظرت پشیمون بشی!.
شنبه 1 خرداد 1389

Helya - مالزی - کوالالامپور
من هم از هم جنس گرا بودن خیلی‌ بدم میاد ولی‌ هیچکس ما رو مجبور نمیکنه که هم جنس گرا بشیم... اتفاقا ادم‌های هم جنس گرا معمولان به بقیه کاری ندارند و صلح طلب هستند ... دلیلی‌ نداره که ما از هم جنس گرائی خوشمون بیاد، این همجنس گرا‌ها هستند که باید از این مساله خوششون بیاد نه ما. همه ما واقعا دیکتاتور‌های کوچیکی هستیم.چون یک چیزی که با عقیدمون جور در نمیاد رو میخوایم به شدت سرکوب کنیم. من نمیدونم پس چطور دنبال دموکراسی برای کشورمون هستیم؟
شنبه 1 خرداد 1389

Ezhaq - ایران - تهران
دوستان اگر اشتباه نکنم ، مساله اینه که اصلا مذهب کاملا در این موضوع مهم نیست و هدف تعصبات انسانهاست که مثله یک قفسه برای خود فرض گرفته و نمی خواهد قبول کند ، خارج از این قفس نیز دنیایی هست. باید بجای ایراد از انسان که هزاران سال زیر تعصبات فرهنگی خودش را کم کرده و مشکل را خود می داند و فرهنگ و ادیان را بی گناه می داند . اما مشکل به خود دین و فرهنگ بسته بر می گرده که موجب این به ظاهر ناهنجاریها می شه.
شنبه 1 خرداد 1389

Pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
فکر می‌کنم مشابه این فیلم را با بازیگری آقای احمدی‌نژاد قبلا ساخته بودند. اگر اشتباه نکنم، این هم سندش :. https://www.hulu.com/watch/16771/saturday-night-live-digital-short-iran-so-far
شنبه 1 خرداد 1389

mr. fair - انگلستان - منچستر
. miniator - ایران - تهران jose کیه منظورت خوزه مورینیو یهودی میشه Jew که جمعش میشه Jews ولی این جماعت قرابت عجیبی به مسلمونها دارند خوک نمی خورند ریش می زارند مثل خوک زاد و ولد می کنند تو منفور بودنم بعد مسلمونها دومند . *پسر شجاع* - ایران - تهران اقایی که انقدر ادعای عالم بودنت می شه هوموسکشوالها از نظر ژنتیکی و ساختار مغزی کلا با هتروسکشوالها فرق دارند همونقدر که ما بدمون می آد با یه مرد بخوابی اونا بدشون می آد که با یه زن بخوابند چیزیم نیست که مال آدمها باشه تو شامپانزه ها و پنگون ها و چند گونه دیگه هم دیده شده یه مقدار اون عینک تعصب مذهبیتو بردار و واقع بین باش بخدا ضرر نمی کنی
شنبه 1 خرداد 1389

ka28 - ایران - ابادان
سلمان فارسی یا روزبه هم همجنسباز بود چون نه زن ونه بچه داشت .ولی بر دین زرتشتی و بر دین مسحیت معلم خوبی بود و او اسلام را به ایران اورد و داد به دست اخودند های همجنسباز....
شنبه 1 خرداد 1389

msforugh - ایران - تهران
Amirbmw - ایران - تهران .. مخلصیم رفیق . در ضمن خاک بر سر هر چی بسیجی مغز پوک
یکشنبه 2 خرداد 1389

SATTARKHAN - کانادا - تورونتو
ادم وقتی طرز فکر بعضیها رو میخونه با خودشم میگه واقعا که جهالت انتها نداره.اخه خودتون مقایسه کنید همجنس باز بهتره یا اخوند و بسیجی کدومشون ادم کش هستند?کدومشون باعث نکبت و بدبختی هستند?اینو واسه اونایی که هنوز معنی ازادی رو نفهمیدن میگم هر کسی تا زمانی که ازاری به کس دیگری نرسونده ازاده که هر طور میخواد زندگی کنه به کسی هم مربوط نیست.هر وقت اینها از شماها تقاضایی کردن میتونید ناراحت باشید.راستی اینkomeyl va omid-norwayفکر کنم غلظت ساندیسشون رفته بالا چون دارن مزخرفات تازی بلغور میکنن.
یکشنبه 2 خرداد 1389

pandora - آلمان - آلمان
komeyl - آلمان - هامبورگ. الللللله(واسه وسط قرائتت) فقط واسه یه دوووکتر بسیجی عیبه مغضوب و از اون مهمتر ضالین رو غلط بنویسه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یکشنبه 2 خرداد 1389

komeyl - آلمان - هامبورگ
pandora - آلمان - آلمان . من برنگشتم نگاش کنم تا ویراستاریش کنم.شما نقطه شو تو ذهنت بذار. ال هم بردار. این نوشته تو منو یاد ضرب المثل ایراد بنی اسرائیلی میندازه
یکشنبه 2 خرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
1 بار برای کله پوکها و جنایتکاران اسلامی با مدرک و دلیل تفاوت همجنسگرائی و همجنس بازی را نوشتم و اینکه از حدود 35 سال پیش همجنسگرائی ار رده ی بیماری جنسی خارج و دگرباش جنسی نام گرفت همجنسگرایان اکثرا مردمی مهربان هنرمند و ازارشان به موری هم نمی رسد//روابط بین دو انسان بزرگسال به هیچ احمقی مربوط نیست/// شما اسلامیها بروید به بجه بازی رهبر 53 ساله با دختر 9 ساله بپردازید و دستورات کشتن و دزدی و جنایت وکثافت در دینتان پلیس های زیر شکمی.
یکشنبه 2 خرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
. zebelkhan - آمریکا - سن خوزه . باز هم شروع به هذیان گویی کردی بجای این چرت و پرتها چند تا مقاله تحقیقاتی درباره همجنسگراها که توسط روانپزشکان معروف و متخصص انجام شده بخون اونوقت میفهمی که حرفی که گفتم درست هست ...در ضمن خودت هم به یه روانپزشک مراجعه کن چون بسیاری از علایم ناهنجاریهای.. درباره تو هم صدق میکنه ....
یکشنبه 2 خرداد 1389

pandora - آلمان - آلمان
komeyl - آلمان - هامبورگ . برادر این فاجعه بیسوادیه که ضالین رو با ظ بنویسی نه ایراد ویراستاری!چیزی که روزی 5بار تو نماز میگیش!!!!!!!!
یکشنبه 2 خرداد 1389

vahid22 - آلمان - هامبورگ
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس. درود بر تو،خواستم همین تفاوتو بگم ولی قبلا شما زحمت کشیدید.سپاس
یکشنبه 2 خرداد 1389

جام جم - ایران - تهران
همجنس بازی رو بی خیال ولی اون امر به معروف توی محلشون منو کشته . یهودی ها هم مگه بسیجی دارن . komeyl - آلمان - هامبورگ بسیجی فدایی مگه نماز نمیخونی اون ظالینت رو یه ویرایش بکن بد نیست ضالین ضالین ضالین
یکشنبه 2 خرداد 1389

daniz iran tehran - ایران - تهران
هم جنس گرایی یک نوع بیماری و انحراف جنسی هست و علتش رو باید تو همون نظریه معروف فروید جستجو کردش
یکشنبه 2 خرداد 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
*پسر شجاع* - ایران - تهران. کدوم روانپزشک ابلهی گفته همجنس گرایی بیماریه؟! بله دانشمندان مذهبی هم داریم که اینجور چیزها رو بیماری میدونند اما حتی دو تا روانکاو وجود ندارند که بتوانند تعریف واحدی از هم جنسگرایی یا دلایل آن بدهند. این تویی که داری مزخرف سر هم میکنی و هذیان میگی و باید بری دکتر! تو اول از همه باید جواب بدی چرا در انتخابات از عنتری نژاد حمایت میکردی و گفتی در انتخابات تقلبی نشده و اکثریت مردم طرفدار نظام هستند و حالا رنگ عوض کردی و موسوی چی شدی؟! بعدا برو سراغ حل مسئله همجنسگرایی! ایراد شما لمپنهای مذهبی اینه که فکر میکنید علامه دهرید و جواب تمام سوالهای هستی رو دارید و با یک فتوای شرعی تمام مسائل رو ماستمالی میکنید! مگه شما بسیجیهای مغز فندقی روح و روان هم دارید که خودتون رو قاطی اینجور مسائل میکنید؟! بهتره بجای مزخرف گویی و قضاوت مسائل از دید مذهب رذالت بار اسلام به مسائلی بپردازی که در حد سواد حوزه ایدزیه قم باشه که ازش فارغ التحصیل شدی! اینجا کلاس روانشناسی باز نکن که اصلا به شکل و ترکیب تو بسیجی نمیاد!
یکشنبه 2 خرداد 1389

