پسر خزعلی: احمدی‌نژاد و شریعتمداری , دکتر سامی را کشتند

پسر خزعلی: احمدی‌نژاد و شریعتمداری , دکتر سامی را کشتند

آفتاب نیوز: کیهان خبر داده است که مهدی خزعلی، پسر آیت الله خزعلی در آخرین مصاحبه خود با صدای آمریکا، حسین شریعتمداری و دکتر احمدی نژاد را قاتل مرحوم دکتر کاظم سامی معرفی کرد. 

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، کیهان در شماره روز دوشنبه خود با انتشار این خبر افزوده است: «مهدی خزعلی به رادیو آمریکا گفتدکتر کاظم سامی که در چهارم آذر، روز تولد بنده کشته شد، دادستان وقت آن روز از زبان زن محمد جلیلیان، قاتل دکتر سامی می‌گوید کسی به اسم احمدی نژاد زنگ می‌زند و از ایشان (قاتل) دعوت می‌کند به دفتر آقای حسین شریعتمداری برود و آقای جلیلیان می رود و با بسته‌ای از پول برمی‌گردد و پول‌ها را به زنش می‌دهد و قتل را هم انجام می‌دهد»! 
zheneral - ایران - اصفهان
کاملا درسه.ما به یه رییس جمهور تیر خلاص زن رای نمیدیم.
زنده باد اصلاحات و زنده باد میرحسین کروبی.
اگه خیانت بشه شنبه قیامت میشه
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

SHIRAN e TANGESTAN - آلمان - دوسلدورف
سلام.
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

don rais - ایران - سمنان
ما هم باور کردئم
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

palmera - ایران - اصفهان
تا چند روز دیگه این جانی سایه شومشو از سرمون کم میکننه. موسوی پاینده رییس جمهور آینده
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
کم کم داره از این پسره خوشم میاد. آفرین! حالا که این رو گفتی باقی دیگه رو هم بگو
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

m uk - انگلیس - منچستر
دوستان در انگلیس لندن منچستر ونیو کاسل در انجمن اسلامی می توانید رائ دهید.
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

jsard - ایران - تبریز
دفتر احمدی نژاد اعلام کرد: آقای جلیلیان عزرائیل بود!، شریعتمداری و احمدی نژاد هم جبرائیل (چون مثل دو روحند در یک بدن)!! و دکتر سامی بدلیل آنفلونزای بوزینه ای (بیماری جدیدی که ناقلش به انسان بوزینه ای است بنام جنتی!) دار فانی را وراع گفته. اسناد و مدارکش هم موجود است. من اینجا آماری دارم .. ! از این یهودی زاده هرچی بگین بر میاد. یک کشور و مردمش را دارد به ق.ا. میدهد، آدمکشی که چیزی نیست. اینو با دستور احمدی نژاد کشته اند، میدانید چند نفر را خودش کشته و تیر خلاص چند نفر رو این خونخوار زده است؟
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

kozet-london - انگلیس - لندن
کوچولوی فضول باشی چه فرقی میکنه کدوم یک از شما بوده؟ حالا چرا دوستاتو حالا اونهم حالا لو میدی؟ پس تا الان تو کدوم جهنم دره بودی؟
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
فکر کنم این‌که یه آیت الله از روی زمین کم بشه اصلاً اذیتم نکنه. هر کی این کارو کرده دستش درد نکنه. اگه مطمئن بشم که احمدی نژاد آخوندکشه حتماً به اون رأی می‌دم.
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

