علی دایی: می باختیم چون یک دعانویس مامورشده بود تیم ما را طلسم کند

علی دایی: می باختیم چون یک دعانویس مامورشده بود تیم ما را طلسم کند

سرمربی تیم ملی و تیم سایپا در گفتگویی شایعات مندرج در رسانه ها مبنی بر باطل شدن طلسم شدن تیم سایپا و آغاز بردهای این تیم را در سال 1386 تایید کرد.

 به گزارش "نواندیش" علی دایی در گفتگو با ویژه نامه نوروزی روزنامه ایران درپاسخ به سوالی در خصوص جادو شدن تیم سایپا توسط یک جادوگر گفته است : این عین واقعیت بود. یک روز تلفن همراهم را روشن کردم و دیدم از یک خط اعتبارى تالیا برایم پیام کوتاهى فرستاده شده. بیشتر اوقات این جور پیام هاى ناشناس را پاک مى کنم وسوسه شدم که این یکى را بخوانم. دیدم نوشته پسر یک رمال و دعانویس است که به حج و زیارت خانه خدا مى رود، نوشته بود که حلالیت بگیرد. گفته بود پدرش دعانویس است که از طرف یک نفر مأمور شده تا تیم ما را طلسم کند. حلالیت خواست چون مى گفت نان این پدر را خورده! ما خیلى دنبال فرستنده گشتیم.‎ تمام آن نوشته ها عین واقعیت بود.

علی دایی در پاسخ به این سوال که "چه کسى سفارش این جادو را مى داد؟" افزوده است:  مى دانم، ولى نپرسید! این یکى را نمى گویم. به هر حال تیم ما به آسیا رفته بود. مربیان زیادى براى مربیگرى سایپا دندان تیز مى کردند. ما به خیلى چیزها اعتقاد داریم ولى قرآن براى همه ما سند است. در همین قرآن آمده که از سحر و جادو بترسید. همان کسى که پیامک فرستاد گفت در بازى بعد چه اتفاقى مى افتد. جلوى پگاه همه چیز مو به مو اجرا شد. ما باختیم.‎چون باید شکست مى خوردیم!

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به این سوال که "چطور باطلش کردید؟" گفت :  با دعا، با توسل و سپس در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر "و البته در محضر و با کمک دعاى خیر آیت الله العظمى بهجت. " ادامه داد :  ایشان اصلاً مرا نمى شناخت. یک بار رفتم دفتر ایشان و حاضرم زندگى ام را فدایش کنم. من فقط ۳۰ ثانیه روبروى آیت الله العظمى بهجت نشستم. سرشان را بلند کردند، چند توصیه کوتاه کردند و در آخر هم گفتند تو آدمى هستى که زیاد در چشم مردم قرار مى گیرى. بعد پشت سر ایشان نماز خواندم. هر زمان به یاد آن نماز آیت الله العظمى بهجت مى افتم مو به تنم راست مى شود.

سرمربی تیم ملی همچنین در این گفتگوی نوروزی درجواب خبرنگار ایران که پرسیده بود "روى نیمکت هم ذکر مى گویید. " اذعان کرده است: صلوات مى فرستم.

پینیسیلین - هند - پونا
بابا بخدا شهریار داره راست میگه.این دعا نویسه همونیه که باعث شد دل افشین قطبی بیچاره بشکنه.اتفاقا با سرمربی کردن شما در تیم ملی کاملا نشون داد که قصد داره فاتحه مع الصلوات تیم ملی رو بخونه
شنبه 10 فروردین 1387

azadi - ایران - کرج
این یکی خیلی باحال بود.از این به بعد با توسل به دعا وانتی سحر و جادو و مجمع الدعوات کبیر و صغیر و سیمیا کیمیا و...تمام مشکلات حل خواهد شد ملت از خانه هاتون تکان نخورید.
مردیکه پاک عقلش رو از دست داده زده به سیم اخر.
ما در چه خیالیم ؛فلک درچه خیال
ما خام خیالیم ؛فلک پخته خیال
اقای دایی باش تا صبح دولتت بدمد
شنبه 10 فروردین 1387

مومنتمومنت شلنگ اباد - سوئد - لینکشوپینگ
این همونه که با زنش دعواش شد. به زنش گفته بود کی لیده پشته دله زنشم گفته بود اره کلیده پشته دره. خلاصه کارشون بیخ پیدا کرده.........فکر کنم تا الان طلاقشم داده. خدایا این ببوهم شده مربی تیم ملی. پدرش می گفت تو دهات که بودیم علی اقا نمیتونست جو 2تا خره تقسیم کنه!!!!!! :D
شنبه 10 فروردین 1387

jimbo - ایران - ناکجااباد
واقعا برا ی خودم به عنوان یک ایرانی متاسفم که یک چنین هموطن خیالباف و بی شعوری دارم بد به حالم
شنبه 10 فروردین 1387

manoto_5557 - سوئد - یوله
خاک به سرش .واقعا مسخره است.دیوانه خرافاتی گند زده.انقدر هد زده مخش تکون خورده.
شنبه 10 فروردین 1387

derafsh - اتریش - وین
عجب. این علی دائی هم خرافاتی تشریف دارند. طسم تیم ملی رو هم باز کنید. اگر مهدی ظهور کنه ما از برزیل هم می بریم. ها ها ها.........
شنبه 10 فروردین 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
طرف داره میرود به کره مریخ.مربی تیم ملی صحبت از چه چیزی میکند آن هم در قرن 21 خدا شفا دهد.
شنبه 10 فروردین 1387