komeyl - آلمان - هامبورگ
pandora - آلمان - آلمان. تا باشه از این فاجعه ها.متاسفم برای کوتاه فکریت که اصل مطلبو ول کردی چسبیدی به فرع
یکشنبه 2 خرداد 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
دروغهای آخوندک مزدور پسر شجاع --- (( *پسر شجاع* - ایران - تهران. zebelkhan - آمریکا - سن خوزه. ---همه در این سایت میدونن که من قبل و بعد ار انتخابات طرفدار موسوی بودم و کامنتهای زیادی هم در این باره گذاشتم .. )) در جایی دیگر این مخبط اسلامی پسر شجاع گفته (( *پسر شجاع* - ایران - تهران : یادم میاد قبل از انتخابات هر شب برای تبلیغ موسوی و حمایت از او به 7 حوض نارمک میرفتم یادش بخیر شبهای خاطره انگیزی بود بین طرفدارای احمدی نژاد یه دختر خوشگل {انصافا خوشگل بود } هر شب با مادرش برای حمایت از احمدی نژاد با پرچم ایران به 7 حوض می اومد راستش منهم بیشتر وقتم بجای شعار دادن به نفع موسوی صرف مخ زدن دختره میشد...!!!! )) این از پرونده حیز بازی این مخبط اسلامی در بعد از انتخابات و مبارزات خیالی ایشان به نفع میر یزید موسوی.. ( این پسر شجاع همان آخوندک عرب زاده ای است که مرتب آیه قرآن تفسیر میکند و گلوی خود را بخاطر احکام اسلام پاره میکند!) حالا میپردازم به کامنتهای پسر شجاع در هنگام انتخاب عنتری نژاد.. (ادامه دارد)
یکشنبه 2 خرداد 1389

miniator - ایران - تهران
mr.fair play,منچستر..شما به fair playبودنه خودت ببخشمون.حالا میزنیمون یا ادامه بدیم?میدونی تمام پیامبران و انسانهای بزرگ, اومدن که تعادل و بالانس رو به مردمه عصر خودشون بدن.هر قومی که دچار افراط و تفریط شد,چرخش لنگید و عقب افتاد و چه بسا از صحنه روزگار محو شدن.میخواد مذهبیون باشن ,میخواد ناسیونالیست ها .اصل داشتن بینش برای درک ضرورت روز اجتماعه,اینجور گرایشات بیمار گونه بعضی افراد در بعضی جوامع که خود به خود مترود هست.
یکشنبه 2 خرداد 1389

omidomid - هلند - آمستردام
متاسفم برای وجود این همه دیکتاتور کوچولو. مخصوصاً اونایی که توی مهد آزادی و دموکراسی زندگی‌ می‌کنن اینقدر نرین توی میادین و جلوی سفارت‌ها گلو پاره کنین و ژست آدمهای آزادیخواه رو بگیرین .. شماها همه یه پا احمدی نژاد و خمینی کوچولو هستین . چرا؟ چون همه مثل اونا میگین راه درست . کار درست و حرف درست همونه که (من) میگم و طبعاً همونیه که توی کتابهای قانون و مذهبی‌ هزاران سال پیش خوب و بد هر چیزیو تعیین کرده . خوش باشین. یادتون نره حتما در اولین تظاهرات که برای آزادی قراره برگزار بشه برین و جیغ بزنین. عجب اسم با مسما و جالبی‌ .. (تظاهرات ..!!). هر وقت دوست داشتین راجع به مسائل رختخواب تون دیگران نظر بدن که چه کاری خوب و چه کاری بده این حقو دارید که دربارهٔ اتاق خواب دیگران نظر بدین.
یکشنبه 2 خرداد 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
(( دروغها و تناقضات آخوندک مزدور پسر شجاع )) ---. *پسر شجاع* - ایران - تهران به zebelkhan - آمریکا - سن خوزه: زبل جون وجدانا اگه یه کامنت از من در حمایت از خمینی و خامنه ای و احمدی نژاد پیدا کردی دیگه در اینجا کامنت نمیذارم) و اما .. ( اظهارات پسر شجاع در روز پس از انتخابات؛ (( پسر شجاع: دوستان به همه ثابت شد که ایران نه بدبخت است و نه فقیر و نه اکثریت از حکومت بیزار هستند!!!)) === (( پسر شجاع: خوشحال هستم و واقعا فکر نمیکنم که تقلبی شده باشد!!!!)) === (( پسر شجاع: طبق آمارهای بین المللی تولید ناخالص ملی ایران در این چهار سال تقریبا دو برابر شده و ما به کشورهای هم ردیف خود خیلی نزدیک شدیم!!!! )) نتیجه گیری اخلاقی در مورد پسر شجاع: تایید انتخابات و عدم وجود تقلب از جانب پسر شجاع و اعلام اینکه اکثریت مردم طرفدار نظام هستند! خوشحالی از انتخاب احمدی نژاد، دفاع از عملکرد اقتصادی دولت احمدی نژاد حمایت از خمینی، خامنه ای، احمدی نژاد و رژیم نکبت بار جمهوری اسلامی. (( این پسر شجاع یا دیوانه است یا یک کلاش مذهبی و یا مامور ساواجا )
یکشنبه 2 خرداد 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
*پسر شجاع* - ایران - تهران. آخوندک بیمار! اینها رو برات گفتم تا اولا جواب مزخرفاتی رو که در مقاله مربوط به (مومن گناهکار ...) از مغز علیلت ساطع کردی بودی داده باشم و بهت ثابت کنم که از نظر روانی مشکل داری چون هر روز رنگ عوض میکنی و کامنتهای ضد و نقیض میگذاری و داری رد گم میکنی! باز هم مزخرف بنویسی بیشتر از کامنتهای قبلیت رو میکنم تا رسواتر بشی! حالا همه متوجه میشن که چطور طرفدار موسوی بودی! از یک طرف ادعای اسلامی بودن داری و از طرف دیگه بقول خودت برای چشم چرانی و مخ زدن رفتی بیرون! شب تاسوعا و عاشورا لابد پا بده ...! از شما بسیجیها هر کاری بر میاد! ارواح .. برای جنبش می جنبونی!!
یکشنبه 2 خرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - سن خوز. بابا وضع تو خیلی خرابه هر کامنتی که میذاری همه چیز رو با هم قاطی میکنی {هذیان پیشرفته} اولا به تو ربطی نداره که من از موسوی حمایت میکنم دوما بمن چه که ..
یکشنبه 2 خرداد 1389

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
fosil - ایران - تبریز ... تمنا می کنم کامنتهای من را دقیق بخون من متوجه شدم تو قبل از اینکه مفهوم کامنت را بگیری سریع نظر و موضع گیری منفی می کنی این سومین باره که متوجه شدم به محتوای نوشته من پی نمیبری من منظورم همجنس بازها نبود بلکه سکسی نبودن قیافه هنر پیشه در اصل و یا نقش همجنسبازه. مرسی
یکشنبه 2 خرداد 1389

