صرافی گاندی صرافی نیاوران
● خانه ● تبادل نظر پرنیان ● سفارش آگهی ● تماس با ما ● فیلترشکن ● عضویت در سایت

پيك نيك رفتن چند جوان عربستاني

emroz.1979 - سوئد - يوله
حرومت بشه. از عرب بيشتر انتظار نميره.
سه‌شنبه 9 مهر 1387

ba ye gol bahar nemishe - امريكا - رالي
اه حالم به هم خورد الحق كه عربن.سوسمار مي خورند ولي مي گن پورك حرامه((=
سه‌شنبه 9 مهر 1387

هامون-فرانکفورت - آلمان - F
بسیار دیدنی بود. دست شما درد نکند برای این سایت ایرانی.
عجب اینکه ایران از چه کثافتهایی شکست خورد !!!!!!!!
سه‌شنبه 9 مهر 1387

shayaan - المان - كلن
از كله پاچه مدفوع گاه(سيرابي) و پاي مرغ كه كثيف تر نيست.
سه‌شنبه 9 مهر 1387

bita.bahal - آمريكا - پنسيلوانيا
حالم بد شد....
سه‌شنبه 9 مهر 1387

ali-vienna - اتريش - وين
ز شير شتر خوردن و سوسمار که ميگن اينه
قوز فيش، خوشمزنه؟ بخور بخور، مو نميخام!
سه‌شنبه 9 مهر 1387

babak1400 - ايران - كرمانشاه
تخم همين عربهاي مارمولك خوار هستن كه دارن بر ما حكومت ميكنن
سه‌شنبه 9 مهر 1387

Huria - دانمارك - كپنهاگ
حالا اگه اينها اشخور بودند وضعيت ايران بهتر از اين مي شد؟
در ضمن در چين هم كه انواع و اقسام جانوران و حشرات خورده ميشه به زندگيشون لطمه نخورده. همانطور كه قبلا ذكر كردم در دانمارك هم رستورانهاي با كلاس سوسمار سرو ميكنند البته از نوع ابزي و كمي با سليقه تر. من نخوردم ولي تعريفشو شنيدم.
سه‌شنبه 9 مهر 1387

barbud_daneshmand - بلزيك - گنت
اگر برنج را هم از ما نگرفته بودن چي ميشد؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
چندش اوره.
سه‌شنبه 9 مهر 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قوزفیش این جونها از فک و فامیلهای مسلمونت هستن. بهت تبریک میگم که بلاخره از فامیل های مسلمونت هم تویiranianuk مطلبی هم دیدیم. لذت ببر و افتخار کن به دینی که داری
سه‌شنبه 9 مهر 1387

Omidezendegy - ایران - مشهد
زیاد تعجب نکنید اینها عرب هستند و مسلمان
سه‌شنبه 9 مهر 1387

mah1 - ايران - تهران
وايييييي اوق! اين چه جونه وري بود؟ پس همينه ميگن عربه سوسمارخور. اه حالم بد شد. چه اخرش گرفتن خوابيدن! معلومه جونورها جرات نميكنن به اينا نزديك شن!
سه‌شنبه 9 مهر 1387

ghazgholhak - انگليس - برستول
اخرش همه با هم مردن
سه‌شنبه 9 مهر 1387

sara90 - سوئد - اوسبي
وحشتناك بود...ديوانه هاي چندش اور...از عربا هرچي بگي بر مياد
سه‌شنبه 9 مهر 1387

master21222122 - ايران - تهران
عرب هاي مايه دار = كثافت آشغال اه اه اه حالم بهم خورد !!!
سه‌شنبه 9 مهر 1387

djdany - انگليس - لندن
اااااااااااااه
حالم بهم خورد.
سه‌شنبه 9 مهر 1387

IRANPPP - آلمان - دوسلدورف
سوسمار خوران وحشي.
سه‌شنبه 9 مهر 1387

101065 - ايرلند - بلفست
عرب . كثيف. مارمولك خور
سه‌شنبه 9 مهر 1387

elora - نروژ - اسلو
خيلي حال به هم زن بود.ايران وسط چه كشورايي افتاده. اونور سوسك و قورباغه ميخورن اينور ملخ و مارمولك .لوول.
سه‌شنبه 9 مهر 1387

gol222 - سوپد - هلسينگبوري
وا قعا كه به من ثابت كرد عرب سوسمار خوار.خداي من مملكت من تحت تاثيراين عربهاي سوسمار خوار قرار گرفته.مرگ بر ارتجاع به سركردگي انگليس.
سه‌شنبه 9 مهر 1387

thelastsamurai - استکهلم - سوئد
عید فطر بر تمامی سوسمارخوران و تخم سوسمارخوران مبارک باد
سه‌شنبه 9 مهر 1387

طوفان - نروژ - اسلو
فكر كنم اين عكسهاي قوزي با دوستان اهل ولايت فقيهش دركشورهاي همسايمونن................
نكنه از اين چيزا ميخوري قوزي جون كه قوز در اوردي ؟ نوش جونت

درسته دوستان؟؟؟؟
سه‌شنبه 9 مهر 1387

mobiblu - ايران - تهران
چلو سوسمار میخورن؟
سه‌شنبه 9 مهر 1387

2figh - ايران - بندرعباس
بفرما اينم از پولدارا اهاي افراطيا بچسبونين ديگه چرا معطلين بچسبونيد به احمدي نژداد
سه‌شنبه 9 مهر 1387

palmera - ايران - اصفهان
زشیر شتر خوردن و سوسمار
عرب را بدانجا رسيدست كار
که تخت کیانی کند آرزو
تفو بر تو ای چرخ گردون تفو
سه‌شنبه 9 مهر 1387

Afshin London - انگلستان - لندن
بيخود نيست ما بهشون ميگيم عرب سوسمارخور.
حالم بهم خورد
فكر كنم تا هفته ديگه غذا نخورم
سه‌شنبه 9 مهر 1387

irane azad - انگلستان - لیورپول
محسن قوزی چه برادرای نامردی داری بدون تو رفتن پیک نیک ..تورو جا گذاشتن....



ز شیر شتر خوردن و سوسمار

عرب را به جایی‌ رسیده است کار

که تاج کیانی کند آرزو

تفو بر تو‌ای چرخ گردون تفو
سه‌شنبه 9 مهر 1387

dash- ali - سويد - گوتنبرگ
1400 سل پيشم همينطوري بوده با اين تفاوت كه به جاي اينا محمد و علي و عمر و ابوبكر بودن به جاي اون ماشين هم چند تا شتر بوده اينام دنبله رو راه اجدادشونن ولي يه كمي پيشرفته تر هر كسي كو دور ماند از اصل خويش.................
سه‌شنبه 9 مهر 1387

mehdi 9353 - بلژيك - هاسلت
تقديم به اسلاميون افراطي كه سنگ اسلام رو به سينه ميزنن.اينها نوادگان همونايي هستن كه فرهنگ !!!!!!!! اسلام رو به ايران اوردند.اگه حرفي هم بزني ميگن محمد با بقيه فرق ميكرد. به نظر شماها واقعا فرقي هست؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
سه‌شنبه 9 مهر 1387

طوفان - نروژ - اسلو
قوزي جون جواب سوالهاي قبليمو ندادي. اشكالي نداره.امروز 1 سوال ازت ميپرسم جون اقا جواب بده.
تو عكسهاي بالاكه با دوستات گرفتي ميبينم داره كلي بهت خوش ميگذره و حالا سوالم اينه كه چرا دوستاتو تنهاگذاشتي و اگه راست بگي كه شك دارم امدي نروژ؟؟؟؟؟؟
جون امام جواب بده مزدور
سه‌شنبه 9 مهر 1387

farnoosh63 - انگلستان - لندن
عرب سوسمار خور به این مگن حالا به این اخوندحا بگو. دنبال عرب نرو.
سه‌شنبه 9 مهر 1387

no_one_ - ايران - تهران
پس بنابر این عرب سوسمار خور که میگن صحت داره .حالم به هم خورد .یاد شعر از شاعر افتادم که میگه.عرب در بیابان ملخ میخورد ---- ... آب یخ میخورد
سه‌شنبه 9 مهر 1387

korosh_sweden - سوئد - گتنبرگ
چطور گذشتگان مااز اين سوسمار خورها در جنگ شكست و اعرب بي سر و بي پا را بر سرنوشت ما حاكم كردند؟جلل الخالق!!!!!!
سه‌شنبه 9 مهر 1387

havva - نروژ - اسلو
يا حضرت عباس اينا ديگه كين
سه‌شنبه 9 مهر 1387

azadi - ايران - كرج
الان قوزي مياد ميگه (چهره اسلام ميخواند خراب كنندواين توطئه صهيونيستهاست )خوشم مياد عين رئيس جمهور محبوبش كم نمياره.
سه‌شنبه 9 مهر 1387

amir_md - آمريكا - راكويل - مريلند
واقعا كه درست ميگن عرب سوسمار خور...اه اه ديگه دلم نمياد تا چند وقت سراغ پلو برم.
سه‌شنبه 9 مهر 1387

siya48 - آلمان - کلن
جالب تر از این عکسها اینه که هموطنان ما میلیونها تومن خرج می‌کنن که برای این ملت پول ببرن.آونوقت همین ملت به ما میگن........آاه دم کورش گرم با......
سه‌شنبه 9 مهر 1387

ahmad_alb2005 - سوئد - استكهولم
شما نبايد به خاطر چند نفر يك دين ويك قشر از يه جامعه رو زير سوال ببريد حال شما خوبه خارج رفتيد!!!!
تا كي بايد خودمون برتر از ديگران ببينيم. يعني ما نميخايم بفهميم همه ادمها با هم برابرند برتري به مليت ولهجه وزبان نيست برتري به عقل هست.
سه‌شنبه 9 مهر 1387

saharrr - امريكا - فلوريدا
اااااااااااه. كثافتاااااا
سه‌شنبه 9 مهر 1387

saoshiyant - ايران - دير
نوش جونتون
سه‌شنبه 9 مهر 1387

mahtab.e.roshan - انگلستان - لندن
وااااااااااااااااااااااااای چندش آوره خاک بر سرشون کنن حالم به هم خورد
سه‌شنبه 9 مهر 1387

rezanl - هلند - امستردام
يه چيزي كه جالبه اينه كه اينا اصالتشونو فراموش نميكنن.در ضمن همانطور كه مي بينيد اينا فقير يا نيازمند نيستند كه از اجبار اينكارو كنند. نگاه به ماشينشون كنيد. اين همون ادامه راه اجدادشونه كه اسمشو نميگم .حكومت جمهوري اسلمي واسه اين جاها خوبه.
سه‌شنبه 9 مهر 1387

bineshan - هلند - امستردام
از عربها نميشه بيشتر انتظار داشت ... ما شنيده بوديم موش هم ميخورند پس كو موشش.... ؟!!!!!!!
سه‌شنبه 9 مهر 1387

hadi azizkhani kyokoshin - انگليس - لندن
بچه ها خوشحال نشويد اين عكسها ساختگي است من تحقيق كردم اصلا به اين صورت نيست اينا دارن فيلم بازي ميكنن
سه‌شنبه 9 مهر 1387

بامنطق - استرالیا - آدلاید
خدا فردوسی را بیامرزد که گفته:
ز شیر شتر خوردن و سوسمار
عرب را به جائی رسیده است کار
که تخت کیانی کند آرزو
تفو بر تو ای چرخ گردون ، تفو
سه‌شنبه 9 مهر 1387

pesar-iran - نروژ - اسلو
اون وسطي محسن قوزي خودمون بود.
قبل از اينكه بياد نروژ پناهنده شه اونجا بود.خاك بر سر عربها.
سه‌شنبه 9 مهر 1387

Mehrdadpars - آلمان - دوسلدورف
یکی از دلایل منفور بودن این حکومت اسلامی در ایران همین هست که آداب و رسوم چنین بربرهای سوسمار خوری را میخواهند به ایرانیان تحمیل کنند .
سه‌شنبه 9 مهر 1387

sina_jan - استرالیا - سیدنی
این سوسمارخور بودن عربها رو اثبات میکنه....واقعا به این همه هوش و ذکاوت و توانایی و شجاعتی را که در شکار سوسمار از خود نشان دادند باید تبریک گفت....اینو میگن تفریح سالم...
سه‌شنبه 9 مهر 1387

candy - كانادا - كانادا
ولي خودمونيم٫ بعد از كباب كردن شبيه جوجه كباب خودمان شد. من ديگه جوجه كباب نمي خورم.
سه‌شنبه 9 مهر 1387

ARROW - ايتاليا - بولونيا
خاك بر سرتان عراب.
سه‌شنبه 9 مهر 1387

kardox - انگليس - شفيلد
نوش جون به نظره من ..انسان ازاده هرتور دوست داره زندگئ كنئ از هر نظر .اين جوانا دوست دارن سوسمار بخورن چرا ما بايد توهين بكنيم.ازبابت عكسا ممنون
سه‌شنبه 9 مهر 1387

persian.qatar - قطر - دوحه
غمشون شكمشونه.نفتشون تو جيبشونه.دنيا هم زير پاشونه
سه‌شنبه 9 مهر 1387

aiming - امارات - دوبي
سلام دوست عزيز
babak1400 - ايران - كرمانشاه
اينها بيخود مي كنن كه بر ما حكومت بكونن اينها فقط پول دارن مخ كه ندارن.
سه‌شنبه 9 مهر 1387

bidad - آمريكا - آتلانتا
شرط میبندم محسن ..وز فیش هم تو این عکسها هست...
سه‌شنبه 9 مهر 1387

zidane010 - قطر - دوحه
بالعافیه
یعنی نوش جان
هههههههههه
هر که هرچی دوست داره میخوره به ما چه؟
بهتر از مشورب خوردن و تریاک هستش
البته نه فکر کنید منم از این کثافتا میخورم
سه‌شنبه 9 مهر 1387

alen_deniro26 - استراليا - پرث
عرب در بیابان ملخ میخورد...... اب یخ میخورد.حالا این امثال محسن قوزی و یه مشت تخم عرب دیگه افتخارات و تمدن و فرهنگ اصیل ایرونی رو ول کردن و رفتن چسپیدن در ... اجداد این سوسمار خورها همش اسلام و محمد و علی میگن. اسلام واسه اینها تمدن و فرهنگ شد و بهشون هویت داد چون اینها قبلش هیچی نداشتن که ثابت کنن جزو بشر هستند و حالا نگاه کنید ماشینی رو که باهاش رفتن شکار سوسمار..اما ما ایرونی ها جزو متمدن ترین و با فرهنگ ترینه نصل بشر بودیم و اسلام در برابر عظمت و شکوه تمدن و فرهنگ ما هیچ بود اما اجداد ما هم مقصر بودند و بزرگترین خیانت رو به ایندگان خودشون کردن که گذاشتن اسلام وارد ایران بشه که ما در نتیجه اون از عرش به فرش رسیدیم و خجالت میکشیم که بگیم ایرونی هستیم. به نظر من یا باید ایرونی بود یا مسلمون چون یک مسلمون هیچ وقت ایرونی نیست. دوستان ایرونی من به شما التماس میکنم که به اسم احترام به عقاید دیگران ساکت ننشینید و لا اقل به بچه های خودتون چهره ... و واقعی اسلام رو بشناسونید تا لا اقل با گذشت چند نسل دیگه این اسلام (سرطان) از ایران ریشه کن بشه و ایندگان ما از زیر استثمار عربهای ملخ و سوسمار خور در بیان. به امید ازادی ایران عزیز و با تشکر از توجه و عنایت شما عزیزان.
سه‌شنبه 9 مهر 1387

ایران-ساری-omid tanha - ایران - ساری
با سلام به همه دوستان .من تازه عضو این سایت شده ام البته چند سالی هست که به این سایت میام .امیدوارم که منو تو جمع خودتون بپذیرید
سه‌شنبه 9 مهر 1387

m_z_ir - ایران - سمنان
shayaan - المان - كلن
از كله پاچه مدفوع گاه(سيرابي) و پاي مرغ كه كثيف تر نيست.
كي گفته سيرلايبي مدفوع گاه الاغ سيرابي معده ميباشد
سه‌شنبه 9 مهر 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
طوفان - نروژ - اسلو
خيلي با حالي.من چيزي ندارم بگويم همه چيز را خودت گفتي.
قوزي رفته دست بوس علي شيره اي.
سه‌شنبه 9 مهر 1387

طوفان - نروژ - اسلو
قوزي جون جواب اين دوستانو بده و بگو (فتوشاپه)هههههههههه
سه‌شنبه 9 مهر 1387

saghar61 - ايران - تهران
به به .. به به
با پپسي كولا خيلي خوشمزه به نظر ميرسه
سه‌شنبه 9 مهر 1387

mis-city - ايران - اهواز
عرب سوسمار خور که میگن همینه دیگه... ببین ما چقدر بدبختیم که از دین اینا باید در ایران پیروی کنیم... این دین اسلام ..... بر این دین
سه‌شنبه 9 مهر 1387

jonobi26 - انگليس - بيرمينگهام
خاك بر سر ما ايرانيها كه فرهنگ غني خودمون را رهاكرديم و چسبيديم به عرب سوسمار خور و اسلام البته بعضي از ماارانيها
سه‌شنبه 9 مهر 1387

tamara .s - انگليس - لندن
واقعا اينا چي بود چه وحشتناك حالم بهم خورد
سه‌شنبه 9 مهر 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
اه اه اه.تفو تفو تفو.آخه احمقها حیف اون برنج نبود !!!!!ضمنن (شایان -آلمان-کلن) تو که میگی سیرابی گوسفند اخیه و هنوز فرق گوسفند را با سوسمار تشخیص نمیدی بهتره بری همون جک و جونورها را بخوری تا گوسفندیکه خداوند برای قربانی کردن به انسان معرفی کرده.لابد فردا یک آیه عربها درمیارن که نخیر خداوند سوسمار را برای قربانی کردن به جضرت ابراهیم داده نه گوسفند.
سه‌شنبه 9 مهر 1387

payaam - ايران - تهران
من دلم سوخت ! اوضاع اينا از ما بي ريخت تره !
آقا جزاير سه گانه رو بهشون بديم ، ثواب داره !
سه‌شنبه 9 مهر 1387

mis-city - ايران - اهواز
- استكهولم _alb2005 - سوئد شما مسلمانها ميگين ما دين برتريم واقعا كه خودتون حرفتونو تكذيب ميكنيد...اين دين شماست اقاي مسلمان چرا بهتون بر ميخوره
سه‌شنبه 9 مهر 1387

