احمدی نژاد: من خود نماد تغییرم

احمدی نژاد: من خود نماد تغییرم

احمدی نژاد انتخابات ریاست جمهوری ایران را سالم ترین در جهان دانسته است

محمود احمدی نژاد از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران به عنوان سالم ترین، زیباترین و آزادترین انتخابات در جهان نام برده و در پاسخ به کسانی که می گویند میلیون ها نفر در ایران خواستار تغییرند، خود را نماد تغییر دانسته است.

آقای احمدی نژاد در سخنانی که به طور مستقیم از تلویزیون ایران پخش شد، این انتخابات را آغاز جدیدی برای ایران و جهان دانست و به نقل بعضی سران کشورها از آن به عنوان "منشاء تحولات بزرگ در جهان" نام برد.

به گفته آقای احمدی نژاد بالاترین میزان دموکراسی جهان در انتخابات ریاست جمهوری ایران رقم خورد.

او همچنین از تغییرات در کابینه وزیران خبر داد و گفت "تغییرات قابل توجهی" در ترکیب دولت در دوره جدید به وجود خواهد آمد.

آقای احمدی نژاد همچنین "دشمنان" را به دخالت در ناآرامی های پس از انتخابات در ایران متهم کرد و گفت: " دشمنان ما از یک طرف به کمک ملت ایران ابراز نیاز و درخواست گفتگو و از طرفی درامور داخلی ما دخالت می کنند که این تناقض آشکار است."

سخنرانی تلویزیونی محمود احمدی نژاد در حالی انجام که سه تن از رهبران اصلاح طلبان در دیدار با یک دیگر بر ضرورت خاتمه فضای شدید امنیتی موجود تاکید کردند.

محمد خاتمی، میرحسین موسوی و مهدی کروبی در این دیدار همچنین خواستار پایان موج دستگیری ها و آزادی بازداشت شدگان شدند.

'آزادترین انتخابات'

محمود احمدی نژاد در سخنان خود انتخابات ریاست جمهوری امسال ایران را آزادترین انتخابات در نوع خود دانست و گفت: "در هیچ جای جهان مبانی استقرار حاکمیت در انتخابات به چالش کشیده نمی شود اما در این انتخابات برای هیچ کس هیچ محدودیتی در اظهار نظر، انتقاد و در مدنظر قرار دادن، ایجاد نشده بود.

او ادامه داد: "این انتخابات هم برای نامزدها و یارانشان و هم ملت ایران آزادترین انتخابات جهان بود و بالاترین نصاب دموکراسی در آن رقم خورد."

این انتخابات هم برای نامزدها ویارانشان و هم ملت ایران آزادترین انتخابات جهان بود و بالاترین نصاب دموکراسی درآن رقم خورد

محمود احمدی نژاد

آقای احمدی نژاد با رد سخنان منتقدان که آرای مخالفان او را به معنی خواسته آنها برای تغییر دانسته اند، خود را نماد تغییر دانست.

آقای احمدی نژاد گفت: "می‌گویند 13 میلیون نفر از مردم ایران تغییر می‌خواهند اما من می‌گویم 40 میلیون نفر از مردم ایران تغییر می‌خواهند و بنده خودم نماد تغییر اساسی در ساختارها و رفتارها هستم."

او درباره حضور گسترده شهروندان در انتخابات گفت: " مردم با مشارکت 85 درصدی در انتخابات 22 خرداد شرکت کردند،‌ مطمئن هستم اگر امکانات فراهم می بود بیش از این رقم در انتخابات شرکت می‌کردند."

آقای احمدی نژاد ضمن متهم کردن "دشمنان مستکبر" به دخالت در امور داخلی ایران گفت آنها می خواستند اقتدار مردم را ضعیف کنند.

او گفت: " آنها کارهای بدی کردند و برخی مردم ما نیز آسیب دیدند؛ البته برخی ها متأسفانه با آنها همکاری کردند. امروز دشمنان ما از یک طرف به کمک ملت ایران ابراز نیاز و درخواست گفتگو و از طرفی در امور داخلی ما دخالت می کنند که این تناقض آشکار است."

آقای احمدی نژاد همچنین از تغییرات در دولت خبر داد و گفت:" ساختار دولت باید متناسب با نیاز امروز تغییر کند و من عملکردها، برنامه‌ها ونیازها را بررسی کرده ام، باید در دولت تغییراتی ایجاد کرد و این تغییرات قابل توجه خواهد بود."

linda-amsterdam - هلند - امستردام
میگم خوبه این اوباما یک مگس کشت جلو دوربین این احمدی دیگه فکر کرده برای اینکه خودش و مطرح کنه باید شبپره بگیره. حالا خوبه سوسک نبود وگرنه کفشش را در می اورد میزد تو سر سوسکه.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

حامیان موسوی - امارات - دبی
من فقط موندم این چقدر پررو تشریف داره
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

kio - نروژ - برگن
این دیگه چقدر خره ؟؟؟
یا اصلا حالیش نیست یا مثل همیشه نشئه است!!!
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

sabzsabz - انگلیس - منجستر
او خود نماد تغییر از الاغ به میمون هست..
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

Iraj Berlin - المان - ‌برلین
ببند اون دهن کثیف تو که مگس میره توش.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

bluestar - ایران - تهران
راست میگه. هر چی خاتمی زحمت کشید و برای این آبرو و اعتبار بین المللی کسب کرد و همینطور آزادی مطبوعات و احزاب و به علاوه 55 میلیارد دلار ذخیره ارزی این آشغال تو همون 1 سال اول تغییر داد و ....د تو بنیانش رفت پی کارش
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

fifis - کانادا - ونکور
برو گمشو کثافت متعفن
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

ehsan_2nd_time - یو کی - لندن
تغییرات جدید از نوع احمدی نژادی !!! - ملت عزیز داخل ایران خودش رو برای یک طوفان سونامی شدیدتر آماده کنه . مطمءنم این طوفان جدید دودمان خود رژیم رو هم به باد میده . حرفم یاتون باشه کی این حرف رو زدم
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