Nim Rokh - ایران - تهران
افشاگری 1...
گروههای مافیایی که اصطلاحاً به «دولت در سایه» معروف می باشند برای رسیدن و دستیابی به اهداف و مقاصد خود از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند. « تهدید و ارعاب » ، « تخریب و بی‌شخصیت نمودن اشخاص» و «حذف فیزیکی» از جمله شیوه‌های مافیا برای برخورد با رقیبان و عوامل سد‌کننده می‌باشد.
کشور ایران نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد و در چند سال گذشته- بویژه شرایط پس از جنگ- یک جریان مافیای بسیار بزرگ در کشور شکل گرفته است که با بهره‌گیری از رانتهای بی‌شمار دولتی، به دنبال کسب ثروت بیشتر و توسعۀ قدرت خود می‌باشد. محفل موسوم به کـــــــــارگزاران سازندگی و خاندان آقای هـــــــــــــاشمی‌رفسنجانی مصداق بارز این شبکه مافیایی است.
در این سلسله نوشتار به معرفی و ذکر اقدامات آنان در دو عنوان جداگانۀ «عالیجنابان قدرت‌طلب» و « مافیای ثروت و قدرت» خواهیم پرداخت. عالیجنابان قدرت‌طلب که شمارۀ اول آن منتشر شده‌است- به معرفی و فعالیت‌های مافیایی عناصر حزب کارگزاران سازندگی می‌پردازد و مافیای ثروت و قدرت نیز، روشنگری پیرامون خاندان آقای هاشمی رفسنجانی را وجهۀ همت خود قرار داده است. امید آن داریم که مورد توجه مردم عزیز کشورمان بویژه - نسل جوان- قرار گیرد.
اعمال قدرت برای تبدیل اراضی منابع طبیعی به ویلا
آقای محمد هاشمی (برادر آقای هاشمی رفسنجانی) با استفاده از نفوذ و قدرت خود در سال 1380، چندین هکتار از اراضی منابع ملی پلاک 24 اصلی، موسوم به لالانِ شهرستان شمیرانات (واقع در فشم) متعلق به اراضی منابع طبیعی را تصرف می‌نماید.
1) مدیرکل منابع طبیعی استان تهران ( غلامعباس عبدی‌نژاد) در تاریخ 26/4/83 طی نامۀ‌ شمارۀ 11697/67 خطاب به دفترخانۀ اسناد رسمی شمارۀ 539 تهران، درخواست نموده تا نسبت به ثبت و انتقال قطعی 12450 مترمربع از اراضی منابع‌ملی پلاک 24 موسوم به لالان، با استناد به مجوز شماره 5/2321 صادره در تاریخ 7/3/80 از ریاست سازمان جنگلها و مراتع کشور، به محمد هاشمی اقدام نماید.
آقای محمد هاشمی قبل از انتقال سند فوق، اقدام به فروش یا انجام قراردادهای صوری جهت انتقال سند قسمتهای دیگری از ملک تصرف‌شده به نام نزدیکان خود نموده است.
2) محمد هاشمی (قبل از اقدامات ذکر شده در بند 1) اقدام به تأسیس شرکت «کوثر پارس» به شماره ثبت 202662 به نام حمید رضا نظری (برادر خانم وی) ، فرزند محمد، متولد 1345، به شماره شناسنامۀ 1342 ، نموده که چند هزار متر از شش دانگ قطعۀ یک، به مساحت 492295 مترمربع اراضی پلاک 1066 فرعی و 24 اصلی را با نام این شرکت به ثبت می‌رساند.

3) مجتمع فرهنگی روشنگران متعلق به محمد هاشمی در تاریخ 11/10/1381 قطعه زمینی به مساحت 562 مترمربع از زمین متعلق به پلاک 24 اصلی لالان(فشم) را به خانمی به نام طاهره گلکار فروخته است.
لازم به ذکر است آقای محمد هاشمی در بخشی از متصرفات مذکور اقدام به ساخت دو مجتمع ویلایی فدک و ریحانه نموده که تاکنون حدود 18 واحد آن آماده و هر واحد به مبلغ 000/000/800/2 الی 000/000/000/3 ریال فروخته شده است. دفتر فروش این ویلاها در دفترچه‌ای در مورد آنها آورده است: ... در حال حاضر 18 واحد ویلایی مستقل با متراژهایی از 150 تا 350 مترمربع بنا و زمین از 400 تا 2250 مترمربع می‌باشد.
هر واحد ویلایی دارای شوفاژخانه‌ مستقل، سرایداری، دو انشعاب آب، یک انشعاب برق و یک خط تلفن بوده و شهرک نیز دارای نگهبانی و جاده اختصاصی میباشد.‌بایک حساب سرانگشتی ساده میتوان به این موضوع پی بردکه تنهاازفروش 18واحدویلایی فوق مبلغ 000/000/000/54 ریال سود عاید محمد هاشمی گردیده‌است.
....ادامه دارد...
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