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
*پسر شجاع* - ایران - تهران. می دانی حضور آخوند در حامعه ما بخاطر وجود افرادی مثل توست که در نادانی مطلق دم از دانایی و فراست می زنند؟ این مورد حداقل سی و چند سال است که در جوامع علمی پزشکی دنیا از دسته بندی بیماری ها خارج شده است و دیگر آن را بیماری نمی دانند. امثال بزرگ مردانی همانند سرکار محترم یا مدارک پزشکی خود را از زیر گلدسته معصومه در قم اخذ نموده اید یا فقط بخاطر انجماد فکر و بیرون روی زبان تنها سعی در شکر پراکنی برای جلب توجه دارید. یا حق.
یکشنبه 2 خرداد 1389

behzad24 - استرالیا - سیدنی
خاک دو عالم سر همه همجنس بازها.....البته خاک کره مریخ هم اگر باشه بهتره.....
یکشنبه 2 خرداد 1389

mr. fair - انگلستان - منچستر
. miniator - ایران - تهران نه برادر من برای اطلاعات عمومیت گفتم بعدشم خواهشا پیامبرای کلاش رو با ادمهای بزرگ قاطی نکن و در پایان یه سری گرایشات که شما داری عرض می کنی از دیدگاه تو متروده دلیلیم وجود نداره که دیدگاه شما درست باشه چون کلا اخلاقیات یه چیز نسبیه که توی هر دوره ای بر مبنای مقتضیات اون دوره شکل گرفته مثلا تو کتاب تاریخ تمدن ویل دورانت نوشته که تو یه دوره ای آدم کشی یه ارزش بوده تو جوامع بشری برای چی؟ برای اینکه توی اون دوران اگه نمی کشتی می کشتند ولی الان که شرایط عوض شده بزرگترین جرم ممکن آدم کشیه این فقط یه مثال بود خواهش می کنم یه مقدار واقع بین باش ضرری نداره
یکشنبه 2 خرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
. alireza.ch - سوییس - نوشاتل . 1)اولا آخوند کیلویی چند ؟؟!!! که هر کی رو که مخالف عقاید شما بیخداها هست متهم به طرفداری از این آخوندهای بیسواد میکنید دوما برای خواندن یه مقاله علمی درباره هجنسگرایی نیخواد زیاد بخودت زحمت بدی قسمتی از این مقاله رو برات کپی کردم شاید یه کم اطلاعاتت زیاد بشه{ میکنید مخصوصا آخوندهای بیسواد بخش بزرگی از تحقیقات معمولاً به بررسی روابط فرزند- والد و تأثیر آن بر مردان همجنس گرا و دگرجنس گرا می‌پردازد و احتمال رابطه‌ای بین «فقدان پیوند عاطفی بین والد همجنس» و «شکل گیری همجنس گرایی در پسر» را پیشنهاد می‌دهند. مطالعات زیادی ادعا می‌کنند که مردان همجنس گرا در دوران کودکی خود کمتر از همسالان دگرجنس گرایشان مورد علاقه یا توجه پدرانشان بوده اند «بیبر»در سال ۱۹۷۶ اظهار داشت:.
یکشنبه 2 خرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
. alireza.ch - سوییس - نوشاتل . 2) «از سال ۱۹۶۲ که کتابم منتشر شد تا به حال بر روی ۱۰۰۰ همجنس گرا و ۵۰ جفت از والدینشان مطالعه کرده‌ام والگوی مشابهی در ۹۰٪ آنان یافته‌ام. در تمام مدت آزمایش، حتی یک مرد همجنسگرایی که پدرش اخلاق سازنده و رفتار مهرورزانه داشته باشد ندیده‌ام. پسری که پدرش به او احترام می‌گذارد و عشق می‌ورزد هرگز همجنس گرا نمی‌شود. من به این نتیجه رسیده‌ام که رفتار والدین بر انتخاب تمایل جنسی کودکان بسیار تأثیر می‌گذارد.» . بیبر بعدها در سال ۱۹۷۶ گفته‌های خود را این گونه ادامه داد:. «ما همواره گفته‌ایم که یک پسر که پدری با اخلاق سازنده و مهرورزانه دارد هرگز همجنس گرا نمی‌شود. باید توجه داشت که عکس این گزاره صحیح نیست و هر پسری که پدرش اخلاق مخرب دارد لزوماً همجنس گرا از آب در نمی‌آید
یکشنبه 2 خرداد 1389

fosil - ایران - تبریز
Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین, اه چقدرم جون خودشون سکسی هستند. اییییی!!!!!!!!!!, شاید من تنها نیستم که متوجه منظورت واقعی ات نشدم. ما در یک دنیای مجازی زندگی میکنیم که با کوچکترین کوما و یا نقطه باعث سوع تفاهم خواهد بود. پس واضحتر بنویس که دچار مشکل نشیم. پس درود بر همجنس باز و انهم همجنسباز اسلامی
یکشنبه 2 خرداد 1389

omid norway - نروژ - اسلو
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه.تو که در امریکا زندگی میکنی,اصلا حق نداری در مورد ایران نظر بدی!تو چه کاره ای!!فقط کسانی میتونند در مورد ایران صحبت کنند که داخل ایران هستند,من و تو اگه ایران دوست داشتیم همان ایران میموندیم ?حالا کارشناس هم شدی!هه هه.یک مشت ادم که خودشونو نخود هر اش میکنند.رو چه منطقی ایرانیان خارج نشین خودشون سهیم در مورد ایران میدونند.!?فقط یک مشت هوچی و حرفهای خاله زنکی میزنید,انهم حرفهای خودتون نیست,شدید عروسک 4 مجری گاگول.
یکشنبه 2 خرداد 1389

pandora - آلمان - آلمان
komeyl - آلمان - هامبورگ . بسیجی هم اینقدر پررو نوبره والا!!!اشتباه بهت درس دادن که حتی وقتی بدجور ضایع شدی هم باید یه حرفی بزنی.اصل واسه من نشون دادن سواد و منطق تو به خودت و بقیست
یکشنبه 2 خرداد 1389

hardman - کویت - کویت
به به بسیجى یهودى و همو
یکشنبه 2 خرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - سن خوز. اخه زبل مزدور تو هستی که با این حرفات سعی میکنی به جنبش سبز و مخالفت مردم با حکومت آخوندها ضربه بزنی یا من ...هر چند من شک دارم که .. حرفهای امثال شما که خود شون رو مخالف حکومت آخوندها میدونن ولی با توهین به اعتقادات مردم بزرگترین خدمت رو به حکومت آخوندها میکنند ....راستش بقول بعضی از دوستان من هم دارم کم کم باور میکنم که امثال تو عامل نفوذی حکومت برای تخریب جنبش مخالفان حکومت آخوندها هستید چون کارهای شما دقیقا کمک به ادامه حکومت آخوندها هست ..این حکومت شگرد کاملا مشخصی در ادامه حکومتش داشته با ایجاد دشمن فرضی مانند آمریکا و اسراییل و مخالفان بی دین فرضی مانند امثال شما که میخواهید اعتقادات مردم ایران رو از آنها بگیرید و ادعا میکنند اگه حکومت آخوندها نباشه حتما این اتفاق می افته و با این شگرد صدای مخالفان رو خفه کردند در حالیکه اعتقاد مردم ایران ربطی به آخوندها نداره همانطور که 98 درصد مردم ترکیه بعد از دهها سال حکومت سکولار باز هم مسلمان هستند ....
یکشنبه 2 خرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - سن خوز. زیاد بخودت فشار نیار چون تنها کامنتی که سعی میکنی با سانسور قسمتهای دیگه آن تنها چند جمله از توش بیاری که معنای عکس میده و میخوایی بگی که مثلا من از احمدی نژاد حمایت کردم همان کامنت شب انتخابات بود که گفتم اگه تقلبی نشده باشه به رای اکثریت احترام میگذارم ...اتفاقا من به اون کامنت افتخار میکنم که با اینکه خودم به موسوی رای داده بودم ولی آماده پذیرش شکست به شرط انتخابات سالم و بدون تقلب بودم و اولین فردی در این سایت بودم که گفتم اگه تقلبی نشده باشه به رای اکثریت احترام میگذارم ولی فردای آن روز که معلوم شد تقلب شده وضعیت فرق کرد ...
یکشنبه 2 خرداد 1389

mazdak24 - ایران - تهران
بازم صدرحمت به دیکتاتوری و عدم آگاهی و روشنفکری تو ایران، اینا که تو قلب اروپا و استرالیا و .. نشستند به یک انسان دیگر که گرایش متفاوتی باهاشون داره توهین می‌کنند. شماهایی که توهین می‌کنید تا حالا یه کدوم از این همجنسگراها اومده به زور به خودتون و خانواده‌تون تجاوز کنه؟. اگر هم موردی بوده اون همجنسگرا نبوده یا بچه باز بوده و یا بیمار و منحرف، برید 4 تا کلمه بخونید بعد بیاید رو هوا حرف بزنید. منم همجنسگرا نیستم ولی بهشون احترام میذارم ساده ترین دلیلش اینکه برای من مزاحمتی ندارند، دلایل دیگه رو هم نمیگم چون احتمالا از یک وجه مغزتون بیشتر استفاده نمیکنید.
یکشنبه 2 خرداد 1389

babre mazand - هلند - امستردام
fosil - ایران - تبریز . فسیل جان . تا اونجایی که من شنیدم اونها هم بد میدونن این چیزها رو . مذهبی های یهودی از بسیجی و اخوندها بدتر هستن . ولی خداییش تو یهودی ها ادمهای خوب هم هست شاد وپیروز باشین. Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین . به نظر من تو عکس اول خیلی سکسیه لبهای گوشتی و.........
یکشنبه 2 خرداد 1389