سید اکبر - ایران - تهران
سلام دوستان
نمیدونم چی بگم تا حالا با این جور پدیده ایی برخورد نکرده بودم باور کنید دلم خونه مگه میشه یه ایرانی از مرگ برادره ایرانی خودش این طور با خونسردی و قیافه حق به جانب صحبت کنه میدونید قضیه چیه دور و اطراف من طرفدارای احمدی نژاد زیاده میدونید نظره اونا در مورده اینایی که کشته شدن چیه میگن حقشونه به جهنم شکمشون سیره اینا از ما نیستن ..... هیچ وقت فکر نمیکردم ایرانی این قدر بی عاطفه در مورده فرزند ایران جوان رعنای ایران همخون خود حرف بزنه خدا دارم خفه میشم چیزای میبینم که سابقه نداشته ای خدا ایران و ایرانی رو حفظ کن
18 تیر روز قرار گرفتن من در جمع منافق ها و اراذل و اوباش است اما نمیدونم چرا دارم لحظه شماری میکنم برای اون روز
یه فیلتر شکن ناقابل
https://ardabil.iranproxy.mydyn.net/
به امید دیدار تا 18 تیر سبز باشید
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

Farinaz1 - سوید - سوید
شما اول زیب شلوارتو بالا بکش این بهترین تغییر.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

Elcido - ایران - شیراز
ای پلید چقدر کثیفی. نفرین بر خودت، اعتقادت و دینت!
نفرین بر آیات عظام منحوس و تن پروری که سالهاست جنایات و حیله شما را می بینند و دم بر نمی آورند، از آنجمله آیت الله شهرستانی که استاد فقهای شیعه هم می باشد.
آیا آن پیامبر و دوازده امام شیعه هم چون شما بودند؟
کدام دین غیر از دین سیاه میتواند بگوید که یک نفر بر میلیونها نفر ولایت دارد؟
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

yaghout - آلمان - آلمان
مثل چی دروغ می گه. وای خدای من. عجب انتخابات سالم و زیبایی. عجب دموکراسی...
زیبایی این انتخابات به اندازه زیبایی خودت بوده خوشگل شهر...
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

houfi - امستردام - امستردام
خدا راشاکریم که احمدی نژاد را احمق افرید
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
یکی از نکات جالبی که در شوی اَ-ن ( احمدی نژاد) خودنمایی میکرد پرواز موفقیت آمیز یک فروند مگس در اطراف اَ-ن ( احمدی نژاد) بود که با مانورهای شگفت انگیزش هر بیننده تلویزیونی را به وجد می آورد . مگسی که با عبور از کلیه موانع امنیتی کودتاچیان و بهم ریختن تمرکز ا.ن ، توانست دل حداقل 50 میلیون ایرانی را شاد کند.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

hossan.mohammedi - انگلستا ن - لیدز
این حیوان طرز حرف زدن هم بلد نیست منع نکنید چون از تویله پدربزرگش خامنه ای بیرون امده انشاالله اخر عمرشان است به یاری خداوند بزرگ ا ین ادم دروغگو وتروریست پرور . به امید پیروزی از دست این گورگهای درنده.اا
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

7-aseman - اتریش - وین
اسفند برات دود کنیم چشم نخوری رکورد دروغ گفتن را در دنیا شکستی.
تو غلط کردی تو کی هستی که بخوای تغییر ایجاد کنی .
حتما قانون اعدام و کشت و کشتار را میخوای اضافه کنی
اما این بار نوبت مرگ خودت و بقیه سران رسیده .خوب باعث شدی سفره تون جمع بشه
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

Kämpfer - آلمان - کلن
حرف راست یا باید ازبچه شنید و یا دیوانه که در مورد احمدینژاد دومین گزینه صدق میکند!!!!نمونه بارز ان .تغییر ارای مردم و حاشا کردن دروغهایی که گفته و تغییر پیاپی وزرا و تغییر قوانیین حساس اقتصای و بانکی از امشب تا فردا و به هم زدن نظم زندگی و بیزنس مردم .بی اعتباری مالی و سیاسی در سطح بین المللی برای کشور.و......
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
این باز توهم زد...بیماری بزرگ بینی این روانی باز عود کرد..اره راستم میگه ادموکراسی وازادی در ایران وجود داره اونهم به شکل کتک زدن مردم بازداشت و شکنجه کردن و اعتراف گیری.از بازداشت کننده ها..اصلا دموکراسی در ایران بیسته بیسته...وای خدا این چرا اینهمه رو داره؟؟18 تیر مردم یک رویی بهت نشون بدن خودت حظ کنی جناب روانی حالا بشین وتماشا کن سحر نزدیکه.بجونه خودم این صددر صد به یک روانپزشک احتیاج داره وضعیتش اسفناکه
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

biston - امریکا - اورلاندو
اقای ...نژاد شما نماد تغییر نیستید بلکه نماد تحقیر.. نماد شکنجه..نماد دروغ هستید..البته من اشتباه کردم که نوشتم .شما. همان لغت تو هم برایتان زیاد است.
احمق بی سواد یا خودت رو به خری میزنی یا اینکه اصلا ازجریانات بی خبری طوطی .....
کدام منشاء تحولات بزرگ در جهان کدام دشمنان کدام دشمنان مستکبر کدام نیاز امروز ....هر چی ان ملا علی دزد بگه ..باید تو هم تکرار کنی؟ مهمل گوی بی وطن منضورت از :" ساختار دولت باید متناسب با نیاز امروز تغییر کند و من عملکردها، برنامه‌ها ونیازها را بررسی کرده ام، باید در دولت تغییراتی ایجاد کرد و این تغییرات قابل توجه خواهد بود." ...کشتن جوانان ایراندوست است؟ منظورت از "منشاء تحولات بزرگ در جهان" تروریسم جهانی و تهدید کردن مخالفان جهانی توسط بمب و موشک اتمی است.
خجالت بکش...بسه دیگ یاوه گوئی.. به دیگه مردم فریبی.. شاید عده ای ملا وبیسواد مثل خودت را خر کنی...ولی مردم ایران اگاه تر از انند که توی بیسواد فکر میکنی..مگر از شما پرسیده نشد که اسم کامل شما چیست! چرا جواب ندادی؟....اگر درست جواب میدادی هه مدانستند که تو جهودالاسل هستی....پس چرا اینقدر سنگ اسلام را به سینه میزنی؟ برو...اگر خیلی دلت برای ایران می سوزه لطف کن و شرت را از سر مردم با غیرت ایران کم کن...برو همان لبنان لعنتی خودتان..برو...ما نه تو را میخواهیم نه اسلام غم انگیز وخونخوار و نه اخوندهای مفتخور و مرتجع ...ونه تمام دار و دسته های دزد و چپاولگر اطرافیانتان را. اگر اینقدر به خود اعتماد دارید.......یک رفراندوم بگذارید...اما بدون تقلب.. با حضور ناظران بین المللی.....انوقت خاهی دید ....قیمت سوراخ موش میشه دونه ای...یک میلیون دلار (ان هم که مال خودت نیست) هموطنان عزیز به چرندیات این بی سواد دروغگو و وطن فروش باور نکنید! ایرانی عزیز روز 18 تیر یادت نره.....حمایت..حمایت...حمایت
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

