سعید مرتضوی شخصا به پرونده زهرا ابراهیمی رسیدگی میکند

به گزارش رسانه های ایران دادستانی جمهوری اسلامی درحال تحقیق درباره ویدئویی است که ادعا می شود یک هنرپیشه زن جوان سریال های ایرانی را در حال هم آغوشی با دوست پسرش نشان می دهد.
سعید مرتضوی دادستان عمومی و انقلاب تهران
سعید مرتضوی شخصا تحقیق درباره ماجرا را به عهده گرفته است

این هنرپیشه، زهرا امیر ابراهیمی، به شدت این ادعا را که او همان زنی است که در ویدئو دیده می شود تکذیب کرده است. این فیلم روی "دی وی دی" و برخی وبسایت ها توزیع و منتشر شده است.

روزنامه های ایرانی به نقل از سخنگوی قوه قضاییه نوشتند که سعید مرتضوی، دادستان تهران، تصمیم گرفته است شخصا به مساله رسیدگی کند.

مقام های قضایی دستور بازداشت مردی که در فیلم دیده می شود را داده اند، اما گفته می شود وی از کشور گریخته است.

این مرد متهم است با توزیع فیلم قانون را زیر پا گذاشته و می تواند به یک سال زندان محکوم شود. نام وی فاش نشده است.

خبرنگاران می گویند به هر صورت زندگی حرفه ای زهرا امیر ابراهیمی که در سریال پرطرفدار "نرگس" بازی می کند، با انتشار این خبر تباه خواهد شد.

"تهمت ناروا"

خانم امیر ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری کار ایران، ایلنا، این حادثه را به عنوان "یک تهمت ناروا و برچسب غیرانسانی" رد کرد.

وی به این خبرگزاری گفته است: "این اتفاق صرفا به خاطر کسب پول و شاید هم نوعی تفنن غیر اخلاقی باشد و به خیال خامشان دیگر قانون و چارچوبی نیست و جامعه افسار گسیخته و بی اصول شده است."

وی همچنین شایعه تلاش برای خودکشی را رد کرد.

خبر این ماجرا در صفحات نخست روزنامه های ایران منعکس شده است.

براساس قوانین جمهوری اسلامی مجازات ترویج فحشا و بی بند و باری در جامعه، زندان است. به علاوه هر نوع رابطه جنسی خارج از پیوند زناشویی جرم است و با شلاق و زندان مجازات می شود.

در سال های اخیر فروش فیلم های غیرمجاز از مراسم عروسی، مهمانی های خصوصی یا استخرهای ویژه زنان در ایران ناگهان رونق زیادی پیدا کرده است.

بنابه گزارش ها عکس ها و ویدئوی مراسم عروسی علی دائی، فوتبالیست سرشناس ایرانی، تنها ساعاتی پس از ضبط در اینترنت منتشر شد.

منبع : بی بی سی فارسی

 
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.