Emam Zaman - ايران - قم
چقدر دوستان ايراني نژاد پرستند...اگه عربها سوسمار خورن تهرونيا كه سيرابي خورن (روده و ات و اشغال گوسفند)رشتيا هم كله ماهي ميخورن(البته ايتالياييها و اسپانياييها و ژاپنيها هم ميخورن)تركا هم كله گوسفند ميخورن :نتيجه اخلاقي...؟
سه‌شنبه 9 مهر 1387

minak - ايران - تهران
اصلا شماها تا حالا سوسمار خوردين كه هي اه و اوه مي كنين.منم نخوردم اما دليل نداره مللل ديگرو به خاطر غذاهاي سنتي شون سرزش كنيم.چه حالي مي شيد خارجي ها از كله پاچه و سيراب شيردون و..ما بد بگن و اوغ بزنن يا احمق و آشغال خور فرض مون كنن؟؟!
سه‌شنبه 9 مهر 1387

bluestar - ايران - تهران
Emam Zaman - ايران - قم
mis-city - ايران - اهواز
آنتی اسلام - ایران - اهواز
thelastsamurai - استکهلم - سوئد
alen_deniro26 - استراليا - پرث
خوردن سوسمار در اسلام حرام است.
سه‌شنبه 9 مهر 1387

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
همين ديوانگان شهوت و خون 1429 سال قبل گرد مرگ و نيستي را به ايران ما اقشاندند و هنگاميكه در زمان پهلوي كه براي زدودن ان به تدريج!!!!! اقدام شد با اين انقلاب منحوس به فرهنگ عقب افتاده ي همين سوسمار خورها پيوستيم افسوس.
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

atet_8oo8 - امريكا - كنزاس
بابا ببین این پست چقدر کامنت گرفت. بابا حالا درسته ما از عربا دل خوش ندارم ولی دلیل نمیشه دری وری بگین دیگه. خود ما ایرانی ها مگه کله پاچه نمیخوریم. اگه از گرفتن گوسفنده و کشتنش و ظاهر کله پاچه هم ایجوری عکس بگیرن همه حالشون از ایرانیا بهم می خوره. انصاف داشته باشین. تا وقتی تعصب رو نزارین کنار هیچی درست نمیشه. حالا چه تعصب به خرافات و دین چه تعصب به نفرت از یک نژاد به اسم عرب.
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

scorpionman - كويت - كويت
خوب اگر اینجور غذا خوری ها بخواد پیشرفت رو برای یه ملت بیاره پس ژاپنی ها و چینی ها عقب افتاده ترین کشورها هستند!!! حالا من از عرب ها دفاع نمی کنم ما هم توی ایران کله پاچه یکی از غذاهای سنتی مونه!!!
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

mis-city - ايران - اهواز
bluestar- ایران - تهران
برای من اسلام هم حرام است سوسمار خوردن که جای خود دارد
چرا بمن میگی که سوسمارخوردن دراسلام حرام است bluestar- ایران - تهران
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

majidindia - هندوستان - حيدرآباد
پيپسي و مارمولك چه مزه اي داره
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

ايران پور - ايران - تهران
جون
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

mohamad rezabb - كانادا - كلگري
من موندم شلنگ اب وسط بيابون چكار مي كرد.
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

ايران تالش - ايران - ماسال
ايران قم -سوسمار نوش جانت ولي اسم ماهي وگوسفندرانيار
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

m_vahid - ايران - تهران
تو چين و ژاپن سگ وگربه عربا سوسمار ماهم كه سيرابي ميخوريم چه اشكالي داره تو چين سوپ قورباغه پخت ميشه خيليم خوشمزست
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

esfahan_20 - ايران - اصفهان
bluestar - ايران - تهران
پيامبرانت هم مثل همينها بودن مگه اونموقع چي ميخوردن.تازه اينها كمي پيشرفت كردن ملخ نميخورن
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

eteraaz_2 - ايران - تهران
hadi azizkhani kyokoshin - انگليس - لندن
خوبه بابا به تحقيفت ادامه بده پيشرفت ميكني.
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

امپراتور كوچولو - ايران - تهران
خودتون رو ناراحت نكنين عربن ديگه. . .
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

basijy_rahbar - ايران - تهران
.mis-city - ايران - اهواز
خوب گفتي ولك.
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

alexteh - ايران - تهران
آره اين شيلنگه جالب بود.
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

100 - ايران - تهران
قبول نيست! سالاد ملخ با سس عقرب نداشت!
اي خدا!!!
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

google - امارات - دبي
فكر نكنم عكسه حقيقي باشه
چون اونا مسلمونن و مارمولك هم گوشتش حرامه و هم سمي
من خودم بيشتر از 10 سال هست كه امارات با عربها زندگي كردم
نه تنها چنين چيزي نديدم بلكه حرفشم نشنيدم
حالا اين از كجا اومده خدا ميدونه؟؟؟؟

چهار‌شنبه 10 مهر 1387

zahra1387 - ايران - تهران
خاك تو سر امپراطوري بزرگ ايران كه مغلوب اين سوسمار خور ها شد
تنها كشوري كه غذاهاي الكي نمي خوره همه غذا هامون ابوعلي سينايي است
والله سوريه كه ملخ مي خورند اون عربهاكه سوسمار مي خورند اون ور تر چشم بادومي ها سوسك و هر جنبده اي را مي خورند
اروپا و امريكاييي ها هم كه قورباغه و حلزون و ....
حالا خوراك مهم نيست مهم اينه كه ما اين عرب هاي بيابون گرد شدند اربابمون و دين مذهب سنت و ...همه محتوي ما شد اين اشغالها
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

behzad4130 - ایران - مشهد
با اجازه همه دوستان این شعر رو کامل می کنم:
ز ایرانیان سخت نالان شدم ، ز ساسانیان نیز گریان شدم ، ز شیر شتر خوردن و سوسمار ، عرب را به جایی رسیدست کار ، که تاج کیانی کند آرزو ، تـفو باد بر چرخ گردون، تـفو........
"حکیم ابوالقاسم فردوسی"
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

hoda_255 - امارات - ابوضبي
تا نخوريد نميدونيد چه لذتي داره.
حداقلاز اون كله باچه مسخره ايانيها خيلي بهتر و خوشمزه تر است.
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

aria_jp - ژابن - توكيو
نميدونم چرا قوزي در اين موقع صداش در نمياد .اگر زنده اي جواب بده بچه هاي روم خيلي خاطر خاتن و براي تو و اون علئ شيره اي و احمد اتمي هميشه تو دست شو.... دعا ميكنند. پس بگو كجا اي.......
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

omidezendegy - ایران - مشهد
mis-city - ايران - اهواز
خیلی خوب گفتی
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

flora_germany - آلمان - دوسلدورف
خلایق هر چه لایق، یعنی بیشتر از این از عربها توقع دارید!!!
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

micka001 - ايران - تهران
قبلا هم دیده بودم این تصاویر چندش اور را این حیوان بدبخت تو اون صحرای سوزان هم از این عرب کثیف دوپا در ارامش نیست .... هر چی عرب این به ظاهر مسلمونه
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

micka001 - ايران - تهران
خدارا شاکرم که یک گیاهخوار مطلق هستم و از تمام این تافنات به دورم .
فقط دلم برای حیوانات میسوزه که اینجور بازیچه شکم بشر کثیف واقع شدن
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

zidane010 - قطر - دوحه

atet_8oo8 - امريكا - كنزاس
بابا ببین این پست چقدر کامنت گرفت. بابا حالا درسته ما از عربا دل خوش ندارم ولی دلیل نمیشه دری وری بگین دیگه. خود ما ایرانی ها مگه کله پاچه نمیخوریم. اگه از گرفتن گوسفنده و کشتنش و ظاهر کله پاچه هم ایجوری عکس بگیرن همه حالشون از ایرانیا بهم می خوره. انصاف داشته باشین. تا وقتی تعصب رو نزارین کنار هیچی درست نمیشه. حالا چه تعصب به خرافات و دین چه تعصب به نفرت از یک نژاد به اسم عرب.
================================
ایول
قربونه ادم فهمیده
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

afrooz - هلند - امستردام
پس عرب سوسمار خوار راسته؟!!!!پس احمدي نژاد و خامنه اي كجا هستند؟
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

afrooz - هلند - امستردام
مساله اين نيست كه كي چي ميخوره ؟ مشكل اينه كه ما با اين تمدن و فرهنگ بالاي ايراني دين اين عرب سوسمار خور را داريم و قانون كشورمون بر پايه دين اوناست ما كه منشور جهاني حقوق بشر از ما گرفته شده .
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

Huria - دانمارك - كپنهاگ
هامون-فرانکفورت - آلمان - F
korosh_sweden - سوئد - گتنبرگ
همونطور هم ارتش مجهز عراقي-امريكايي از ايرانيهاي بي عقل و وجدان تروريست شكست خورد.
افسوس و هزاران افسوس كه زمام بين النهرين بدست ايرانيان ادم خوار افتاده ايا اين كابوس عراقي را پاياني هست. به زعم بعضيها شايد با تحريم سوسمار.
با عرض پوزش از غير ادمخواران
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

bitaraf2003 - استراليا - سيدني
اينجا مشخص ميشه اسلام چه دين مزخرفيه محمد و علي و تمام امامهاي كذايي همه سوسمار خور بودن اسلام ايران نابود كرد مرگ بر اسلام
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

ostajloo - ايران - نهرخلج
واي به حال اين مملكت كه با سواداش اينگون توهين ميكنند. واقعا براتون متاسفم.
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

hamid-fateh - ایران - قم
در جواب آنتی اسلام از اهواز
آخه اسلام چه ربطی به مارمولک خوردن داره اسلام که تمام این چیزارو حروم کرده چرا حرف ... میزنی کسی که به زور از تو نظر نخواست که چرت میگی
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

korosh_sweden - سوئد - گتنبرگ
hoda_255 - امارات - ابوضبی
اتفاقا کله پاچه یک غذای لذیذ است ای سوسمارخور ... در همین سوئد در دانشگاه روزی من دیدم که دانشجویان که از طبقه روشنفکر هستند کله پاچه گوسفند میل مبکنند و ان را ازکلاس بالایی مبدانند
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

korosh_sweden - سوئد - گتنبرگ
Huria - دانمارک - کپنهاگ
ما ادمخوریم یا ... عرب شپشو و معلول العقل ازقدیم گفته اند یک عرب خوب یک عرب مرده است و اگرماهمسایگا نی وحشی چون اعرا ب بی مایه و دون نداشتم الان از بزرگترین ممالک دنیادر علم ودانش و هنر و ادبیات بودیم بدبختی مااین بود که گذشتگان ما اعراب بیابان گرد و پابرهنه ر ا قلع و قمع نکردندتا ریشه نحس این قوم متجاوز بخشکد تا این قوم خونخوار و وحشی نتواند دین خودا بماتحمیل کندوهمان بلائی را بسر اعراب میاوردند که امربکا ئیها بر سرصدام رذل و دیوانه اوردند و اعراب را حقیر وخوار و سرکوب کر دند چرا که صدام قاتل را قهرمان خود میدانستند و به او افتخارمیکردندو همه د یدند که به چه ذلتی بدرک واصل شدو اعراب حالا به اسامه بن لادان افتخارمیکنند..... از قومی که ملخ غذای پدرانش بوده و شتر مرکبش بوده بیشترازاین توقعی نیست .
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
ostajloo - ايران - نهرخلج
باز تو پان تورك نواده ي چنگيز نظر دادي؟؟؟برو مغولستان وطنت نظر بده تو وقتي طرفدار ملا و احمدي نژاد هستي با افكار پان وركيسم جائي در ايران فردا نخواهي داشت.
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

mahdi_am - ایران - تهران
Huria - دانمارك - كپنهاگ اون زمونی که اعراب جاهل سنگ و چوب میپرستیدن ایرانیان یکتا پرست بودن اون زمانی که اعراب دختراشون رو زنده به گور میکردن ایرانیان متمدن ترین بودن اون موقع که اعراب تو صحرا چادر نشینی میکردن ایرانیان بزرگترین شهرها و زیباترین معماری رو داشتن اون موقع که اعراب سوسمارو ملخ رو خام خام میخوردن ایرانیان هنر اشپزی رو داشتن اصلا ما نباید ایرانیان متمدن رو با اعراب قیاس کنیم اون موقع تو به اصطلاح فهمیده میای ایرانیا رو آدم خوار توصیف میکنی ... شاید هم از اعرابی که عقده چند هزار ساله از پارس ها داره هستی!!! خیلی برات متاسفم...
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

bluestar - ايران - تهران
نميدونم چرا بعضي ها اسلام رو با عرب مساوي ميدونند. سوسمار خوردن در اسلام حرامه. يه كم انصاف بد نيست. اسلامي كه به شما گفتند يك سري سنتهاي خرافيه كه بعضا ايراني هم هستند و به اسم اسلام معرفي شدند و گر نه اسلام محمد با اين رسومات غلط فرق داره.
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

zpirooz - آلمان - آخن
اییی حالم از هر چی گوشته بهم خورد خاک بر سر .... کنند آخه مگه هر جنبنده ای رو باید خورد؟
چهار‌شنبه 10 مهر 1387

ali_dubai - امارات - دبي
يه مثل معروف هست ميگه :::::: گربه دستش به گوشت نميرسه ميگه بيف بيف::::: الان هم ايرانيها دستشون به هيچجا نميرسه نميتونن پيشرفته عربهارو نگاه كنن مسخرشون مكنن چيزي كه اصلا واقعيت نداره
پنج‌شنبه 11 مهر 1387

Kaweh - آلمان - فرانكفورت
نه به اون سوسمار و نه به اون پپسي كولا .
bluestar - ايران - تهران دوست من جوش نزن . مگه تو ديدي كه محمد چي ميخورد يا احمدي نژاد و خامنه اي تو خونشون چي ميخورن .
اسلام همينه يك كلام ...ارتجاع ....
پنج‌شنبه 11 مهر 1387

samira-84 - ايران - زنجان
shayaan - المان - كلن
از كله پاچه مدفوع گاه(سيرابي) و پاي مرغ كه كثيف تر نيست.
دمت گرم اينو خوب اومدي
********************************************
واقعا كه عربها وحشي و نفهمند.از هر چي عرب و عربي متنفرم فرقي هم نمي كنه اهل كجا باشه ايران يا خود كشورهاي عربي.

پنج‌شنبه 11 مهر 1387

ali.tanha - ايران - تبريز
اين عربها ي معاصر باعربهاي عصرجاهليت هيچ فرقي ندارند ولي جرج موش ويارانش انها رادرمقابل ايرانيان باتمدن حمايت ميكند نتيجه ميگيريم جرج موش خودش ازعربهاي امروزي وعصرجاهليت بدتر است
پنج‌شنبه 11 مهر 1387

manis - انگليس - شفيلد
با سلام خدمت دوستان عزيز
طبق اطلاعاتي كه من از اين مسئله دارم اين مارمولكها كه اسمشون در عربي ظب هست فقط در بيابانهاي خشك و بي آب و علف بعضي از كشورهاي عربي زندگي ميكنند كه شديدا در حال انقراض هستند.
جالب اينجاست كه خود عربها با هزينهاي زياد اين مارمولكها رو پرورش ميدن و از انقراض اونها جلوگيري ميكنند فقط به خاطر اينكه ابن مارمولكها رو شكار كنند و بخورن. چون عقيده دارن اين يك سنت بسيار مهم و قديمي از نياكانشان هست. در ضمن اين مارمولكها به قيمتهاي بسيار زيادي هم خريد و فروش ميشه و عقيده دارن كه فقط مردان بزرگ و سلاطين ميتونن اين مارمولكها رو بخورن.
حالا خودتون قضاوت كنيد اين عربها چه لاشخور هايي هستند.
با آرزوي موفقيت براي تمام دوستان سايت بخصوص طوفان عزيز از نروژ و پژمان خان از فرانسه
راستي اين قوزي خائن و جيره خوار عرب چرا اينجا پيداش نيست؟؟؟حاج آقا قوزي چون ديدي اجدادت مارمولك خور از آب در اومدن روت نشد كامنت بذاري؟؟؟
پنج‌شنبه 11 مهر 1387

raha_99 - انگليس - لندن
آخیه طفلکی ها آب چشمه و فضای سبز ندارند . ایرانمان که از دست غاصبان نجات بیدا کرد دعوتتون می کنیم بیاین و باهم بیک نیک بریم بعد ببینید چقدر حال میده حالا خواستید می تونید با ماشینهای خوشگلتون بیاید و تو جاده های بکر ایران راحت باشید.
اما خودمونیم در عین اینکه اینقدر چندش آوره چقد با اشتها درستش کردند.
تمام دنیا چیزهای غیر معمول مانند مار وسوسک و جونور می خورند.
زنده باد ایرانیان که طیب ترین ٬ حلالترین ٬ خوشمزه ترین غذاهای دنیا را می خورند. به همین دلیل است که اختابوسها سی سال است که نتوانسته اند
با اعتیاد وهزار کوفت وزهر مار ایرانیان را از میدان بدر کنند و آنها دوباره از جا بر خواهند خاست و اشغالگران را مرخص می کنند که به خودشان ببردازند. .
هر چند که با بی کفایتی رژیم اشغالگر سی سال است که غذای سالم به
دامها داده نمی شود و آنها از نانهای کبک زده استفاده می کنند اما خدا با ماست و حفاضت ما با اوست چون ما غریبترین ملت در دنیا هستیم و تنها خدا را داریم و بس .
پنج‌شنبه 11 مهر 1387

gol222 - سوپد - هلسينگبوري
هموطنان خوبم اگر برای کسی ممکن است از این عکسهای سوسمارخوران دانلود بگیریدو برای تلویزیونهای الجزایرو.....بفرستیدوبنویسید خلیج فارس را میخواهید.من دانلود نمیدانم سپاسگزارم مرگ بر استبدادوانگلیس روباه پیر استعمار.
پنج‌شنبه 11 مهر 1387