0kamran - ایران - اصفهان
دمتون گرم! حق مطلب را نسبت به این کودن ادا کردین.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

aryamehri - بلژیک - برکسل
سید اکبر - ایران - تهران
امیدوارم این کثافتها نتنند آسیبی به شما بزنند دعا میکنم سالم برگردین
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

engamd - ایران - شیراز
بابا دم شیطون گرم...
اعوذ بالله من الانتری نژاد الرجیم.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

bijana - المان - هانوفر
... بو میدی.
دمکراسی احمقی نژاد=کشتار ملت . فرار از قانون. کودتا.
مرگ بر تو ای پلید لعنت ومرگ بر خامنه ای پلیدتر از خودت ولعنت بر مذهبت و عقاید پلید وشرور دینیت. مرگ بر اسلام
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

sabzehghabaa - کانادا - تورنتو
توجه کردید که با چه خشم و غضبی می خواست اوون شب پره را بکشه.
با یک شب پره این چوری برخورد میکنه وای به حاله اونایی که به اتهام اغتشاش گر به زندان افتادند.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

msnam - ایران - تهران
چهار سال بعد، صدا و سیمای جمهوری اسلامی، مناظره محمود و امام زمان

اللهم عجل لولیک الفرج و النصر.

من گمان می­کردم شما می­خواهید مطالب اساسی را بیان کنید. بنده به شما علاقه مندم. ولی باید تکرار کنم که دلم می­سوزد که به شما اطلاعات غلط داده­ اند.
ببینید آقای صاحب زمان. خواهش می­کنم به این نمودار دقت کنید. به این می گویند ضریب جینی. هرچه قدر بیشتر باشد، شکاف دینی ملت بیشتر است.. الان وضع دینی ملت از قبل بهتر است. از زمان شما که خیلی بهتر است. پس برای چه شما الان ظهور کردید؟ این ۱۲ قرن کجا بودید؟ ۱۲ قرن فساد نبود؟ غارتگری نبود؟ الان یک دفعه وضع بد شد؟ گرانی شد؟ بی دینی شد؟ در این ۱۲ قرن گل و بلبل بود؟ برای چه ۱۲ قرن سکوت کردید؟ ملت که فراموش نکرده است.
زمان شما ببینید همه مناصب دست خویشاوندان یک عده­ ای بود. یک حلقه ای درست کرده بودند و مدام امامت را بین فرزندانشان می چرخاندند. 4 سال پیش ما آمدیم و ادعای تقدس و هاله نور کردیم. انگار وارد حریم ممنوعه عده ­ای شدیم. [من] نمی­خواهم وارد بعضی مسایل شوم. و الان می­بینیم که همه­ ی این­ها با هم متحدند.. ما معتقدیم که صحنه­ گردان اصلی آقای هاشمی است. نفرمایید که ارتباطی نیست. اتفاقا ظهور شما هم جزو همان برنامه است. حتی کورش و امیرکبیر هم جزو همان بانداند. ملت فراموش نکرده که آقای هاشمی کتاب در مورد امیرکبیر نوشته. و او را تایید کرده. آقای موسوی و آقای خاتمی هم که از اقوام جنابعالی­ اند. خود شما هم که شال سبز پوشیده ­اید. این ها مفهومش چیه؟

هدف این دولت خدمت به ملت است. ملت بیدار است. بحمدالله ملت ایران هسته­ ای شده است. نانو شده است. سلول بنیادی شده است. فضایی شده است. جام جهانی شده. المپیک شده. برای چه می­خواهید رشد ملت را زیر سوال ببرید؟
این که خیلی بده. مگر زمان شما و پدرانتان چه قدر پروژه احداث شد؟ یک مسجدالرسول بود زمان جدتان و یک دانشگاه زمان امام صادق. چقدر اینترنت بود؟ چقدر روزنامه بود؟ آیا دموکراسی بود؟ فقط یک ابولهب بود که از شما انتقاد می­کرد. ببینید با او چه کردند. با همسرش چه کردند. کراواتش را در خیابان چیدند. دستاوردهای ملت را زیر سوال نبرید. 1400 سال است وضع ملت را به این­جا رساندید. آن وقت جاروجنجال راه می ­اندازند که آبروی ایران در این دولت رفت. من فقط با طرح دوتا سوال از موضع ملت دفاع کردم. آن­ها به هم ریختند.. مستاصل شدند. شما چرا نشسته ­اید به جای آمریکایی­ها و از آنها دفاع می­کنید؟ ملت فراموش نکرده زمان شما روابط با آمریکا چگونه بود. یادتان رفته که عموی شما در سعدآباد آن قرارداد ننگین را با معاویه بست؟ اینه دیپلماسی عزتمند؟

من نمی­خواستم این مسایل را باز کنم. اما خیلی متاسف شدم وقتی این خبر را به من دادند. برای چی شما در عاشورا از بازیگر استفاده می­کنید؟ ملت نمی­داند که ظلم هست؟ فشار هست؟ لازم بود شما بازیگر [بیاورید] که نشان بدهید وضع دینی مردم خراب است؟ من تعجب می­کنم از شما.
نمودارهای بانک مرکزی نشان می­دهد دین مردم در زمان حکومت شما و پدرانتان بدترین [وضع] را داشته. در زمان جد شما میزان تشیع در هکتار صفر بوده. ما رساندیم به 100میلیون. این را که دیگر نمی­شود انکار کرد آقای صاحب زمان. من نمی­خواستم وارد این بحث بشوم اما جد شما با یک هجمه­ ی سنگین یک کتاب علیه بنده چاپ کرده که توی اون به صورت بی ­سابقه­ ای طی سیصد هزار تیتر به من و منافقین لعنت فرستاده.