Nim Rokh - ایران - تهران
افشاگری 2...
» سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت و خاندان آقای هاشمی
سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت، تحت سیطرۀ کامل مافیای قدرت و ثروت قرار دارد. اینان از این طریق علاوه بر کسب درآمدهای هنگفت، اقدامات مورد نظر خود را در پوشش این سازمان ساماندهی و پشتیبانی مالی می‌نمایند.
در حال حاضر امتیاز ساخت، تعمیر و نگهداری و واگذاری مراکز توزیع CNG (گاز فشرده طبیعی) از طریق این سازمان در اختیار اعضاء این خاندان قرار گرفته‌است.خاندان آقای هاشمی با استفاده از این رانت 100 نشریۀ محلی و استانی را بین 000/000/4 تا 000/000/7 ریال و چند روزنامۀ سراسری را به میزان 000/000/000/1 پشتیبانی مالی می‌نمایندتا آنان درجهت سیاستهای مافیای ثروت و قدرت، افکار عمومی را شکل دهند.

» وجوهات بنیاد بیماریهای خاص در خدمت انتخابات
اسناد موجود در بنیاد بیماریهای خاص حاکی از آن است که در سال 1374 مبلغ000/000/000/2 ریال از وجوهات بنیاد بیماریهای خاص، تحت مسئولیت خانم فاطمه هاشمی (دختر آقای هاشمی رفسنجانی)، توسط آقای آشوری در اختیار ستاد انتخاباتی کارگزاران قرار گرفته‌است. با توجه به شرایط موجود سوء استفاده مالی از محل وجوهات بنیاد بیماریهای خاص در انتخابات آتی متصور می‌باشد.

» تبانی خانوادۀ هاشمی در قراردادهای نفتی خارجی
نامۀ افشاگرانۀ مدیر مستعفی شرکت استات اویل یکی از موارد رشوه‌گیری خانوادۀ هاشمی در قراردادهای نفتی است. آقای هوبارت ( مدیر مستعفی) طی نامه‌ای به هیئت مدیرۀ شرکت مزبور، پرداخت سالیانه 000/500/1 دلار به مدت 10 سال به آقای مهدی هاشمی (پسر آقای هاشمی رفسنجانی) را به عنوان پورسانت تشریح کرده‌است.

....ادامه دارد...
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

Nim Rokh - ایران - تهران
افشاگری 3...
» اعمال نفوذ مافیای ثروت و قدرت در شهرداری
درپی درخواست صدور مجوز فروش برای باغی به وسعت 2270 مترمربع جنب پارک جمشیدیه، از طرف مالک آن (خانم فرزین)، با تبانی صورت گرفته بین آقای علی هاشمی(برادرزادۀ آقای هاشمی رفسنجانی) و کرباسچی( شهردار وقت تهران) به بهانۀ طرح گسترش پارک جمشیدیه، این مجوز صادر نگردید و با تحت فشار قرار دادن و تهدید و ارعاب وی از طرف شهرداری ، علی هاشمی به عنوان نماینده شهرداری، ملک فوق را به نام مریم هاشمی‌نژاد کشکویی(همسر وی)، به مبلغ ناچیز 90 میلیون تومان خریداری نمود و با رفع موانع فروش و عوامل کاهش دهندۀ قیمت، آنرا پس از چند ماه به مبلغ 000/000/900/1 ریال به فروش رساند.
علی هاشمی بابت ملغی شدن طرح عظیم گسترش پارک جمشیدیه که زمین فوق راکاملاً دربر می‌گرفت ومانع اصلی فروش آن محسوب می‌شد و منتفی شدن طرح تعریض خیابان جمشیدیه که درآن پانصدمتر ازباغ فوق برای عبورمسیل درنظرگرفته شده بودمبلغ 000/000/350 ریال به عنوان رشوه و حق السهم به کرباسچی (شهردار وقت تهران) پرداخت نمود.
اجرای سیاستهای غلط اقتصادی در دولت موسوم به سازندگی، پیامدهای زیانباری را به کشور تحمیل کرد. شکاف طبقاتی و ایجاد فاصلۀ بین طبقۀ ثروتمند و کم درآمد از آن جمله است. در طی این سالها متأسفانه این فاصله به نسبت 70 به 1 رسیده است. بدین ترتیب که چنانچه یک فرد ثروتمند 000/700 ریال درآمد کسب می‌کرد در مقابل یک فرد کم درآمد 000/10 ریال درآمد می‌داشت.
روند شکل‌گیری مافیای ثروت و قدرت
دربالا ذکر گردید که یک جریان مافیایی پیچیده در ایران شکل گرفته است که خاندان آقای هاشمی رفسنجانی در راهبری آن نقش بسیار مهم و بسزایی را ایفاء می‌نمایند. در این شماره روند شکل‌گیری این جریان مافیایی بازشناسی می‌گردد.
شرایط اضطرار در زمان جنگ، تمرکز دولتی را در چرخه اقتصادی بوجود آورده بود. از این رو پایان یافتن جنگ و منتفی شدن شرایط اضطرار، آزاد‌سازی اقتصادی را مورد توجه قرار می‌داد.شرایط جدید در عرصه اقتصاد، برخی از مدیران دولتی و خانوادۀ معدودی از مسئولین را از رانت‌های اقتصادی بهره‌مند ساخت که در این میان خاندان آقای هاشمی رفسنجانی - به دلایل متعدد - بیش از دیگران ، از رهاورد مذکور منتفع گردیدند.
اما این پایان کار نبود، بلکه تنها یک آغاز بود. رانت‌خواران در عرصه قدرت و سیاست با یکدیگر پیوند خوردند که نتیجه آن جریان مافیایی موسوم به کارگزاران را به منصه ظهور رسانید. این جریان با پشت سر گذاردن چند سال طلایی ، قانونی ساختن رانت‌خواری و تداوم آن را مد نظر قرار داد. بر این اساس تصمیم گرفتند از یک سو در مرکز قانون‌گذاری حضوری پررنگ و فعال داشته باشند و از سوی دیگر با استمرار بخشیدن به ریاست جمهوری آقای هاشمی - به زعم خود - روزهای پرفروغ‌تری را به نظاره بنشینند.
اعلام موجودیت کارگزاران سازندگی در آستانه پنجمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ناظر بر عملیاتی ساختن اهداف موصوف بود. ناکام ماندن مافیای ثروت و قدرت در هر دو صحنه مذکور باعث گردید که شرایط جدیدی را پدید آورند که با مقتضیات سیاسی آنان همخوانی نداشت. اکنون این جریان مافیایی، با از دست دادن برخی از کانونهای رانت‌خیز، موجودیت، حصول ثروت و توسعه قدرت خود را در خطر می‌بینند. از این رو با به صحنه کشیدن آقای هاشمی سعی دارند ایشان را هزینۀ حفظ منافع خود کنند