zartusht67 - المان - المان
پسر شجاع ایران-تهران برو پی کارت انقدر جفنگیات نگوچشم هات را باز کن ببین تو محیطی که هستی چی میگذره سرت را کردی تو برف ...
یکشنبه 2 خرداد 1389

nader46 - انگلیس - لندن
pandora-المان. بابا جواب این کمیل معلوم الحال را ندی سنگینتری. فکر میکنه مهم شده.... اگر بااینکار اسمون خون گریه میکنه تا حالا باید حوزه های اسلامی وبیت اخوندها زیر دریای خون مدفون شده باشه.
یکشنبه 2 خرداد 1389

sawalana - آلمان - برلین
ایرانیان عزیز اصلا خودراناراحت نکنید چون با این طرزتفکرشما حکومت پربرکت اسلامی بزودی واردپنجاهمین سال خودخواهدشدبااین مژده که بعلت شناخت تمام دنیااز فرهنگ مردم ایران همه به این نتیجه رسیده اند که منظورمردم ایران ازآزادی این است که هربلایی میخواهند برسر آنان که با عقایدشان مخالفند درآورند ودرتحمیل عقایدآزادباشند خداسایه حکومت اسلامی ورهبری رابرسرتان پاینده نگه دارد خودتان راناراحت نکنید بقیه دنیا که به آزادی جنسی احترام می گذارند به اندازه شما نمیفهمند وعقب افتاده اند برای همین است که شما مردم از همه دنیا خوشبخت ترید خدا سایه اسلام وعقایدش رابرسرتان مستدام بدارد.
یکشنبه 2 خرداد 1389

saeidbaman - تایلند - بانگکوک
با یه من ریشو پشم خجالت نمیکشه .بیشتر قیا فشون به ...های اسپا نیا میخوره تا عاشسق ببببب
یکشنبه 2 خرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس.
پسر شجاع* - ایران - تهران . شما اسلامیها چه اصراری برای ترویج حماقت و جنایت دارید با هزار ترفند ...می خواهید ثابت کنید بیماریست تا مجوزی باشد برای تحقیر شکنجه و کشتن.. تهوع اور اینکه بجه بازی اسلامی ..و چند همسری کثافت از نظر شما اسلامیها طبیعی..چقدر فریبکارید شرم کنید.
یکشنبه 2 خرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس.
خدایا خدایا تا //ع// انقلاب مهدی حماقت را نگهدار. من فکر می کنم اسلامیون این سایت با ماموریت به اینجا می ایند چند هفته ای است بلو استار عقب افتاده نیست سرو کله ی پرنده ی ابی از بلژیک و فاتح از ایران پیدا شده وقتی امید نروژ نیست کمیل می اید. و بقیه ی ....
یکشنبه 2 خرداد 1389

jan koochooloo - ایران - مشهد
عجب دعوائی شده اون بالا...ای بابا به سکس مردم چه کار دارین
یکشنبه 2 خرداد 1389

komeyl - آلمان - هامبورگ
pandora - آلمان - آلمان . بخدا علاف ترین کاربر تویی.میگردی میگردی تو کامنت های من یه چیزی که غلط املایی داره بعد اون رو به عنوان فاجعه ی قرن میگی.بعد میگی هدفتم اینه که غلط املایی تو بگیرم.از نظر شما هر کی عربی بلاد نباشه یا نسبت به اون فرهنگ دور تر باشه مگه به قول شمه ایرانی تر و .........نیست؟. در مورد اینکه میخوای سواد من رو نشون بدی بگم بهت که. از قدیم گفتن آب دریا ..نمیشه.پس این حرفایی که بر اساس کینه ورزی به زبون میاری به وجهه ی علمی من آسیبی نمیرسونه . البته حالا اوایل کاریم و هنوز خیلی مونده.بیایید و نظرتون رو بدید و برید.وقت طلاست و حرف های شما ها هیچ.
دوشنبه 3 خرداد 1389

pandora - آلمان - آلمان
nader46 - انگلیس - لندن. هدفم نشون دادن بیسوادی و بی منطقی اون و امثال اون یه خودشون و بقیست.یه مدت جواب ندادم هی اومد گفت یک نفر با منطق توی این سایت نیست و .. حالا بدجور اچمز شده.نه سواد عربی داره نه فارسی.فقط مغلطه میکنه اما فعلا باهاش کار درم.تازه داره خوش میگذره
دوشنبه 3 خرداد 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
اقایان یکبار دیگر: به شما چه مربوط کسی با مقعدش چه میکند؟!! شما مالک و صاحب اختیار خودت هستی و بس؛ نه؟ پس فقط به ان بپرداز. کس دیگر؛ .. بار عقاید و نگاه مذهبی یا ایدئولوژیک شما نمیکند. خودت را از اینهمه مهمل و بن بست مغزی نجات بده. والسلام. شادباشید.
دوشنبه 3 خرداد 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
بنده اصلا نمیدانم که چرا شما اینهمه نظر و جاروجنجال برای همه چیز در کیسه دارید. اقا هموسکسوالیته و همجنسبازی به قدمت تاریخ بشریت وجود داشته و یک فکت انکار ناپذیر است. شما انرا در دستگاه عقیدتی وتربیتی خودت برده ایی و انرا قضاوت میکنی, مگر نه؟ اقا قضاوت من و شما به مفت نمی ارزد. عجب!! اقا هر همجنسبازی به شما پیشنهادی داد و یا به شمبولتان نگاه کرد درکمال ادب و ارامش بگوئید که شما علاقه مند نیستید و براه خودتان بروید؛ همین. به همین سادگی. چرا از همه چیز کوه میسازید؟! عجب. عجیب!! چه ملت کشتی گیر و بزکشی هستیم ما !!! شادباشید.
دوشنبه 3 خرداد 1389

dj_sina - عراق - اربیل
parandeye abi بلزیک بروکسل میشه خفه بشی؟؟. احترام داشته باش .................
دوشنبه 3 خرداد 1389

omidomid - هلند - آمستردام
sawalana - آلمان - برلین . پاینده باشی‌, کاملا بجا گفتی‌ ..
دوشنبه 3 خرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس. نه بابا خیالت راحت بر خلاف آخوندهای حکومتی من و خیلی از مردم ایران اهل شکنجه و اعدام نیستیم ولی راستش از افرادی مثل همجنسبازها خوشمان نمی آید و خانواده های زیادی هستند که مایل نیستند بچه هایشان با همجنسبازها ارتباط داشته باشند.....
دوشنبه 3 خرداد 1389

fosil - ایران - تبریز
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس, یک کم خونسرد باش. چقدر خوبه که اگر اینها بسیجی هستند, بدون اینکه بهشون ساندیس بدی و ترسی از کهریزک با هاشون گفتگو بدون فحش کنید. میدانی چقدر ایران بسیجی داریم, لازم نیست انرژی مصرف کنی, یا با منطق یا ندیده بگیر. ما باید خوشحال باشیم که بسیجی مهمان ناخوانده ماست که یواشکی خودشو قاطی ادمها میکنه. مهمان دوست خداست
دوشنبه 3 خرداد 1389

pandora - آلمان - آلمان
komeyl - آلمان - هامبورگ . دیگه به قد قد افتادی. میفهمم حالتو.بدجور 3 کردی ددوووکتر.من از وقطی دیدم پای منطق اومد وسط عهد بستم یا تو از رو میری یا من.فعلا که به فحش دادن افتاده نی نی درونت.خودتو خالی کن.ولی تازه شروعشه.اقای سطح علمی فارسیتم دیدیم عجالتا!!!!
دوشنبه 3 خرداد 1389

pandora - آلمان - آلمان
komeyl - آلمان - هامبورگ . bamiyan.buddha - سوئد - استکهلم . اگر . هستی برو ...آره بدبخت همون پیتزا فروشی هم شما ها رو بندازن برید به هم ولایتی هاتون فخر بفروشید.چه رویی هم داره با اینکه مدرک نداشتیم.شما به چه اجازه ای بدون مدرک اصلا رفتی سر کلاس نشستی؟خیلی دلت میخواست دکتر بشی؟نه نمیشه شما همون. *****اااای دوووکتر این فحاشی و بی منطقی رو شما که جانماز اب میکشی نوشتی یا کودک درونت !!!!???!!!
دوشنبه 3 خرداد 1389

pandora - آلمان - آلمان
komeyl - آلمان - هامبورگ. راستی دکتر الاف با ع نیست ((= امام علی میفرمایند:هر کس کلمه ای به تو بیاموزد تو را بنده خویش ساخته است !!!تا حالا 3 تا شد!
دوشنبه 3 خرداد 1389

pandora - آلمان - آلمان
komeyl - آلمان - هامبورگ. یه بار دیگه درسمون رو مرور میکنیم:ضالین که روزی5 بار در نماز میگی با ظ نوشته نمیشه------عجالتا با الف نوشته نمیشه-------الاف با ع نوشته نمیشه------روزی 20بار از روش بنویس که سطحت بره بالاتر.فقط تو دریا غرق نشی.ضمنا عرب نبودن با سواد نداشتن فرق داره
دوشنبه 3 خرداد 1389