من شخصا علاقه مند به ورود به این­ها نبودم. قبلا هم گفته ­ام که ازهمه­ ی افتراهایی که بخود من نسبت داده شد، گذشت کردم. الان هم می­بخشم. اما ازتوهین به منافقین، توهین به انتخاب ملت نمی توانم بگذرم. ملت این اجازه را نمی­دهند. شما آقای صاحب­ الزمان باید پاسخ ملت را بدهید. این همه پولی که در جمکران به شما داده می­شود چه شد؟ این­ها را هزینه مراسم تولد خودتان کردید؟ همین آقای جزایری کلی نذر کرده بود.. شما پول را که می­گرفتید نپرسیدید از کجا آمده؟ بعد سیل اتهامات است که به ملت وارد می­کنند. من همین جا اعلام می­کنم، اگر آقای محصولی گفته که ثروتش امانت شماست که قرار است بعد از ظهور به شما بازگردانده شود، همه­ اش مال شما و تیم­تان. با نوار و این حرف­ها که نمی­شود کشور را عالمانه اداره کرد. رئیس جمهور باید خودش کارشناس ارشد باشد. بنده دکتری­ام را با شب بیداری گرفته ­ام. نه مثل بعضی که همزمان حکومت می­کردند هم بدون کنکور ولایت گرفتند، آن هم در 5سالگی. البته من آماده ام شما تشریف بیاورید تا من به عنوان یک شاگرد برای شما توضیح بدهم که دیپلماسی عمومی چه چیز خفنی است..

من فقط این نکته را بگم و عرایضم را خاتمه بدهم. من این­جا پرونده­ ای دارم از دوتا خانم. اجازه دارم بگم؟ بگم؟ این خانم­ها را شما می­شناسید. شما همیشه با این­ها بوده ­اید. یک زمانی با خانم صغری و بعد خانم کبری. من با همین غیبت مخالفم نه قانون آقای ولیعصر
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

آرش-آرش - ایران - تهران
راست میگه، نماده تغییره واقعا. نماد تغییره جنسیت! نماد تغییر میمون به انسان
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

kianoosh-uk - انگلیس - شفیلد
تظاهرات در شفیلد..پنج شنبه..9جولای..18تیر..1بعد از ظهر..تاون هال....همراه با میلیونها ایرانی با غیرت در ایران و جهان..مرگ بر دیکتاتور..زنده باد ازادی
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

vahid22 - ایرلند - ایرلند
سلام بر موافقان و مخالفان،من فقط یه سوال دارم آیا کسی که به یه موجود موهومی به نام امام زمان اعتقاد داره میتونه یه کشور یا به قول خودش جهان رو اداره کنه؟آیا با خرافات و جادو جمبل میشه تغییر ایجاد کرد؟
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

tiam1983 - ایران - اصفهان
خدایا ما را با ارازل و اوباش محشور بگردان
خدایا ما را در صف منافقین قرار بده
خدایا به ما لیاقت بده تا جزیی از خس و خاشاک باشیم
خدایا...
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

سعید ریوتر - ایران - ارومیه
جامعه گوسفندی لایق حکومت گرگان است . (( برتراند راسل ))
البته در این مورد طرف ما فقط گرگ نیست . یه موجود وحشی تر از گرگ و احمق تر از الاغ.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

آرسام - ایران - تهران
درسته از قیافه ات معلومه به میمون گفتی زکی مثل آفتاب پرست نماد تغییر هستی میمون بد ترکیب
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

rabi - ایران - تهران
سید اکبر - ایران - تهران
زنده باد شما کمی قبلا در باره شما بد حرف زده بودم امیدوارم مرا ببخشید. ما همه انسانیم ممکنه به راههایه خطا برویم اما واقعیت را باید ببذیریم هرچند سخته اما وجود داره باید با ان زندگی کرد. وقتی در روز روشن بدونه دلیل درستی مردم را به باد کتک می گیرند و بعد منکر ان می شوند زیر خود را فرا تر از مردم می دانند متاسفانه حال خوبی ندارم با یک دست شکسته و یک دنده و بدنی له شده نمی توان درست تایپ کرد. یک نمونه از کسانی هستم که بی دلیل در خیابان مرا کتک زدند. البته سعی می کنم مثبت به این اتفاق نگاه کنم می دانم خیلیها در خیابان دیدند که چگونه مردم را می زدند نه پیر می شناختن نه زن چند روز پیش گریه ام گرفته بود مگر چه کرده بودم که مستحق ان بودم ما همه انسانیم نه حیوان.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

sepehrmro - ایران - تهران
تو نماد دیکتاتوری دروغگویی هستی
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

puneindia - هندوستان - دهلی نو
بالاترین نصاب دموکراسی!
فارسی را پاس بداریم.بنویسیم دموکراسی بخوانیم قتل و زندان!اه که چه رویی داره این یه وجبی
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

amishka - اذربایجان - با کو
رو که نیست سنگ پای قزوینه. البته یه چند تا سور به سنگ پا هم زده
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

solijon - دانمارل - ض
درست است تغییر را از اراده مردم شروع کردوهمه به او گفتندگم شو.شروع برنامه های خود را باسرکوب وقتل عام علنی در مقابل همه دنیا اغازنمود.این نمونه ای ازحقیقت تاریخ عدل اسلامی است که متاسفانه مردم هنوز انرا به دیده بصیرت نمیبینند.سرنگون باد حکومت عدل اسلامی که غیر از مرگ و نیستی وتنفر چیزی دیگر را به جامعه ارزانی نداشت.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
او گفت: " آنها کارهای بدی کردند و برخی مردم ما نیز آسیب دیدند؛