20258096 - ایران - امل
خوب این بابا ملت رو زیادی خیار فرض کرده از این به بعد هر چی باخته تقصیر جادوگرهاست هر چی برده از تاکتیک های مربی حرفه ای چون علی دایی است واقعا شعور 70 میلیون ایرانی رو به تمسخر گرفته چرا از این جادوگرا تو لیگ برتر و لالیگاو سری ا پیدا نمیشه که جایزه تیم اول و حق پخش تلویزیونی اون تیم در حدود قیمت کل تیمهای لیگ ایرانه پس ما باید به خودمون افتخار کنیم که این جادوگرهارو تومملکتمون پرورش میدیم البته جادو و جادوگری هست ولی تاثیر مستقیم نداره که همه چی کار اون باشه
شنبه 10 فروردین 1387

linda-amsterdam - هلند - امستردام
اینم که حرفای احمقی نژاد را میزنه.
شنبه 10 فروردین 1387

ARTEMIS-SW - سو ید - مالمو
اسلا می جان به جانش کنی عقب افتاده هست حا لا چه شریعتی باشد چه سروش چه شیرین عبادی گنجی و دایی تا این ابلهان عصر حجری هستند این حکومت اسلام و ملا هم هست غرب در راه تسخیر فضا اینها در فکر طلسم و جادو اصلا گور بابای ملا و فوتبالش....
شنبه 10 فروردین 1387

ARIO - ایران - اهواز
از علی دایی انتظار بیشتری میرفت.فوتبالش که سیر نزولی داشت .گویا از لحاظ عقلی هم داره سیر نزولی طی میکنه...
علی دایی تو رو چطور تو شریف راه دادن؟؟؟
شنبه 10 فروردین 1387

8735 - ایران - شیراز
به نظر من دایی داره به عمد این حرفا رو می زنه . چون می دونه که نون توی همین حرفاست . چون می دونه اگه اینجوری حرف نزنه اگه از خدا و آخوند و پیغمبر نگه جاش توی ایران نیست . این سیاست دایی هست و کارش هم درسته .
شنبه 10 فروردین 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
اون دفعه را گفتن دروغه این بار را چی می گن این که تحصیل کرده مملکت باشه وای به حال مردم دیگه ..خنده داره از دین منبر اسلام هم دم میزنه بعداون زنش است و عروسی...مثل افتاب پرست رنگ عوض میکنند
شنبه 10 فروردین 1387

next - انگلیس - لندن
این هم از تحصیلکرده دانشگاه. بهتر بود میرفت تو قم دوره جادو جمبل وخرافات و چرت و پرت میگذروند.
شنبه 10 فروردین 1387

dandy - امارات - امارات
یارو معتقد به دعا نویس شما رو سننا.....علی دایی با همین دعا نویسیش فوتبالیست جهانی شد و معروف شد سر مربی شد راست میگه قطبی رو بر کنار کرد....
شنبه 10 فروردین 1387

حسن کچل - ایران - زاهدان
خوب که اینطور پک پیشنهاد خیلی خوب برای رفع طلسم برای دایی ایستاده 360درجه دور خودش بچرخه و..... 100%تیمش برنده میشه جالب نهههه
شنبه 10 فروردین 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
عجب شر و ورایی تو قرن 21 خاک برسرت . منم جای تو بودم جلو صورتمو میگرفتم ! این ایت الله بهجت همون نیست که گفته بود اهل کتاب هم کافر و نجس هستند ؟ اون مدرک مهندسیتو بذار در کوزه دایئ جون !
شنبه 10 فروردین 1387

khanande - ایران - ایران
من که گفتم پیرمرد احتیاج به استراحت داره!!!!
یکشنبه 11 فروردین 1387

Delhoreh - ایران - مشهد
به: 8735 - ایران - شیراز
آقا یا خانم صاحب نظر باز رو هوا یه حرفی زدی؟! اولاْ- لازم نیست شما یکی نظر بدی! نظرت رو برای خودت نگهدار! ثانیاْ-تو که تو ایرانی و داری با آخوند و شیخ و پیغمبر مخالفت می کنی ...ت رو گرفتند بندازن بیرون که دایی بخواد با اون قصد این حرفا رو بزنه؟ دایی هم مثل تو کم داره؟! می فهمی؟!!!
یکشنبه 11 فروردین 1387

hasti40 - ایران - تهران
بابا آخه این روانی رو کی فرستاده تو تیم ملی
یکشنبه 11 فروردین 1387