....ادامه دارد...
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

Nim Rokh - ایران - تهران
افشاگری 4...
» منطقۀ آزاد کیش در اختیار خاندان آقای هاشمی
بر اساس اسناد موجود، حدود 000/200 مترمربع (حداقل) از گران‌‌ترین زمینهای منطقۀ آزاد تجاری کیش در اختیار فرزندان و نزدیکان آقای هاشمی رفسنجانی است و آنها سرمایه‌گذاریهای کلانی در این منطقه انجام داده‌اند.

بطورکلی این باند خود را مالک و ارباب کیش دانسته و نبض اقتصادی این منطقه را در اختیار گرفته‌اند. بگونه‌ای که افراد خارجی که برای سرمایه‌گذاری به کیش رفت و آمد می‌کنند، ناچارند مبالغ قابل توجهی پورسانت به عناوین مختلف مانند کمک به امور خیریه و ... به فرزندان آقای هاشمی بپردازند.
این جریان مافیایی در ادامۀ فعالیتهای خود اقدام به تأسیس یک باند هواپیمای خصوصی در کیش نموده‌است تا از این طریق کالاهای خود را مستقیماً وارد کشور نمایند.

» بذل و بخشش از اموال عمومی
بر اساس اسناد موجود، آقای محمد هاشمی (برادر آقای هاشمی رفسنجانی) هر ساله مبالغی از بودجۀ ریاست جمهوری را جهت کمک به افراد مورد نظر خود دریافت کرده‌است.
در همین راستا وی لیستی 30 صفحه‌ای از افرادی که مدعی بوده‌ در سال 1383 به آنها سکۀ بهار آزادی و پول هدیه داده‌ را به معاونت اداری مالی نهاد ریاست جمهوری تحویل داده‌است. گفته می‌شود که بیشتر موارد ذکر شده در لیست فوق ساختگی می‌باشد.

» سفر به مکه با هواپیمای اختصاصی
محمد هاشمی (برادر آقای هاشمی رفسنجانی) و خانواده به همراه مهدی هاشمی (فرزند آقای هاشمی رفسنجانی) و خانواده و همچنین خانواده مرعشی در ایام عید نوروز سال 1384 با یک هواپیمای اختصاصی به مکۀ مکرمه مسافرت نمودند.
این در حالی است که مردم عادی برای عزیمت به مکه و زیارت خانه خدا باید ماهها در نوبت قرار گیرند.