ببخشید چی چی گفتی؟ آسیب دیدن؟ A-S-I-B ؟ حد اقل 30-40 نفر از هم وطنات مردن...م ر د ن...و تو فقط همینو داری بگی. اگر جای مادر یا پدر هر کدوم از اونها بودم خودم میفرستادمت اون دنیا...
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

esta - اتریش - سالزبورگ
احمدی نژاد نماد تغییر است احمدی نژادنماد تکامل هم هست البته فرضیه تکامل داروین رو میگم که تبدیل به برهان شد
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

msnam - ایران - تهران
سید اکبر و همه دوستان
از اونجایی که اینها عکس برادران حق طلب خس و خاشاکی ما را گذاشتند تو سایت و از مردم می خواند شناسایی بشوند. خواهش می کنم هر بسیجی و جیره خواری که می شناسید رو عکش را بگیرید با تمام مشخصات در یک سایت که یکی از شما متخصصان می سازد یا مسلاْ وبلاگ آنتی اسلام قرار داده و این اختیار را به مردم بدهید خودشان در مورد آنها تصمیم بگیرند.
از همه خواهش می کنم همت کنید. این بسیجی ها از موش هم ترسوترند و فقط برای پول هست که همه کاری می کنند و جونشونو خیلی دوست دارند.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

iraneazad1388 - کانادا - تورنتو
با ایران و ایرانی چه کردند این دیو صفتان انسان نما ...با جوانهای ما چه کردند این وحشیهای تازه به دوران رسیده . . . عزمتان راسخ حضورتان سبز
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
تغییر عجب رویی ! چطور میشه یک نفر اینقدر پررو میشه ؟
خوب شد تعطیل کردن که مردم برن شمال واسه ۱۸ تیر
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

amidjan - ایران - تهران
احمق ،تعطیل ، متوهم،پینوکیو هنوز دست از این توهمات و دروغ پردازی ها برنداشتی
هنوز هم به فکر مدیریت جهانی آخه تعطیل جان تو خودت یک نفر رو هم نمی تونی مدیریت کنی چطور می خوای جهان رو مدیریت کنی ؟
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

narenji - ایران - تهران
من خودم همه چی رو تفییر میدم . من رو عوض نکنین بابا . بذار رییس جمهور بمونم قول میدم اصلا رهبری رو هم خودم عوض کنم ها . من اصلا بچه که بودم به من میگفتن تغییرو از بس که تغییر میکردم .
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

mah1 - ایران - تهران
برایه اولین بار یه حرفه درست زد! بله نماد تغییری ولی تغییر یک میمون به لاشخور!
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

mohammadmoradi_tehran - ایران - تهران
**************دیدار ما روز آزادی ******************
*************وعده ما میدان آزادی ****************

************ 18 تــــــــــیــــــــــــــــر ***************
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

m_r - المان - اخن
با درود به همه ائرانئهائ عزئز و بزرگ
بابا ائن انتر که وسئله و الت جانورهائ مثل مصباح ئزدی و علئ خره و امثال ائن جنائتکاران زمانه است اصلانا حئف وقت که ادم واسعه ائن مئمون صرف کنه
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

shirdelan2009 - هلند - ایده
اخرت و تمامی نزدیک است محمود کوچولو. / جهنم نزدیک است محمود کوچولو.
حالا تا میتونی مفت چرند بگو .ای پست فترت
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
سید اکبر - ایران - تهران

دوست عزیز سید بیاد بیار که شما مدیون ایران و ایرانیانی البته همه هستیم ..اما شمابیشتر هم میهن عزیز به وظیفه وجدانی خود عمل کنید سعی کنید بر دانش خود بیفزائید تا بتوانید با دوستان نا اگاه خود حرف بزنید و حتی اگر یک نفر را اگاه کنید کاری نیکوست..سعی کنید با طرح سئوالات واقعی از اوضاع به انها اگاهی دهید .
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

hamdard - ایران - تهران
شماها رو باید از روئ زمئن ریشه کن کرد.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

smartrun - کانادا - تورونتو
احمدی نژاد شاگرد حلبی ساز بی سر و پا و بی خانواده که اصلآ کسی نیست که چیزی هم برای باخت داشته باشد. او کسی است که از یکی از بی فرهنگ ترین لایه های اجتماعی و در میان آنها هم، از یکی از پست ترین خانواده ها برخاسته. مواضع و سخنان وی هم، درست هم قد فرهنگ همان لایه ی پست اجتماعی و همان خانواده ی بی فرهنگی است که در آن پرورش یافته.. محیط تربیتی که او داشته، چنین حرکات دلقک واری که دارد و چنان اراجیفی هم که از دهان وی بیرون می آید، ابدآ جای شگفتی ندارد....احمدی نژاد همانی است که باید باشد و هر گونه توقع دیگری جز همین حرکات مستهجن و غیر از همین سخنان تهوه آور از چنان عنصری، ناشی از نادانی کسی است که از فردی چون او انتظاری جز این دارد.....
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

sanaz2001 - کانادا - مونترال
ایشان با واگذارکردن کلیه بخش های مملکت به سپاه و نابودی ذخیره های مالی مملکت را دچارتغییر٬ اما ازنوع منفی اش کردند . درضمن واحدهای درس پررویی خود را درحوزه علمیه قم با نمره 20 گذرانیده اند. می دانید هنرآخوندها بالای منبررفتن و فیلم کردن مردم است.
ولی بخش ازبلاهایی را که قرار است درآینده نزدیک سرشان بیاید حس کرده اند و برای همین به این دروغگوی فاسد کثیف نه گفتند که البته نه مردم را درصندوقها به آری تبدیل کرد و درخیابانها مردم را به گلوله بست.
شک نکن که جای تو زباله دانی تاریخ است ای آدمکش نوکر خامنه ای
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

arta-aria mehr - ایران - تهران
18 تیر ماه همه با هم مشتی بر دهان این شکنجه گر دیکتاتور میزنیم
همه با هم .ایرانی دست در دست ایرانی .نفس به نفس تا آخرین نفس
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

parnian54 - ایران - تهران
سلام میشه لطفا بفرمایید جریان طومار سبز و امضای اون در کدوم کشورها انجام شده یا داره میشه؟
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