Pezhman - اتریش - وین
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش ..کاملا درست فرمودید.
دوشنبه 3 خرداد 1389

miniator - ایران - تهران
تو وقتی پیامبر ها رو کلاش میدونی دیگه پند دادن بهت مثل یاسین رو تداعی میکنه.یادت باشه این انحرافات حتی در هیچ حیوانی هم دیده نشده.وواقع بین بودن دلیل بر روشنفکر بودن نیست.سوادت رو زیاد کن تا خودت هم تفکر پیدا کنی و نه که فقط بخونی و بلافاصله تقلید کنی که یعنی این منم که اینو فهمیدم.عرض هم شما میکنی بعد ما میبنیم چی عرض کردی.s رو به ام ارت اضافه کنی از ناهنجاریت کاسته میشه,در ضمن
دوشنبه 3 خرداد 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
*پسر شجاع* - ایران - تهران. مزدور! چرا طفره میری و پشتک وارو میزنی! هر چی میگی بجز فرا فکنی و انکار واقعیات نیست. تو نوکر رژیم هر روز و هر هفته توی این سایت کامنتهای ضد و نقیض میگذاری! تو قبل از هر کسی حتی خامنه ای رهبر الدنگت, نتیجه انتخابات رو تایید کردی که شواهدش رو ارائه دارم. چرا یک جو شهامت نداری اعتراف کنی به چیزی که توی این وب سایت به اسم تو حک شده؟! میدونی چیه؟ اگر تا حالا یک ذره شک داشتم حالا اطمینان کامل دارم که تو مامور ساواجا هستی! تو چطور و چه وقت جنبش سبزی شدی در حالیکه قبل از همه نتیجه انتخابات رو تایید و حمایت مردم از رژیم اسهالی رو اعلام کردی؟ فرار نکن مزدور! من همه جا با تو کار دارم و نمیگذارم آب خوش از گلوت پایین بره! جنبش سبزی که میر یزید مزدور رهبرش و تو مخبط اسلامی طرفدارش هستی باید درش رو گل گرفت. منتظر تو دهنیهای بعدی باش
دوشنبه 3 خرداد 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
*پسر شجاع* - ایران - تهران - باز هم که سه چهار تا سکته خفیف رد کردی! چرا جواب مستدل نمیدی؟! من مو به مو حرفهای تو مخبط اسلامی رو نقل کردم که زیرش نزنی! اما از اونجاییکه ناف شما اسلامیون رو به دروغ بستن, یک جو شهامت و جرات نداری اعتراف کنی. در تمان نوشته هات یک جا حمایت از شاه میکنی یک جا حمایت از خمینی! یک روز عنتری چی هستی و یک روز موسوی چی! تو داری از تعادل روانی حرف میزنی!؟ کسی که خودش بیمار و مخبطه که نمیتونه به دیگران ایراد بگیره! عین گفته های تو رو صد بار لینک دادم باز هم انکار نوکری میکنی! خجالت بکش!
دوشنبه 3 خرداد 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
(( دروغهای مزدور رژیم پسر شجاع )). *پسر شجاع* - ایران - تهران. وای ...افسوس که این انقلاب جز حسرت و افسوس چیزی برای مردم ایران نداشت کسی که عکسها رو از بالا تا پایین نگاه کنه منظور من رو میفهمه ...با این حکومت آخوندها خنده ها هم واقعی و از ته دل نیست...من موندم مردم ایران 30 سال پیش چه مرضی داشتند که انقلاب کردند.. (( https://www.iranianuk.com/article.php?id=49031 ))
دوشنبه 3 خرداد 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
(( دروغهای مزدور رژیم پسر شجاع )). *پسر شجاع* - ایران - تهران - اظهار فضل ذیل مطلبی با عنوان "تصویری از ساحل بابلسر قبل و بعد از انقلاب": «واقعا شما از این تصاویر چی فهمیدید ....واضحترین چیزی که از تصاویر میشود فهمید این است که در زمان شاه فقط گروه خاص مرفه میتوانستند به دریا بروند ولی بعد از انقلاب حتی سطح پایین ترین قشر جامعه هم به شمال و جاهای دیگر مانند استان فارس و اصفهان. مسافرت میکنند فقط یک نگاه به سر و وضع این بنده خدا بیندازید تا بفهمید که این بیچاره در زمان شاه معلوم نبود در کدام روستای محروم دنبال چند تا گوسفند بود جایی که حتی نمی دانست دریا چی هست ....در ضمن بد نیست بدانید که در اخر هفته تمام راههای منتهی به شمال آنقدر شلوغ میشود که شاید سنگین ترین ترافیک دنیا در جاده های شمال ایجاد میشود البته این بنده خدا جزو 1 درصدی است که با موتور خود را به دریا رسانده ....» - (https://www.iranianuk.com/article.php?id=40628)
دوشنبه 3 خرداد 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
*پسر شجاع* - ایران - تهران. مامور رژیم! لینک مستقیم به کامنتهای ضد و نقیض تو دادم. یک روز طرفدار شاه هستی و میگی مگه مردم مرض داشتن انقلاب کردن و یک روز ضد شاه و طرفدار رژیم نکبت بار اسلامی! یک روز نتیجه انتخابات رو تایید کردی و دکتر عنتری نژاد قبله آمالت بود و حالا موسوی چی شدی! (( البته به گفته خودت برای تبلیغ موسوی نرفته بودی بلکه برای دختر بازی و مخ زدن رفته بودی!! )) ! دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباست رو؟! تو یک بیمار روانی به معنای واقعی و نوکر این رژیم هستی! ... صفت تمام مسلمین همینه! دروغ بگویید تا رستگار شوید! ...
دوشنبه 3 خرداد 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
از omidomid هلند-امستردام بسیار متشکرم که فکت را بسیار زیبا و روسن دیده. مستقیم و شفاف. این جوان را کم در سایت دیده ام. امیدوارم از این نگاهها بیشتر با ما قسمت کند. pezhman عزیزم به نگارنده لطف دارد. امیدوارم واقعیات را بتوانیم بدور از تله های ایدئولوژیک و مذهبی, وفقط انگونه که هستند بییم. چنین باد.
دوشنبه 3 خرداد 1389

persisch007 - اتریش - وین
pandora _ المان . هموطن عزیز اصلا خودت رو ناراحت نکن این زحمت شما بیهوده اخه " نرود میخ اهنین در سنگ " . کار این کمیل عزیز رو بسپارید به من دوای دردش پیش منه شما بفرمایید اون طرف تا من به کمیل جانم بفهمانم .
دوشنبه 3 خرداد 1389