Delhoreh - ایران - مشهد
واقعاْ نماز خوندن علی دایی برای ابطال سحر و جادو خندیدن داره. خالی بسته گفته 30 ثانیه شیخ بهجت رو دیده و عاشقش شده و با این یکبار دیدن «حاضرم زندگى ام را فدایش کنم» برو یارو ملت رو مثل خودت خر و یابو و شتر فرض نکن. دراز گوش اینم حرفه که تو زدی؟!!
ولی چه نمازی بوده که وقتی فکرش رو می کنه مو به تنش راست می شه !!!! مگه شیخ بهجت تو قزوینه؟!
آمد به نماز آن صنم کافرکیش ببرید نماز مومنان و درویش
می‌گفت امام مستمند دل‌ریش ای‌کاش من از پس بـُدمی، وی از پیش
یکشنبه 11 فروردین 1387

مرد شنگول - ایران - مشهد
8735 - ایران - شیراز
برام خیلی جالبه با این همه بازم از دایی دفاع میکنی
یکشنبه 11 فروردین 1387

shela - سویس - برن
دلم میخواست وقتی میگفت (طلسم)قیافشو مدیدم.و کلی میخندیدم.
یکشنبه 11 فروردین 1387

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
بدبختی ما ایرانیان اینست که به مندرجات مهمل نامه های قرآن و انجیل و بقیه کتب مسخره اختراع بشر که برای تحمیق عوام درست شده اعتقاد داریم. کم نیستند مهندس و دکتر که بر سر چاه جمکران در قم حضور میابند و دعا در چاه می اندازند تا مجوجودی خیالی و جعلی به نام امام زمان به دادشان برسد. این علی دایی هم یکی از آن ابلهان بی مغز است. یکی نیست به این بی شعور بگوید چرا کسی نمیتواند تیم منچستر یو نایتد یا رئال مادرید را با جادو و طلسم از کار بیاندازد؟ پس عقل و دانش به چه درد میخورد ابله؟!
یکشنبه 11 فروردین 1387

safasaba - امارات - دبی
آقای آرتمیس از سوپد مواظب حرف زدن و چرت و پرت نوشتن خود باشید .چرا به اسلام و حکومت اسلامی توهین میکنید. مقدسات هر قومی قابل احترام است.
یکشنبه 11 فروردین 1387

3drace - مالزی - کوالالامپور
عجب خرافاتیییییی
یکشنبه 11 فروردین 1387

Samurai - فنلاند - هلسینکی
چشم و دل مردم ایران روشن. کم خل و چل و احمق و خرافاتی داشتیم اینهم روش. توی بازی هند بال ایران و عربستان وقتی ایران جلو بود گزارشگر میگفت فضا پر شده از بوی امام زمان و حضور آقا داره پیروزی رو برا بچه ها رقم میزنه ..... اما وقتی عربستان جلو افتاد دیگه گزارشگر دهن ... رو باز نکرد که بگه ... بچه ها بازی رو باختن. عربستانی ها داشتن دایره و تمبک میزدن و تیم رو تشویق میکردن تماشاچی های ایرانی هم داد میزده یا زهرا یا حسین ... ببینید چه مسخره هستش. کسی نیست بگه احمقها امام زمان ... هم بیاد به عربهای هم زبان و هم ریشه خودشون کمک میکنه چیکار داره به شماها. وای از این مردم احمق و عقب افتاده .... دایی هم وسط زمین تسبیح دستش بود و صلوات میداد. خاک بر سر خودت دایی با تسبیحت اعتقاداتت .... ولی راست گفته واقعا مردم ایران طلسم شدن طلسم ... وحشی و متجاوز به مال و ناموس مردم.
دوشنبه 12 فروردین 1387

saken - ایران - یزد
وقتی یک تحصیلکرده فرنگ رفته اینگونه فکر میکند وای بر مردم عامه!علی جان چطور این طلسمو شکستی که دوباره در مقابل تیم مس کرمان وامیر خان زانو زدی !واقعا راست گفتن ...اگر علامه دهر هم شود بازهم همان...(ببخشید به قولی خ.....)است!!!!
دوشنبه 12 فروردین 1387

حسن کچل - امریکا - نیویورک
وقتی علی دایی جریان جادو شدن تیم سایپا را تأیید کرد نگران فوتبال کشورمان شدم. اگر بنا باشد هر رمالی به سفارش یک نفر برود سراغ فوتبال پس فردا در سطح جهانی فوتبال ما فلج خواهد شد. فکرش را بکنید ما مجبور باشیم با کشور بزرگی مثل بنگلادش مسابقه بدهیم و همین قلعه نویی دم یک رمال را ببیند از دست علی دایی و بازیکنان ما چه کاری بر می‏آید؟ من به نوبه‏ی خودم از عمه‏جان سراغ چند دعانویس را که بتوانند در سطح ملی باطل‏السحر بنویسند گرفته‏ام. متأسفانه دعانویس‏های استان ما در خط اختلافات زناشویی فعالند و فوتبالی نیستند اما شما در منطقه‏ی خود به تلاشتان ادامه بدهید مطمئنم مشتری‏های خوبی مثل علی دایی دعانویسان زیادی را در سطح مملکت به فوتبال علاقه‏مند خواهند کرد.
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

+1
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.