مانفرد - ایران - ایران
آقایون و خانومهای محترم. جان مادرتون اگه کسی به موسسه ثبت رکورد (گینس ) دسترسی داره تا دیر نشده احمدی نژاد رو معرفی کنه که تو کتاب ثبت بشه.بهر حال جز مفا خر ایرانه.(چی گفتم ..عجله نکنید چون هیچ وقت دیر نمیشه و بالا دست احمدی چاخان کسی نیست)
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

rezanl - هلند - امستردام
نماد تکامل تدریجی از انسان به میمون
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

magnet - ایران - تهران
خاک بر سر ما که این رپیس جمهورمونه...
در این خاک زرخیز ایران زمین
نبودند جز مردمی پاک دین
همه دینشان مردی و داد بود
وز آن کشور آزاد و آباد بود
چو مهر و وفا بود خود کیششان
گنه بود آزار کس پیششان
همه بنده ناب یزدان پاک
همه دل پر از مهر این آب و خاک
پدر در پدر آریایی نژاد
ز پشت فریدون نیکو نهاد
بزرگی به مردی و فرهنگ بود
گدایی در این بوم و بر ننگ بود
کجا رفت آن دانش و هوش ما
که شد مهر میهن فراموش ما
که انداخت آتش در این بوستان
کز آن سوخت جان و دل دوستان
چه کردیم کین گونه گشتیم خار؟
خرد را فکندیم این سان ز کار
نبود این چنین کشور و دین ما
کجا رفت آیین دیرین ما؟
به یزدان که این کشور آباد بود
همه جای مردان آزاد بود
در این کشور آزادگی ارز داشت
کشاورز خود خانه و مرز داشت
گرانمایه بود آنکه بودی دبیر
گرامی بد آنکس که بودی دلیر
نه دشمن دراین بوم و بر لانه داشت
نه بیگانه جایی در این خانه داشت
از آنروز دشمن بما چیره گشت
که ما را روان و خرد تیره گشت
از آنروز این خانه ویرانه شد
که نان آورش مرد بیگانه شد
چو ناکس به ده کدخدایی کند
کشاورز باید گدایی کند
به یزدان که گر ما خرد داشتیم
کجا این سر انجام بد داشتیم
بسوزد در آتش گرت جان و تن
به از زندگی کردن و زیستن
اگر مایه زندگی بندگی است
دو صد بار مردن به از زندگی است
بیا تا بکوشیم و جنگ آوریم
برون سر از این بار ننگ آوریم
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

alichineese - انگلستان - لندن
سید اکبر - ایران - تهران
ببینم تو همون مزدوری نبودی که از عنتری نژاد دفاع میکردی؟ چیه؟؟؟؟؟؟ ؟اینجا جای تو نیست ، اومدی آدم بشی‌ ؟ رفقا این ..یه مزدوره حرفاشو قبول نکنید. چیه امامت جیرتو نداده ..؟
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

Avareh1353 - سوییس - ژنو
نه قربونم بری تو همون میمونی هستی که هنوز تکامل نیافته.راستی میدونستی مگس رو ان میشینه را دیشب نگذاشتی مگسه یه دل سیر ازت میل کنه انتر جان؟.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

cracker13 - ایران - تهران
امام صادق : خداوند مگس را آفرید تا متکبران را خوار کند!
در جریان ابتدای نمایش دیشب احمدی نژاد در صداوسیما مگسی مزاحم وی شد:
روزی منصور دوانیقی، دوّمین خلیفه عباسی، در محضر امام صادق بود. مگسی
آمد و روی بدن منصور نشست و او را گزید. منصور آن را رد کرد. همان مگس
بار دیگر آمد و منصور را گزید. برای چندمین بار مگس بازگشت. منصور که عاصی شده بود رو به امام صادق گفت: خداوند برای چه مگس را آفرید؟ امام بی‏درنگ باطعنه گفت: «برای این‏ که افراد جبار و متکبر را خوار کند». به این ترتیب امام صادق چهره واقعی منصور را به او نشان داد. کلیپ لحظات اول سخنرانی مگس آلود! احمدی نژاد:
https://youtube.com/watch?v=qOhSKGvt37Q
جالبه که عده ای از مردم همزمان حملات برقی خود را با روشن کردن وسایل پرمصرف شروع کردند که منجر به این شد که اداره برق برای قطع نشدن تصاویر سخنرانی، برق بیشتر اتوبانها و بعضی مناطق صنعتی را قطع کنه. برق برخی محلات (نه فقط در تهران) هم قطع شده بود که معلوم نیست برای جبران افت برق از طرف اداره برق بوده یا ناشی از تاثیر مستقیم حمله مردم در آن محلات بوده. تا زمان احقاق حق ملت ایران هر شب از ساعت ۲۱ تمام وسایل برقی پرمصرف به مدت نیم تا یک ساعت روشن (زود ناامید نشید طبق نظر کارشناسان برق نتیجه خواهد داد).از ساعت ۲۲: الله اکبر و ... هر شب بلندتر از قبل به همه دوستانتون (مقیم داخل) اطلاع رسانی کنید.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

javid.ur - ایران - ارومیه
سلام به قول شیر فرهاد:این نوفهمه هاااااا این نفهمه.
قابل توجه همه که به اون مگس گیر میدن.
اون مگسی که رو دست اوباما نشست آبروی اونها رو برد.ولی این مگس که به احمدی گیر داده بودمایه ی افتخاره اصلا این هم نمونه ای از آزادی هست.اون کفشی که تو عراق به بوش پرتاب شد آبروی اونها رو برد ولی کفشی که به این احمدی پرتاب شد میگن حماسه آفریدیم.
وای ی ی ی ی یی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااا.....!!!!به ما رحم کن
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