ostajloo - ايران - نهرخلج
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو / من در ايران هستم وبا جسارت تمام حرفم را ميزنم وهمواره هم حرفم را زدم. با اسم خودم از يك روستا مينويسم.طرفدار رژيم هيچ نيستم. اما همين رژيم را با افكار رجوي٫ رضاپالوني٫ ... عوض نميكنم مگر اينكه افكار مدرن جايگزين ان كوپن سوختگان سياسي شود. خواهان رسمي شدن زبانم زبان تركي هستم. اما تو با دروغ
سوئد پناهنده شدي مثل خيلي ها ايران مي ائي و ميروي . با اسم جعلي
اينجا مينويسي چون جسارت نداري اسمت را بنويسي... اما اين رابدان ايران مال ما بوده و در اينده نيز خواهد شد. اناني كه جنون گاوي دارند در اينده ايران جائي ندارند٫ افكاري مثل افكار رجوي٫ رضاپالوني و دنبال روهاي انان.
اگر جسارت داري بااسم اصلي بنويس
پنج‌شنبه 11 مهر 1387

hamid_r - مالزي - كوالالامپور
shayaan - المان - كلن
از كله پاچه مدفوع گاه(سيرابي) و پاي مرغ كه كثيف تر نيست.
----------------------------------------------------------------------------------------------
تواگه نظر نمي دادي مي گفتن لالي نه.متاسفم برات كه معلوم نيست تو المان ......
پنج‌شنبه 11 مهر 1387

shima87 - فرانسه - پاريس
bluestar - ایران - تهران
مثل اینکه اسلام تو همین عربستان ظهور کرده ها
پنج‌شنبه 11 مهر 1387

kotlet - ایران - تهران
اینم عکس چندتا عرب دیگه در حال سوسمار خوری(قابل توجه اقایونی که سنگ این عربا رو دارن به سینه می زنن) :
http://iranitop.blogspot.com/2008/03/blog-post_957.html
فقط اینا پپسی ندارن باهاش بخورن
bluestar - ایران - تهران
حزب الله بازی نداریما
اسلام یک دین عربی و فقط و فقط مناسب جانوری است به نام عرب
اسلام=دین عربی
زشیر شتر خوردن و سموسمار...........عرب را بدانجا رسانیده کار
که تاج کیانی کند ارزو....................تفو بر تو ای چرخ گردن تفو
پنج‌شنبه 11 مهر 1387

m.a.r - انگلستان - لندن
دم عمر وخالد ابن الولید واسلام گرم که با همین سوسمار خوری پوزتان را وپوز ان تمدنتان را به خاگ مالیدن وهنوز بعد از 1400سال نتوانستید کمر راست کنید ونخواهید کرد تا قیامت چون حکام شما طرز تفکرشان عربی واسلامی است وزبانتان 60درصد عربی است حتا نامهای شما عربی شد وفرهنگتان عربی شد.حتا همه شاهانتان از بعد از سقوط عباسیان تا انقلاب از نادر شاه وشاه عباس ..مظفر و ناصرالدین...تا رضا شاه ومحمدرضاشاه همه نامهای عربی داشتند.چنان ذلیل شدید که لنگه ندارید .وبجای مسخره کردن دیگران باید بروید گریه کنید مسخرهای بدبختا بروید....گوسفند سیرابی وپای خروس بخورید ... بر شما وخدا عمر ملعون را بیامورزد......
پنج‌شنبه 11 مهر 1387

Masoud.ir - ايران - خرمشهر
این چند جوان عربستانى ظاهرا متمول هم تشریف دارند چراکه مراسم "سوسمارخوران" بدون این تشریفات هم قابل اجراست. تناول چند عدد ملخ و مارمولک ناچیز در مقایسه با عادت همیشگى اعراب عراقى در حمله به کشورهاى همسایه و در نهایت خوار و ذلیل شدنشان و مخفى شدن رهبرشان در همان لانه سوسمارها، تفریح سالمیست.
اگر چه حساب اعراب شریف ایرانى از این ها جداست. . . مگر میشود فداکارى آن مادر عرب خوزستانى را فراموش کرد که نوزاد 7 ماهه اش را کنار دیوار گذاشت، "آر پى جى" همسر تکه تکه شده اش را به دست گرفت و جلوى تانک هاى عراقى ایستاد . . . یا آن جوان عرب خوزستانى که در تیم پارا المپیک آلمان با گردن آویز ایران به مسابقات پکن رفت تا به قول خودش او را با اعراب عراقى و عربستانى یکى نکنند.به امید روزى که دولت ایران به جاى درمان رایگان عراقى ها در"چشم پزشکى بصیر"، "بیمارستان دى، ساسان" و سایر مراکز تخصصى تهران، غرامت خود را از عراقى هاى کثیف طلب کند.
پنج‌شنبه 11 مهر 1387

bluestar - ايران - تهران
kotlet - ایران - تهران
shima87 - فرانسه - پاريس
درسته كه اسلام از عربستان ظهور كرد ولي دليل نميشه كه دين عربي باشه. مثلا مسيحيت هم از اورشليم ظهور كرد بايد بگيم مسيحيت فقط به درد عبريها مي خوره؟!!!!
اگر مطالعه داشته باشيد مي دانيد 1400 سال پيش كل دنيا تحت سلطه دو ابرقدرت ايران و روم بود و تنها نقطه اي كه آزاد حساب مي شد عربستان بود. آن هم به اين دليل كه ارزش سياسي و اقتصادي چنداني نداشت و مردم وحشي آن اصلا داخل آدم حساب نمي شدند. شايد يكي از دلايل انتخاب عربستان براي ظهور اسلام اثبات پتانسيلهاي دين اسلام بود كه توانست به مردمي كه در اوج توحش بودند تمدن عظيمي بدهد كه به كمك آن بزرگترين تمدنهاي آن روز دنيا را تحت تاثير قرار دهند.
------------------------------------------------------
مساله ديگر اينست كه هر ملتي خرده فرهنگهايي دارد كه گاه ناپسند هستند و به دين ربطي ندارد. سوسمار خوردن نه تنها ربطي به اسلام ندارد بلكه اسلام آن را نهي كرده است.
آقا يا خانم كتلت من شما را آدم منطقي ميدانم.اگر امروز صهيونيستها دست به كشتار مردم زده اند آيا بايد آن را به يهوديت و به حضرت موسي نسبت دهيم؟؟اگر مثلا سواحل نيس فرانسه كه مردم آن مسيحي هستند محل خوشگذراني و عياشي است بايد آن را به مسيحيت ربط دهيم و بگوييم مسيحيت دين هوسبازي و فاحشه گري است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! اصلا و ابدا
جمعه 12 مهر 1387

bluestar - ايران - تهران
Masoud.ir - ايران - خرمشهر
درودبر همه شما خوزستانيها كه حضور دشمن را در خانه هاي خود حس كرديد. در برابر او پايمردي كرديد تا آب تو دل امثال ما تو تهران و شهرهاي ديگه تكون نخوره.
جمعه 12 مهر 1387

raha_99 - انگليس - لندن
مار - انگلستان - لندن
حالا چرا نيش تو در آمده و ميگزي ! چه زهر كشنده اي هم داري اما بي تاثيره تو از اين مارهبيي هستي كه زهرش را كشيدند و نمي توني سم تزريق كني ! ايرانيان از لابلاي گوني باره ها جواهر هايي بيدا كردند كه تو اندازه وقدر و تلاءلو آنها را به خواب شب نمي تواني ببيني ! آخه ميدوني كه ايران امبراطوري بزرگ داشته و بادشاهانش در جام هاي طلايي آب مينوشيدند و چشم و دلشان از مال دنيا سير بوده به همين علت هم گوهرهاي باطني را در جواهرات تاج بادشاه بيدا كردند و آن را در خزانه ي خود حفظ كردند درست است مقبره هايشان در كشورهاي عربي ست و تنها يك جواهر اصل اصلش بيش ماست اما تلالوء و حضورشون مدام در ايران خودمان است . در ضمن شما چطور خالد بن وليد را با عمر رضي اله يكي مي دانيد و اينها را در كنار هم قرار مي دهيد . عمر خليفه اي بوده است كه در زهد وتقوي زبانزد بوده است اما اگر در مورد خالد تحقيق كنيد خودتان متوجه تفاوتها ميشويد .
جمعه 12 مهر 1387

kotlet - ايران - تهران
m.a.r - انگلستان - لندن
راستي 60 درصد زبان ما عربي نيست از خودت عدد در نكن .
جمعه 12 مهر 1387

banoo - امارات - دبي
حالم بهم خورد..چون عادت نداريم به اينجور غذاها.. و عادت هم نخواهيم كرد.....بعد سوسمار به اسلام چه ربطي داره؟؟؟؟ هر چيزي رو كه به شقيقه ربط نميدن....عقل كه نباشه جان در عذاب است
جمعه 12 مهر 1387

KOTLET - ايران - تهران
ostajloo - ایران - نهرخلج
اوه اوه اوه عجب نطقی بود حالم بهم خورد ...
جمعه 12 مهر 1387

saeed rahmani - روماني - كاراكال
اقا فقط حيف از اون برنج حيف.
جمعه 12 مهر 1387

kotlet - ايران - تهران
m.a.r - انگلستان - لندن
فرهنگ ما عربی نیست
.....
راستی بالاخره داستان اون تمدنا رو چیکار کردی ...(بالاخره تونستی عربشون کنی یا نه؟) لینکایی که بهت دادم دیدی؟دلم می خواست به فرهنگ کثیفت پی ببری اگه ندیدی دوباره برو یه سر بزن ببین هیچی نبودی هیچی. دیگه رجز و کرکری نمی خونی.
سگ تر و حیون تر و کثیف تر از عرب نداریم یه مشت مفت خور کثیفید(کوچیک و بزرگ)
راستی همون شاها چنان شما عربا رو به بندگی گرفته بودن که تو تاریخ لنگه اش پیدا نمی شه
می دونی رضا شاه با شیخ خزعل و ....شما عربا چیکار کرد؟(برو یه نگاهی بکن)
می دونی شما عربا از ترستون جرات نداشتید تو چشمای محمد رضا شاه نگاه کنید؟
(برو ببین در عرض یک روز با صدام لاشخورتون چیکار کرد)
به هر حال یه روزی خاک پاک ایران رو از لوث وجود ...مثل شما عربا پاک خواهیم کرد دویاره شعر تا ابد جاوید فردوسی رو برات می نویسم حالشو ببری:
زشیر شتر خوردن و سوسمار...........عرب را بدانجا رسانیده کار
که تاج کیانی کند ارزو....................تفو بر تو ای چرخ گردن تفو
......
جمعه 12 مهر 1387

ايران تالش - ايران - ماسال
سمیرا ایران-زنجان
به عربهای ایران توهین نکن همانطور که کسی حق نداره به اذریهای عزیز ایران توهین کنه
عربهای خوزستان در زمان جنگ وطن پرستی خود راثابت کرده اندولی متاسفانه تا به حال به انها کم لطفی شده است وانها از بسیاری ازخدمات رفاهی محروم هستند
ایران=فارس-اذری-کرد-لر-تالش-مازنی-بلوچ-گیلک-عرب-ترکمن وسایر اقوام
زنده باد ایران و ایرانی
جمعه 12 مهر 1387

kotlet - ایران - تهران
m.a.r - انگلستان - لندن
خوشم اومد که خودت با زبون خودت به مزخرف و چرت و پرت بودن دین اسلام و به وحشی گری ........ عرب(که خودت یکی ازشون هستی) اعتراف کردی انشاء الله به زودی به بقیه .... هم که صفت ثابتتون اعتراف خواهی کرد و ما اونا رو می خونیم اینم عکس عشق و حال دو شتر کثیف با دو عرب کثیفتر از خودشون:
http://kids.nationalgeographic.com/staticfiles/NGS/Shared/StaticFiles/NGKids/Image/camel-751633-inline
http://i.pbase.com/o6/66/781466/1/80879421.1ZyILdST.116244.jpg
اینم عکس شیر خوردن یک عرب کثیف از یک شتر:
http://www.dakhlabedouins.com/img/35_camel_milk.jpg
به خانواده محترمت سلم برسون بگو دست از این کارا بر دارن
جمعه 12 مهر 1387

ezatdf - ايران - تهران
پیام سال نو پادشاه عربستان
سوسمار را بر سر سفره مردم می آورم
جمعه 12 مهر 1387

mohtasab - كانادا - ونكوور
اگر عرب خوزستان الان اسم تهران شده بود صدامييه
جمعه 12 مهر 1387

girl of winter - ّايران - كرمانشاه
1400 بابك-ايران-كرمانشاه
عزيزم از ماست كه بر ماست
جمعه 12 مهر 1387

sarab22 - المان - دوسلدورف
عجب .المان
جمعه 12 مهر 1387

banoo - امارات - دبي
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار چكار كردي......همه رو در به در كردي...اي ول بابا قوي..اعصاب همه رو پكوندي....هههههههههههههه
شنبه 13 مهر 1387

دختر ايروني - ايران - تهران
يكي به من بگه آخه بابا سوسمار خوردن يه مشت عرب چه ربطي به اسلام داره؟ مگه اسلام بهشون گفته كه سوسمار بخورن. يه عده هم از اين آب گل آلود ميخوان ماهي بگيرن. گودرزي چه ربطي به شقاقيه داره؟ حالا اين جماعت اروپايي خوك ميخورن متمدن تشريف دارن؟ يه كم موقع اظهار نظراتتون فكر كنيد. به قول اون دوستمون بعيد نيست به زودي اينو به احمدي نژاد هم ربط بديد.
شنبه 13 مهر 1387

babak_n - ايران - تهران
واقعا که همتون ایرانی... هستین. اخه به کدوم تمدنتون افتخار میکنین. ...اصلا عربها به ایران حمله نکردند. کدام ابلهی حاضر میشه به یک سرزمین خالی از سکنه حمله کنه. شواهد تاریخی واقعی و غیر جعلی نشون میده که ایران تا زمان صفوئه تقریبا خالی از سکنه بوده وتاریخ ادعای الان ما ساختگی و جعل 100 سال پیش است
شنبه 13 مهر 1387

salma - كانادا - تورنتو
ای شیعه های بی ایمان به سنی های عربستان توهین نکنید شما ها را اگر دو روز گشنه نگه دارند به خوردن ... یکدیگر دست میزنید همانطور که زنانتان را به خودفروشی میفرستید همان بهتر که شماها گوشت خوک بخورید (البته مئ دانم شماها از روی نا اگاهی مسخره میکنید)
شنبه 13 مهر 1387

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
فيلم بازي نكن افرادي كه عضو اين سايت هستند و كامنت هاي شما را خوانده اند مي دانند افكار شما از پان توركيسم سر چشمه مي گيرد و موذيانه احمدي نژاد را بهتر از رضا شاه مي دانيد چون دشمن ايران و ايراني هستيد در ضمن به خارج امدم چون نمي توانستم خفه خون بگيرم در برابر جنايت ملايان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!فريب كافيست.در ضمن نوشتي در ايران هستم با نام خودم مي نويسم براي مزدور رژيم مگه خطري هست؟؟ جز جايزه.
شنبه 13 مهر 1387

raha_99 - انگليس - لندن
مار - انگلستان - لندن
يه چيز ديگه در مورد سيرابي شير دون ! من خود به شخصه هيچ يك از اينها را نمي خورم اما هيچ اشكالي هم به آنها نمي بينم چون خاصيت همه ي آنها و جنبه ي دارويي شان روشن شده فقط كلسترول را بالا مي برد كه ايراني هاي باذوق با خوردن ترشي مخصوصا سير مشكلش رو حل كرده اند .
تنها خوردن چشم گوسفند برايم جا نمي افته و با به به چه چه هم اونو مي خورند و واقعا الان كه حرفش را ميزنم گلاب بروت در حال بالا آوردنم .
و اما باي مرغ و خروس ! من از اون هم حالم بهم ميخوره اما من منم و سليقه ي خودم رو دارم اما اگر عميق در موردش فكر كني مي فهمي كه ران سوسك كه نيست باز هم از جنس همون مرغ و خروسه ! و چه آرتروزها كه از اين خوب نشده ! حالا چيزي گير نياوردي به اين چيزها چسبيدي خودت
انصاف بده كله ي گوسفند كجا و تمساح و سوسمار و مار مولك كجا .
هر گوشت وشيري خاصيت همون حيوون رو در خود دارند فكر مي كني بيخودي ايرانيان اينقدر خوش فكر و با سليقه اند و خوش خوراك . چون چيزهايي رو استفاده مي كنند كه خدا خودش گفته و اونها رو واسه ي انسان مفيد دونسته !
شنبه 13 مهر 1387

Masoud.ir - ايران - خرمشهر
banoo - امارات - دبي
خانم بانو، ما كه از هفت پشت عرب خوزستانى هستيم ننگمان ميايد خودمان را با سوسمارخورهاى عراقى و عربستانى يكى كنيم. ولى ظاهرا حرارت شما در كوبيدن ايرانيها و توهين به كشورت از اين بيگانه هاى عراقى
كمتر نيست.