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس . سلام از پاریس چه خبر؟ توریستی رفتی؟
دوشنبه 3 خرداد 1389

komeyl - آلمان - هامبورگ
pandora - آلمان - آلمان . علاف با الف ؟؟؟؟؟؟؟؟یا با ع؟ فوق لیسانس که دورو برت همه فوق لیسانس به بالا ان. ایراد نداره همچنان مشغول باش و الظالین
دوشنبه 3 خرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه . 1)اخه بیخدای بدبخت تو چه میدونی من چی گفتم من نه طرفدار حکومت شاه هستم و نه طرفدار حکومت آخوندها چون هیچکدوم از این حکومتها کامل نیستند ولی اگه نقطه قوتی در هر کدوم ازین حکومتها دیدم تعریف کردم و اگه نقطه ضعفی بوده انتقاد کردم برای همین یک روز از یک کار شاه که به نظرم درست بوده تعریف کردم و یک روز دیگه از یک کار اشتباه او انتقاد کردم و در مورد جمهوری اسلامی هم همینطور بوده مثلا من معتقدم در زمان ریاست جمهوری رفسنجانی و خاتمی وضعیت بهتر بوده و ایران هم از نظر اقتصادی و هم از نظر حرکت به سوی آزادی و رعایت حقوق بشر بسوی پیشرفت حرکت میکرد و امارهای اقتصادی که توسط سازمانهای بین المللی درباره اقتصاد ایران منتشر شد و تو همه جا انها رو به عنوان مدرک مثلا علیه من می نویسی کاملا حرفهای من رو تایید میکنه و حتی معتقدم 2 سال اول ریاست جمهوری احمدی نژاد در دوره اول ریاست جمهوری او هم این رشد ادامه داشت ...
دوشنبه 3 خرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه . 2)تا اینکه به یکباره همه چیز عوض شد و با یک دسیسه پشت پرده که بیشتر شبیه کودتا بود محدودیتها و اختلاسهای کلان شروع شد و معلوم شد که جناح خامنه ای خود را برای یک کودتا آماده میکنند چون انها میدانستند که در انتخابات بعدی اصلاح طلبها پیروز خواهند شد و آزادیهای بیشتری به مردم داده خواهد شد و این با ایدویولوژی تندروهای دینی تناقض داشت برای همین در صدد کودتا برآمدند و حالا مردم ایران و جنبش سبز با آمدن به صحنه سعی در بازگرداندن حکومت به مسیر اصلی خود دارند و بر خلاف عقب مانده هایی مثل تو که همیشه به فکر انقلاب و ویران کردن همه چیز هستید هیچ کسی به انقلاب فکر نمی کنه و همه خواهان اصلاحات هستند و مطمن باش به هدف خود هم خواهند رسید و تو در انتخابات بعدی آنرا خواهی دید که چطور مردم با فشار بر حکومت اینبار کاندیداهای خود را به قدرت خواهند رساند و یا در نهایت ولایت مطلقه فقیه رو از قانون اساسی حذف خواهند کرد ...حالا باز بیا چرت و پرت بگو که مثلا من ضد و نقیض حرف میزنم .. درک این موضوعها برای عقب مانده ای مثل تو خیلی سنگین هست...
دوشنبه 3 خرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
. fosil - ایران - تبریز . خیالت راحت من نه بسیجی هستم و نه از بسیجیهایی که به مردم بی دفاع تو تظاهرات حمله میکردند خوشم میاد هر چند برای کسانیکه یک زمان برای دفاع از ایران به نام بسیجی رفتند و شهید شدند احترام قایل هستم ولی 98 درصد مردم ایران مسلمان هستند و توهین به اعتقادات آنها چیز ساده ای نیست که بعضیها بخودشان اجازه میدن در محیط مجازی آن را انجام بدن و اینکار انها بیشتر باعث اختلاف میشه...
دوشنبه 3 خرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه. در ضمن بیخدای مفلوک اگه فکر میکنی که من در یکی از کامنهام مثلا حرف دروغی زدم بجای جیغ و داد الکی با دلیل و مدرک انرا ثابت کن مثلا اگه آمار اقتصادی اشتباه دادم درستش رو با ذکر منبع بگو یا اگه مثلا به دروغ گفتم که مردم بعد از انقلاب روزهای تعطیل به قدری به مسافرت و شمال میرن که در جاده ها ترافیک میشه باز هم بگو تا عکسهای ترافیک جاده های شمال رو برات با ذکر آدرس نشان بدم و بقیه موارد هم همینطور... هر چند برای بیچاره ای مثل تو که تو زندگیت به پوچی رسیدی انتظار یه بحث منطقی بیهوده هست...
دوشنبه 3 خرداد 1389

pandora - آلمان - آلمان
komeyl - آلمان - هامبورگ . علاف غلطه مجید جان.الاف درسته.یعنی اینقدر هم نمیفهمی((((= به این میگن جهل مرکب!!!ندانی و بر ندانستنت اصرار ورزی!!!!علف که گاو میخوره با الاف فرق داره.حدیث امام علی یادت باشه
دوشنبه 3 خرداد 1389

komeyl - آلمان - هامبورگ
pandora - آلمان - آلمان. یکی به این بگه علاف با ع نه ال .یکی بگه این نمیخواد قبول کنه. اصلا تو همین تیتر ها ببین یه جاش نوشته علاف فیسبوک برو اونجا ببین. اگر اونجا هم نفهمیدی دیگه میشی کبک و برف
دوشنبه 3 خرداد 1389

fosil - ایران - تبریز
*پسر شجاع* - ایران - تهران, افرین بر شما, پس شما کنار بیا و اصل مطلب که توجیه کردن مشکلات 2500 ساله ماست, با این اهانتها بهم حل نمیشه. راستی هیچ میدونی گاهی اوقات بخوم میگم که همش سیاه بازیه, یعنی شما و zebelkhan یکی هستید که بعنوان دشمن بهم اهانت میکنید تا حال بقیه گرفته شه و اصل مطلب فراموش شه. پس به پند من و دوست هوشیارمان.am.the.world - لوکزامبورک - اش گوش بده, زیرا ما ها جنگ واقعی را در زندگی واقعیمون داریم.
دوشنبه 3 خرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش. :)))))). براتون یه ایمیل به ایمیل ادرس خودتون فرستادم اگه باز سر از جای دیگه ای در نیاورده لطفا بگین.
دوشنبه 3 خرداد 1389

mr. fair - انگلستان - منچستر
pandora - آلمان - آلمان بابا اینجوری نگید ایشون دانشجوی دکترا هستند تو هامبورگ ولی نمی دونم چرا هنوز سواد خوندن نوشتن ندارند البته همه حامیان دوهتور احمدی نژاد همین جورند همشون دکترند ولی سواد خوندن نوشتن ندارند مثل خوده دوهتور
دوشنبه 3 خرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
همجنس گرایان که بسیار بی آزار و مهربان هستند بروند سر قبرستان سر کوه در بیابان و لب چشمه با هم خوش باشند اما زمانیکه همسرشان حضور دارد در اتاق زیر شیروانی با هم رابطه نداشته باشند از این آزاری بیشتر برای زوج مقابل هست و یا زمانیکه به همجنس خود گرایش دارند چرا با جنس مخالف ازدواج می کنند و آنهم با مخفی کاری. دیگر اینکه بچه ای که به فرزند خواندگی می پذیرند چه گناهی کرده و چرا باید اینگونه تربیت شود چون او را عملا همجنس گرا بار میاورند. دیوانگیست. مگر اینکه مانند یک مادر تنها و یا پدر تنها از انها نگهداری کنند. مگر میشود یک بچه رفتار جنسی دو همجنسگرا را ببیند و تاثیر نپذیرد.
دوشنبه 3 خرداد 1389

pandora - آلمان - آلمان
komeyl - آلمان - هامبورگ . فرهنگ لغت داری?هرجا که اشتباه بود نباید بهش استناد کرد بینوا.بابا خیلی .خیلی پرتی
دوشنبه 3 خرداد 1389