javid.ur - ایران - ارومیه
سلام به قول شیر فرهاد:این نوفهمه هاااااا این نفهمه.
قابل توجه همه که به اون مگس گیر میدن.
اون مگسی که رو دست اوباما نشست آبروی اونها رو برد.ولی این مگس که به احمدی گیر داده بودمایه ی افتخاره اصلا این هم نمونه ای از آزادی هست.اون کفشی که تو عراق به بوش پرتاب شد آبروی اونها رو برد ولی کفشی که به این احمدی پرتاب شد میگن حماسه آفریدیم.
وای ی ی ی ی یی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااا.....!!!!به ما رحم کن
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

arashekamanghir - المان - کاسل
اقای احمدی نژاد رئیس دیکتاتوری اینده ایران من یاد یکی از شعارهای زمان انقلاب افتادم که میگه ما میگیم شاه نمیخوایم نخست وزیر عوض میشه ما میگیم خر نمیخوایم پالون خر عوض میشه تاریخ چیزی نیست جز تکرار حوادث ولی حیف که احمقانی مثل تو که متاسفانه کشوری را رهبری میکنند که پادشاهش بیش از دو هزار و پانصد سال پیش فرمانی برای کشورهای فتح شده زیر سلطه اش صادر کرد که اکنون جزئ از اولین منشور سازمان ملل است.زمانی خواهد رسید که در ایرن دو گروه بوجود اید.
اولین کسانی هستند که خود را ایرانی با گرائش به اسلام دومی کسانی که خود را مسلمان از جد عرب میداند که ایرانی را برای احیای دین اسلام زیر فشار و زجر میگذارنند.و اینها همان حرامزادگان و توله سگهای بازمانده زمان تسخیر ایران توسط اعراب هستند که دیگر جائی در این کشور ندارند.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

سام کوفی_تهران - ایران - تهران
ان الله لایغیر مابقوم حتى یغیروا مابأنفسهم..........
ببینین عزیزای من! مردم غیور همه دوشنبه شب رفتن شمال و میرحسین موند و حوضش... ما اهل کوفه هستیم...موسوی جان تنهایی...این وسط فقط یه عده مفت جون دادن...ما هم کتکشو خوردیم که یه چند روزی تعطیل شه هموطنامون برن شمال حالی به هولی دیگه آدم چی میخواد مگه؟ تفریح و تعطیلی میخواد که اینم حاصل خون شهداست واسه این ملت غیور...سیدان عزیزم جان خود را به حراج ما نگذارید که
ما لایق این همه بزرگیتان نیستیم ! حالا که ملت شمالن تا بیان وضعیتو تغییر بدن تازه اگه تو ترافیک نمونن.........
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

mehditm - ایران - تهران
بوزینه تغییر کنه چی میشه؟؟؟؟جایزه برای هر کسی که جواب درست بدهد
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

punisher - ایران - شیراز
تو خودت به تنهایی نماد یک دیکتاتوری
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
javid.ur - ایران - ارومیه
اتفاقاً شما نمی فهمی! و دلیلش خیلی ساده است چون هنوز توی این شرایط از مموت امدی نژاد که برایت یک "بت" و یک خدا است طرفداری میکنی!!!!!!!! این نشان دهندهء آیکیوی بسیار پایین شما است.

در سیاست، معمولاً رهبران و یا رئیس جمهور ها نمادهای بخصوصی دارند که خود را به جهان و یا حد اقل به ملت خودشان دیکته کنند؛ و از لحاظ روانشناسی با آنها بازی کنند تا به اهداف خود برسند و یا پیغامی را با یک "حرکت کوچک"، به بییندگان و یا سیاست مداران دنیا برسانند.

برای مثال، بیشتر رهبران دنیا همیشه یک بچه کوچک 3 یا 4 ساله را بغل می کنند و با آن عکس میگیرند یا جلوی دوربین تلویزیون نمایان میشوند.
این نمایانگر و نماد مهربانی و عطوفت است. آنها با این کارشان نشان میدهند که حتی به کودکان احترام میگذارند در صورتی که امکان دارد جلاد تر از خودشان؛ خودشان باشد برای مثال :
صدام حسین بارها با بچه های کوچک عکس میگرفت یا در تلویزیون شاهد بودیم که به مهدکودکها میرفت و بچه ها را میبوسید یا بقل میکرد.
یا همین خمینی خودمان. کسی که میلیون ها ایرانی و عراقی و ...... به خاک و خون کشید، جلوی دوربین بچه ها را بغل می کرد و با این حرکاتش ادعای روح لطیف و حساس داشت!!!!
هیتلر که با کوکان عکس میگرفت و حتی هنرپیشهء فقید " چارلی چاپلین" در فیلم دیکتاتور بزرگ ادایش را در می آورد.

اما حکایت این "دو مگس".
1-در رابطه با باراک اباما؛ فیلمی که شما از اباما دیدید؛ در حقیقت پشت صحنهء یک مصاحبه بود و هنوز وقت مصاحبه نرسیده بود. باراک اباما داشت خودش را کم کم برای مصاحبه آماده میکرد که آن اتفاق افتاد.
بعد از اینکه اباما مگس را با "مهارت بسیار زیاد" روی دستش کشت، جسد له شدهء مگس را با انگشتش نشان داد و به فیلمبردار دستور داد تا از مگس کشته شده فیلم برداری کند. در نگاه اول این حرکت خیلی خنده دار و بی ادبی ( بی کلاسی!) بنظر میرسد، اما اگر کمی شعور سیاسی داشته باشید به راحتی منظورش را در می یابید.
منظورش از این حرکت بسیار سیاسی و تیزهوشانه این بود که نشان دهد دشمن آمریکا مثل یک مگس برای دولت آمریکا ( اباما) است و به راحتی (لِه) خواهد شد!