babak_n - ايران - تهران
بسم الله الرحمان الرحيم
فرزند صالح گلى از از گلهاى بهشت.
افرين به تو پسر خوب كه از برنامه هاى دلقك معروف پورپيرار غافل نبوده ايى. شما خودت را با همان برنامه هاى طنز و ساير معلولين ذهنى جاعل تاريخ سرگرم كن.
يكشنبه 14 مهر 1387

kotlet - ايران - تهران
babak_n - ايران - تهران
شما با حضرت استاد پور پيرا نسبتي داري؟(ايا پان گرگ هستي؟)
خوب ادم هر چرت و پرتي رو كه مي خونه باور نكنه و هميشه حرفاي مخالف رو بخونه البته انقده طوكعليايي مثل تو ترسو هستن كه حتي جرات خوندن حرف مخالف رو ندارن و انقده خرد طوكي بهشون فشار مياره كه جاي براي فكر كردن براشون نمونده
اما خوب با حرفاي خود حضرت استاد ساكتت كنيم مگه شماها نمي گيد بابك و زرتشت از طوكا بودن خوب حضرت استاد مي گه نه بابك وجود داشته نه زرتشت حالا كدومشونو باور بفرماييم؟؟؟؟؟ حرفاي شما رو يا حرفاي اونو؟؟؟(جواب اينو بده) حالا تاريخ كي جعلي ما يا شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستي يه سري هم به اين بزن براي خرد طوكي خيلي خوب:
http://antipourpirarcollection.blogsky.com/
بعد از اون يه سري هم به اينا بزن (مطمئن باش اسمتو عوض مي كني):
http://www.azargoshnasp.net/famous/babak_khorramdin/babakpasokhbehanirani.htm
http://rouznamak.blogfa.com/post-113.aspx
يكشنبه 14 مهر 1387

aria.dubai - امارات - ا
واي چه كثيفند
يكشنبه 14 مهر 1387

m.a.r - انگلستان - لندن
کتلت معلومه ..... که داری چرند میگی ای ابله نادان.در ضمن نام کامل فردسی حکیم ابوالقاسم حسن بن علی طوسی است.یعنی خود و پدر و جدش اسم عربی داشتن حتما افتخار هم میکرده وگرنه چرا اسم ایرانی نداشتن شاید موجب ذلت میشدند.در ضمن فردوسی شاعری معتقد و مومن به ولایت معصومین ع بودهوخود را بنده اهل بیت نبی وستاینده خاک پای وصی می دانست و تاکید میکرد. گرت زین بد اید گنامن من است چنین است واین وراه من است براین زادم وهم بر این بگذرم چنان دان که خاک پی حیدرم عجب ادمهای دو روی هستید از یکطرف به عربها فحش میدهد واز طرف دیگه خاک پای انهاست واسم عربی هم داره.این نشان میدهد گه چقدر محو شدید و بی اصالت هستید.در ضمن شما هم به ... ...منتظر .... ولی جوابت باشه تا هفته اینده.
يكشنبه 14 مهر 1387

Masoud.ir - ايران - خرمشهر
لطفا همه بخوانند.جالب اینجاست که وقتى دو عراقى (Huria - دانمارک - کپنهاگ) و (thelastsamurai - استکهلم - سوئد) که به واسطه تناول پول مفت بیت المال مردم ایران و اقامت در ایران، فارسى یاد گرفتن اند، در این تاپیک و سایر تاپیک ها به خود اجازه بدترین گستاخى ها را به تاریخ ایران، رزمنده هاى ایران و مقدسات جنگى ما را میدهند و در عوض صدام ملعون و رژیم منفور بعثى و نیز به قول خودشان عراقى هاى عزیز!!!!! را تقدیس میکنند، اعضاى این سایت به جز یکى دو نفر لام تا کام حرف نمیزنند.
ظاهرا اول و آخر خود ما خوزستانى ها باید پاسدار کیش ایران در برابر آعراب بدوى ملخ خور باشیم (که بوده و هستیم). همانطور که هموطنان آذرى ما در اینجا احمق هاى پان ترک را سر جایشان مینشانند و نهایت شهامت سایر دوستان در مسخره کردن محسن قوز فیش و احمدى نژاد خلاصه میشود و آنجا که باید ایرانى بودن خود را اثبات کنند، جملگى کر و لال میشوند. خوشا به غیرتتان. . .
يكشنبه 14 مهر 1387

bluestar - ايران - تهران
salma - كانادا - تورنتو
سعودي ها سني نيستند. وهابي هستند مذهبي كه 200 سال پيش توسط انگليسي ها ساخته شد
يكشنبه 14 مهر 1387

Huria - دانمارك - كپنهاگ
ايراني بايد ياد بگيره كه هر چه براي خود مي پسندي براي ديگران هم بپسند و بر عكس. نظر قبليم راجع به جنگ كنوني استعمار ايراني و عراق هست در داخل عراق. در اون 8 سال دفاعتون اي كاش نامي هم ميبرديد از گمنامان عراقي كه اومدن پا به پاتون جنگيدن و شما در عوض خونواده هاشون رو 20 سال بعد در كشور خودشون ترور كردين. ادمخواري رو ميشه تحمل كرد ولي اين همه ناجوانمردي!!!!!!!!!!!!
به هر حال گويا برخي از كاربران زير مجموعه خزندگان تشريف دارند كه سوسمار خوردن يكي يا بيشتر ان سوي اب رو دليل انقراض دايناسورها در 2500 ببخشيد ميليونها سال پيش مي دونند.
اونهايي هم كه شعر فردوسي رو زمزمه مي كنن پيشنهاد مي كنم به جاي ريختن ابدهان نا مبارك به محيط زيست و الوده كردنش فكري به حال هر دو ملت بكنن.
يكشنبه 14 مهر 1387

kitaro - ایران - تهران
babak_n - ایران - تهران
عجب مورخی هستی..!!!
زدی رودست ویل دورانت..چشم نخوری!!!!
يكشنبه 14 مهر 1387

kotlet - ايران - تهران
bluestar - ايران - تهران
با اين روايتي كه شما از من نوشتي نتيجه گرفتم كه من بي منطق بودم و خبر نداشتم(!!!!)
(چون شما نوشتي)
در اخر نه به اين حزب الله بازيت نه باون توهيني كه توي بخش اون سوار كار كردي!!!
يكشنبه 14 مهر 1387

bluestar - ايران - تهران
kotlet - ايران - تهران
من چنين جسارتي نكردم فقط تقاضا كردم همانطور كه تا حالا منطقي بوديد حالا هم به ديده منطق به قضايا بنگريد.
يكشنبه 14 مهر 1387

kotlet - ايران - تهران
Huria - دانمارک - کپنهاگ
برو بابا حالم بهم خورد لعنت به عراق و عراقی یکیشم تو (اینهمه ایرانی مرده اونا رو ول کنیم بچسبیم به یه مشت سوسمار خور!!!!) ما فقط فکری به حال یک ملت می کنیم(ملت ایران) گور بابای ملت عراق
m.a.r - انگلستان - لندن
دیگه موندی چی بگی اومدی می گی چون طرف اسمش عربی پس فرهنگش هم عربی؟؟؟ماشاء الله به خرد عربیت سر این کاریت ندارم ولت می کنم خوش باشی راستی فردوس عربی نیست اینو یادت باشه در ضمن عزیزم شما اگه دوست داری سرگرم بشی پاشو برو اون لینکی که یه زمانی بهت دادم یه سر بزن با دقت بخون به فرهنگ سرتا پا مزخرفت پی ببری دیگه اینجا بلبل زبونی نفرمایی (اون موقع می فهمی که برای چی فردوسی شیعه است برای چی اینهمه شیعه گری بین ایرانیا هست و بر ای چی ایرانیا از علی و ... تعریف می کنن ) اینم خوب بدون اون فردوسی بود که نگذاشت اسلام ایران رو نابود کنه و ایران و ایرانی به فراموشی سپرده بشه و سرتا پای شاهنامه پر از یاد ایران باستان و دین باستانی ایرانیا و فرهنگ گذشته ایران و تشویق ایرانیا به اصل خودشون :
بران دین زردشت پیغمبرم
ز راه نیاکان خود نگررم

نهم گفت زردشت پیشین بروی
به راهیم پیغمبر راست‌گوی (از قول بهرام)
... هم خودت هستی به جای چرت و پرت گفتن بیا بقیه فرهنگ مزخرف اسلامی عربیتونو برای اعضای سایت بنویس بشینن بخونن
همچنین بشین اینجا جواب بده نزار برای هفته بعد
بسیار هم با اصالت هستیم مثل هزارتا مصری و ..... نیستیم که حتی زبانشونو فراموش کردن و امروز رفتن قاطی یه مشت عرب سوسمار خور (و ما اینو مدیون فردوسی هستیم)
زشیر شتر خوردن و سوسمار ............عرب را بدانجا رسانیده کار
که تاج کیانی کند ارزو.................تفو بر تو ای چرخ گردون تفو
يكشنبه 14 مهر 1387

kotlet - ايران - تهران
Masoud.ir - ايران - خرمشهر
موافقم سر ايران كه باشه همشون ساكت مي شن و فقط مي شينن تماشا اما سر احمدي نژاد همشون استاد فن هستن
يكشنبه 14 مهر 1387

babak_n - ايران - تهران
از شماها انتظاری غیر از این هم نیست انسانهای هستید که هویت مجهول دارید. چه بسا که خیلی یا بهتر بگم اکثر شماها عرب ترک لر و بلوچ و... هستید ولی اینقدر شستشوی مغزی شده اید که به راحتی به اجداد خودتان هم توهین می کنید. خیلی وقتها حقیقت درست بر عکس چیزی هست که شما فکر می کنید. فقط یک ذره تفکر بدون تعصب می خواهد که حقیقت را ببینید و درک کنید. جناب کتلت و سایر دوستانی که نسبت مرا با پورپیرار کشف کرده اند من و شما مورخ نیستیم و فقط می خوانیم هر چیزی که از نظر ما منطقی تر باشد را قبول می کنیم. تو از کجا میدانی که من حرفهای مخالف را نمی خوانم مطمپن باش هر چه بیشتر حرفهای مخالف را می خوانم نوشته های آقای پورپیرار برایم قابل قبول تر می شود. چون واقعا مخالفان او چیزی برای عرضه ندارند و سندی دال بر رد حرفهای این مرد ندارند. تنها عکس العمل آنها زدن انگ توده ای پان ترکیسم و پان عربیسم به او می باشد. ولی هر چه بیشتر میگذرد و نوشته های این مرد منتشر میشود دروغ بودن تهمتهای عجولانه اینگونه افراد آشکارتر می شود. من هم با آقای پورپیرار موافقم خیلی از شخصیتها و چیزهایی که الان در تاریخ ایران و در فرهنگ این مردم رسوخ پیدا کرده دروغین و ساختگی است مثل زرتشت و اوستا و بابک وامامزاده هایی که الان در همه جا وجود دارندو...
تو بچه تر از اونی هستی که بتونی پورپیرار را نقد کنی اول باید کامل نوشته هایش را بخوانی اگه تونستی هضمشون کنی بعد شروع کن به نقد کردن.
جناب مسعود از خرمشهر مشخص است که تو هم از اون جنوبی های جوگیر هستی که تبلیغات فکرتو آنقدر مسموم کرده که از هیچ توهینی به هم نژادهای خودت فروگذار نمی کنی. من 3 سال اهواز درس خواندم ادمهای هم تیپ تورا خیلی دیدم میشه به راحتی از طرز فکرت حدس زد که از خود بیگانه ای هستی که عقده و کینه اجازه تفکر را از تو سلب کرده است. تو و آن عرب اونور آبی بازیچه دست آنهایی هستید که دوست دارند با تفرقه انداختن راحت حکومت کنند.
يكشنبه 14 مهر 1387

Huria - دانمارك - كپنهاگ
Masoud.ir - ايران - خرمشهر
اون بلايي كه صدام بر سر ملتش اورد محاله جهانيان نظيرش رو ديده باشن. عراقيهاي تحصيل كرده موئمن وقتي نداي نصرت خواهي شماي به اصطلاح برادر مسلمان رو شنيدند اومدند .از همه جا جمع شدند دست از لذتهاي دنيا بر داشتند هر چه داشتند دادند تا ان ارزوي مدينه فاضله را در كشورتون بر اورده كنند نه فقط براي خودشون براي شما هم. فقير نبودند با دست پر امدند با كوله باري از خاطرات تلخ رفتند باور اينكه يك مسلمان هم مي تواند منافق دروغگو چپاولگر و در يك اصطلاح ادم خوار باشد برايشان طاقت فرسا بود. در يك كلام فريب خوردند همان فريبي كه بسيجي هموطنت و ساير انقلاب دوستان خوردند. ولي باز ايراني دين را بر وطن تر جيح داد كاري كه نقطه ضعف عراقي بود.
زندگي ميان يك قوم فقط زبان عاميانه رو قوي ميكنه. حمل بر خودستايي نشه اگه نگارش فارسيم خوبه تنها دليلش مطالعه و زحمت خودمه . حق را سپاس اين را هرگز مديون بك ايراني نبوده ام. و كم نيستند كاربران ايراني الاصل كه اغلاط املايي به وفور در نظراتشون مشاهده ميشه.
يكشنبه 14 مهر 1387

korosh_sweden - سوئد - گتنبرگ
babak_n - ایران - تهران
m.a.r - انگلستان - لندن
ما از امثال تو babak_n وطن فروش و خاین که اولاد نا خلف اعراب بوده در تاریخ ایران کم نداشته که از پشت خنجر زده و ذاتا وطن فروش بوده و چون اعراب دون و پابرهنه همواره از ایران رشک برده و دشمن ا ین سرزمین بوده و ایرانیان در طول تاریخ بارها پوزشان را به خاک مالیده و خواهیم مالید تو ..دچار توهم شده و یا کینه تو از ایران ناشی از حقارت تو بخاطر گذشته نکبت بارت و نداشتن ریشه و اصالت است چرا که تنها وتنهابزرگترین امپراطوری ازنظر وسعت ونحوه پیشرفته مدیریت به گفته تمام مورخین غربی امپراطوری ایران در زمان بنیانگذاران امپراطوری پارس در طول تاریخ بشر بوده و تاریخ هرگز همتای انرا نخواهد دید حالا امثال تو بااظهارات مغرضانه و چرند و بدون پایه و بی اساس همچون اعراب سوسمار خور وعراقی های که در وحشی بودن و سبوعیت دست مغولان راهم ا ز پشت بسته بروید به جهنم همانجا که قهرمانتان صدام تکریتی خونخوار واصل شد وتقاص گناهانش رامیدهد و m.a.r سر از تن بریدن دشمنان را فراموش نکن که یکی دیگر از رسومات عربی است واز نشانه دیگری از سبوعیت این قوم جاهل است وانرا ازافتخاراتتان بر شمر و داشتنن اسم عربی بعضی ایرانیان بواسطه اشغال ایران توسط اعراب و اجبار ایرانیان بوده وازجمله از هوش ایرانی بوده که بتواند فرهنگ برتر خورا حفظ کند و عرب بیابانگرد را فریب داده ومتاسفانه بایستی انراتغیر دهیم و پوز عرب رادوباره بخاک بکوبیم ...تو برو سوسمارت رابخور وسراز تن امریکایها راببرید که ...اند همانها که سر ادم میبرند ادم خوارند نه ما و اگر می خواهی نام فردوسی بزرگ را ببری اول باید دهانت را بشوری وبعد نام این بزرگ مرد راببری.
يكشنبه 14 مهر 1387

pejmanfrance - فرانسه - پاريس
محسن قوزي تو هفت سوراخ قايمه
وباشلنگ آب هم نمي تونيد بيرون بياريد اينجور مواقع در ضمن طوفان خوب سياش كردي من وقتي ديدم تو گندش زدي چيزي ننوشتم.
مانيس عزيز انگلستان ممنون دوست خوبم اطلاعات خوبي داديد ولي سوالي كه من برام هست اينه كه مگه سوسمارومارمولك سمي نيستد؟اگه كسي مي دونه بمن بگه
يكشنبه 14 مهر 1387

Masoud.ir - ايران - خرمشهر
اينكه ايرانى بايد چى ياد بگيره و چى كار كنه، يك مساله داخلى و مربوط به خود ايرانيهاست و اساسا به يك بيگانه عراقى و ساير بيگانگان از هر نوع آن (سوسمارخور و دايناسورخور) ارتباطى ندارد.
شما كه فارسى را ياد گرفته ايى و متوجه نفرت ايرانى ها نسبت به خودت و ساير عراقى هاى مفت خور شده ايى بسوز و بساز.
اتفاقا اصطلاحات آدم خوار و خونخوار بيشتر مناسب عراقى هاى است كه از پول ملت ايران خورده اند و ميخورند و زبانشان براى ما دو متر و نيم هم دراز شده. اينها را بهت گفتم تا حد خودت را بدانى و فكر نكنى در برابر اراجيفت ما خوزستانى ها هم، مثل 4 تا بچه سوسول لندن نشين و نورنبرگ نشين ساكت مينشينيم.
اتفاقا همان 2500 سال پيش، آخرين نشانه هاى بربريت "بابل" توسط دايناسورها يا. . . براى هميشه به زباله دانى تاريخ فرستاده شد ، تا اعراب عراقى و ساير دايناسورها هيچ نقطه روشنى در طول تاريخشان نداشته باشند.
و اما در مورد ادعايت در مورد استثمار ايرانيان در عراق (كه اساسا چيزى براى استثمار ندارد): محض اطلاع شما همين الان در قلب تهران هموطنهايت در محله شيك و مدرن "دولت آباد" با تناول پول مفت بيت المال مردم خاموش ايران، مشغول عيش و طرب هستند و در قلب اين كشور با پول خود ما به ريش ما ميخندند.
بيمارستان ها و ساير مراكز درمانى مدرن خصوصى تهران و شهرهاى بزرگ ايران، محل درمان عراقى هايست كه هنوز در كشورشان جنگ تمام نشده ولى به لطف پول ملت امام زمان براى يك هفته درمان در اين مراكز مدرن، 1 ماه در در محله هاى سعادت آباد، دروس، باغ فردوس و ساير محلات اعيان نشين سوييت اجاره ميكنند. در حالى كه هم وطن ايرانى من از درد به خود ميپيچد و در جلوى همان بيمارستان جان ميسپارد. چراكه تنها هنرش فحش به قوز فيش هست، ولى عرضه يك اعتراض را هم ندارد.
در مورد مال مردم خور بودن يا به قول تو آدم خوار بودن ملت كثيف عراق گفتنى زياد است، خانم حوريه.
ولى بدان ما اين پولها و غرامت جنگى خود را از حلقوم تو و ساير ملخ خورهاى عراقى كه خون ما را مكيده اند و امروز براى ما تعيين تكيلف هم ميكنند; بيرون ميكشيم. دير و زود دارد ولى سوخت و سوز ندارد. . .
زنده باد خاك و پرچم، زنده باد ايران
يكشنبه 14 مهر 1387

Huria - دانمارك - كپنهاگ
kotlet - ايران - تهران

حرفهات منو ياد فحاشيهاي سرانت ميندازه فحش حرفي به اسراييل وفحش عملي به عراق. البته از ادمخواران بيشتر از اين انتظاري نيست.
به هر حال اختلاف فرهنگي من وتو مانع از جواب دادنم ميشه البته به زبان حضرتعالي. اميدوارم بار ديگه موقع نظر نوشتن عقل و ادب رو بر عاطفه و اعصاب ضعيف ترجيح بدي در اون صورت حالت هم به هم نميخوره.
يكشنبه 14 مهر 1387

korosh_sweden - سوئد - گتنبرگ
babak_n - ایران - تهران
اگر کسی هویتش مجهول باشدهمان هویت ترک وطن فروشی چون تو است حیف ازنام بابک که بر خود گذاشتی تو ترک ضد ایرنی جایت تهران نیست تو باید بری پیش همان هایی که ترکها را به ایران گسیل داشتند یا پیش عربها تا زنده زنده پوستت رادر اورند و پیش ... بندازند....
يكشنبه 14 مهر 1387