pandora - آلمان - آلمان
علاف علاف . [ ع َل ْ لا ] (ع ص ) علف فروش . (اقرب الموارد). کسی که جو و گندم و کاه و هیزم و یونجه و علف میفروشد. (ناظم الاطباء). ****لغتنامه دهخدا.دیگه کلا ...
دوشنبه 3 خرداد 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
*پسر شجاع* - ایران - تهران. آخوندک مخبط! (( من افتخار میکنم که به خدا اعتقاد ندارم و مثل تو مسلمون شیاد دروغگو نیستم! )) بقول ولتر - بی خدایی گناه معدود انسانهای هوشمند است! تو که هر روز دم از خدا میزنی روز و شب دروغ میگی و پشت هم اندازی میکنی و طبق ادعای خودت اگر تظاهرات میری برای حیز بازی و دختر بازی میری! وقتی میگم تعادل روانی نداری برای همینه! دروغ میگی و یادت میره دروغ گفتی. خالا هم که خوب خودت رو لو دادی! دیگه من نیازی به اثبات حرفهای تو ندارم. ها ها ها!
دوشنبه 3 خرداد 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
*پسر شجاع* - ایران - تهران. تو مزدور حزب بادی هستی! هر طرف باد بیاد همونوری! عین گفته خودت در همین صفحه -- (( پسر بزدل : برای همین یک روز از یک کار شاه که به نظرم درست بوده تعریف کردم و یک روز دیگه از یک کار اشتباه او انتقاد کردم و در مورد جمهوری اسلامی هم همینطور بوده!!!! )). ببین آخوندک رافظی! کسی که یک نقطه مثبت در کارنامه این رژیم ضد بشری پیدا کرده فقط و فقط تو نوکر رژیم بودی! یک حزب بادی به معنای واقعی! اینها که دیگه در همین صفجه هست و خودت رو لو دادی!
دوشنبه 3 خرداد 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
(( حمایت *پسر شجاع* - ایران - تهران از حقوق بشر رفسنجانی!!! در همین صفحه !! )). مخبط اسلامی! اینها رو خودت توی این صفحه اعتراف کردی: (( مثلا من معتقدم در زمان ریاست جمهوری رفسنجانی و خاتمی وضعیت بهتر بوده و ایران هم از نظر اقتصادی و هم از نظر حرکت به سوی آزادی و رعایت حقوق بشر بسوی پیشرفت حرکت میکرد ...!!!! ))) آزادی و حقوق بشر در زمان رفسنجانی؟!!! مردک شیاد خجالت نمیکشی توی روز روشن دروغ میگی؟ تمام اعدامها و ترورهای خارج از کشور و ترورهای داخلی و حذفهای فیزیکی در زمان رفسنجانی انجام شد! خجالت بکش آخوندک دجال! چرا شرم نمیکنی از روی این ملت و این همه جوان کشته شده؟! رفسنجانی تمام پروژه هاش با لفت و لیس و دزدی همراه بود. او بود که با وارد کردن سپاه جنایتکار و اطلاعاتی ها به عرصه اقتصادی مملکت رو به سپاه تحویل داد! آخه بسیجی مخبط اگر سواد نداری و چیزی از سیاست حالیت نیست اینقدر مزخرف نگو! شیادی هم حدی داره!
دوشنبه 3 خرداد 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
(( حمایت *پسر شجاع* - ایران - تهران از عنتری نژاد در همین صفحه!! )). .. حتی معتقدم 2 سال اول ریاست جمهوری احمدی نژاد در دوره اول ریاست جمهوری او هم این رشد ادامه داشت ... واقعا بی حیایی شما مسلمانان و تو آخوندک شیاد تمامی ندارد. ببین شیاد اسلامی! هر آنچیزی که از دل این رژیم بر میاد اعم از میر یزید و جنبش سبز و غیره تا زمانی که راه خودش رو از شما دجالان اسلامی و اسلام نکبت بار و هر چیزی که نام و ننگ اسلام داره جدا نکنه دوباره توی تله رژیم میافته! امثال تو حزب بادیها بزرگترین ضربه رو به قیام مردم میزنید برای اینکه هر طرف اوضاع بچرخه همونوری هستی! کسی که از رفسنجانی و عنتری نژاد حمایت میکنه لابد بعضی چیزهای رهبر الدنگ رو هم تایید میکنه! تو مخبط اسلامی موضع سیاسی نداری بلکه بادی هستی! البته ماموری و معذور! پول میگیری که بیای و وب سایتهای آزاد رو بهم بریزی! راه آزادی مردم ایران فاصله گرفتن از ارکان رژیم و اسلامه! میر یزید خائن عامل فروپاشی جنبش سبزه و شما نوکران سگ علی عظمی هم ابزار دست رژیم برای سرکوب مردم هستید! آخوند دختر باز جنبش سبزی ندیده بودیم که دیدیم!
دوشنبه 3 خرداد 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
برخی از ایرانیان شورش را دراوردند با این اسلامیگری هایشان. این عربها که اسلام از سرزمینشان می آید را ندیده اید چکار میکنند؟ هم دیسکو دارند، مشروب مینوشند، دوست دختر میگیرند ، زنهایشان در حجاب آزادند و و و .. متاسفانه برخی هم میهنان ما هنوز در درک مسائل ابتدایی مشکل دارند.
دوشنبه 3 خرداد 1389