....ادامه دارد...
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

Nim Rokh - ایران - تهران
اق خزعلی برو از پدرت بپرس ببین که چیکار کرده که تو اینجوری درامدی در سایه حمایت پدر بودن خیلی خوبه نه؟ برو به حرفهای پالیزدار گوش کن بعد حرف بزن راستی از معدن چه خبر تولید خوب است؟
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

mah1 - ایران - تهران
یکی توضیح بده اینجا کی به کیه؟!
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

mehditm - ایران - تهران
این خبر معروف بود چون اسم احمدی نژاد میان اسامی بیماران روانی مرحوم دکتر کاظم سامی پیدا شده بود و چندین جلسه برای درمان روانی به مطب دکتر سامی رفته بوده
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

ufo - دانمارک - وایله
کسی نیست به ما پول بده ما بریم رهبرو دارو دسته اش ترتیب بدیم که هفتاد میلیون از شرشون راحت بشن.
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی
خدای من اینها بدجوری به جون هم افتادند. امیدوارم بزودی جمهوری اسلامی مثل همه دیکتاتوری های دیگه از درون بپوسه و دچار فروپاشیدگی بشه. نشونه هاش کم نیست.
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

nooshin tehrani - ایتالیا - رم
همشون یکی هستند. حالا لو میدن. تا الان خفه خون گرفته بودند. خاتمی. موسوی. احمدی نژاد..... همه یکی اند.همه در کشتار واعدامهای سا لهای 60 دست داشتند. همه در غارت کردن ثروت این مملکت با هم شریک بودند. همه در ظلم کردن به این ملت دست به یکی داشتند و..... تنها یک انقلاب که بتونه تقاص هر مادر داغ دیده را. هر کودک ذجر کشیده را. هر زن تجاوز شده را. هر پیکر شلاغ خورده را... بگیرد میتواند بعدا حرفش ارزش خوندن داشته باشد. به درگاه خداوند دعا میکنم که خدایی وجود داشته باشد.
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
خرداد ماه در ایران ، ماه پر حادثه بوده است...
می دانید حادثه ی خرداد امسال چیست؟؟ اولین رئیس جمهوری که فقط یک دوره رئیس جمهور می شود...
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

true-canada - کانادا - تورنتو
همزمان با برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۵ میلیون خودکار چینی بین مردم توزیع می‌‌‌‌شود.به گزارش “کلمه” بر اساس برخی از گزارش‌ها این خودکارهااز سوی تعدادی از گروه‌های خاص توزیع می‌شود و جوهر آنها پس از ۸ ساعت رنگ خود را از دست می‌دهند. بر این اساس ستادهای حامیان نمایندگان اصلاح‌طلب از مردم درخواست می‌کنند که برای جلوگیری از هرگونه تقلب برای هنگام رای دادن از خودکار شخصی خود استفاده و از پذیرش خودکار سایر افراد خودداری کنند.
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

Black Chador - امریکا - ولدن
ufo - دانمارک - وایله

مطما باش کسانی هستند که بیشتر از این حاظرن بدن. اسمشون هست ملت ایران. اگر کسی پیدا بشه که سر این مار زهری را قطع کند مردم ایران اون شخص را قهرمان ملی میشمارن.
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

DERAK - انگلستان - لندن
ویدئو های دکترمهدی خزعلی در مصاحبه با صدا ی امریکا10 قسمت
https://www.youtube.com/watch?v=_3An-FovZwcfeature=related
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

ayapir - اتریش - وین
Nim Rokh - ایران - تهران
مگر اینها زاییده ی جمهوری اسلامی و از نزدیکان امام راحلت نیستند؟همه از هم دزدتر و قاتلترند.تو هم برو یه ذره به خودت و انسانیتت شک کن .رها کن خودت رو!(اگر ایرانی و وطن پرستی)
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