Masoud.ir - ايران - خرمشهر
babak_n - ايران - تهران
تكرار يك مغلطه اشتباه تا زمانى كه فرد نسبت به آن اشراف نداشته باشد، حمل بر بى سوادى ميشود، ولى اگر با وجود اشراف بر غلط بودن آن سعى و پافشارى بر درست بودن آن شود اين نشان حماقت است. تو اگر واقعا دلبسته معبود پورپيرار و دلقك هاى هم رديفش بودى چشمت را هم به نقد هاى مخالفينش هم باز ميكردى نه اينكه سرمست و خرامان اينجا بيايى و صحبت هايى كسى را نقل قول كنى كه به خاطر تضادهاى آشكار شده گفتارش در حال حاضر حتى در محافل قوم گرايان هم به آن استناد نميشود و بيشتر جهت استارت كار براى چند نوجوان ساده لوح به كار ميرود. محض اطلاع تو پسر خوب امروزه روز پان ترك ها و ساير پان عقب افتاده ها به رفرنس هاى بهترى اشاره ميكنند كه نفى آن براى فارس ها كار آسانى نيست. ولى هر كسى به اندازه ميزان فهم و دركش ميتواند از اين مرجع هاى جديد استفاده كند يا به قول تو آنرا هضم كند،(اگرچه با به كارگيرى اين واژه زياد موافق نيستم) پس براى تو با اين منطق و استدلال و بهره هوشى همان پورپيرار تا سالها كفايت ميكند.
اما از اينكه اعراب خوزستان را هم نژاد ساير اعراب خواندى :-))) واقعا ازت ممنونم. مدتها بود كه به حماقت و بيسوادى يك انسان تا اين اندازه نخنديده بودم. به هر صورت از كسى كه از برنامه هاى خردسالان عمو پيرار به عنوان مسند و دليل استفاده كند، چيزى بيش از اين انتظار نميرود. تو به جاى تلف كردن عمر گرانبها در آگاه كردن ملتى كه همه ترك بوده اند و بعدها فارس و عرب و كرد شده اند (كه اساسا برايت ارمغانى به جز تبديل شدن به مليجك سايت را ندارد)، خودت را با برنامه هاى كارتونى تركيه سرگرم كن، تا بلكه از جاعلين بهترى مثال بياورى. :-))
يكشنبه 14 مهر 1387

kotlet - ايران - تهران
bluestar - ايران - تهران
اقاي بلو استار اينا دنبال بهونه هستن تا ماهي بگيرن دفعه قبلي بهونه دادي دستشون
به زار حمله كردن حمله كن
يكشنبه 14 مهر 1387

kotlet - آيران - تهران
Masoud.ir - ايران - خرمشهر
خوب جوابشو دادي دستت درد نكنه نمي دونم چرا همه انتظار دارن بيان ايران مفت مفت بخورن و بخوابن بعدش ايرانيا بهش اعتراض هم نكنن واقعا گير چه كسايي افتاديم
يكشنبه 14 مهر 1387

Masoud.ir - ایران - خرمشهر
Huria - دانمارك - كپنهاگ
عراقى هاى تحصيلكرده؟!!!!! دعوت و لبيك ايرانى ها از عراقى ها؟!!! ايجاد "مدينه فاضله" آن هم از نوع عراقى در كشور عجم؟!!!!!! صدور تكنولوژى . . .؟!!!!
شما به فكاهى، طنز، يا رمان هاى تخيلى علاقه داريد يا ما را كودن و مسخره تصور كرده ايد؟!!
من كم با جماعت عراقى برخورد نداشته ام، ولى تا به حال چنين سخنان سخيف و بچه گانه ايى را حتى از دهان يه كودك هم نشنيده بودم.
ايراد از شما نيست، من بيش از حد شما را جدى گرفته بودم.
يكشنبه 14 مهر 1387

sepideh771 - المان - بن
يك مامور تحقيق براي شيلنگه بفرستيد.يك دستكش سياه هم انجا افتاده بود قضيه اون جي بود
يكشنبه 14 مهر 1387

Huria - دانمارك - كپنهاگ
Masoud.ir - ايران - خرمشهر
اسم من حوريه نيست. اهل فحاشي نيستم و انسانهاي فحاش رو از طبقه دون اجتماع ميدونم. ادمهاي تو دولت اباد هموطنان اصيل خودتن كه در دهه هفتاد از عراق رانده شدند. من عراقي الاصلم و با جنگ از هر نوعش مخالف با ايراني اهل منطق و خوش گفتار منصف مشكلي ندارم نه از كسي كينه دارم و نه احساس منفور بودن رو تجربه كردم. اون هموطن بيمارم پولهاي هنگفتي براي معالجه اش تو تهران ميده غير از هزينه سفر مي دوني چرا؟ چون مزدورهاي ايراني همه پزشكان عراقي رو تهديد به مرگ مي كنند غير از اونهايي كه كشته شدند. عراق شده محل تجسس حكومت بي همتات و هر معترضي ترور ميشه.ميدونم اينا رو مي دوني ولي شايد باور نمي كني چونرسانه هاي غربي مي گن. عراق چيزي براي استثمار نداره؟ كاش نداشت. عراق قبل از صدام منحوس و جنگهاش بزرگترين صادر كننده خرما بود نفت كه بماند. تو كه بچه جنوبي اينو بايد بهتر از من كه نصف عمرم رو توي اين كشور سردسير گذروندم بدوني. به هر حال من از ايران خاطرات خوب زياد دارم به حرمت همون خاطره ها و اون دوستان پاك كودكي كه اميدوارم روزي زبارتشون كنم و سازنده اون لحظات بودند از توهين به شما پرهيز مي كنم. من به اين سايت اومدم چون مظلوميت شما رو مظلوميت خودم دونستم بگذريم از اينكه خواستم نگارش فارسيم رو محك بزنم. به نظر من دشمن هر دو ملت ايران و عراق حكومت مستبد ايران هست. و چون دشمن دشمنم رو دوست ميدونم گفتم به جمع دوستان بپيوندم غافل از اينكه برخي از اين دوستان با حربه سوسمار و ملخ و شير شتر خوري به استقبال من همنوع عرب اومدن. من موضوعاتي كه ربطي به عراق نداره حالا مستقيم يا غير مستقيم رو نميخونم يا سعي مي كنم نظر ندم چون ميدونم كه نيازي به نمك پاشيدن من به اصطلاح شما بيگانه بر زخم اين ملت مجروح نيست. اگه اينجا نظري بيان شد به خاطر افراط ديگران در تمسخر بود و من پيشاپيش ازكاربراني كه مخالف خونريزي حكومت در عراق هستند پوزش خواستم. به هر حال همونطور كه عرض شد من از جدال بيزارم و قصد اهانت يا ازار هيچ همنوعي رو ندارم اگر هم اهانتي به كسي شد اميدوارم رفع كدورت بشه. همه ما كمابيش دردمون مشتركه ولي وسيله ابراز درد و همدرديمون متفاوت. اگه قرار باشه هركسي توهين خوند توهين بنويسه كه كسي استفاده نمي كنه كما اينكه از بحث اصلي دور ميمونيم. و كاربران به اساني مي تونند پندار گفتار و رفتار نيكشون رو در يك نظر بگنجانند. خلاصه كلام شما كشورت رو دوستداري وبه اون فخر ميورزي مخالفتي نيست و موفق باشي فقط اميدوارم كه همين حق رو به منهم بدي
يكشنبه 14 مهر 1387

kotlet - ايران - تهران
babak_n - ايران - تهران
شما واقعا مطمئني كه دانشگاه رفتي؟؟؟الان تو و استادت دست ويل دورانت و بقيه رو از پشت بستيد.به 5 دبستان نمي گن دانشگاه حواست باشه!!!!!!
با اين كامنتت برام كاملا روشن و مشخص شد كه حتي يك كلمه (حتي يك كلمه) از جوابيه هايي كه بهش دادن رو نخوندي و الكي تظاهر به خوندن اونا مي كني (لعنت به دروغ گو) وگرنه مي ديدي كه همون اقاي استادتو نقد مي كنن به راحتي و اينو بدون تو و اون اربابت پور پيرا خيلي كوچيكتر و بچه تر از اوني هستيد كه بخوايد يه مشت دروغ سر هم كنيد بديد دست مردم انقده ترسوييد كه حتي جرات خوندن حرف مخالف رو نداريد !!!! (به هر حال بهت يه لينك دادم به جاي كر كري خوندن و ادعاي فضل و دانش كردن توي اينجا براي ما برو يه سري از جوابيه هايي كه بهش داده شده رو بخون بعدش از عقلت استفاده بفرما و الكي اينجا ادعاي دانشمندي نكن)
واقعا دنياي پر تناقضي روزي رو يادم مياد كه توي اين سايت يه مشت جوجه پان تركيست داشتن گلو خودشونو جر مي دادن كه بابك ترك بوده اما امروز اومدن مي گن كه بابك اصلا وجود نداشته(نتيجه تقليد طوطي وار از حضرت استاد) يكيتون مي گه بوده يكيتون مي گه نبوده!!!!!!!
اينم بدون تا به حال وقت عزيزمو صرف خوندن دوتا از كتاباي سرتاپا دروغ اون پور پيرا كردم و تا به امروز كلي از كتابا و چرت و پرتاي پان تركيستي رو خوندم فقط مي تونم بگم كه انقده پر تناقض كه فقط يه مشت پان تركيست بدبخت و بي هويت مي تونن باورش كنن نمونه كوچيكش همون داستان زرتشت بود مثلا چند وقت پيش توي يكي از اين كتابا به نام (تاريخ ديرين تركان ) خودشو كشته بود تا بنويسه زرتشت ترك بوده اما اونور پور پيرا نوشته بود كه زرتشت اصلا وجود نداشته و جالب تر از همه اين بود كه تو مقدمههمون تازيخ ديرين تركان خوندن پور پيرا رو توصيه كرده بود(واقعا عجب داستاني براي خودتون ساختيد شماها اصلا نمي دونيد چي مي خوايد و چي هستيدبعدش به زمينو زمان هم گير مي ديد)
در اخر از من به تو نصيحت و وصيت:
برو حرفاي مخالف رو بخون و هميشه از عقلت استفاده كن همچنين هيچ وقت هم رجز خوني نكن
اينم بخون:
ايران باستان تاليف پيرنيا



يكشنبه 14 مهر 1387

kotlet - ايران - تهران
babak_n - ايران - تهران
راستي چند وقت پيش يكي از كتاباي استاد كه درباره ساسانيان بود رو گرفتم و قراره كه به زودي شروع به خوندن در دريات حضرت استاد كنم قبلش برام يه سوالي پيش اومد مگه حضرت استاد نمي گه كه ايران خالي از سكنه بوده؟پس اين ساسانيان چي بودن كه حضرت استاد دربارشون نشسته و كتاب نوشته؟!
با اين همه تناقض چه كار كنيم؟كدومشونو باور كنيم؟(اينا فقط نمونه هاي خيلي كوچيكي از تناقض گويياي اين اقا است)
يادت نره حالا كه تو مثل من اين همه پور پيرا مي خوني خوب بري همون (ايران باستان) كه بهت معرفي كردم رو هم بخوني اينا رو هم بخون :
(هزاره‌هاى پرشكوه)
(دوازده قرن شکوه)
(اعتبار باستان شناختي آريا و پارس)
(کوروش و بابل)
البته اگه جرات خوندن حرف مخالف رو داري كه فكر مي كنم نداري



يكشنبه 14 مهر 1387

Huria - دانمارك - كپنهاگ
Masoud.ir - ایران - خرمشهر
پاسخ اخرت رو الان خوندم. نوشته هام عين حقيقت بود.بيشتر اون افرادي كه ذكر كردم در لندن هستند. به هرحال ازادي كه باور نكني ولي حق توهين فقط به ذعن اينكه با من مخالفي رو نداري. الان بهتر ميفهمم كه چرا ديدت به عراقيها خوشايند نيست ولي حتما ميدوني كه اون چند عراقي كه زيارت كردي قاعدتا اكثربت رو نمايانگر نيستند. در ضمن من گفتم مدينه فاضله و اون رو به هيچ قوميتي منسوب نكردم. كسي هم حرفي از صدور تكنولوژي اونهم در زمان جنگ نكرد.و واقعا اگه تحصيل يك غير ايراني و رفتار پسنديده اينقدر براتون غير قابل باوره كه بحث من بيفايده است.
يكشنبه 14 مهر 1387

babak_n - ايران - تهران
آقا مسعود و آقا كتلت
همانطوري كه فكر مي كردم خيلي بچه ايد. آنكس كه نداند و نداند كه نداند در جهل مركب ابدالدهر بماند آقا مسعود تو چون عربي صحبت مي كني پس فعلا عرب هستي پس توهين به همزبانانت نشان از جهالت و ناداني تو دارد. جناب كتلت اصلا انگار نوشته اخير منو نخوندي سرتو بالا گرفتي و تايپ كردي. كتابي كه به نام اشكانيان و ساسانيان نوشته شده براي رد امپراطوريهاي موهومي هستند كه به اين نامها بين مردم شناخته شده اند. اين ابلهانه ترين سوالي بود كه تا حالا از من پرسيده شده است...
جناب كورش در جواب تو فقط مختصر ميگويم كه اينقدر وطن وطن نكنيد. و از هويت دم نزنيد. اگر شما هويت داشتيد جلوي اسم خودتان نام شهرهاي اروپايي و ... را نمي گذاشتيد من مطمپنم اكثر قريب به اتفاق شما حتي از شهرتان هم بيرون نرفته ايد چه برسد به سفر اروپااا... اول مشكلت را با خودت حل كن... و در برابر ديگر حرفهاي تو سكوت مي كنم. چون احساس ميكنم خاموشي بهترين جواب براي تو مي باشد...
دوشنبه 15 مهر 1387

amir m - ايران - تهران
babak_n - ايران - تهران و Huria - دانمارك - كپنهاگ دم هردتايتان گرم. ميدانيد كه طرفهاي شماگول تاريخ من در اوردي رضا قلدر را خورده اند. مخصوصا اين kotlet - ايران - تهران
دوشنبه 15 مهر 1387

solatiann - هند - دهلي
جالب اينجاست دختر ايرانيا عرب هارو دوست دارند
دوشنبه 15 مهر 1387

amidjan - ايران - تهران
همين كثافتها بودن كه دين مبين اسلام را به زور به مملكت ما چپوندن وگرنه دين ما ايرانيها زرتشت هست
دوشنبه 15 مهر 1387

Huria - دانمارك - كپنهاگ
amir m - ايران - تهران
متشكرم به همچنين.
دوشنبه 15 مهر 1387

Masoud.ir - ايران - خرمشهر
babak_n - ايران - تهران
عرب ها خود به اقوام گوناگون و نژاد هاى مختلف تقسيم ميشوند و صرف عرب بودن دليل هم نژاد بودن با كل اعراب دنيا نميشود ترك خردسال :-)). تو اگر به واسطه تكلم به زبان تركى خود را ترك ميدانى، اين بهره هوشى و منطقت را ميرساند، خب واقعا تركى. ولى انتظار نداشته باش همه مثل خودت اينقدر شيرين بيان باشند :-))
برخورد با افرادى كه دلقك ها و كمدين ها با مهارت تمام رفتار و گفتار آنها را تقليد ميكنند، موهبت ميخواهد دوست عزيز، كه تو مارا از آن دريغ نكردى، با اين تفاوت كه آنها نقش بازى ميكنند، ولى تو بدون نقش بازى كردن طنازى ميكنى ترك كوچك :-))
دوشنبه 15 مهر 1387

kotlet - ایران - تهران
amir m - ایران - تهران
(تاریخ من در اوردی رضا قلدر) این حرفا رو از کجا یاد گرفتی؟؟؟ یه وقت جای دیگه ای نگیا بهت می خندن شما برو سر همون داستان پوریم ببین باهاش چیکار می تونی بکنی
راستی چرا این داستانایی که شما به عنوان تاریخ اصیل می گین و فقط و فقط خودتون باور می کنن توی هیچ کتاب دیگه ای تو دنیا پیدا نمی شه؟ من خیلی دوست دارم مردم دنیا با تاریخ اصیل و راستین شما ها اشنا بشن ولی چرا حرف شما فقط بین خودتون طرف دار داره؟
دوشنبه 15 مهر 1387