اما در رابطه با احمدی نژاد مسئله فرق میکرد. بی عرضگی و بی لیاقتی و دست پاچگی و ....... در سخنرانی او به خوبی مشهود بود.
ضمن اینکه احمدی نژاد با متن نوشته شده ای که به او داده بودند بیشتر شبیه یک سخنگو یا گویندهء اخبار جلب توجه میکرد و هیچگونه جذبه ای نداشت.
شما بهتر است به همکاران بسیجی ات بپیوندی و مردم را با چوب و چاقو و قمه بزنی. لازم نکرده تفسیر مگس را برای ما تشریح کنی اون هم با چهارتا جمله ای که در حد بچه های اول دبستان نوشته شده!
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

حامی موسوی - ایران - تبریز
بچه ها من دیگه یواش یواش از احمقی نژاد خوشم میاد چون وقتی تو تلویزیون نشونش میده بچه من میگه بابا بزار باشه یه کمی بخندیم و تصویر احمقی نژاد را به کانال کارتونی ترجیح میده و هر وقت تو خونه گریه میکنه عکس احمقی نژاد را نشون میدم از خنده غش میکنه واقعا ایشان نقش میمون رو خوب بازی میکنن و به خاطر همین من از صدا و سیما عجزانه تقاضا میکنم که کارتون احمقی نژاد رو یکمی وقتشو بیشتر کنن
پنج‌شنبه 18 تیر 1388

Kämpfer - آلمان - کلن
با سلام به دوستان

این روزها آنقدر که به احمدی نژاد پرداخته می شود به کل حکومت اسلامی که علت اصلی بر سر کار آمدن احمدی نژادها می شود، توجه نمی گردد و با چنین فضای حاکم بر درون و بیرون حاکمیت، جانیان و مسببین اصلی جنایتهای رفته به یک ملت، نفس تازه می کنند و آن می شود که آسیاب به نوبت شنکنجه گر ِ قاتل نماینده، غارتگر ِ آبرو باخته،مرگ گرفته را به تب می کشاند و از برای ماندگاری و کسب آبروی بی آبرویی، دانه می پاشاند که وقاحت و گستاخی کسانی همچون کروبی و خاتمی و امثالشان از یک سو و ولیعهد ولایت فقیه جنایتکار از سوی دیگر از این نمونه های آشکارند.

حماقتها و مالیخولیای احمدی نژاد با همه عوام فریبیهای او بر آمده از کلیت یک نظام مالیخولیاییست که به تناسب شرایط و وضعیتی که دارد، مهره های متناسب با آن را به میدان می آورد.
حکومت اسلامی مجموعه ی جنایتکارانه ایست که تمامیت آن باید به محاکمه کشیده شوند و رنگ عوض کردن این یا آن ( رفسنجانی خاتمی احمدی نژاد، آیت لله های جهل و جنون، آخوندکهای حقیر با شیطان زادگانشان و......) اصل را تغییر نمی دهد و هیچ مهره و ماجرایی نباید ریشه تیره بختیهای یک ملت را به حاشیه بکشاند و دوام و قوامش دهد!
احمدی نژادها محصول ولایت فقیه است. تهی مغزی که دست بوس و بله قربان گوست و تدارکاتچی ای بنا به شرایط کنونی به میدان فرستاده شده است.
علت اصلی همه این نابسامانی ها و حقارتها و سرکوبها و فقر و مدیریت ابلهانی از نوع احمدی نژاد، حکومت اسلامی است.
حکومت اسلامی است که از آن، چنین جانیانی سر برون می آورند و از اینان اعمالی پلید و ابلهانه با الهام از صاحب زمان و جن و پری و چاه حمکران و شفا بخشی چفیه آخوندک دلقکی همچون خامنه ای، سر می زند و این همه برآمده از حوضه های علمیه ( جهلیه ) است که همچون قارچ و ویروس آخوند و امام زاده و خرافه و بلاهت و زندگی انگلوار، بیرون می دهد. ( خود را نفریبیم و نفریبانیم که هنوز با همه ی این نکبت باری و زندگی حقارت باری که بر همه ما رفته و می رود، گرد موش مرده های صد من عمامه ای بسیارانی جمع می شوند!)
پرداختن به معلولها از جمله همین پرداختنهای بی حد و مرز به احمدی نژادها و مهره های خرافه ای دیگر این حکومت ننگین، بدون خواست مشخص سرنگونی تمامیت حکومت اسلامی به دام این حقیران گرفتار آمدن است.

بجای برخورد با معلول، علت را باید هدف قرار داد. کنارگذاشتن مهره هایی از نوع خاتمی و احمدی نژاد و گنده تر از هر دوی این حشرات، رفسنجانی برای هرم قدرت حکومت اسلامی، بسادگی یک واجبی خوراندن است!

پنج‌شنبه 18 تیر 1388

javid.ur - ایران - ارومیه
آنتی اسلام - ایران - اهواز
سلام بر خدمت برادر محترم آنتی اسلام که خیلی تعریفتو شنیدیم.
داداش مثل اینکه لحن حرفای منو نگرفتی.بیچاره من دارم مسخره اش می کنم(احمقی نزاد رو)اینها هر جا که گند زدن می گن حماسه آفریدیم گفتم لابد به این مگس هم می گن حماسه بود.شاید هم بگن آزادی بود.(بعید نیست.)
آنتی اسلام من این دفعه حرفات رو نشنیده می گیرم چون می دونم که منظورم رو بالعکس گرفتی.خواهش می کنم یه بار دیگه بخون(به طور طنز آمیز)
در مورد اون آخر هم که گفتی به بسیجی ها بپیوند خیلی برات متاسفم.من خودم 4روز بستری شدم در حین درگیری با گارد ویزه الان دوسته اهوازی به من می گه به بسیجی بپیوند.گفتم شاید منظورم رو نگرفتی و واسه همین اعصابات خط خطی شده.
به شرف آن شهیدانمان یا پیروز خواهیم شد یا شهید.
پنج‌شنبه 18 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
تو نماد تمام.......عالم هستی.ای حشره .
پنج‌شنبه 18 تیر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز

javid.ur - ایران - ارومیه
جاوید جان خیلی شرمنده ات هستم. من را ببخش. باور کن اشتباهی فکر کردم. چون این روزها خیلی به خون این بچه حزب اللهی ها تشنه شدم. البته جملهء آخرت هم که بصورت طنز گفته بودی من را در شک انداخت. اما باز فکر کردم جدی گفتی.
در هر صورت امیدوارم حرفهایی رو که زدم فراموش کنی داداشی من.
موفق باشید
پنج‌شنبه 18 تیر 1388

ARIA BARZIN - ایران - کرج
بابامحمودچاخان جون مامان جونت بس کن ترکیدیم ازخنده چقدربانمکی جیگر!!!!
شنبه 20 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.