DERAK - انگلستان - لندن
ویدئو های دکترمهدی خزعلی در مصاحبه با صدا ی امریکا10 قسمت
https://www.youtube.com/watch?v=_3An-FovZwcfeature=related
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

punisher - ایران - شیراز
Nim Rokh - ایران - تهران
همشون دزدن / تو ساده ای که فکر میکنی / یکیشون دزده / نه جانم / همشون خاپن به ملن ایران و این سرزمین اند..و سزای خیانت به مملکت هم در تمام دنیا / یکسان است .........
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

amirkabir - استرالیا - سیدنی
Nim Rokh - ایران - تهران
قدر مسلم تو یا اطلاعاتی هستی و یا از برادران بسیجی نظام!! اما اینو بدون که اگر رفسنجانی دزده (که هست) کسی به این دلیل نمیاد از محمود بی عقل بیشرف و حامیانش حمایت کنه یعنی اینکه سگ زرد برادر شغاله.در ثانی تو که دست به افشات خوبه و نطقت باز شده یه ذره هم کثافت کاریهای احمدئ رو افشا کن گرچه که بوی اون عالم رو ورداشته و فقط یک مشت کفتار کثیف میتونن دور و بر این انسان نمای متعفن وول بخورن.اینو گفتم که بدونی که محمود و علی اکبر هیچ فرقی باهم ندارن و هر دو از یک قماشن فقط بعضی وقتها هر کدوم بیشتر قدرت داره بیشتر پارس میکنه.
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

roxana_110 - ایران - تهران
nimrokh-ایران-تهران فکر کنم حرف رییست یادت باشه که خطاب به امریکا گفت اینقدر قطعنامه بدید که قطعنامه دونتون پاره شه تو هم حالا اینقدر تبلیغ کن تا تبلیغ دونت پاره شه رای ملت ایران (موسوی)
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

a_bamdad - ایران - تهران
Nim Rokh - ایران - تهران
خوب کسی در دزد بودن هاشمی شکی نداره اما چرا با وجود دزد بودن رئیس مجمع تشخیص مصلحته.نکنه مصلحت نظام در دزدی کرپنه؟
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

a_bamdad - ایران - تهران
Nim Rokh - ایران - تهران
خوب کسی در دزد بودن هاشمی شکی نداره اما چرا با وجود دزد بودن رئیس مجمع تشخیص مصلحته.نکنه مصلحت نظام در دزدی کرپنه؟
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

flober - انگلیس - لیدز
سگ زرد برادر شغاله.
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
مرگ بر احمدی نژادوشریعتمداری قاتل وفاشیست غیر اسلامی.یادتان بیاید احمقی نژاد سپورچیان درترور رهبران کردها دررستوران میکانوس دست داشته گویا اسلحه های موردنیازرااواورده وبه قاتلین جنایتکار داده.نابودباد ارتجاع سرمایه داری بسرکردگی امریکاوروسیه وکفتارپیر انگلیس.
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

aghakian - ایران - تهران
آقای خر علی شرم کن تهمت زدن کار راحتیه ولی فکر عواقبشو کردی؟ هر چی سعی کنید بیشتر از این کارها بکنید به ضرر خودتون تموم میشه وسیاهی ذعال برا خودش باقی میمونه فردا که نتیجه ارا مشخص شد شاهد گریه ندامت شما خواهیم بود....پروژه عبور از احمدی نژاد باند شما ناکام ماند این بار.... برید فکری به حال فردا تون بکنید که جلومردم ایران رو سیاهید
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

micka001 - ایران - تهران
طفلک دکتر سامی پزشک اعصاب مادرم بود و دکتر بینظیری بود. به گفته مادرم از چهره این دکتر مظلوم غم میبارید به علت این که مرتب با بیماران افسرده سرو کار داشت و بعد از کشتنش شایعه کردن یکی از بیمارانش که مشکل شدید روانی داشته کشتش.
تف بر ...احمدی نژاد مطمئن باش خون پایمال نخواهد شد و باید تقاص پس بدی بی همه چیز بی شرف
پنج‌شنبه 21 خرداد 1388

ufo - دانمارک - وایله
چادر سیاه.امریکا.ولدن.عزیزم من ارزوم هست بدون اجرت سر این نا ایرانی رو بکنم.نمی دونی شایدم بدونی درد غربت چقدر سخته .شبها در خواب دیندو روزهادر گریه غلطیدن.نابودبادرژیم ملایان.زنده باد ایرانوایرانی
جمعه 22 خرداد 1388

Rajoo - قطر - دوحه
نیم رخ
..ور..بیشرف ... احمقی نزادت کارش تمومه .. دیگه اگه رو داشتی بیا نظر بده...
جمعه 22 خرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.