Masoud.ir - ايران - خرمشهر
Huria - دانمارک - کپنهاگ
تحصیل عراقى غیر ممکن نیست. ولى آمدن آنها به ایران جهت کمک به ایران حدیث زیره به کرمان بردن است. اتفاقا بزرگترین مانع در ایجاد "مدینه" تاثیر معنوى و فیزیکى خود اعراب غیر ایرانیست و حضور عراقى براى ایجاد مدینه فاضلى، داستان آب و اتش است.
دوست دوران دانشجویم، یک عراقی بود که الان از طرف دولت ایران در مرکز اسلامى نیویورک حضور دارد که فارسى را هم به خوبى تو صحبت میکند و مثل تو اصطلاحات عامیانه روزمره که نشان از ارتباط با جامعه ایرانى دارد را به کار میبرد، ولى مثل تو هنوز ارتباطش با ایران قطع نشده. ولى با تمام مال مردم خورى یا به قول تو دایناسور خورى به ایرانى ها توهین نمکیند.حد خودش را نیک میداند.
قضاوت در مورد گفته هایت را در مورد مزدورهاى ایرانى، عراقى، . . . در عراق را به زمان میسپارم. اون چیز هاى هم قبلا به آن اشاره کردم، افسانه و شایعه نیست، زخم هاى یک رزیدنت است که همه اینها را روزانه به چشم خود میبیند ولى "فعلا" کارى از دستش ساخته نیست.
خانم حوریه(یا هر چیز دیگر) هیچ وقت به هویت ایران و ایرانى توهین نکن، چراکه با این کار من عرب ایرانى که شما بنده را همنوع خود پنداشتی، متقابلا براى کشورم ضد شما بلند میشوم چرا که جواب هاى هوى است.
اما در مورد کاربرهاى این سایت: اینجا چند افغانى ،قوم گراى افراطى، عراقى و . . . هستند که شکر میل میکنند، ولى هیچکدام از این افرادى که در بالا کامنت گذاشته اند، مثل (Kaweh-آلمان- نرنبرگ) آنجا که باید حرف بزنند، حرفى نمیزنند. این جماعت فقط در سخنورى با حریف کر و لال صاحب نظر هستند و لاغیر. (البته بجز برادرانم کورش از سوید و کتلت) آن کسانى که براى این کشور جان دادند و میدهند. امروزه روز به گوشه اجتماع رانده شده اند. (داستان هاى جورج اورول که معرف حضورت هست). اون چیزى الان بیان کردى یک چرخش 180 درجه ایى نسبت به موضع قبلى شما و گفته هاى قبلیت بود که پر از توهین و کینه نسبت به ایرانى ها بود. منظور منو خوب میگیرى و من وارد بحث هاى زنانه نمیشوم. به امید روزى که به جاى جنگ و نفرت در این منطقه شاهد نزدیکى ملتها باشیم.
دوشنبه 15 مهر 1387

kotlet - ایران - تهران
babak_n - ایران - تهران
بابک جون عزیز دلم فکر نکن با دادن لقب احمقانه به سوالای بقیه می تونی احساس فضل و دانش کنی با این جوابت بچه بودنت برام کاملا روشن شد جوابتو با تناقض نویسای خود حضرت استاد می دم (کتاب ساسانیان و اشکانیانشو باز می کنم برات می نویسم)تا ببینیم این امپراتوریا واقعا موهومی بودن یا نه؟ خوب اگه کتابای دیگه حضرت استاد رو خوندی یه نمه درباره نوشته هاش فکر کنی مثلا :یکی از ارای با مزه پورپیرار که در مورد ان مانور بسیار داده و قلم فرسایی کرده کلنی های یونانی تبار خواندن اشکانیان است ( نگاه کنید به اشکانیان ). با این وجود این اقا که انگار دچار بیماری الزایمر است در کتاب پلی بر گذشته خود اشکانیان را قومی شمالی که دارای ماهیت وحشی و مهاجم است نامیده است ! ( پلی بر گذشته ؛ بخش اول ؛ ص۱۶) این ناپختگی پورپیرار در دروغ بافی انجا به اوج می رسد که او در همین کتاب اشکانیان را قومی پنداشته که سوغاتی جز ستیز و خونریزی نداشته اند ( همان ؛ ص۱۶) اما در دیگر کتاب خویش انان را به رفتار دموکراتیکشان با بومیان ایران ستوده است !(اشکانیان ؛ ص۳۰۵)(بالا خره کدومش عزیزم؟ تازه پوریم رو هم اضافه کن ببین چه شود!!! )
پورپیرار در مورد ساسانیان نیزمثل اشکانیان شروع به چندگانه گویی کرده و انان را در پلی بر گذشته همچون اشکانیان قومی شمالی خوانده است (پلی بر گذشته ؛ بخش اول ؛ ص۱۶) اما در کتاب ساسانیان انان را معجول و دروغین و « مفقود الاثر » خوانده است !( ساسانیان ؛ قسمت اول ؛ ص۳۰۲ ) جالبتر اینکه او در کتابی دیگر سخن از نامه پیامبر اسلام محمد به خسرو پرویز پادشاه ساسانی سخن گفته است(پلی بر گذشته ؛ بخش دوم ؛ ص۱۰۱-۱۰۰) ! به راستی اگر ساسانیان مفقودالاثران تاریخ بودند دریافت کننده ان نامه که پورپیرار تصویرش را نیز ضمیمه کرده است( نگاه کنید به ص۱۰۱) برای کدام سلسله بوده؟(تازه باز هم پوریم رو اضافه کن ببین چه شود)
آنکس که نداند و نداند که نداند /در جهل مرکب ابدالدهر بماند
اقاای بابک اقا اینا مشتی بود از یک خروار باقیش بماند تازه اگه بخوام نوشته های پان ترکیستایی مثل گون التای و زهتابی و ...... رو بیام برات در کنار نوشته های شخصی مثل پور پیرا بنویسم معجون خیلی جالبی در میاد (توی یکیش همهشون می شن ترک توی اون یکی همشون اصلا وجود نداشتن)
راستی به جوابی که براین amir m - ایران - تهران نوشتم هم یه سری بزن
دوشنبه 15 مهر 1387

kotlet - ایران - تهران
babak_n - ایران - تهران
راستی تو هویت خودمون شکی نداریم(هویت ما اثبات شده است) اما تو هویت ترکایی مثل شماها که یه روز ادعای ترک بودن کل ایران از زرتشت تا بابک رو دارن و روز دیگه ادعای وجود نداشتن همشونو بسیار شک داریم و همشون زیر سوال قبلا توی این سایت بخشی از هویت بامزه ترکیتونو برای چندتا مثل خود تو روشن کردم اگه دوست داری برو بگرد و بخون و کیفشو بکن.
دوشنبه 15 مهر 1387

kotlet - ایران - تهران
Huria - دانمارک - کپنهاگ
فقط اینو بهت بگم که عجب دنیای با مزه و جالبی
چه عراقیایی که تا دیروز داشتن خرمشهر و مردمشو زبر بمب می کوبیدن و چه عراقیایی که امروز ادعای دوستی و برادری با ایرانیا رو دارن (؟)
دوشنبه 15 مهر 1387

m.a.r - انگلستان - لندن
کتلت وکورش وغیره.تا حالا جوابی منطقی نشنیدم.بجز مسخره وجرت وپرت جیزی نگفتدید.واین نشانه جهل شماست .مثل همان نامه یزدگرد به عمر ملعون که در جوابش به مسخره کردن متوسل شد ولی عاقبت بعد از 1400 سال هنوز والحمد لله برکوع وسجود به کعبه مشغولید وتا ابد خواهید ماند.در ضمن کتلت برو ببین شاه عباس که مذهب شیعه را مذهب رسمی ایران اعلام کردواز شیخ نور الدین کرکس از علمای شیعه جبل عامل لبنان وعلمای کوفه وبصره را دعوت کرد که تشیع رادر ایران ترویج کنندبا زردشتیان چگار کرد که باعث مهاجرت هزاران هزار تن از انها به هند شد .بس تشیع قبل شاه عباس وجود داشت فقط ان شاه انرا در زمانی اکثر ایرانیها سنی بودند مذهب رسمی اعلام کرد انهم بسب مقابله با دولت عثمانی ....در ضمن شاه عباس سید واعقابش به امام موسی کاظم برمیگردد یعنی بازهم در اصل عرب از بنی هاشم بوده در ضمن فردسی خودش گفته که خاک پای حیدرم نه من .ام کورش مطمئن باش ازامثال تو پاگ تر هستم فقط ببین همشهریات در باره فردوسی چه میگویند نه من .عبد الجلیل رازی قزوینی شاهنامه را مدح گبرکان دانسته وعطار نیشابوری انرا بدعت وضلالت دانسته وفرخی سیستانی میگوید...گفتا که شاهنامه دروغ است سر به سر.وبرو خودت ببین احمد شاملو چه انتقادهای از فردوسی کرده بس بهتره قبل از اینکه اظهار فضل کنی مخ گوسفند بخوری...ام اونی که میگه عراقیها از بیت مال درایران پول میگیرن دروغ گفته چون همنوع شما معروفند که دست بگیر دارن ودست بده ندارن یعنی خسیس هستند در ضمن عراقیها به شمااحتیاج ندارند انها وقتی به ایران اومدن چون عقل هوش داشتن ودورویاشن ازان بی بهره بودنند زود توانستند بربازار ارز وطلای مسلط شون وچشم حسود بسوزه.اگر همنوعات اینقدر دست ودل باز بودند بس چرا در جنوب فقر وهلاکت بیداد می کند.. در من عراقی نیستم...سوال اخر بمن بگید که چرا خواجه شمس الدین محمد ابن محمد حافظ شیرازی دیوانش را با این بیت اغاز کرد ..الا یا ایها الساقی ادر کاسا وناولها..........لطف فکر کنید وجواب بخود دهید که شاید از خواب زمستانی بیدار شوید .ارزش وقت منو نداریدچون شما هیچی نیستید.درضمن جایزه کسیکه از خواب بیدار شود سیرابی وپای خورس وسفر به دوبی....
دوشنبه 15 مهر 1387

dokhteiran - دانمارگ - وايله
جناب اقای امام-زمان ایران-قم
شما که سنگ عربها رو به سینه می زنی و ادعا داری ماها نژادپرست هستیم ممکنه نژادپرستی کار پسندیده ای نباشه اما کار شما هم چندان زیبا نبود که به هموطنهای خودتون هم خرده بگیریدکه چرا کله پاچه ویا کله ماهی می خورند من شمالی هستم و کله ماهی سفید اگر گیرم بیاد
می خورم و محض اطلاع حضرت عالی باید عرض کنم که سرشار از فسفر است در ضمن من به کله ماهی خوری خودم افتخار می کنم این کار من به کسی ازاری نمی رسونه و حرفهای تلخ زدن چرا
دوشنبه 15 مهر 1387

korosh_sweden - سوئد - گتنبرگ
babak_n - ایران - تهران
بدبخت کافر همه ر ا به کیش خود داند اینقدر احساس حقارت داری که باورت نمی شود من مقیم سوئد هستم پس برای اثباتش برای تو اهمیتی نمیبینم ولی بدان من یک وجب خاک وطنم رابا تمام اروپا عوض نمیکنم برعکس تو که در هویت خود شک داری و دشمن همین خاکی هستی که از ان نان و نمک می خوری ایران جایی برای وطن فروشان نیست جای شما پان ترکها ایران نیست شما در اصل خائن و بیگانه و ستون پنجم دشمنان ایران هستید پس بهتراست از ایران کوچ کنید و بروید گورتان را گم کنید وگرنه با اوردنگی می اندازیم تان بیرون به هما نجا که عرب نی انداخت.
دوشنبه 15 مهر 1387

dokhteiran - دانمارگ - وايله
ايران-ساري اميدتنها
به سايت خوش امدي
دوشنبه 15 مهر 1387

Masoud.ir - ایران - خرمشهر
m.a.r - انگلستان - لندن
کوچولوى عراقى، تو در اون حدى نیستى که کسى بخواد بهت جواب بده، تو خودت خودت رو آدم حساب کردى. بازار طلا و. . .نشون دادى که خیلى پرتى، اینا رو کى بهت یاد داده؟! حکایت هوش و عراقى هم حکایت آبو عطا خواندن قورباغه است. در مورد فقر و هلاکت یا فلاکت وقتى ایران رو از وجود لوث ... زالو هایى مثل تو و هم وطنات پاک کردیم اینا همه درست میشه، تو نگران اون نباش. فعلا سیاست هاى رادیکالى بعثى ها کشورت رو به ویرانه تبدیل کرد که فعلا اقتصادش به . . .زوار ایرانى بسته شده.متاسم اینجورى بهت گفتم، ولى خودت مجبورم کردى.تو کل تاریخ ننگین کشورت یه دانشمند ندارى، بعد اینجا شعر مینوسى؟!! خیلى خوشى تو به خدا
دوشنبه 15 مهر 1387

Huria - دانمارك - كپنهاگ
اگه اون مال مردمخور رو نماينده عراقيها بدوني(به احتمال زياد از همون ايرانيهاي دهه هفتاده چون يك عراقي الاصل اجازه تحصيل در ايران رو نداره)خب طبيعيه كه باور يك مدينه فاضله عراقي برات سخت باشه. اون دوست رزيدنتم فكر كنم اون حرامخورها رو با هموطنان زجر كشيدم اشتباه گرفته. نميدونم شما نظرات منو قبلا خوندي يا خير ولي من هيچوقت در نظراتم جمعبندي نكردم و اولين نظرم توي اين پست اصلا اهانت اميز نبود در نظرات بعدي همون قاعده جواب هاي هوي شما را دنبال كردم و نتيجه اينشد كه بقول شما مجلس زنانه شد خوشحالم در اين مورد اختلاف نظر نداريم با اينكه شما خودت رو از نژاد برتر ميدوني. بنابراين فكر نمي كنم من 180 درجه نظرم رو تغيير دادم. در واقع فقط مي خواستم نظرت رو نسبت به عراقيها كمي عوض كنم. در هر صورت با اينكه هنوز نظرت نسبت به من عراقي رو توهين اميز مي بينم(منظور مدينه فاضله و غير قابل تحمل بودن ما از نظر فيزيكي و معنوي و....كه نميخوام زياد تو عمقش برم) بازهم الحمد لله پيشرفتي حاصل شده و در جواب جمله اخرت ميگم امين. موفق باشي
دوشنبه 15 مهر 1387

Huria - دانمارك - كپنهاگ
kotlet - ایران - تهران
دنيا وقتي جالب ميشه كه باهم درست صحبت كنيم. عراقيها در صدام خلاصه نميشن. ايا ايراني يعني احمدي نژاد؟
دوشنبه 15 مهر 1387

Huria - دانمارك - كپنهاگ
Masoud.ir - ایران - خرمشهر
اولا m.a.r - انگلستان - لندن خودش میگه عراقی نیست ثانیا تو بیجا می کنی به همه عراقیها توهین می کنی اگه از اون نژاد برترت فقط فحاشی رو یاد گرفتی که شما رو به خیر و ما را به سلامت هرچی احترامتونو نگه میدارم انگار نه انگار هر کسی مسئول نظر خودشه اون تو رو مجبور نکرد که به همه توهین کنی. نه خیر واقعا بحث با امثال شما اب در هاون کوبیدنست. ممنون اینه ادب ایرانی اینه فرهنگ والاتون لازمه یاد اوری کنم توصیه زرتشت رو.؟
برای همه حد میذاری پس خودت چرا حدت رو نمیدونی اینقدر دلت از عراقی پره؟ می بینم که هیچی از عراق و عراقی نمیدونی وگر نه جرات نمیکردی تاریخ کشورم و هوش هموطنم رو زیر سئوال ببری؟ به قول خودت قضاوت رو به عهده زمان میگذاریم. ولی هرچی بیشتر فکر میکنم متقاعد میشم که زبون امثال شما رو فقط اسراییل و امریکا میدونه هرچی باشه صدام هم یک نژاد پرست پر ادعا بود که بدست اونها نه ایران ذلیل شد حقمون از یکی گرفته شد منتظر بقیه حقوقمون هستیم. امیدوارم بقیه کاربران با فرهنگ پاسخ بنده رو حمل بر ایرانستیزی نکنند.
دوشنبه 15 مهر 1387

Masoud.ir - ایران - خرمشهر
Huria - دانمارک - کپنهاگ
ببین نظر تو یا سایرین براى ما هیچ محلى از اعراب ندارد که براى من آرزوى موفقیت میکنى!!! در اینجا هم حضورت اساسا بى معنى است!!! همانطور که حضور تو و امثال تو در ایران بى معنى است. مطمین باش عمر دولت ایران که تموم بشه ، مفت خوریهاى عراقى هاى ایران هم تموم میشه. اتفاقا عرب جماعت کارى به جز هوى و توهین ندارد،
تو و هم وطنهاى ...مدتهاست اینجا ...اراجیف مینویسى، کامنت هاى قبلى ترو هم خوانده ام، ولى تو و سایر ... عراقى وجودتان در اینجا بیمعنى بود که بخواهم جوابت را بدم، ولى گویا مفت خوردن ...و تعیین تکلیف کردن!!!! بخشى از وجودتان شده. ولى همانطور که سردار قادسیه مثل موش سوراخ قایم شد، روزى هم میاد، که پول هاى این ملت را از حلقوم ... تو و سایر ...عراقى ها بیرون میکشیم!! تردید نکن. راستى چند بار تکرار کردى، هم وطن خودت!! :-)) تو فکر میکنى هر کسى از مملکتت به ایران بیاید و لنگر بندازه، هم وطن ما شده؟! خب تقصیرى هم ندارى! چنان ... به خوردن و مکیدن خون این ملت عادت کرده ای، که الان خود در مقام اعطاى تابعیت هم میدانى!!،
عراق و سایر ...چه نقطه روشنى در طول تاریخ داشته اند ، که حالا در مورد مدینه فاضله نطق هم بکنند!!! خوشم میاد بزرگترین پاردکس ها رو با هم یکجا میاورى!!! . . .
دوشنبه 15 مهر 1387