mr. fair - انگلستان - منچستر
miniator - ایران - تهران اولا اگه اون کامنت اولیه منو بخونی توش نوشتم که تو حیونات هم این رفتار مشاهده شده نه یه نمونه دو نمونه بلکه چندین نمونه دلیلیم برای بحث اضافی با انسان متحجری مثل تو نمی بینم اگه من بی سوادم لابد محمد با سواد بود که تا آخر عمرش زحمت نکشید سواد خوندن نوشتن یاد بگیره بعدشم بنده خدا من که مثل شما اسلامیستهای عقب مونده زن رو خار و خفیفو الت دست مردو وسیله برای ارضای جنسی نمی بینم حالا شما فرض کن ما میسیز فیریم در پایانم باید بگم عزیز دل اگه کم آوردی جا این که حرف بزنی سوت بزن بهتره
دوشنبه 3 خرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه . اخه بیخدای بدبخت من که مثل تو عقده ای روانی نیستم که همه دنیا رو سیاه و سفید ببینم آره خیالت راحت هر جای دیگه ای هم باشه باز همین حرفها رو میزنم من با صراحت میگم اگر همان رشد اقتصادی زمان رفسنجانی و آزادیهای زمان خاتمی ادامه داشت من و اکثر ایرانیهای داخل مشکلی با این حکومت نداشتیم و همه مردم به آینده امیدوار بودند و دلیل آن هم رای 75 درصدی به خاتمی و شرکت بیش از 85 درصد در انتخابات اخیر بود ولی این کودتای تندروهای مذهبی کشور رو دچار آشفتگی کرده و اکثر مردم ایران و جنبش سبز هم خواستار پایان دادن به این کودتا و بازگشت کشور به مسیر سابق خود و اصلاحات بیشتر هستند و برای همین ارزشی برای حرفهای بیخداهایی مثل تو قایل نیستند و براه خودشان ادامه میدن .. اگه باور نداری هر کجای ایران که دوست داشتی میتونی بیایی و به پیامبر آنها فحش بدی آنوقت می بینی چه رفتاری با تو می کنن....آخه بیچاره تو اگه حرف درست و حسابی داشتی حرفهای من رو با دلیل و مدرک رد میکردی نه اینکه بیایی اینجا هذیان بگی ....
سه‌شنبه 4 خرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
. zebelkhan - آمریکا - سن خوزه . من این کامنت رو دوباتره میگذارم تا دوستان خودشان قضاوت کنند که مزدور و مامور حکومت آخوندها کیست...خه زبل مزدور تو هستی که با این حرفات سعی میکنی به جنبش سبز و مخالفت مردم با حکومت آخوندها ضربه بزنی یا من ...هر چند من شک دارم که . حرفهای امثال شما که خود شون رو مخالف حکومت آخوندها میدونن ولی با توهین به اعتقادات مردم بزرگترین خدمت رو به حکومت آخوندها میکنند ....راستش بقول بعضی از دوستان من هم دارم کم کم باور میکنم که امثال تو عامل نفوذی حکومت برای تخریب جنبش مخالفان حکومت آخوندها هستید چون کارهای شما دقیقا کمک به ادامه حکومت آخوندها هست ..این حکومت شگرد کاملا مشخصی در ادامه حکومتش داشته با ایجاد دشمن فرضی مانند آمریکا و اسراییل و مخالفان بی دین فرضی مانند امثال شما که میخواهید اعتقادات مردم ایران رو از آنها بگیرید و ادعا میکنند اگه حکومت آخوندها نباشه حتما این اتفاق می افته و با این شگرد صدای مخالفان رو خفه کردند در حالیکه اعتقاد مردم ایران ربطی به آخوندها نداره همانطور که 98 درصد مردم ترکیه بعد از دهها سال حکومت سکولار باز هم مسلمان هستند ....
سه‌شنبه 4 خرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
. zebelkhan - آمریکا - سن خوزه . زبل خان بیخدای بدبخت لازم هست یادآوری کنم که وقتی انقلاب شد من بدنیا نیامده بودم ولی 98 درصد مردم ایران در انقلاب شرکت کردند چون به آن رای مثبت دادند و حالا هم اگه قرار هست اصلاحاتی در این حکومت انجام شود همان 98 درصد باید تصمیم بگیرند و بر خلاف عقب مانده ای مثل تو که فکر میکند اگر یک نفر 30 سال پیش اشتباه کرد باید برای همیشه او را کنار گذاشت کسی درصدد حذف دیگران نیست چون با منطق بیچاره ای مثل تو باید 98 درصد مردم ایران رو کنار گذاشت چون آنها هم در انقلاب شرکت داشتند...خیالت راحت مردم ایران با درک صحیح شرایط بجای افتادن به دنبال عقب مانده هایی مثل تو که در شبکه های ماهواره ای هر روز گلوی خود را پاره میکنند دنبال موسوی و کروبی و کسانی هستند که هم دموکراسی را فریاد میزنن و هم برای فرهنگ و اعتقادات مردم احترام قایل هستند چون همین موسوی و کروبی با 98 درصد مردم ایران این راه را آغاز کردند و همینها بهتر از هر کسی به خطاها و اشتباهها واقف هستند و در صدد اصلاح هستند و مطمن باش بر کسانیکه که مانع اصلاحات هستند پیروز خواهند شد....
سه‌شنبه 4 خرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه . 1)بیخدای بدبخت حرف من در مورد ( مثلا من معتقدم در زمان ریاست جمهوری رفسنجانی و خاتمی وضعیت بهتر بوده و ایران هم از نظر اقتصادی و هم از نظر حرکت به سوی آزادی و رعایت حقوق بشر بسوی پیشرفت حرکت میکرد . ) کاملا درست هست و گرچه هنوز راه زیادی تا توسعه کامل وجود داره ولی در زمان رفسنجانی آنقدر سد و کارخانه ساخته شد که به او لقب سردار سازندگی دادند بیش از 90 درصد روستاها آب و برق و تلفن کشیده شد تهران که تا اون روز بصورت یک شهر روستایی غول پیکر بود در اثر احداث اتوبانها و مترو و پارکها و فرهنگسراها و نوسازی سریع خانه های مسکونی آن تبدیل به یک شهر مدرن شد و موارد دیگر هم بسیار هست هر چند که مسلما رفسنجانی اشتباهات زیادی هم داشت ولی در کل کارنامه قابل قبولی داشت بطوری که صحبتهایی بود که ریاست جمهوری او تمدید شود و من خودم شاهد هستم کسانیکه آمدند به خاتمی رای دادند میگفتند اگر رفسنجانی دوباره شرکت میکرد باز هم به او رای میدادند...
سه‌شنبه 4 خرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه . 2)در مورد خاتمی هم روزنامه های اپوزیسیون زیادی در زمان او منتشر شد و یک آزادی نسبی در داخل ایجاد شد و یک دیپلماسی میانه رو با دنیا برقرار شد بطوریکه وجهه ایران در دنیا در حال بازسازی بود .. و در مورد ترور و قتل مخالفان که همواره توسط عقب مانده های مانند تو به عنوان نمونه زیر سوال بردن کل آن دوران مطرح میشود باید گفت که این ترورها و جنایاتها بیشتر از خارج از بدنه دولت و بیشتر تحت نظر ولایت فقیه توسط سازمانهای تندرو مذهبی انجام میشود و همین مراکز تندروهای مذهبی بودند که با دیدن آزادیهای دوران خاتمی دچار هراس شدند و یک کودتای آرام را سازماندهی کردند و حتی 5 سال پیش که در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که رفسنجانی و احمدی نژاد با هم رقابت داشتند با اینکه مردم به رفسنجانی رای داده بودند ولی نام احمدی نژاد از صندوق بیرون آمد و کودتا از همان زمان شروع شده بود ولی محافظه کاری رفسنجانی مانع از روشن شدن ابعاد آن شد....
سه‌شنبه 4 خرداد 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
...تمام آمارهای زمان رفسنجانی به میزان ده برابر یا بیشتر اغراق و دروغ بوده. تمامی طرحهای اجرا شده نظیر سد و جاده و راه و غیره اولا یک دهم نیاز کشور را هم بر آورده نکرد و ثانیا با لفت و لیسهایی که در این پروژه ها انجام شده هیچیک از آنها مطابق با استاندارد نیست و دهها برابر طرح توجیه اولیه را بعنوان بودجه بلعید و تمامی آنها اکنون نیازمند بازبینی و تعمیرات بنیادی هستند. نمونه آن طرح مترو تهران, اتوبان تهران - شمال, بسیاری از سدهای آبی و خاکی کشور, طرحهای مربوط به بنادر و کشتیرانی و شیلات, طرححهای آبخیزداری و پروژه های نفت و گاز و تمام پیمانکاریهای دولتی است. ... هر یک از این قراردادهای تامین مالی بسته شده دهها برابر بدتر از ترکمنچای بوده!
سه‌شنبه 4 خرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
. برو بابا از روی شکم حرف میزنی مثلا اومدی که منطقی و با مدرک حرف بزنی ؟؟!!!.....این نظر شخصی تو هست که توهم زدی فکر میکنی تمام کارهای انجام شده اغراق آمیز یا اشتباه هست ولی اکثر مردم ایران مخصوصا روستاییها و شهرستانیها که در طول تاریخ همواره بیشترین محرومیت رو کشیدن اینطور فکر نمیکنند ...ولی با این حرف موافقم که با اینکه کارهای زیادی انجام شده دزدیهای زیادی هم بوده ولی کم کم با برقراری قانون این دزدیها هم کم شده بود و یا ریسک این دزدیها بالا رفته بود ولی با این کودتا دوباره کشور به عقب برگشت و حالا با این کودتا بی حساب و بدون جواب دزدی میشه و همانطور که گفتم هدف مهم جنبش سبز همانطور که موسوی گفته ایستادگی در برابر این کودتای سیاه و بازگردان کشور به مسیر قانون هست....ولی حداقل این کودتا این روشنگری را داشت که به همه نشان داد وجود اصلی بنام ولایت مطلقه فقیه در قانون اساسی این امکان را بوجود می. اورد که کشور به سمت دیکتاتوری برود و یکی از هدفهای مهم جنبش سبز هم حذف ولایت مطلقه فقیه از قانون اساسی هست...
چهار‌شنبه 5 خرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
alireza.ch - سوییس - نوشاتل . نه دوست عزیز یک موقعیت شغلی و دلیل اصلی همجواری یک دوست همین.
چهار‌شنبه 5 خرداد 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
*پسر شجاع* - ایران - تهران. ! تو بقول خودت انقلاب که شد هنوز بدنیا نیامده بودی! همین الان هم میزان درک و شعور اجتماعی ات در حد یک جوان 18 ساله هم نیست! ...! اگر رفسنجانی و خاتمی و عنتری نژاد رو به صورت مقطعی قبول کردی یعنی هر چیزی رو بطور نسبی و در وقت خودش قبول داری! بعضی کارهای رژیم رو هم تایید میکنی! یعنی فاقد بینش سیاسی و بادی هستی! هر طرف باد بیاد همونوری میری! اینها همش توجیهه که "من کار خوب رو تایید میکنم و ...". نه رفسنجانی و خاتمی و نه هیچیک از ارکان این نظام فاسد کار خوبی برای ملت نکرده اند...
چهار‌شنبه 5 خرداد 1389

ir.virangar - ایران - کرج
خاک بر سر همجنسبازا. این فیلم بهترین فیلم بسیجیهاست.
چهار‌شنبه 5 خرداد 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
*پسر شجاع* - ایران - تهران. چه عجب اینو فهمیدی که اصلی بنام ولایت فقیه مساوی است با دیکتاتوری! البته اگر بعدا نگی فلان چسز ولایت وقیح خوبه! اما ما چند پله بالاتر از این رو هم دیدیم! اصل صحبت ما اینست که اسلام مساوی است با دیکتاتوری! تمام آیات من درآوردی پیامبر تهدید سایر ادیان و دگر اندیشان است و اسلام در طول تاریخ تنها رفتاری که از خود بروز داده, دیکتاتوری, سرکوب, کشتار مخالفان و دگر اندیشان و سرکوب آزادی بیان بوده. در طول تاریح حتی یک حکومت اسلامی یا دوره اسلامی یافت نمیشود که در آن آزادی بیان و آزادی فکر و اندیشه و رشد علوم و شکوفایی خرد و هنر را شاهد باشیم. طبیعی هم همین است! تمام مکاتب و مذاهب ادعای برتری به سایر مکاتب و مذاهب را دارند و دیکتاتوری از همینجا شروع میشود. متاسفانه مذهب همواره بر پشت هالو و عوام سوار است و حمل میشود. خردمندان جهان هرگز زیر باز ایسم ها و موهوم گرایی (اعم از خدا باوری و دین گرایی) نمیروند. خرد و علم و قوانین مترقی مدنی هرگز کسی را گمراه نکرده ولی ادیان در طول تاریخ همواره عامل بدبختی و گمراهی بوده اند.
پنج‌شنبه 6 خرداد 1389

+20
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.