Masoud.ir - ایران - خرمشهر
Huria - دانمارک - کپنهاگ
ذهنیت مردم را نسبت به چى عراقى ها تغییر بدى؟!! این ذهنیت یک چیز ثابت است، دست کم براى خوزستانى ها که ثابت شده که چه انسان هاى ...متجاوزى هسین، طرز فکر بقیه را هم که در بالا دیدى. حالا فرضا عوض هم کردى، که چى؟!! فکر کردى چیزى براى تو عوض میشه؟! بهتر نیست که همون سوسمار خورى رو در رستوران هاى دانمارک بسط بدى؟! بلاخره پرادکس "مدینه فاضله عراقى" یه جورى باید تجسم پیدا کنه دیگه.
هم وطنهاى زجر کشیده؟!!! تو کارت به جایى رسیده که از یک مشت متجاوز که چه در طول جنگ چه الان خون ملت رو تو شیشه کردن، به عنوان ملت زجر کشیده نام میبرى؟!!!!!
گیرم که هم اینجورى باشد! مگه ما مسیول زجر کشیدنشون هستم؟!!! مگه اون زمان که اون مردک ایران را به آتش گرفت، کسى از اون هم وطنات گفت خرت به چند من؟!! مگه وقتى سرباز هاى وحشى عراقى سر سرباز هاى ایرانى جدا کردند، کسى امد بگه ذهنیت منفى؟!! جمع کن کاسه کوزه ات را!!!! همون پول مفت دولت ایران تو....رو اینطور گستاخ کرده وگرنه پیشینه زنان عراقى را ما میدانیم و بس!!!!!
در مورد حضور فیزیکى لطفا وارد عمق شو حوریه یا هر ...دیگه!!! تو واقعا چى فکر کردى؟!! نه جدا؟!! فکر میکنى با این جنایات در طول جنگ و مفت خوردن تو و امثال تو ایرانى ها الان برایت بنفشه گل میخوانند؟!!! و کارت فدایت شوم، میفرستند؟!!
خاک بر سر ملت ایران که اینقدر زبون و پست شده اند که تو اینجا براى آنها نطق و تعیین تکلیف بکنى!!!
روزى بیاد که ملت تو و امثال تو رو که خون خورده اند را به سلابه بکشند!! که دیگه اینجا افاضات زیادى نکنى!!! اون روز میاد خانم محترم و ببینم کى اینجا صحبت از مدینه آدمخورا و اینجور چیز ها میکنه، و من الله توفیق!!!!
سه‌شنبه 16 مهر 1387

kotlet - ایران - تهران
m.a.r - انگلستان - لندن
با اون حرفی که درباره شاه عباس و غیره زدی برام کاملا روشن شد که حتی یک صفحه از اون لینکی که یه بار بهت دادم رو نخوندی و داری الکی اینجا برای من بال بال می زنی در جواب این قسمت از حرفت فقط بهت می گم برو اونو بخون بعدش حرف بزن
در جواب حرفایی که درباره فردوسی زدی جوابتو از همون جایی جواب می دم که اونا رو برای من نوشتی اینو بهت بگم که یک شاعر هم موافق داره و هم مخالف و مخالفای فردوسی یک هزارم موافقاشم نیستم مثلا از قدیم از شبه‌قارهٔ هند گرفته تا سیستان، آذربایجان، اران، و آسیای صغیر، کسانی از فردوسی یاد کرده‌اند یا او را ستوده‌اند. از جمله مسعود سعد سلمان گزیده‌ای از شاهنامه تهیه کرد و نظامی عروضی در اواسط قرن ششم هجری اولین شرح حال موجود از فردوسی را در چهار مقاله نوشت. در حدود سال ۶۰۱ شمسی نیز خلاصه‌ای از شاهنامه در شام به دست بنداری اصفهانی به عربی ترجمه شد.
یا نظامی گنجه ای که به قدری تحت تاثیر فردوسی که خودشو ادامه دهنده و وارث فردوسی می دونه :
سخنگوی پیشینه دانای طوس که آراست روی سخن چون عروس
در آن نامه کان گوهر سفته راند بسی گفتنی‏ های ناگفته ماند
پس از حملهٔ مغول و انقراض عباسیان توجه به شاهنامه در محافل رسمی نیز افزایش یافت و از جمله حمدالله مستوفی در اوایل قرن هشتم هجری در دوران ایلخانان تصحیحی از شاهنامه بر اساس نسخه‌های مختلفی که یافته بود ارائه کرد. در دوران تیموریان نیز در هرات، به دستور شاهزادهٔ تیموری بایسنغر میرزا نسخهٔ مصوری از شاهنامه تهیه شد و احتمالاً تعداد زیادی از روی آن نوشته شد.
صفویان با توجه به این که خودشان مانند فردوسی شیعه و ایرانی بودند(حتی ادعا می کردن که جدشون می رسه به بی بی شهربانو و اینجوری هم ادعای سید بودن می کردن و هم ادعای ایرانی بودن و نسب ایرانیشونو می رسوندن به یزدگرد)، توجه خاصی به فردوسی کردند که تا امروز ادامه یافته. همچنین از دوران گذشته می تونم از سعدی نام ببرم که بارها در بوستانش از فردوسی تمجید کرده و اون رو استاد بی رقیب حماسه می دونه .
همچنین شاملو هم یکی از مخالفین فردوسی بود و و وقتی که درباره فردوسی نظر می ده در پاسخ او عطاء الله مهاجرانی کتابی می نویسه و جوابشو می ده
امروز هم فردوسی از محبوب ترین شاعران ایرانی اما کسایی مثل تو که نمی تئونن فرهنگ ایران رو ببینن مجبورن برن پشت یه مشت ار ادمایی مخفی بشن که شاید تعدادشون به اندازه انگشتای دست هم نباشه
در مورد حافظ :
جالب ترین چیزی که من از تو دیدم اینه که وجود چندین کلمه عربی یا یک بیت عربی رو دلیل بر عرب بودن و نداشتن فرهنگ ایرانی اون می دونی و اینجوری قصد داری مثلا طرف رو کوچیکش کنی فقط اینو بدون حافظ به قدری بزرگ که گوته خودشو از مقلداش می دونه و می گه که کلام حافظ اونو در تب و تاب افکنده
من درکت می کنم کل تاریخ اعراب رو بگردی یه نفر مثل حافظ یا فردوسی یا مولانا پیدا نمی کنی بنابر این بنا بر این تنها راهی که برات مونده اینه که بری جلوشون جبهه بگیری (اونم با چی با اینکه طرف چندین بیت یا چند تا شعر عربی داره)
درباره اون فرهنگ اسلامی هم اینکه خیلیا دارن ازش بر می گردن بیا ایران ببین
در اخر تو خیلی کوچکتر از اونی هستی که بیای اینجا برای مشاهیر ایران گنده گویی کنی و من توی عرب رو و گکل فرهنگتو توی همون سوسمار خورای اون بالا خلاصه می کنم
در اخر:
هیچی نیستی(چون عربی)
سه‌شنبه 16 مهر 1387

Huria - دانمارك - كپنهاگ
اگه ذهنیتت ثابته پس خیلی عقب مانده ای امیدوارم به خودت اجازه پیشرفت بدی . متاسفم برای خونهای از دست رفته ولی عراقیهای امثال من باتو جنگیندند نه ضد تو. تو میتونی این حقیقت رو منکر بشی همونطور که رئیست هولو کاست رو منکر شد. هر وقت از او چهار دیواری کشورت اومدی بیرون و متوجه شدی که غیر ایرانی هم لایق احترامه با انسانیت اشنا میشی و هوطنت رو سوسول نمینامی و من رو هیچ.دانمارکیها اصل وایکینگ دارند ولی هیچ اروپایی که اجدادش از اونها صدمه دیده به یک دانمارکی نمی پره. همین دانمارک و کل اروپا مگه جنگ جهانی نداشتند اتحاد اروپایی جقدر بهم نزدیکشون کرده حتی مرزها رو هم به حساب نمیارند.به این میگن پیشرفت فکری برای همین سالمتر زندگی می کنند. به هر حال دونم که نفست از جای سرد بلند میشه با اینکه شهرت گرمسیره. و می دونم که به احترام من نیازی نداری. احترامت رو نگه می دارم چون اینطوری راحتترم و با عقیده ام بیشتر مطابقت داره. فحاشیهای جنابعالی در نهایت برای خودت زیان اوره مطمئنم بقیه خوزستانیها خوشزبانتر هستند. به هر حال جانب ادب رو همینجا نگه میدارم.
برای اون دسته از دوستان محترم که شاید اطلاع ندارند دوست دارم توضیح بدم که یک دسته از ایرانیها که سالهای زیادی مقیم عراق بودند در دهه هفتاد از طرف صدام از عراق رانده می شن. این عده امثال شاهرودیها هستند.
عراقی الاصلها یکسری در زمان انقلاب به ایران مهاجرت می کنند و در زمان جنگ هم کمک می کنند . حکومت هم تا اونجایی که می تونست از شون در جبهه استفاده کرد بعد از جنگ هم که دیگه نیازی به اونها نبود عطای ایران را بر لقایش بخشیدند همه یا حداقل ایرانیان مقیم خارج می دونند چرا.
یکسری از عراقیها هم بعد از انتفاضه 90 طبق عهد نامه سازمان ملل و داوطلبی ایران پناهنده می شن و با اینکه پناهنده های سیاسی بودند از انان در اردوگاههای متعفن هیتلرگونه پذیرایی شد. حالا اینکه حق اشتغال تحصیل تملک گرفتن گواهینامه رانندگی نداشتند بماند . بعد از سقوط صدام هم که خوشبختانه همه برگشتند. حالا میمونن دسته اول بعد از ازادی عراق این عده خودشون رو عراقی جا زدند شناسنامه عراقی گرفتن و چون برگ برنده حکومت ایران بودند به هر زوری که بود وارد حکومت عراقی شدند و با قتل و سرکوب مخالفین همه دستوراتی که بهشون میشد رو اجرا می کردن. از اصلیت ایرانیشون همین یک دلیل کافی که حتی اومدن در انتخابات ریاست جمهوری ایران رای دادن البته فکر کنم به احمدی که به مزدوربشون دوام بده. ازاون طرف عراقی زجر کشیده باید پر پر شدن هموطناش و ترور قشر تحصیلکرده رو تحمل میکرد. پزشکان. مهندسین اساتید دانشگاهها همه باید همکاری می کردند وگرنه سرنوشتشون مرگ بود که سرنوشت اکثرشون شد. الان که شما از ابتدای انقلاب برام میگین درست همون تاریخ در عراق الان داره خودشو تکرار میکنه و جالب اینکه مسببین درست خود همون ادمها هستند. از نقطه ضعف مذهبی مردم سوئ استفاده شد مرجع تقلید بتی شد به حدی که شایعه می کردن ایت ا... فلانی رای دادن به فلان حزب رو تحریم کرده مردم شیعه هم که ازادی دینیشون رو به دست اورده بودن فریب می خوردن اون چند تا ادم اگاه هم که مردم رو راهنمایی می کردن ترور می شدن به همین اسانی یک صدام رفت هزاران امدند.حتی اهل کسب رو تهدید می کردن که باید کالاهای ایرانی بفروشن. طوری که بیسکویت مادر رو میشد همه جا خرید البته این یک مثال کوچک است. در عراق تنها تروریستها از کمک ایرانی بهره میبرن البته نه چندان خالص چون به بهانه تصفیه نفت به راحتی از مرز خارج میشه و برگشتنشو فقط خدا میدونه . انواع و اقسام کمکهای معنوی میشه از جمله کامیون کامیون از عکسهای سران ایران. به هر حال نسل ما هم کم سوخته تر از نسل شما نیست و همه این اطلاعات در سرانه های معتبر یافت میشن. فقط امیدوارم عدالت برامون یک ارزوی دستیافتنی بشه. درود من بر همه عدالتخواهان
سه‌شنبه 16 مهر 1387

effat - كويت - كويت
ادم وقتي خيلي سير باشه نعمت خدا رو نميبينه. اينقدر بخورن تاجونشون بالا بياد
سه‌شنبه 16 مهر 1387

kotlet - ایران - تهران
Masoud.ir - ایران - خرمشهر
به داشتن هموطنی مثل شما افتخار می کنم
Huria - دانمارك - كپنهاگ
اگه هموطنات هوش و تاریخ داشتن الان وضعشون این نبود
سه‌شنبه 16 مهر 1387

kotlet - ایران - تهران
m.a.r - انگلستان - لندن
راستی یه نکته ای درباره فردوسی یادم رفت (یه اعترافی از یکی از مشاهیر خودتون ) چندین سال پیش امامعلى رحمان ریس جمهور تاجیکستان با حسنین هیکل روزنامه نگار مشهور مصرى صحبت میکرده از این روزنامه نگار میپرسه ما اسلام رو بدون عربیت آن پذیرفتیم چطور شد که مصر هر دو را با هم پذیرفت هیکل در پاسخ میگوید شما براى این عربیت را نپذیرفتید که فردوسى داشتید و مصریها نداشتند!
واقعا براتون متاسفم چون اسلام به راحتی مصریها و شماها رو عرب کرد اما ایرانیا رو خیر
(اینه فرهنگ زیبای عربیت)
راستی به اندازه کافی عکس از سوسمار خوری اجدادت دیدی اینم چند عکس از خوردن شیر شتر و عشق بازی با شتر:
http://www.dakhlabedouins.com/img/35_camel_milk.jpg
http://kids.nationalgeographic.com/staticfiles/NGS/Shared/StaticFiles/NGKids/Image/camel-751633-inline
http://i.pbase.com/o6/66/781466/1/80879421.1ZyILdST.116244.jpg
(اینا رو قبلا برات گذاشتم تا با فرهنگ اصیلت اشنا بشی فکر می کنم ندیدیشون اما ایندفعه ببین)
راستی اینم یه عکس دیگه از یک سری عرب دیگه دارن یه چیزایی می خورن اسم این غذای....چیه (هفته ای چند بار می خوری؟)؟
http://www.raceproxy.com/index.php?q=aHR0cDovL2kxNy50aW55cGljLmNvbS81eGcyOW1zLmpwZw%3D%3D
سه‌شنبه 16 مهر 1387

m.a.r - انگلستان - لندن
مسعود.اولا گفتم كه متاسفانه عراقي نيستم والا باعث افتخارم ميشد.اين نشان ميدهد كه اعصابت رو از دست دادي ودقتت كم شده.اگر امثال تو مرا كوجك بخوانند بزرگتر خواهم شدچون ازقديم گفتن ليس علي المجنون حرج.واينكه مرا پرت خواندي حق داري چون نمي داني طلا وارز يعني نبض اقتصاد مطمنم باز هم نفهميدي.تو مرا بياد چوبي مياندازي كه دو سرش نجس است البته اگر داستان عرب خوزستاني بودنت درست باشد.ان زوار ايراني هم كه گفتي حتي نون پنير شان رو هم باهشون ميارون وقبي تمام ميشه ميروند تو حسينه ها قيمه مفت ميزنندو برميگردند كلي چاق وچله هم ميشن.اماكتلت....تو هنوز هم سوال هاي منو نفهمدي من منكر فردوسي ولسان الغيب نشدم من كي باشم ولي چرا هاي من چيز ديگري بود.وبه اين افتخار ميكنيم كه فردوسي ميگويد خاك پاي حيدرم .واينكه تو نداني شعر عربي بعني چه اين منو خيلي خوشحال ميكنه چون ثابت كردي واقعا هيچي نميداني واين تو هستي كه هيچي نيستي حداقل ما درباره دشمنانم وهمه چيز ميدانيم وامثال تو حتي درباره خودشان هم چيزي نميدانند .خواب زمستاني خوبي داشته باشيد. اخرين سوال ميداني خواب زمستاني مال كيه..
سه‌شنبه 16 مهر 1387

m.a.r - انگلستان - لندن
حوريا از دانمارك.سلام.فقط مي خواست بگم اين موجودات حرف منطق نمي فهمند .وبقول معروف خر بدنيا اومدن الاغ هم از دنيا ميرن.
سه‌شنبه 16 مهر 1387

Masoud.ir - ايران - خرمشهر
Huria - دانمارك - كپنهاگ
عقب مانده ملتى هست كه در طول تاريخش، يك نام نيك نداشته!!! يك دانشمند، يك شاعر، يك فيلسوف، و تنها هنرش زندگى انگلى در كنار ساير ملتهاست!!! تاريخ معاصرش با جنگ و تجاوز به همسايه هايش پيوند خورده!!! خيلى جالبه يك عراقى صحبت از انسانيت ميكنه. تو و ساير بقول خودت آدم خواران(خونخواران) لايق تيرباران هستيد، صحبت از چه چيزى ميكنى ؟!!
به جاى استفاده از واژه احترام و انسانيت كه اساسا با وجود تو بيگانه است، بايد چشمان نابينايت را باز ميكردى تا ببينى به ايرانى گبر، مجوس، الخناذير ميگويند!! ولى كيست كه به عربى آشنا باشد و وقت خود را در محيط هاى بى ارزش عراقيها يا عربستانيها تلف كند؟!!! مگر در طول تاريخ كه به ايرانيها توهين كردند چه چيزى عايدشان شد؟!!! اگر دانشمندهاى مسلمان ايرانى نبودند، الان صفحه "Famous Moslems" در اينترنت خالى بود . ولى تو اين را درك نمكنى، چراكه ذات تو با درك كردن منافات دارد. همين الان در كشورت و ساير كشورهاى عربى 7 نفر كه به زبان انگليسى اشراف داشته باشن، پيدا نميشود، و تنها هنرشان تكثير مثل خرگوش، و مقوله شكم و زير شكم است. بعد اين جامعه بدوى را با دانمارك يا. .مقايسه ميكنى؟!!!
اگر اروپا مرز هايش را برداشته، بخاطر اين است كه سطح اقتصاد، تحصيلات و ميزان معيشتى اين كشورها تقريبا در يك حد است و اين باور رسيده اند كه ستيزه جويى و خصومت عاقبت خوشى ندارد. اما مثل خاورمينه جداست. ايران كى و كجا شروع كننده جنگ بوده؟!! در حالى كه با حذف كردن جنگ از تاريخ معاصر عراق، چيزى از اين كشور نميماند. چى را با چى مقايسه ميكنى؟!
مطمين باش كسى به هويت كشورت كارى نداره چون نيازى نداريم، چيزى كه عيان است. . .. اما اگه آمدى اينجا از كسانى كه جسم و روح ملت ديگر را ميمكند (آدم خوارها) گل واژه نوشتى، يعنى لياقتت در محيط فرهنگى توهين است، تا باشد روزى كه حقمان را از گلوى مفتخورها بيرون بكشيم.
محض اطلاع تو بيمقدار عراقى من به جز 2 كشور مارمولك خور ، اتريش و آلمان هم بوده ام. با پول خودم، نا با پول كشور همسايه به همراه ادعاى زيادى!!! (كه تو آن را بالا خواهى آورد.)
در طول جنگ مزدورهاى عراقى، افغانى، كرد، شيعه لبنانى و از شوروى براى ايران ميجنگيدند، براى "پول" خانم محتم براى "پول". همانطور كه مزدورهاى ايرانى، يمنى، خلبانهاى مصرى و ساير مزدورهاى عرب براى عراق جنگيدند. هيچ كدام به خاطر ايدلوژى مشترك جلو نرفتند. سرانشان براى كسب قدرت بيشتر بعد از اتمام جنگ، و خرده مقدار ها براى پول جنگيدند. پس اينقدر جنگ جنگ نكن. حتى با فرض صادق بودن گفته هايت باز شليك بروى هموطن فقط از عهده مزدور و خاين ساخته است.
مزدور هم هميشه در هر دو جامعه منفوره. همانطور كه مجاهدين تو ايران و عراق منفور هستند، و مزدورهاى عراقى در ايران، (عراقشو خودت بهتر ميدونى).
سه‌شنبه 16 مهر 1387

babak_n - ايران - تهران
كتلت جان
تاريخ اين مملكت اينقدر آلوده به جعل و دروغ است كه به يكباره نقض كردن آن در خيلي از افراد خلا هويتي به وجود مي آورد. براي همين آقاي پورپيرا براي گفتن نظر خودشان ابتدا ضدو نقيض هاي موجود در داده هاي امروزي را مطرح وپس از آشكر كردن بي ارزشي و بي سندي آنها نظريه خود را مطرح مي كند. براي همين منظور من نوشته ايشان را در مورد روش تحقيقش براي شما عينا عرضه ميدارم: این یادداشت ، معطوف است به توضیحات و پاسخ هائی که خود آقای پورپیرار ، چندین و چند بار به انحای مختلف ، در صفحات اصلی یا قسمت کامنت های پایگاه معظم « حق و صبر » ، پیرامون اسلوب پیشبرد مباحث در تأملات تاریخی شان نوشته اند ؛ آنجا که به عنوان نمونه ، سؤال شخصی به نام آقای « ...» ، در چند و چون همین روش تحقیقِ مورد بحث ، و پاسخ آقای پورپیرار به ایشانرا در قسمت کامنت های پایگاه معظم « حق و صبر » می خوانیم :
« با سلام . در کتاب های " تأملی در بنیان تاریخ ایران " ، هیچگاه سخنی از نبودن شخصی به نام فردوسی نکرده اید . تنها با دلائلی که از اشعار خود فردوسی بیرون آورده اید ؛ سخنان او را تلقینات دیگران ، و فردوسی را مزدبگیری گفته اید که به طمع پول شعر گفته است . اگر این مطلب را قبول نمائیم ؛ چگونه مطلب دیگرتان را باید قبول کرد که اصلاَ شخصی به نام فردوسی وجود نداشته و شاهنامه در زمان صفویه و یا کمی قبل از [ آن ] بوجود آمده است ؟ اگر چنین است ؛ دیگر چرا باید فردوسی قلابی در اشعارش سخنانی بگوید که راز مزدبگیری [ او ] را معلوم نماید ؟ آیا نظرتان از زمان تألیف آن کتاب تغییر کرده ( که به نظر من برای محقق ، تغییر نظر اشکالی ندارد ) و یا به دلائلی در آن کتاب ها به این نظر اشاره نکرده اید ؟ »
( ... ، دوشنبه 27 آذر 1385 ، ساعت 30 : 14 ، ذیل مقالۀ آشنائی با ادله و اسناد رخداد پلید پوریم ، مدخلی بر ایران شناسی بی دروغ و بی نقاب ، 16 )
جواب: « آقای ... ؛ با وجود توضیحات متعدد ، بار دیگر اسلوب این بررسی ها را روشن می کنم که بر دو پایه قرار دارد :
بررسی نقادانۀ هر مدخل ، بر اساس فرض های موجود
بررسی ماهوی و نهائی هر مدخل ، بر اساس برداشت های جدید
آنچه به نظر شما تناقض آمده ؛ حاصل ناتوانی و یا ناآشنائی در تفکیک این دو مبحث است . در این باب ، تنها مدخل اشکانیان را در هر دو حوزه بسته ام و مابقی مدخل های دیگر هنوز گشوده است . یعنی هنوز کسی نمی داند که در باب هخامنشیان و تخت جمشید و ابنیه و دولت و مظاهر ساسانی و فرهنگ اسلامی و قدرت های سیاسی پیش از صفویه و خود صفویه و گل نبشتۀ بابلی کورش و مسائل بسیار دیگر ، نظر نهائی چه خواهد بود و از آنجا که تمام مدخل های موجود در باب تاریخ و فرهنگ ایران و اسلام و شرق میانه در دوران پیش و پس از اسلام ، بسیار کلان ، و دریافت آن مافوق ادراک گروه های بسیاری است ؛ پس ناگزیر بر هر یک مقدمه های روشنگر و آماده و آگاه سازِ مفصلی می گذارم تا هضم نظر نهائی آسان تر شود . این مقدمات ، بیشتر بر اثبات وسعت حوزۀ جعل در تلقین و القاء داده های موجود است که موجب وحشت و عصبانیت محافل مخصوصِ وابسته به اورشلیم شده است . »
( ناصر پورپیرار ، دوشنبه 27 آذر 1385 ، ساعت 42 : 20 ، ذیل مقالۀ آشنائی با ادله و اسناد رخداد پلید پوریم ، مدخلی بر ایران شناسی بی دروغ و بی نقاب ، 16 )
چهار‌شنبه 17 مهر 1387

babak_n - ايران - تهران
حالا كتلت جان من اين شبهاتي را كه تو مطرح مي كني رو در سايتهاي مخالف پورپيرار هميشه مي خوانم و تو هم اينها را بدون خواندن آثار پورپيرار كوركورانه براي من كپي و سپس پيست مي كني. مطمپن باش آثار آقاي پورپيرار هنوز كامل چاپ نشده و كتابهي بعدي ايشان كامل كننده كتابهاي الان هستند.
قربانت بابك
چهار‌شنبه 17 مهر 1387

babak_n - ايران - تهران
جناب مسعود از خرمشهر
حالا شما از كجا فهميديد من ترك هستم؟؟؟ دوست من براي من نژاد و زبان و رنگ و مذاهب من در آوردي اهميتي ندارد. دين من اسلام است و چيزي كه در كتاب آسماني دين من به آن تاكيد شده برابري نژادها و رنگهاست و تنها چيزي كه به انسان ارزش ميدهد انسانيت و شخصيت مثبت او نسبت به ساير افراد مي باشد. دوست گرامي براي من يك ترك و عرب بي منطق ناسيوناليست همانقدر منفور است كه يك فارس ناسيوناليت و يك يهودي نژادپرست منفور مي باشد. بعضي دشمني هايي كه بين عرب و ترك و لر وفارس و... وجود دارند براي من بي معني و ابلهانه است. من مطمپنم اينها به خاطر همان تواريخ دروغيني است كه باعث كاشته شدن تخم كينه و نفرت بين مليتهاي مسلمان شده. شما دو كشور مسلماني نمي تواني پيدا كني كه باهم ديگر مشكلي نداشته باشند ولي كشورهاي اروپايي باهم ديگر بدترين و وحشياته ترين جنگها را كردند و نزديك به 100000000 انسان را كشتند. الان براي ما مي نويسند و مي گويند كه مسلمانان وحشي ترين انسانهاي روي زمين هستند آنهم به خاطر عده معدودي انسان تندرو و احمق كه مشخص نيست از كجا خط ميگيرند. در حال حاضر هيچ كشور مسيحي نمي تواني پيدا كني كه بر عليه يك كشور مسيحي ديگر با يك كشور مسلمان متحد بشه. چون اين يكي از مفاد قانون اتحاديه اروپاست ولي مسلمانها چي ؟؟؟ حرف براي نوشتن بسيار است اي كاش ميشددل خود را از كينه ها و نفرتها پاك ميكرديم...
چهار‌شنبه 17 مهر 1387

babak_n - ايران - تهران
آقا كورش
جواب شما خاموشي است فقط ميگم كه فعلا كه شما را از ايران انداختند بيرون. اميدوارم هرچه سريعتر به وطن عزيزتان برگشته و آدمهايي مثل من را بيرون بيندازيد...
چهار‌شنبه 17 مهر 1387

kotlet - ایران - تهران
m.a.r - انگلستان - لندن
با گفتن خر و الاغ و ... در وسط بحث به بقیه فقط می تونم این بیت از سعدی رو برات بنویسم که گویای حال شما است
به قول سعدی (درباره ادمایی مثل تو):
وقت ضرورت چو نماند گریز ......دست بگیرد سر شمشیبر تیز
تو این کامنت اخریت دیگه مطلقاهیچی برای گفتن نداشتی و همش رجز خوندی و شروع به هوچی گری کردی (خیلی خوشحال شدم چون شمشیرتو دیگه از لبه گرفتی) و تفاخر بیخودی کردی و از خودت تعریف کردی (ماشاء الله) که مثلا اینجوری خودتو جلوی بقیه گنده کنی اما عیبی نداره من جوابتو دادم (با دقت بخونش جوابت اون تو) از فردوسی و چتد تا از مخالفاش گفتی و مثلا خواستی اینجوری کوچیکش کنی و الان برای اینکه در بری می گی چراهای من چیز دیگری بود اما من جوابتو دادم و از موافقاش برات گفتم .
ز شیر شتر خردن و سوسمار......عرب را بدانجا رسانیده کار
که تاج کیانی کند ارزو ......... تفو بر تو ای چرخ گردون تفو
اکثر شیعه ها درباره حیدر همچین حرفی می زنن و اون شعر شیعه بودنشو ثابت می کنه نه چیز دیگه (نه خاک پای عرب بودن) همون شعری که درباره سوسمار خوریتون گفته برای کل مردم ایران و دنیا کافی چون همه چیزو خودش به طور شفاف و واضح نشون داد(شما عربا رو مثل تفاله بی ارزش پرت کرد بیرون )
درباره حافظ خوب شعر عربی دار که داره موندی چه جوری کوچیکش کنی می گی چون شعرش عربی و اسمش عربی (که مثلا می خوای بگی اینجوری از شما ها الهام گرفته!!) پس بهتر بری به همون تفاخر کنی (اینا برای ما کوچکترین ارزشی نداره) چون بی ارزش بودن حرفت و هیچی نداشتنتو نشون می ده (تو کلا هیچی برای گفتن نداری و سر تا پات شعار چه حرفایی که الان می زنی و چه اون حرفایی که یه زمانی درباره کسایی مثل ویل دورانت و ... زدی اخرش هم مثل الان شروع به هوچی گری می کنی)
برای ما همین که حسنین هیکل اینجوری کل ملتشو جلوی فردوسی کوچیک و خار می کنه خیلی چیزا رو نشون می ده (مثلا نشون می ده که چه قدر بی هویت و بدبخت هستید که با مسلمون شدن حتی خودتونو فراموش کردید و عرب شدید و چقدر درمانده هستید که از هویت گذشتتون دست کشیدید)برای ما همین که حسنین هیکل میاد خودشو عضو فرهنگستان ایران می کنه و اینجوری به شماها پشت پا می زنه خیلی چیزا رو نشون می ده.
از خواب بیدار شو تو یه عربی که تو گذشتت هیچی نداری هیچی (و تنها راهت اینه که یا از بقیه بدزدی یا سعی کنی مشاهیر بقیه رو لجن مال کنی)
و بهترین توصیفی که می شه ازت کرد همون عرب سوسمار خور و ملخ خور.
اینم بدون فکر نکن با گفتن یه بیت عربی از حافظ مثلا می تونی کوچیکش کنی از قدیم گفتن.
دریا با پوز سگ نجس نمی شه
چهار‌شنبه 17 مهر 1387

Facebook Twitter Contact us RSS
www.IranianUK.com
دویچه وله
تحصیل در انگلستان - آمریکا

جدیدترین مطالب سایت
دیدنی ها و شنیدنی های روز
داغ ترین و پربیننده ترین مطالب
اخبار ایران و جهان
اخبار ورزشی
اخبار سینما و موسیقی
اخبار ایرانیان خارج از کشور
حوادث
عکسهای دیدنی
ویدیو کلیپ
دانلود فیلم
دانلود موزیک
دختران پسران و مسائل جنسی
پزشکی و سلامتی
علمی و دانستنیها
مقالات
داستان
روانشناسی
خانواده و زندگی زناشویی
تاریخی فرهنگی و هنری
زنان
مد آرایش و زییایی
تغذیه رژیم و گیاهان داروئی
آشپزی
مذهب و عرفان
طنز و جوک
کتاب و شعر فارسی
ایران سرای من
انواع فال طالع بینی و تعبیر خواب
روزنامه ها و مجلات
کامپیوتر و دانلود نرم افزار
رنگارنگ
راهنمای زندگی در خارج از کشور
تحصیل در خارج از کشور
مهاجرت
کودکان
امکانات
خانه
تبادل نظر پرنیان
سفارش آگهی
تماس با ما
فیلترشکن
عضویت در سایت
RSS
آگهی های متنی
عکس - ویدیو - سرگرمی
تحصيل در آمريكا
ادامه تحصیل در انگلستان
کالج های زبان در انگلستان
طراحی حرفه ای وب سایت
کنترل پنل کاربران
عضویت در سایت
تغییر کلمه عبور
تغییر دیگر مشخصات
جستجو در ایرانیان انگلستان
عضویت در خبرنامه
ایمیل :
تلفن ارزان - کیفیت برتر
صرافی سمیانی
صرافی کاسپین
رایان یوکی
جهت سفارش آگهی کلیک کنید
صرافی موج
صرافی پرآرا
صرافی سیمرغ
دویچه وله فارسی
ادامه تحصیل در انگلستان
طراح وب سایت
راهنمای مشاغل ایرانیان
کتاب فروشی نما
صرافی گاندی
فیسبوک رایان یوکی
رایان یوکی
اين سايت هيچ گونه مسئوليتي را در قبال آگهي ها نمي پذيرد
جدیدترین مطالب سایت
شرکت بوئینگ معامله با ایران را از سر گرفت.
بسیج برای مسلح کردن کرانه باختری و فلسطینی‌ها حساب بانکی باز کرد
فتوای خاخام اسرائیلی: می‌توان تمام غزه را نابود کرد
داعش فتوای ختنه‌ زنان و دختران موصل را صادر کرد.
یک هواپیمای مسافربری الجزایر با ۱۱۶ سرنشین سقوط کرد
حمله اسرائیل به مدرسه سازمان ملل چندین کشته بر جای گذاشت
آقای اوباما چه می کنید؟/ ایران در حال ساخت بمب اتمی است
نمودهای یهودی‌ستیزی در تظاهرات ضد جنگ غزه.
جمهوری‌خواهان آمریکا در پی نفوذ بیشتر در مذاکرات اتمی با ایران
تهدید شورای نگهبان به رد صلاحیت برخی از اعضای فعلی مجلس خبرگان
نزاع خونین در کشتی پناهجویان و دستگیری ۵ متهم.
فیس بوک، دشمن محبوب جمهوری اسلامی
این شعر برای شاعرش «یک سال و سه ماه و یک روز حبس» در پی داشت
یک اعدام در آریزونا به مشکل بر خورد؛ محکوم دو ساعت جان می‌داد
دادستانی تهران: راه‌آهن فروخته نشده
۱۵ ماه زندان برای شاعر طنزپرداز "هالو".
حکم قصاص مرد بدهکار تایید شد
دایی بالاتر از 2 میلیارد/ سرخ‌ها بدون بازیکن میلیاردی
برای رهایی از شر چربی شکمی قدم اول را درست بردارید!
هشدار به کاربران اینترنت: فعالیت‌تان زیر نظر است
رشد بینی بر روی نخاع یک زن آمریکایی
احتمال قانونی شدن تولد کودک با یک پدر و دو مادر در بریتانیا
فال روز پنجشنبه 24 ژوئیه - 2 مرداد
دعوت رهبر ایران به مسلح‌کردن کرانه باختری برای مقابله با اسرائیل
دختر نابینا و ناشنوا در برنامه ماه عسل هم پدر داشت و هم مادر
پول شرکت اپل از پارو بالا می‌رود.
دختر 17 ساله قربانی نیت شوم قاتل مجنون
آیت‌الله خامنه‌ای: راهکار از بین رفتن اسرائیل برگزاری رفراندوم است
افسانه و واقعیت در مورد عملیات 'نوپو' در ایران
مشاور رهبر ایران: مذاکرات هسته‌ای نبرد دیپلماتیک است.
ادامه ...
دیدنی ها و شنیدنی های روز
نگاهی به تجارت سوشی در ژاپن و استفاده تکنولوژی برتر در رستوران های ژاپنی
تمرین دیکتاتوری یک کودک
ماساژهای عجیب و غریب آن‌گونه که ندیده‌اید.
تصاویر روز 24 ژوئیه - 2 مرداد
عکس های دیدنی و بدون شرح از سراسر دنیا - 42
ایرانیان صنعت توریسم آنتالیا را نجات دادند.
یک وال عظیم الجثه در آرژانتین با سرش یک قایق را با سرنشین آن به آرامی از آب بلند کرد
دفاع زرافه مادر از فرزندش در برابر یک گله شیر گرسنه
از پرفسور نرتس تا یوآخیم لوو؛ ده سرمربی آلمان در نه دهه.
پنگوئن کوچک حریف مرد قطب نورد شد
گربه و سگ خانه بالاخره موفق به فرار از آشپزخانه شدند
مشتری فروشگاه بطری شراب را روی سر سارق شکست
واکنش عجیب بازیکن فوتبال به کارت قرمز داور
مردی با صدای گاو و اسب
یک پارکور متفاوت در پاریس در زمان انقلاب فرانسه با الهام از یک بازی کامپیوتری و کیفیت 4K
ادامه ...
داغ ترین و پربیننده ترین مطالب
این شعر برای شاعرش «یک سال و سه ماه و یک روز حبس» در پی داشت (238+)
۱۵ ماه زندان برای شاعر طنزپرداز "هالو". (171+)
دختر نابینا و ناشنوا در برنامه ماه عسل هم پدر داشت و هم مادر (137+)
نجات گروگان 3 ساله در شیراز + عکس (129+)
خونه نیوشا جون و نصراله جون ... عاشقتم (127+)
بفرمایید چای (117+)
کمک ماهیگیر به زایمان ماهی صید شده (113+)
رقص پدر پس از یک روز کاری , با دختر کوچولویش (99+)
آقای اوباما چه می کنید؟/ ایران در حال ساخت بمب اتمی است (92+)
هافینگتن پست: این ملک عبدالله است که دستور حمله به غزه را داده است (91+)
دایی اجازه نداد پیراهن کریمی بایگانی شود/شماره "8"به دغاغله رسید (81+)
رویا صابری نژاد؛ ۲۰ سال زندان برای فیس‌بوک (76+)
مشتری فروشگاه بطری شراب را روی سر سارق شکست (71+)
روایت اصولگرایان ایرانی از سکس در غرب (68+)
چگونه در عصر ارتباطات یک خبر دروغ، یک حرکت عظیم می‌شود؟ / اسپلبرگ شکارچی دایناسوری که جماعتی او را محکوم کردند! (60+)
ادامه ...
● خانه ● تبادل نظر پرنیان ● سفارش آگهی ● تماس با ما ● فیلترشکن ● عضویت در سایت
Copyright 2004 - 2014 © IranianUK.com , All rights reserved.